Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Heino Liimets (1)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Heino Liimets #1 Heino Liimets #2 Heino Liimets #3 Heino Liimets #4 Heino Liimets #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-11-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 26 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Liz90 Õppematerjali autor
Ülevaade Heino Liimetsast

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
doc

Heino Liimetsa elust ja didaktilistest ideedest

2 Heino Liimetasa (1928-1989) teaduslik mõte on liikunud põhiliselt kasvatusteooria ja sotsiaalpsühholoogia, didaktika, kasvatussotsioloogia ja ­filosoofia valdkonnas. 1980. aastate alguseks jõudis Ta integraalse pedagoogilise teooria vajaduse tunnetamiseni ning selle põhiprintsiipide formuleerimiseni. H. Liimets on ca 150 teadusliku ning ca 80 populaarteadusliku artikli autor. Seitse tööd on ilmunud ka iseseisva raamatu või monograafiana. (A. Liimets 1998) Heino Liimetsa elust 3 Heino Liimets sündis 22.jaanuaril 1928. aastal Võrumaal Vana-Antsla vallas Perajärvel perekonna esimese lapsena. Hiljem sündisid veel kaks õde ja kaksikust vennad. (A. Liimets 1998) H

Pedagoogika alused
thumbnail
14
ppt

Heino Liimets

Koostas Tairi Murel ÜLEVAADE HEINO LIIMETSA ELULOOST Sündis 1928.aastal Võrumaal VanaAntsla vallas Perajärvel. Tal oli 2 õde ja venda. Heino Liimets õppis Saru Algkoolis, Taheva Algkoolis, Valga Gümnaasiumis ja TRÜs Ajalooja keeleteaduskonnas. Paralleelselt ülikooliõpingutega töötas loogika ja psühholoogiaõpetajana Tartu Õpetajate Instituudis, Tartu Muusikakoolis ning Tallinna 2. Keskkoolis (praegune Tallinna Reaalkool). Samuti õppis Heino Liimets Tartu Riiklikus Ülikoolis pedagoogika kateedri juures. Peale lõpetamist õppejõud Tallinna Pedagoogilises Instituudis. Üliõpilastele luges didaktika, kasvatusteooria, kõrgkoolipedagoogika ning psühholoogia kursuseid. Ta valiti Helsingi Ülikooli audoktoriks(1985). On pidanud loenguid Saksamaal, Soomes, Ungaris, Prantsusmaal, Bulgaarias jm. Heino Liimets on ca 150 teadusliku ja ca 80 populaarteadusliku artikli autor.

Kasvatusteadus ja kasvatusfilosoofia
thumbnail
3
doc

Kasvatus- kunst või teadus?

erinev.Kasvatusprotsess on mõnes mõttes teaduslik, kuid sellele saab kunstipäraslt läheneda, valides sobivaid meetodeid, millele laps kõige paremini reageerib, see tähendab, et kasvataja valib mooduseid kuidas kõige paremini täita kasvatuse põhieesmärki ­ last arendada ja õpetada. Ärgem unustagem: laps on õppimise arvete maksja, tema naha peal sõidetakse. (Põld, 1932) Kasutatud allikad: Liimets Heino. Kuidas õppeprotsess kasvatab? Tallinn 1998 Põld Peeter. Üldine kasvatusõpetus. Tartu 1993; esmatrükk 1932 Loengukonspekt

Pedagoogika alused
thumbnail
8
doc

Ajastu koolis(nõukogude aeg)

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Kaugõppe Noorsootöö osakond KNT 1 Veroonika Mätlik " Ajastu koolis" Referaat Juhendaja: Maire Grass Tallinn 2010 Sisukord Sisukord..........................................................................................................................................................................1 Sissejuhatus.....................................................................................................................................................................2 Ajalugu.....

Kasvatusteadus
thumbnail
14
pdf

Eksamiküsimused Kasvatusteaduse alused

Dewey reformpedagoogika ja G. Kerschensteineri töökooli ideed: töö kui enesekujundamine; rõhutatakse isiksuse terviklikku arengut, õpilase sidumist kultuuriga; eetilise eluhoiaku, sotsiaalsuse kujunemist ● Arendas reformpedagoogika töökooli ideed edasi omanäoliseks tööjuhatuste menetluseks; Eesti oludele vastava koduloolise üldõpetuse tervikliku süsteemi ja praktiliste töökavade looja. Heino Liimets (1928-1989) – pedagoogikateadlane ja psühholoog. Integratiivsele (vastastikmõjuline) kasvatusteadusele ja didaktikale alusepanija. Koolinoorte elustiili kasvatussotsioloogilise uurimise koolkonna rajaja. ● J. Käisi didaktika ja tervikliku uurimisprogrammi edasiarendaja nõukogudeaja Eestis ● 1950.a II poolel pedagaoogikateaduse üheks käivitajatest (ka Inge Unt) ● Diskussioon ainekeskse ja isiksuse arengu keskse õpetuse üle – kuidas kummutada

Kategoriseerimata
thumbnail
12
doc

Aleksander Elango

TALLINNA ÜLIKOOLI RAKVERE KOLLEDZ Kasvatusteaduste instituut Alushariduse pedagoog Kadi Saarepere ALEKSANDER ELANGO Referaat Rakvere 2008 Sisukord Sisukord........................................................................................................................................... 2 1.Sissejuhatus ..................................................................................................................................3 2.Lapsepõlv ja õpinguaastad............................................................................................................3 3.Välisreisid..................................................................................................................................... 4 4.Peeter Põllu õpilasena Tartu Ülikoolis......................................................................................... 4 5.Tartu Ülikooli stipendiaadina Viinis 1929-1931.......

Sissejuhatus kasvatuseteadusesse
thumbnail
28
docx

Referaat - Johannes Käis, sissejuhatus kasvatusteadusesse II

Tallinn: Valgus Eisen, F. (1989). Valik Johannes Käisi töid: kodulugu, üldõpetus, loodusõpetus. Tallinn: Valgus. Eisen, F. (1992). Isetegevus ja individuaalne tööviis. Tallinn: Koolibrii. Eisen, F. (2004), Kooli-raamat/ Johannes Käis. Tartu: Ilmamaa. Kinos, J. Pukk, M. (2010). Lapsest lähtuv kasvatus. Tallinn: Ilo. Leosk, A. (1996). Johannes Käis 110: Võru konverentsi (13.01.1996) materjalid. Tallinn: Johannes Käisi selts Liimets, H. (2001). Kuidas õppeprotsess kasvatab? Tallinn: Tallinna Pedagoogikaülikooli kirjastus. Nugin, K. (2013). Üldõpetuse rakendamine lasteaias. Tartu: Atlex. 14

Kasvatusteadus
thumbnail
22
docx

SOTISAALPEDAGOOGIKA

SOTISAALPEDAGOOGIKA I osa 2.09 loeng Sissejuhatus ainesse sotsiaalpedagoogika: mis on sotsiaalpedagoogika. Pedagoogika ja kasvatuse ajaloofilosoofiline käsitlus. Mis on sotsiaalpedagoogika? Sotsiaalpedagoogika erisugused tõlgendused on seotud erinevate inimese- ja ühiskonnakäsitlustega, moraaliteooriatega, teaduslike suundumuste ja mõttevooludega. Sotsiaalpedagoogika enesemääratlust on mõjutanud paljud ideed ja ühiskondlikud liikumised. Diskussioon sotsiaalpedagoogika üle omab ühiskonnakriitilist iseloomu ­ tähtis, et arutlus sotsiaalpedagoogika ülesannetest oleks seotud vastava ajajärgu ühiskondlike oludega, ühiskonnaanalüüsiga ja arusaamisega, millises ajas tegevus toimub. Teoreetilisel enesemääratlusel on praktilise sotsiaalpedagoogika töö seisukohast põhimõtteline tähtsus ­ sellest sõltub, milliseks sotsiaa

Sotsiaalpedagoogika




Kommentaarid (1)

Harmoonia profiilipilt
Harmoonia: sain abi
11:43 02-12-2015



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun