Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Klienditeenindus- situatsiooni analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida ma valesti tegin ?
 
Säutsu twitteris
Klienditeenindus ­
situatsiooni analüüs
Situatsioon
Klient  soovib jätkata liikluskindlustust, kuid esinevad 
komplikatsioonid.  Klienditeenindaja  asub uurima milles on 
probleem, kuid ei saa täpselt aru ja kontakteerub kliendi 
kindlustusesinajaga. Kui kliendi kindlustusesindaja  kuuleb , et SEE 
klient  on julgenud tagasi tulla, saab ta väga pahaseks ja hakkab 
karjuma. Klienditeenindaja on segaduses. Pikema uurimise peale 
selgub, et klient oli  mõned kuud tagasi tahtnud oma  kindlustuse  
maksevabaks teha ning talle öeldi, et kõik on korras ja  kindlustus  on 
maksevaba, kuid tegelikult ei olnud kindlustusesindaja talle piisavat 
informatsiooni andnud ja kliendil oli jäänud üks arve tasumata. 
Situatisioon
Nüüd oli klient firma ees võlglane ja kindlustusesindaja keeldus 
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #1 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #2 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #3 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #4 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #5 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #6 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #7 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #8 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #9 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #10 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #11 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #12 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #13 Klienditeenindus- situatsiooni analüüs #14
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Idieh111 Õppematerjali autor

Lisainfo

Mida situatsiooni seisukohalt olulist tegi, ütles klient, mida teenindaja? (käitumine) Mida tõenäoliselt tundis klient, mida teenindaja? (tunded) Mida tõenäoliselt mõtles klient, mida teenindaja? (mõtted) Mida tõenäoliselt soovis, ootas, vajas klient, mida teenindaja? (vajadused, motiivid) Kuidas oleks võinud klienditeenindaja käituda? (negatiivse näite puhul) Mida teenindaja tegi väga hästi? Mis oli selles situatsioonis õpetlikku (tulevasele) teenindajale ? Üldistus, õpetussõnad.
kindlustus , klient , kindlustusesindaja , klienditeenindaja

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

7
ppt
Klienditeenindus situatsiooni analüüs
3
docx
Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse
59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
31
doc
KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS
72
pdf
Täppismeetodid otsuste vastuvõtmisel - Kodukindlustuse valik
1072
pdf
Logistika õpik
30
doc
Suhtlemine ja klienditeenindus
937
pdf
Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun