Klienditeenindus- situatsiooni analüüs
Klienditeenindus
situatsiooni analüüs
Situatsioon
Klient soovib jätkata liikluskindlustust, kuid esinevad
komplikatsioonid. Klienditeenindaja asub uurima milles on
probleem, kuid ei saa täpselt aru ja kontakteerub kliendi
kindlustusesinajaga. Kui kliendi kindlustusesindaja kuuleb, et SEE
klient on julgenud tagasi tulla, saab ta väga pahaseks ja hakkab
karjuma. Klienditeenindaja on segaduses. Pikema uurimise peale
selgub, et klient oli mõned kuud tagasi tahtnud oma kindlustuse
maksevabaks teha ning talle öeldi, et kõik on korras ja kindlustus on
maksevaba, kuid tegelikult ei olnud kindlustusesindaja talle piisavat
informatsiooni andnud ja kliendil oli jäänud üks arve tasumata.
Situatisioon