Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused ja ja otsingud metaotsivahenditega - infoallikad ja infootsing (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille lehe pealkirjas esinevad terminid sõnavabadus ja tsensuur � Kui palju ja mida leiate?
  • Mis on kvaliteetsed ja pikkusega 4-20 minutit Palju ja mida leiate?
  • Mille pealkirjas esineb märksõna infosüsteem� Palju ja mida leiate?
  • Palju ja mida leiate?
  • Palju ja mida leidsite?
  • Kui täpselt leitu vastab teemale?
  • Millised on 3 peamist vajalikku oskust?
  • Mida leiate ja kas saate vastuse?
  • Mitmendal kohal asub Eesti internetivabaduse pingereas 2013 aastal?

Lõik failist

Nimi:
Õpperühm:
Praktiline töö nr. 4: Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused ja ja otsingud metaotsivahenditega
Järgnevatele küsimustele vastates kasutage Google’t ( https://www.google.ee/ ).
Lisaks tulemusele pange kirja, millist otsinguviisi kasutasite ja millise päringu sõnastasite.

  • Leidke veebilehekülgi, mille lehe pealkirjas esinevad terminid „ sõnavabadus ja tsensuur“. Kui palju ja mida leiate? Hinnake päringule vastavust.
    Sain neli vastet päringule vastavat vastet. Üks vaste viitas ühele õpikus olevale pealkirjale.
    On kõik need sõnad: sõnavabadus ja tsensuur
    Terminid ilmuvad : lehe pealkirjas
  • Leidke pildiotsingu abil must-valgeid fotosid Hera templist, mis oleks JPG formaadis , suuremad kui 400x300 ning piiranguteta kasutatava või jagatava kasutusõigusega. Esitage ühe pildi(faili) URL aadress. Hinnake päringule vastavust.
    Ühe pildi URL: https://www.flickr.com/photos/foxtwo/20274219980
    Leidsin kuus pilti, mis vastavad päringule.
    Täpselt see sõnastus või fraas : Hera temple Pildi värvid: mustvalge
    Faili tüüp: JPG failid Pildi suurus: suurem kui 400x300
    Kasutamisõigused: piiranguteta kasutatav või jagatav
  • Leidke videoid teadlaste öö festivali kohta 2013. aastal, mis on kvaliteetsed ja pikkusega 4-20 minutit. Palju ja mida leiate? Hinnake päringule vastavust.
    Vastuseks
  • Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused ja ja otsingud metaotsivahenditega - infoallikad ja infootsing #1 Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused ja ja otsingud metaotsivahenditega - infoallikad ja infootsing #2 Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused ja ja otsingud metaotsivahenditega - infoallikad ja infootsing #3
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-01-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 27 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Kadddii Õppematerjali autor
    Praktiline töö nr 4:

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    14
    doc

    Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused

    Nimi:ANNERIIN TRUU Õpperühm:IK 12 Praktiline töö nr. 6: Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused Järgnevatele küsimustele vastates kasutage Google’t. Lisaks tulemusele pange kirja, millist otsinguviisi kasutasite ja millise päringu sõnastasite. 1. Leidke .edu domeeniga veebilehtedelt materjale, mis räägivad tsensuurist Nõukogude Liidus. Kui palju ja mida leiate? Kasutasin - Google Advanced Search-i this exact word or phrase: tsensuur nõukogude liidus language:estonia site or domain: .edu leidsin 10 aga kaks neist oli mingil määral väga kahtlase sisuga saidid.

    Infootsing: allikad ja meetodid
    thumbnail
    168
    pdf

    E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

    ......................................................................................... 66 4.12.1. Mis need on ja kuidas neid kasutada? ..................................................................... 66 4.12.2. Näide ...................................................................................................................... 66 4.12.3. Ülesanne................................................................................................................. 66 4.13. Otsimootorite optimeerimine ehk SEO .......................................................................... 67 4.13.1. Mis need on ja kuidas neid kasutada? ..................................................................... 67 4.14. Mängud ........................................................................................................................ 70 4.14.1. Mis need on ja kuidas neid kasutada? ..................................................................... 70 4.14.2

    Turundus
    thumbnail
    212
    docx

    Veebistuudium arendus ASP.NET

    10. klass
    Rebased
    11. klass
    Võistluste ja katsumuste läbiviijad
    12. klass
    Muusika eest hoolitsejad
    Avalehele ning juba võibki viiteid pidi kahe lehe vahet liikuma hakata. Viited aga ei pea sugugi olema vaid paari kohaliku lehe vahel. Kuna veebiaadressi kaudu saab ligi lehtedele üle Interneti, siis piisab sobiva viite lisamisest oma lehele. Lihtsa failinime puhul saab lehitseja aru, et seda otsitakse kohalikust kataloogist. Kui aga aadressil on kirjas ees http:// (või mõni muu protokolli tähis nt. ftp), siis teatakse, et vastavat faili tuleb välisvõrgust otsima hakata. Sellest ka põhjus, miks viidetele tuleb nood http-d ette kirjutada. Muul juhul kipub lehitseja otsima kohalikust kataloogist faili nimega www.ilm.ee (või näiteks faili nimega microsoft.com) ja ei leia kuidagi.

    Veebiprogrammeerimine
    thumbnail
    575
    docx

    Nimetu

    binaarset koodi on võimalik optimeerida täpselt selle protsessori jaoks, mis hakkab programmi jooksutama. Ei ole vahet, kas protsessor on 32 või 64 bitine jne. Tulles nüüd tagasi Microsofti .NET platvorm juurde siis see pole mitte üksnes CLR, vaid toodete kogumik, mis sisaldab kõiki vajalikke vahendeid jagatud rakenduste ehitamiseks, pakkudes keelest sõltumatut, ühtset programmeerimise mudelit programmi kõigi kihtide jaoks. .NET platvorm toetab täielikult Interneti platvormist sõltumatuid ja standardseid tehnoloogiaid nagu HTML, XML ja SOAP. .NET platvormiga seotud tooted võib jagada 4 kategooriasse: 3. .NET raamistik ­ baseerub Common Language Runtime'l (CLR). CLR pakub baasteenuseid ja klasse programmide loomiseks, sõltumata keelest ja programmi kihist. 4. .NET My Services ­ on kogumik kasutajatele suunatud XML veebiteenuseid. Nende teenuste hulka kuuluvad: .NET Passport autentimine, meeldetuletuste saatmine ja

    Informaatika
    thumbnail
    544
    pdf

    Mitmekeelne oskussuhtlus

    ARVI TAVAST MARJU TAUKAR Mitmekeelne oskussuhtlus Tallinn 2013 Raamatu valmimist on finantseeritud riikliku programmi „Eesti keel ja kultuurimälu 2010” projektist EKKM09-134 „Eesti kirjakeel üld- ja erialasuhtluses” ja Euroopa Liidu Sotsiaalfondist. Kaane kujundanud Kersti Tormis Kõik õigused kaitstud Autoriõigus: Arvi Tavast, Marju Taukar, 2013 Trükitud raamatu ISBN 978-9985-68-287-6 E-raamatu ISBN 978-9949-33-510-7 (pdf) URL: tavast.ee/opik Trükitud trükikojas Pakett Sisukord 1 Sissejuhatus 8 1.1 Raamatu struktuur . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 1.2 Sihtrühm ja eesmärk . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 I Eeldused

    Inimeseõpetus
    thumbnail
    159
    doc

    Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat

    Kogukonna Ministeerium, Belgia); Francesco Vargiu (Itaalia); Léon Zaks (Prantsuse Kogukonna Ministeerium, Belgia). 3 Eessõna ja taust Ülemaailmne arvutivõrk on kaasa aidanud kultuurialaste veebirakenduste üha suuremale levikule. Pea iga kultuuriasutus või -algatus tahab tänapäeval olla ülemaailmses võrgus, et oma sisu reklaamida, levitada informatsiooni ja teavitada oma tegevusest Interneti kaudu. Kultuuriinformatsiooni edasiandmisel tuleb tagada kvaliteet. Samas on kvaliteet väga lai, üldine ja subjektiivne mõiste. Seetõttu on kvaliteediraamistiku eesmärk lahutada kvaliteet paljudeks kultuuriveebile kohasteks kriteeriumideks. Kuna selles valdkonnas saab vastavat raamistikku välja töötada üksnes rahvusvahelisel tasandil, on otstarbekas tegevusse kaasata eri rahvuskultuuride esindajad. Raamistik on arenev koetis, mida tuleb aegamööda laiendada ja täiustada käsikäes

    Kultuurilugu
    thumbnail
    80
    pdf

    03Sisu481 560

    idealismis ei ole jaanus ühiskonnast ära lõigatud, vaid tema suhted ümbrit- sevaga on jutustuse üheks keskseks probleemiks.12 see uus inimene sigitab teksti omakorda uusi kirjanduslikke võtteid, mis aitavad kujutada tema probleeme. kui Bornhöhe paneb jaanuse sotsiaalselt vahepealse tegelasena läbi elama mittekuulumise ja poole valiku draamat, siis sigitavad valikusituatsiooniga kaasnevad hingelised otsingud teksti ka uut tüüpi jutustamise ja jutustuse fokuseerimise viise. Bornhöhe näitab sündmu- si kord piiratud teadmistega ja kohati iroonilise jutustaja, aga ka jaanuse enda vaatepunktist, võimaldades nii lugejal sisse elada jaanuse dilemmades- se. Vastuseks küsimusele, miks jääb autunne „tasujas” lõpuni konkureerima uue inimese rahvustundega, võib seega öelda, et „tasuja”, nagu mõned teised-

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    414
    pdf

    Tiit Lauk humanitaar

    TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 ƒ DOKTORIVÄITEKIRI Kaitsmine toimub 20. novembril 2008. aastal kell 10.00 Tallinna Ülikooli Kunstide Instituudi saalis, Lai 13, Tallinn, Eesti. Tallinn 2008 2 TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 Muusika osakond, Kunstide Instituut, Tallinna Ülikool, Tallinn, Eesti. Doktoriväitekiri on lubatud kaitsmisele filosoofiadoktori kraadi taotlemiseks kultuuriajaloo alal 13. oktoobril 2008. aastal Tallinna Ülikooli humanitaarteaduste doktorinõukogu poolt. Juhendajad: Ea Jansen, PhD Maris Kirme, kunstiteaduste kandidaat, TLÜ Kunstide Instituudi muusika osakonna dotsent Oponendid: Olavi Kasemaa, ajalookandidaat, EMTA puhkpilliosakonna professor

    Muusika ajalugu




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun