Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Internetiturunduse referaat (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Lõik failist

TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Ettevõtluse osakond
Karita Lepiste
EP 1
INTERNETITURUNDUS
Referaat
Juhendaja : lektor Mari Erm-Reining
Pärnu 2014
Sisukord
Sissejuhatus 3
1. Internetiturundus 4
1.1. Internetiturundus võrreldes traditsioonilise turundusega 4
1.2. Internetiturunduse plussid ja miinused 4
1.3. Peamised internetiturunduse vahendid 5
2. Internetiturundus eesti kontekstis 6
2.1. Internetiturundus Eestis 6
2.2. Internetiturundus Eestis autori hinnangul 6
Kokkuvõte 7

Sissejuhatus


Viimased aastad on tunnistajaks hämmastava interneti arengule, mis on ühe enam oluline inimeste praeguse elustiili juures. Internet on muutunud peamiseks teabeallikaks ja mõningal määral on see asendanud vana meedia nagu raadio, televiisori ja ajalehed. Peamised eelised interneti puhul on selle rohke kättesaadavus ja peaaegu kohene juurdepääs ringlevale infole.
Kõige populaarsemateks interneti kasutamise viisideks on andmete ja informatsiooni otsimine ning toodete ja teenuste ostmine . Seega on igati arusaadav miks palju ettevõtted reklaamivad oma tooteid ja teenuseid internetis. Tänu sellele saavad reklaamijad kiiresti kasu reklaame muutes, võimalusega paremini nende turgu segmenteerida ja seda kõike väikeste kuludega .
Referaadi eesmärgiks on tutvustada internetiturundust üldiselt.
Töö koosneb kahest osast . Esimeses osas on juttu internetuturundusest üldiselt . Töö teine osa keskendub internetiturunduse praktikast Eestis ja autori isiklikule arvamusele.

1. Internetiturundus

1.1. Internetiturundus võrreldes traditsioonilise turundusega


Reklaamimine telekas, raadios, ajalehtedes, stendidel või otsepostitusel, põhineb suurel eksponeerimisel ja eriti laial publikul. Internetis olev reklaam seevastu põhineb suhteliselt vähestel koaleerunud kanalitel, et tuua välja oma sihtkliendile peamine. (Tavor 2011: 121)
Internetiturundus aitab müüa tooteid ja teenuseid läbi
Vasakule Paremale
Internetiturunduse referaat #1 Internetiturunduse referaat #2 Internetiturunduse referaat #3 Internetiturunduse referaat #4 Internetiturunduse referaat #5 Internetiturunduse referaat #6 Internetiturunduse referaat #7 Internetiturunduse referaat #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 28 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Henz 707 Õppematerjali autor
Viimased aastad on tunnistajaks hämmastava interneti arengule, mis on ühe enam oluline inimeste praeguse elustiili juures. Internet on muutunud peamiseks teabeallikaks ja mõningal määral on see asendanud vana meedia nagu raadio, televiisori ja ajalehed. Peamised eelised interneti puhul on selle rohke kättesaadavus ja peaaegu kohene juurdepääs ringlevale infole.

Referaadi eesmärgiks on tutvustada internetiturundust üldiselt.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
doc

Internetireklaam

EESTI AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA Finantsjuhtimine Reklaamiõpetus Ülle Stamberg Internetireklaam, selle eelised ja puudused Referaat Õppejõud: J.Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses majanduslike suhete, tööstuse, kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses olid reklaam suuline, randkaupmehed tõmbasid rahva tähelepanu pakutavatele kaupadele hüüete ja lauludega. Tänapäeval on internetireklamil suured eelised võrreldes mistahes teiste reklaamitüüpidga

Turundus
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis.............................................................7 4.1 Bännerreklaam...........................................................................7 4.2 Pop-up reklaam ehk hüpikreklaam...................................................8 4.3 Otsingumootorid........................................................................9 4.4 Koduleht...............

Ainetöö
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

AINE E-TURUNDUS (TMM1060) KORDAMISKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA Kordamisküsimused Sisukord Kordamisküsimused ................................................................................................................................................ 1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2

E-turundus
thumbnail
10
doc

E-turundus

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

4. Eesmärk: tulevaste rahavoogude genereerimine ja tagamine Terviklik turunduse kontseptsioon 1. turunduskeskkond; 2. turundustegevuste integreeritus; 3. turundusprogrammide efektiivsem kasutus; 4. kasum turundusprotsesside integreeritusest. Rohelise turunduse kontseptsioon 1. keskkond 2. keskkonna säästlikkus 3. keskkonnasõbralikum tootmine ja tarbimine 4. kasum keskkonna säilimiselt. Internetiturunduse kontseptsioon 1. internet 2. personaliseeritum ja efektiivsem teenindamine 3. veebilehed, e-kaubamajad jne 4. kasum personaliseerituselt Sisemise turunduse kontseptsioon 1. ettevõtte töötaja 2. töötajatega suhtlemine ja nende väärtustamine 3. suhtumine töötajasse kui klienti 4. kasum töötaja rahulolult Värbamisturunduse kontseptsioon 1. tööturg; 2. potentsiaalsed töötajad; 3. tööle kutsumise meetodid; 4

Turundus
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Teele Jänes Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.............................................

Turunduse alused
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa. Reklaam võib olla suunatud tootele või tootjale. Tootereklaam on tootja või turustaja sõnum toote toetamiseks, millega tuuakse esile konkreetse toote omadused, funktsioonid, harud, eelised ja mud aspektid. Tootjareklaam loob soodsa pildi ettevõttest ja tema toodetest ning ei ole mõeldud mingi ühe toote müümiseks. Reklaam on marketingi ning promotsioonitegevuse üks osa, on kommunikatsioon n?

Ökoloogia ja keskkond




Kommentaarid (1)

Ophelia5 profiilipilt
Ophelia5: Sisutühi materjal, ei ole mingit abi.
10:31 18-10-2018



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun