Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaupluste kaardistamine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Kaupluste kaardistamine #1 Kaupluste kaardistamine #2 Kaupluste kaardistamine #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-08-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 26 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor musimargit Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
25
doc

Praktika aruanne müügieriala

juhataja(1), assistendid(5), saaliteenindajad(14), kaubavastuvõtjad(4) ja transporttöölised(2). Teisse ossa kuuluvad: Teenindaja ­ administraatorid(3), kassapidaja ­ teenindaja (5), teenindaja ­ kassapidaja (4), kärupaigutajad ­ taaravastuvõtjad(1). Kõik töötajad, kaasaarvatud juhataja, logistikaosakonna juhataja, töötavad graafiku alusel. (Kaupluse struktuuri skeem: Lisa2) 1.5 Kaupluse sortiment Selveri kaupluste sortiment on väga lai, sortiment on jaotatud kahte valdkonda, toidu- ja tööstuskaupad, mis jagunevad veel omakorda mitmeteks teemateks. Sortimendi jagunemine on järgmine: 1 Toidukaubad 1.1 Värsked 1.1.1 Liha- ja kalatooted 1.1.1.1 Liha 1.1.1.1.1 Sealiha, linnuliha, veiseliha, vasikaliha, lambaliha, ulukiliha, hakkliha, subtooted. 1.1.1.2 Lihatooted

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID Eesti rõivaste ja aksessuaaride turul tegutseb praegusel ajal mitmeid keskmise suurusega ja väikseid ettevõtteid. Peamisteks tootmise ja müügipiirkondadeks on suuremad linnad ­ Tallinn, Tartu, Pärnu. Väikeseid ettevõtteid on nii Põhja- kui ka Lõuna-Eestis. OÜ MD on hetkel veel peamiselt kekendunud Tallinna ja selle lähiümbruse klientidele, kuid võimalike tellimuste puhul ja uute kaupluste avamisega võimaldatakse toodete saadavust ka kõikjal Eestis. Ettevõttele kõige lähedamal asuvad kliendid on Tallinna kesklinna elanikud. Rõivaste ja aksessuaaride turu võib klientide järgi tinglikult jagada järgmisteks segmentideks: 1. ainueksemplare soetavad isikud 2. kvaliteeti ja eripära hindavad isikud 3. erafirmad Rõivaste ja aksessuaaride turgu on võimalik segmenteerida ka klientide sissetuleku järgi. 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2

Ettevõttlus
thumbnail
7
docx

Põlva Selveri praktikaaruanne

VÄIKE-MAARJA ÕPPEKESKUS Müüja I kursus Koostaja :Kädi Loorits PÕLVA SELVER PRAKTIKA ARUANNE Juhendaja kaupluses : Olga Asadova Grupijuhendaja : Anneli Kütt Väike-Maarja 2012 Sissejuhatus Sooritasin oma praktika Põlva Selveris . Praktika aeg oli 21.05.12-15.06.12 . Minu eesmärk praktikale minnes oli saada praktilisi kogemusi kaupluses tehtavatest töödest ja et ma tuleksin endale antud ülesannetega hästi toime . Erilisi ootusi praktikale minnes ma endale ei seadnud . Ma vaid lootsin , et tuleb sõbralik ja tore kollektiiv ja enam-vähem nii see ka oli . 1.Ettevõtte iseloomustus Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le Selver. Selveri kauplusketile pandi alus Eestis 1995.aastal , mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver.

Praktika aruanne
thumbnail
2
doc

Rõivaste markeerimine

Rõivaste markeerimine ehk kokkuleppeliste numbritega märkimine Rõiva suurusnumbri määramiseks mõõdetakse figuurilt 3 põhilist ümbermõõtu: a) üle rinna kõrgema koha b) ümber vöö kõige peenma koha ( ei asu seal , kus püksivärvel, vaid nabast kõrge- mal) c) ümber puusa kõige laiema koha ( mõõdulint puudutab ka reie ülaosa, st. mõõta tuleks suhteliselt madalalt) Sobiva suurusnumbri määramiseks, tuleks saadud mõõdud sobitada tabelisse. Tabelit võib leida ostumüügi kataloogidest, samuti peaks see olema välja pandud valmisrõivaste kauplustes. Meie vaatame lähemalt tabelit, kus numbriteks on näiteks 34, 36, 38, 40 jne. Tuleb tuttav ette! Tegelikult ongi see põhikooli õmblustunni kordamine. Kuid müügil on ka teistsuguste numbritega rõivaid. Näiteks 17, 18, 19, 20 jne. Tavapärane suurusnumber on jagatud 2-ga. Need on keskmisest lühematele naistele, kelle pikkuseks on 164 cm ja alla selle. Pole õnnestunud müügil

Kodundus
thumbnail
16
docx

Praktika aruanne, Valga Selver

Valgamaa Kutseõppekeskus Müüja 3 Eva Pulver AS- A VALGA SELVER Praktikaaruanne Juhendaja Olavi Ennu Valga 2010 Sissejuhatus Igal kursusel peab müüja õpilane valima endale praktika koha. Oma viimast praktikat soovisin ma sooritada Valga Selveris. Selver tundus mulle just õige valikuna, sest ta on suhteliselt uus ja asub piiri ääres ning on populaarne Läti Valka elanike hulgas.Lootsin saada ka keelepraktikat. Võtsin endale eesmärgiks saada uusi töövõtteid, saada palju informatsiooni Selveris müüdavate kaupade kohta, täiendada ja kinnitada koolist saadud teadmisi. Kuna ees seisab kutseeksam, siis arvasin, et Selver on õige koht omandamaks uusi teadmi

Müügitöö alused
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne tööstuskauba kauplusest (sportland)

1. ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS Sportland Eesti AS on Sportland International Group (SIG) tütarettevõte, kuhu kuuluvad veel Läti, Leedu, Venemaa ja Ukraina ettevõtted. Sportland Eesti AS opereerib Eesti turul järgmiste kontseptsioonidega: sportland, sportland outlet, netosport, sportland tennis&football, o'neill, timberland, westsport, st.street store. Sportland on rahvusvaheline, maailma parimaid spordi- ja vabaajakaupu müüv kaupluste kett. Sportland Eesti AS-i tegevusaladeks on kaubandus, kultuur- ja meelelahutus, peamiselt tegeletakse spordikaupade, tarbekaupade ja spordivahendite müügi ja hooldusega. Sportlandi kauplusi on Eestis kokku 23, neist Tartus ja Otepääl 5. Tartus asuvad sportlandi kauplused Lõunakeskuses, Kaubamajas, Eedenis ja Zeppelinis. Zeppelini Sportland avati esmalt aastal 2001. Aastal 2006. Toimusid kaupluses renoveerimistööd

Praktika aruanne
thumbnail
25
rtf

Äriplaan

Äriplaan OÜ PHAT FARM Eesti esindus 2004 SISUKORD 1 SISSEJUHATUS............................................................................................................................ 2 ETTEVÕTTE ÜLDANMED.......................................................................................................... 2.1 NIMI, KONTAKTISIKUD, TELEFON................................................................................. 2.2 ÄRIIDEE JA MISSIOON....................................................................................................... 2.3 EESMARGID......................................................................................................................... 3 SENISED EDUSAMMUD........................................................................................................... 4 MAKROKESKKONNA, TURU JA KONKURENTSI ANALÜÜS.................

Juhtimise alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun