Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Konflktide lahendamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIS ON KONFLIKT?
  • MILLEST TEKIVAD KONFLIKTID?
  • KUIDAS LAHENDADA KONFLIKTE?
Vasakule Paremale
Konflktide lahendamine #1 Konflktide lahendamine #2 Konflktide lahendamine #3 Konflktide lahendamine #4 Konflktide lahendamine #5 Konflktide lahendamine #6 Konflktide lahendamine #7 Konflktide lahendamine #8 Konflktide lahendamine #9 Konflktide lahendamine #10 Konflktide lahendamine #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor sansu Õppematerjali autor

Sissejuhatus 4
1Mis on konflikt? 5
1.1Konflikti tüübid 5
1.2Konflikti tunnused 5
2Millest tekivad konfliktid? 7
3Kuidas lahendada konflikte? 8
KOKKUVÕTE 9
kasutatud kirjandus 10

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
doc

Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis

See on lahkheli, mille tulemusena tekib pinge, mis ajendab osapooli üksteise vastu tegutsema. Niisuguseid olukordi tunnetavad konfliktis osalejad arusaamatustena, millega võib kaasneda ebamugavustunne." ,,Konflikt ei ole iseenesest hea ega halb, see on lihtsalt elu tõsiasi. Oluline on see, kuidas me seda käsitleme. Ilma vastandile arvamusteta ei toimuks muutusi, arengut ega edasiliikumist. Eriarvamusi võime aga väljendada nii positiivselt kui ka negatiivselt. Konflikti lahendamine ei tähenda mitte selle vältimist ega allasurumist, vaid konflikti ärakasutamist, et saaksime sellest ise kasu ning võimaluse edasi liikuda." ( Lacey, 2002:7). 1.1. Konflikti tunnused, tüübid ja tekkepõhjused Ruth Alas (2001:130) on välja toonud tunnused, mille järgi konflikt ära tunda: · ei jõuta kokkuleppele; · hääle kõrgendamine; · süüdistamine; · nääklemine pisiasjade üle;

Ainetöö
thumbnail
50
docx

Konfliktid ja nende lahendamine

..................................................10 2.5 Ohud konflikti lahendamise teel...............................................................10 2.6 Millal on konflikt lahendatud?..................................................................10 Meie panemegi sinu meeskonna tööle!..........................................................16 Kuidas lahendada konflikte?.................................................................................................16 Konflikti lahendamine...........................................................................................................21 Mis on üldse konflikt?...........................................................................................................24 SISSEJUHATUS...........................................................................................................3 2 1. MIS ON KONFLIKT ?................................................

Sotsiaalpsühholoogia
thumbnail
18
doc

Suhtlemisõpetus

ja ärevust. Nad ei taha olla seotud millegi negatiivsega ega paista ise negatiivses valguses. [3] Tänapäeval kirjeldatakse konflikti kui mitte tingimata head või halba, vaid kui paratamatut. Siit ka 2 olulist järeldust: a) paljudes situatsioonides võib konflikt olla hea, sest võib kaasa tuua positiivseid tulemusi. Enamus meist kardab konflikte kuna on näinud, et tõsised lahkarvamused kahjustavad suhteid. Tegelikult võib konfliktide edukas lahendamine muuta head suhted veelgi paremaks; b) konflikt iseenesest ei ole ei hea ega halb ning võib viia nii negatiivsete kui positiivsete tagajärgedeni. Siit tulenevalt on peamiseks, millele tähelepanu pöörata, konflikti lahendamine (mitte selle vältimine või allasurumine). Mõningatel juhtudel on isegi kasulik konflikti stimuleerida leidmaks uusi ja paremaid viise edasiminekuks. [3] 4 2. KONFLIKTI TEKKEPÕHJUSED Igas suhtes võib olla konflikte

Suhtlemisõpetus
thumbnail
18
docx

Konflikt ja tema lahendamise võimalused

püütakse jääda neutraalseks ning sisuliselt ei arvestata ei enda ega teise poole vajadusega. Kui konfliktse situatsiooni puhul kasutatakse vältivat käitumist, ei võida sellest ükski osapool. Kui konflikt on saavutanud oma tipp punkti, võib ajutine vältimine anda osapooltele aega emotsionaalselt maha jahtuda, et nad võiksid koguda konflikti efektiivseks lahendamiseks lisainfot. Sellisel juhul oleks vältimine ajutine alternatiiv.  Koostöö/probleemi lahendamine – selline probleemi lahendamine on teoreetiliselt kõige parem lahendus, kuid reaalses elus kõige raskemini teostatav. Kuna selles situatsioonis mõlemad osapooled peavad mõistma üksteist, kuulama mõlemad osapooled välja ja siis asuma lahendama konflikti jättes emotsioonid kõrvale. Selline lahendamine eeldab ka seda arusaamist, et võitjana tuleb vaid üks välja, teine pool on kaotaja. Eduka probleemilahenduse

Ühiskond
thumbnail
34
doc

Konfliktipsühholoogia

TALLINNA TEHNIKAKÕRGKOOL TALLINN COLLEGE OF ENGINEERING KONFLIKTID, KAEBUSED JA PROBLEEMID NING NENDE LAHENDAMINE REFERAAT Õppeaines: SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA JA KLIENDITEENINDUS Tallinn 2009 SISUKORD TALLINNA TEHNIKAKÕRGKOOL...................................................................1 SISUKORD....................................................................................................................2 SISSEJUHATUS........................................................................................................3 1

Psühholoogia
thumbnail
23
doc

Kursusetöö: KONFLIKT SEKRETÄRITÖÖS JA ORGANISATSIOONIS

.................................................................................. 11 3. Konflikt sekretäritöös...........................................................................................................15 3.1 Konflikt algab väikestest asjadest.................................................................................. 15 3.2 Suhtlemine kliendiga......................................................................................................16 4. Konflikti lahendamine..........................................................................................................18 4.1 Strateegiad konfliktiga toimetulekuks............................................................................19 Inimene on mures nii enda kui ka teiste ja üldise tuleviku pärast(on järeleandlik, kuid ajapikku kogunenud pinge võib olla plahvatuslikult vabanenud).........................................21

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
19
doc

Konflikti lahendamine

KONFLIKTI LAHENDAMINE 1 4. OSA. KONFLIKTIDE LAHENDAMINE Käesolev osa käsitleb konfliktide lahendamist kolmest vaatenurgast. Need vaatenurgad ei välist üksteist, küll aga tegelevad konfliktiga mõnevõraa erinevalt. Esimest võib nimetada kõrvaltvaataja perspektiiviks. Teine vaatenurk on konfliktis osaleja oma. Kolmas vaatenurk on lepitaja oma (Lehtsaar, 207). 4.1 KONFLIKTIDIAGNOSTIKA JA KONSTRUKTIIVNE VASTANDUMINE Selles peatükis tuleb juttu kahes omavahel seotud valdkonnast. Esiteks sellest, kuidas

Psühholoogia
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Inimeste huvide kokkupõrge tekib alati ka kõige õigemates organisatsioonides. Õnneks on olemas teadmised ja oskused konfliktide tüüpide, põhjuste ja lahenduste mõistmiseks. Tänapäeval kirjeldatakse konflikti kui mitte tingimata head vöi halba, vaid kui paratamatut ning see võib viia nii negatiivsete kui positiivsete tagajärgedeni. Siit tulenevalt on peamiseks, millele tähelepanu pöörata, konflikti põhjuste leidmine ning tema lahendamine. Enamus meist kardab konflikte, kuna on näinud, et tõsised lahkarvamused kahjustavad suhteid. Konflikti ei tasu siiski karta. Tuleb keskenduda konflikti tüübi, selle põhjuste, positiivsete ja negatiivsete tagajärgede väljaselgitamisele ning teiste organisatsiooni liikmete kaasamisele selle lahendamiseks. Konfliktide õige lahendamine võib parandada organisatsiooni kliimat, loob eelduseks tõhusaks

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun