Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

"Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda" (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIKS 30 SEKUNDIT?
  • Mida inimesed tesit mõtlevad ning mida teie neist mõtlete?

Lõik failist

Mainori Kõrgkool
Ettevõtluse instituut


KUIDAS 30 SEKUNDIGA MÕJULE PÄÄSEDA“
Referaat

Juhendaja : Priit Tannik
Tartu 2009
SISUKORD
Sisukord......................................................................................................................................2
Sissejuhatus.................................................................................................................................3
1.Miks 30
Vasakule Paremale
Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda #1 Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda #2 Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda #3 Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda #4 Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda #5 Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda #6 Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-01-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Sirtsu88 Õppematerjali autor
raamatu põhjal tehtud referaat

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
rtf

Aktiivne Kuulamine (suhtlemisoskused)

Huvi, sobiv aeg, ruum, tahtmine kuulata. Kas te peaksite olema avatud? Avatud hoiak ja kontakt. Miks need olulised on? Mille järgi ma saan aru, et te mind kuulate? Te vaatate mulle otsa. Suunatud tähelepanu? Tähelepanu ja keskendumine peab olema. Tuletage meelde need välised kontaktioskused. Muude tegevuste katkestamised peavad siin ka olema. Kui ma neid ei kaota ära, siis ma järelikult aktiivselt kuulata ei suuda. Tegelikult peab siin olema psühholoogiline kohalolek. Kuidas me peaksime suhtuma sellesse inimesse? Kas ma võiks teda usaldada? Usaldus peaks tekkima inimeste vahel. Ega me ei saa inimeste suhtes avatud hoiakut, keda me ei usalda. Oma miimikaga paneme juba lukku, et nagunii tuleb valet. Tavaliselt on usaldus esimene asi, mida kuulamise kohapealt välja pakutakse. Ma pean saama usaldama inimest, kellega ma räägin või keda ma kuulan. Kas ma saan suhtuda eelarvamusega inimestesse, keda ma kuulan.

Suhtlemine
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

Mul on hea meel, et saan teha tööd, mis mulle Meil on sellise raske töö kohta madal palk meeldib. Minu palk sõltub minu tööpanusest Hoiakuid saab muuta uskumuse kaudu. Kergem on seda teha ehitades üles endale skeemi jaatuse baasil. Ma ei tohi karjuvat klienti karta asemel => ma pean karjuva kliendi jaoks leidma lahenduse nii nagu iga teise kliendi jaoks. sisenda endale positiivsust pööra oma mõtlemises uskumused endale kasulikuks tee endale konkreetne tegevusjuhis, kuidas käituda. Situatsioonid vastavad meie ootustele. Kui ootame kliendi suhtes positiivset elamust, siis me selle enamjaolt ka saame. Negatiivse häälestuse korral aga järgneb tihti negatiivne kontakt. Tugev eitus on probleem meie alateadvuses. PEEGELDUSEFEKT ­ inimesed peegeldavad kontaktis suhtumist. Selline psühholoogiline aspekt annab võimaluse klienditeenindajale juhtida oma positiive hoiakuga kliendi suhtumist ja meeleolu.

Kommunikatsioon
thumbnail
19
doc

Äriplaani koostamine

koostage oma äriplaan. Seda võite teha teie ja ainult teie. Kui äriplaan valmis, kasutage seda ja rakendage seda regulaarselt, et täita oma firma muutuvaid vajadusi. Teie äriplaani eesmärgid Et äriplaani koostada, peate aru saama äriplaani eesmärgist. Oma äriplaanis peate vastama järgmistele küsimustele: 1. Kas tunnete oma praeguseid ja tulevasi kliente ning nende soove? 2. Millised on teie tugevused, nõrkused, võimalused, samuti võimalikud ohud. 3. Kuidas te korraldate oma kauba tootmise, müügi,reklaami? 4. Kas olete analüüsinud oma toote kõiki aspekte? Olles vastanud vastanud neile ja paljudele teistelegi küsimustele, saate te kokku panna korraliku ja ammendava äriplaani. Kui tahate pangast laenu saada, peate teadma järgmist: 1. Kui palju tahate laenata? 2. Miks te laenu vajate? 3. Millal ja kuidas te laenu tagasi maksate? 4. Kuidas te laenu kasutate? Äriplaani tiitelleht

Majanduse alused
thumbnail
9
docx

Metooridid

METEOORID Referaat Meteoorid Meteoore võime näha pea igal öösel, kui on vaid selge ilm ja meil piisavalt kannatust. Nende, taevast üle vilksatavate "langevate tähtede" sagedus on tavaliselt 3-5 ühe tunni jooksul, aga võib mõnel eriti soodsal ööl ulatuda sadadesse. Helenduv jälg tekib taevasse siis, kui mõni kosmiline ainekübe tungib suure kiirusega Maa atmosfääri, kus ta kuumenedes aurustub või ära põleb. Meteoori massi võib hinnata liikumiskiiruse ja jälje heleduse järgi; tavaliselt on see vaid murdosa grammist. Siiski langeb Maale iga päev kümmekond tonni meteoorset ainet. Meteoorid tekivad komeetide lagunemisel. Nende suurus on herneterast piljardikuulini, tihedus 0,1 gr/cm3. Meteooride kiirus on suur sattudes atmosfääri, nad plahvatavad. Meteoorid lagunevad Maale jõudmata. Augusti keskel võib jälgida meteoorivoolu Perseuse tähtkujust. Seda meteoorivoolu nimetatakse perseiidideks. Tuntakse kolmekümmet meteoriidivoolu. Punkti, kust meteoorid näivad v?

Geograafia
thumbnail
10
doc

Teenindaja suhtlusvahendid

tämber, liiga kiire kõnetempo jms) · isiksuslikku laadi kõnevead (ülekordamised, enda pidev parandamine jms) · kehv kehakeel · labane kahemõttelisus · saatjapoolse arvamuse pealesurumine · saatja agressiivne, üleolev või irooniline kõnemaneer jne Suhtlus on alati kahesuunaline protsess. Kas ja kui hästi see toimis, sellele saab vastuse anda vaid asjakohane tagasiside, mis kinnitab, kas sõnum jõudis vastuvõtjani ja näitab, kuidas ta sellest aru sai. Tagasiside aitab vähendada vääritimõistmist edastada soovitud ja saadud sõnumi vahel. Seega võib öelda, et klienditeenindajal on ainuke viis veenduda selles, kas suhtlusahel toimis ja jõudis eesmärgini ­ tagasiside küsimine ja andmine. · Näiteks reageerimine klienditeenindaja (saatja) poolt kliendile (vastuvõtjale) edastatud sõnumile: ,,Palun, siin on teie hotellitoa võti. Selle ümbrisel on kirjas teile oluline info ning telefoninumbrid

Teenindus ja müük
thumbnail
38
pdf

Matthew McKay, Martha Davis, Patrick Fanning "Suhtlemisoskused&qu ot;

3) Eeldused - lause osad, mis peavad vastama tõele, et väide kehtiks. Keelemalliviga Näide veast Täpsustav küsimus Maailmamudeli mõistmine Väljajätted. Mul on kõrini! Millest või kellest kõrini? Ebamäärased asesõnad. Nad rääkivad, et tuleb Kes seda räägib? korteripõud. Ebamäärased tegusõnad. Bill sundis mind kaotama. Kuidas Bill sind kaotama sundis? Nominaalstiil. Ma tunnen kahetsust. Mida sa kahetsed? Rünnak mudeli piirangutele Absoluudid. Mind jäetakse alati mängust Absoluutselt alati? välja. Pealesurutud piirangud. Sul pole võimalik läbi lüüa. Mis või kes takistaks mind läbi löömast? Pealesurutud Konservatiivid on idioodid

Psühholoogia
thumbnail
21
docx

SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA

uued tuttavad ei tunne sind veel nii hästi, et armastada sind sinu positiivsete omaduste tõttu, ja kujundavad seega oma arvamuse piiratud info põhjal nagu kehakeel ja vestlusstiil Esmase kontakti loomine on tavaliselt hinnangu langetamise protsess, mille käigus saadakse teineteise kohta infot ning püütakse seda tõlgendada. See on nagu filter, mille käigus: 4 · inimesed võtavad vastu alginfo - nad panevad tähele kehakeelt, seda, mida sa räägid ja kuidas vastad (noormees oli jutukas, elav, humoorika ja ta naeratas sulle) · selle alusel kujundatakse mulje ja otsustatakse, mis inimene sa oled ning kuidas sa eeldatavasti ka edaspidi käitud (tõenäoliselt on see noormees usaldusväärne, suhtlemisaltis ja abivalmis) · seejärel nähakse sind nagu läbi filtri. Igaühele meeldib pidada ennast heaks inimesetundjaks ja mõelda: ,,Ma teadsin esimesest hetkest, et ta on ..". Nad otsivad teavet, mis kinnitaks nende esmamuljet, ega otsi

Suhtlemis psühholoogia
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

Teha rohelist värvi paberist ruut küljepikkusega 14 cm, mille keskel on valge ruut mõõtmetega 7x7 cm. 4. Valmistada paberist kuup küljepikkusega vähemalt 4 cm, mille kõik tahud on erinevat värvi. 5. Valmistada kahelt poolt kantav loosung mõõtmetega 5x14 cm tekstiga: "Meil on hea meeskond". Merlecons ja Ko OÜ 9 EBAVÕRDSED VAHENDID Vaatlusleht Teie ülesandeks on kogu ülesande jooksul jälgida, kuidas: kasutati olemasolevaid materjale (ressursse)? jaotati rollid, osaleti töös? peeti läbirääkimisi? mõjus rühmadele võistlusmoment? kasutati võimu teiste rühmade suhtes? Merlecons ja Ko OÜ 10 ELUVESI Olukorra kirjeldus Olete uurimisgrupi liige, kes töötab välja unikaalse koostisega ravimit. See ravim võimaldab ravida enamuse tänapäeva haigustest, mis ohustavad inimkonda.

Isiksusepsühholoogia




Kommentaarid (1)

svihmauss profiilipilt
Skara L: Selgelt ja lühidalt kirjutatud, hea ;).
20:15 23-11-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun