Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Konverentsiteenindus, konverentsiruumide korraldamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

  • Konverentsiteenindus, konverentsiruumide korraldamine.


    Konverentsi heale algusele annab tooni see, kui sekretär võtab külalised vastu tervitades ja heatujuliselt - näidates inimestele oma energiat, lööb nii mõnigi norgus inimene selja sirgu ja läheb kindlama meelega koosolekule. Väga teretulnud on see, kui sekretär teab erinevate maade kombeid ja tervitab vastava maa inimesi nende kommete järgi. See jätab ettevõttest hea mulje ja tõstab selle mainet.
    Konverentsi kvaliteedi määravad peamiselt kaks tegurit: laitmatult funktsioneeriv tehniline pool ning kindlatest reeglitest lähtuv sisuline ülesehitus. Kui nendele teguritele liituvad veel hea ligipääsetavus konverentsi toimumiskohale, kõrgtasemel toitlustamine ja igakülgne hoolitsemine konverentsikülalise eest, on konverentsi õnnestumine garanteeritud
    Registreerimine – toimub tavaliselt elektroonselt, aga võib ka nn. käsitsi (telefoni teel). Registreerimise ettevalmistamisel tähelepanu pöörata:
    • Mitu osavõtjat planeeritakse
    • Milline on osalustasu ja kes kogub
    • Kas erinevatel osadel või päevadel on eraldi hinnad
    • Millal on viimane registreerimisaeg
    • Milline info peab olema nimesildil ja mis tüüpi silte kasutada (värvid, tüübid)
    • Millist lisainfot vajatakse registreerumisel (toit, majutus jne.) – soovitav välja töötada blanketid
    • Eelregistreerijatele soodustus

    Peamised nõuded konverentsiruumidele:

  • Nõupidamisruumi kujundus


    Koosoleku ruumis peab olema piisavalt
  • Vasakule Paremale
    Konverentsiteenindus-konverentsiruumide korraldamine #1 Konverentsiteenindus-konverentsiruumide korraldamine #2 Konverentsiteenindus-konverentsiruumide korraldamine #3 Konverentsiteenindus-konverentsiruumide korraldamine #4 Konverentsiteenindus-konverentsiruumide korraldamine #5 Konverentsiteenindus-konverentsiruumide korraldamine #6 Konverentsiteenindus-konverentsiruumide korraldamine #7
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-04-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor krikar Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    6
    docx

    Teenindamise kunst

    Teenindamise kunst Kordamisküsimused lk 114 1. Selvelaudadeks nimetatakse laudu, mille juures külalised ei istu ning teenindavad end ise. 2. Furšettlauda kasutatakse erinevatel pidudel, vastuvõttudelsündmuste tähistamistel, avamistel jne. Pakutakse roogi, mida saab süüa kahvliga, näppude vahelt või suupistetikke kasutades. Laua katmisel tuleks lähtuda külalistele mugavuse loomisest. Nõud, suupisted ja joogid asetatakse sellises järjekorras, et neid oleks võimalikult mugav võtta. Lauakaunistuse valik sõltub sündmusest. Aati võib kasutada lilli. Lähtutakse mugavuse loomisest. Teenindajad hoolitsevad selle eest, et kõike oleks laual piisavalt ning koristavad mustad nõud. 3. Rootsi laudu kasutatakse hommiku-, lõuna- ja õhtusöögil, erinevatel pidudel. Kasutatakse ka eine ühe osana roakäigu pakkumiseks (näiteks tordilaud, kohvilaud). Menüü ja lauakate vastavalt üritusele. Teenindus sõltub sellest

    Restoraniteenindus
    thumbnail
    9
    doc

    Ametikohtumiste korraldamine ettevõttes

    Kutsehariduskeskus Annika AMETIKOHTUMISTE KORRALDAMINE ETTEVÕTTES Iseseisevtöö TARTU 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................. 4 AMETIKOHTUMISE ETTEVALMISTUST KIRJELDAV ÜL EVAADA...............................................................................5 KOKKUVÕTE......................................................................8 ISESEISEVTÖÖ ANDIS ÜLEVAATE, KUIDAS KORRALDADA AMETIKOHTUMIST EESMÄRGIPÄRASELT. .

    Sekretäritöö
    thumbnail
    8
    docx

    Etiketi konspekt, põhimõisted

    Põhimõtte ­ When in Rome do as the Romans do! ­ järgimine Tähendab kõige üldisemas mõttes kultuuride kohandumist. Tõlkes: ,,tee Roomas nii nagu roomlased teevad". Selle põhimõtte ellurakendamine tähendab seda, et firma esindaja teeb isikliku külaskäigu potensiaalsesse sihtriiki, kusjuures enne seda kogunud kõikvõimalikku infot antud riigi kohta. Imago Isikupilt ­ suunatud ja sihikindel mulje, mille inimene ise teistele jätab. Kujutluspilt sellest, kuidas soovitakse end teadvustada nii avalikus kui sotsiaalse elus. Avalikkuse ja ümbritseva poolt tajutu, mis põhineb erinevatel muljetel, nii teadlikult kui ka alateadlikult. Imagi kujundajateks on inimese väärikus, kombed, väljendus- ja suhtlemisoskus, teadmised ja oskused, välimus. Lobbytöö Protsess, mille käigus organisatsioon või üksikisik tahab otseselt mõjutada seadusandlust või regulatsiooni. Lobbytöö on mõiste, mille definitsiooni võib leida igast sõnaraamatust, kuid defineeritakse lob

    Etikett
    thumbnail
    15
    odt

    Toitlustuse konspekt

    Alusmaterjal · Laudlinade all kasutatakse lausmaterjali kuna: · Libedast materjalist lina püsib paremini paigal · Lauapind on siledam · Lauaplaatide vahed ei paista välja · Lauapind on paremini kaitstud · Nõud ei kolise · Selvelaua seelikut on kergem kinnitada Aluslinana võib kasutada viltjat materjali, paksemat kangast, kulunud laudlina, õhukest kulunud tekki. Linade kokkupanek ja liitmine · Laudlinu pannakse kokku W või M kujulist voldingut jälgides. · Sisse pressitud võib olla vaid keskjoon. · Laudlinu tuleks säilitada puul rippuvana · Linade liitmist kasutatakse pikkade laudade puhul. · Linutamist alustataske uksest kõige kaugemast otsast. · Iga eelmise lina serv kaetakse 20-30 cm ulatuses. Ajalugu · Euroopa toidukultuuris alates 17. sajandist. · Ülesandeks oli kaitsta suuri pitskraesid ja volange. · Salvrättide voltimine ja pidulik asetamine kujunes välja baroki ajastul. · Peamis

    Toitlustusettevõtte töö planeerimise ja korralduse...
    thumbnail
    80
    pdf

    Ametkondlik kaitumine ja etikett

    Tallinna Majanduskool Ametkondlik käitumiskultuur (sekretäritöö, üldteadmised etiketist) Loengumaterjal Tallinn 2013 1 Ametkondlik käitumine, kutse-eetika ja etikett ........................................................................................... 4 Kutse-eetika .............................................................................................................................................. 4 Sekretäritöö eetikakoodeks ........................................................................................................................... 5 Nõuded juhile:
 ............................................................................................................................................. 7 Visiitkaardid 
ja nende kasutamine ....................................................................................................

    Sekretäritöö
    thumbnail
    36
    docx

    Laua katmine ja toidu serveerimine

    Laua katmine ja toidu serveerimine Õppematerjal Koostas: Marell Rõss 2016 Sissejuhatus 1. Lauakultuuri ajaloost.......................................................................................... 2 2. Laua katmine...................................................................................................... 7 2.3 Kohvi ja –teelaud........................................................................................... 8 2.4 Peolaud.......................................................................................................... 8 2.5 Laua katmise eripärad................................................................................. 12 Kõikidel maadel on oma kultuur ning sellest lähtuvalt erinevad ka laudade katmise traditsioonid. Toome välja inglispäraselt, prantsuspäraselt ja ameerikapäraselt kaetud lauad, et näidata kui erinevad võivad olla laua katmise viisid vastavalt asukohale...

    Toit ja toitumine
    thumbnail
    35
    doc

    Sekretäriõpe

    planke eristab neile trükitavate elementide koosseis. valgele paberile vormistatakse käskkirjaga kinnitatavad dokumendid. Turvaelemendid : Kirjaplangid valmistatakse alati trükikojas, kus neile lisatakse turvaelement. See on vajalik, et a) tagada nende võltsimiskindlus b) lihtsustada dokumentide originaali eristamist koopiast Üldplangile võib valmistada koopiamasinal/arvutis, samuti on lubada trükikojas lisada turvaelemente. 3) Ärikohtumiste korraldamine. · Äri või ametikohtumiste eesmärgiks on tööalaste kontaktide ja äripartnerluse mitmekülgne arendamine: näiteks kokkulepete sõlmimised, koostöö kavandamine ja lepingute allkirjastamised. · Ärikohtumised võivad toimuda vestluste, läbirääkimiste, nõupidamiste, koosolekute, konverentside või kongressi vormina. · Kohavalikult võivad ametikohtumised toimuda: ? Ühe partneripoole firmas või väljaspool seda. ? Erapooletul territooriumil.

    Sekretäriõpe
    thumbnail
    15
    docx

    Rootsi selvelaud

    Antsla Gümnaasium TIIU TAPLAS 11A klass ROOTSI SELVELAUD Referaat Juhendaja: Õpeteja TIINA KALLION Antsla 2010 Tiiu Taplas Tiiu Taplas Sissejuhatus Selvelauda kasutavad inimesed palju oma pidustustel. Selvelaudu on erinevaid. Rootsi laual on eelistusi ja puudusi, kasutus võimalused on erinevad ja ajalugu huvitav. Selvelaua pagutus on kõigile selvelaua tüüpidele ühtne. Tiiu Taplas 1 Selvelaud Selvelaud on tulnud selvest, mis tähendab iseteenindust. Selve selles tähenduses iseteenindus, jaekaubanduses ja toitlustuses müügi- ja teenindusvorm, mille korral kauba ostja või teenuse tarbija teenindab end ise. Selvelaud on iseteenindus laud, kus inimesed võtavad ja valivad endale sobiva toidu, mida naad söövad. (ENE 8) 1.1 Selvelauad Fursettlaud on selvelaud, millel toit on serveeritud nii, et seda saab püsti seistes süüa. Kõik toidud on valmistatud üsna väikeste suupi

    Kodundus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun