Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"tannik" - 11 õppematerjali

Tannik

Kasutaja: Tannik

Faile: 0
thumbnail
24
pptx

Turunduse 6 h .

Turundus 6 Triinu Kask Mainori Kõrgkool 2009.05.18 Uurimustöö juhend J Ettekanne : 1. ja 8. juunil Reaalselt eksisteeriv äriettevõte(piisavalt suur, min ~5) Aega ettekandeks ca 15 min. Uurimise eelduseks turundusmõistete ja peamiste turundusideede valdamine Kasutada illustratsioone(pildid, diagrammid, skeemid jne) Slaidid esitada 6 kaupa lehel Ei soovita a la transpordi ettevõtet. Uurimustöö juhend 2 Transpordi ­ klassikalist turundustegevust eriti pole. Tekst, mida räägin nt kõnekaartidel Kasutada rohkelt illustratsioone Kuidas infot saada? Ettevõtte koduleht Usutlused töötajatega(juht, turundusjuht jne) Ettevõtte dokumentatsioon(äriplaan, turundusplaan, rahataotlused(EAS), Meedias ilmunud materjalid (reklaamid, artikklid jms.) Sissejuhatus Logo Nimetus Miks valisin, põhjendus Leidmise kirjeldus Info saamine, kuidas sain Mida sain, kust sain, kellelt, kuidas küsisin, mi...

Majandus → Turunduse alused
147 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid.................................................................

Majandus → Turunduse alused
345 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Toote positsioneerimise võtted turunduses

MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse Instituut Turunduse eriala Serena Huul TOOTE POSITSIONEERIMISE VÕTTED TURUNDUSES Ainetöö Juhendaja: Priit Tannik Võru 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................ 3 1. TOOTE POSITSIOONI JA POSITSIONEERIMISE MÕISTE.......................................... 4 2. TURUNDUSE OLEMUS................................................................................................. 6 3. POSITSIONEERIMISE VÕTTED TURUNDUSES.......................................................... 7 3.1

Muu → Ainetöö
340 allalaadimist
thumbnail
7
docx

"Kuidas 30-ne sekundiga mõjule pääseda"

Mainori Kõrgkool Ettevõtluse instituut ,,KUIDAS 30 SEKUNDIGA MÕJULE PÄÄSEDA" Referaat Juhendaja: Priit Tannik Tartu 2009 SISUKORD Sisukord......................................................................................................................................2 Sissejuhatus.................................................................................................................................3 1.Miks 30 sekundit............................................................................................................

Majandus → Turunduse alused
31 allalaadimist
thumbnail
31
ppt

Ettevõtlus

Väljund: Toode ja teenus. Toodete ja teenuste erinevus Tooted Teenused Katsutav/kombatav Mittekombatav Müüakse, siis toodetakse oodetakse, siis müüakse ja/või tarbitakse samal ajal Võib ladustada ja transportida Kaduv – pole laos olemas Toodetakse tihti Toodetakse eraldi kliendist ostja juuresolekul 6 Priit Tannik Ettevõtja olemus Tegutseb äris kasu saamise eesmärgil. Investeerib raha ettevõtlusesse. Kannab rahalisi riske Näeb uusi võimalusi Genereerib ideid Küsimus: mis vahe palgatöötajaga? Erinevused Töötamine Töötamine ettevõttes Ettevõtjana, FIE-na (palgatöötaja) Millist kasu saab tegevuse tegija? Kelle alluvuses toimub töö tegemine? Kes jagab tegevuse teostamise korraldusi? Kes planeerib

Majandus → Ettevõtlus alused
21 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Õpimapp: Turunduse alused

Turunduse alused Õpimap Juhendaja: Priit Tannik Koostas: Demi Raik Pärnu 2010 Sissejuhatus turundusse 1. Milliseid põhitegevusi ettevõttes tehakse? V: Import, eksport, eelarve eest vastutamine, kuludearvestamine, toote või teenuste pakkumine, otsuste tegemine ja ettevõtte arendamine. Turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. 2

Majandus → Ettevõttlus
44 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine.............

Muu → Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
15
rtf

Nimetu

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor KOLME KONKUREERIVA ÄRIETTEVÕTTE TURUNDUSMEETMESTIKU VÕRDLEV ANALÜÜS Astra Säälik Juhendaja: Priit Tannik TARTU, 2011 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................................... SISSEJUHATUS........................................................................................................................................... ÄRIETTEVÕTETE ÜLDISELOOMUSTUS................................................................................................

Varia → Kategoriseerimata
74 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Portfelliteooria

ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Ettevõtluse Instituut Finantsjuhtimise eriala Kristo Tõnissoo Portfelliteooria Ainetöö Juhendaja: Priit Tannik Pärnu 2011 1 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................ 2 1 MARKOWITZI PORTFELLIMUDELI EELDUSED............................................................ 3 2 TOOTLUS........................................................................................................................ 5 2.1 CAPM mudel........................

Muu → Ainetöö
106 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Praktikaaruanne

MAINORI KÕRGKOOL Toivo Tornius PRAKTIKAARUANNE Ettevõttepoolne juhendaja: Vahur Võsa Koolipoolne juhendaja: Priit Tannik Viljandi 2004 SISUKORD 1. Sissejuhatus....................................................................................3 2. Ettevõtte üldiseloomustus.....................................................................3,4 2.1 Ajalugu......................................................................................3 2.2 Asukoht.....................................................................................3 2.3 Tegevusalad

Majandus → Arenguökonoomika
246 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Ettevõtlus

PÄRNU HANSAGÜMNAASIUM ETTEVÕTLUS 10B Kelli Sepp ETTEVÕTLUS-TURUMAJANDUS Õpimapp Juhendaja:Priit Tannik Pärnu 2010 1. Millised põhitegevused ettevõttes tehakse ? Põhitegevusest tulenev rahasumma on põhinäitaja, mis osutab, kas ettevõtte on teeninud piisavalt raha, et maksta tagasi laene, säilitada ettevõtte toimimisvõimsust, maksta dividende ja teha uusi investeeringuid, kasutamata väliseid investeerimisallikaid. Põhitegevuse varasemate rahavoogude komponente käsitlev informatsioon on koos muu

Majandus → Ettevõttlus
55 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun