Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtte AS Tere analüüs (3)

5 VÄGA HEA
Punktid
Ettevõtte AS Tere analüüs #1 Ettevõtte AS Tere analüüs #2 Ettevõtte AS Tere analüüs #3 Ettevõtte AS Tere analüüs #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-04-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 330 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Aireen Talivee Õppematerjali autor
analüüs

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
rtf

10 EESTI KAUBAMÄRKI

............................................. 6.1 Ajalugu............................................................................................................................. 6.2 Ettevõte............................................................................................................................. 6.3 Tooted............................................................................................................................... 7 TERE AS.................................................................................................................................. 7.1 Ettevõte............................................................................................................................. 7.2 Tere kaubamärk................................................................................................................. 7.3 Tooted....................................................

Toidukaubandus
thumbnail
15
doc

Eesti kaubamärgid

.................6 6. Premia ................................................................................................................................................... 8 7. Felix .......................................................................................................................................................9 8. Eesti Pagar ...........................................................................................................................................10 9. Tere ..................................................................................................................................................... 11 9.1 Tere missioon.................................................................................................................................12 9.2 Tooted............................................................................................................................................ 12 9.3 Tere kaubamärk................

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
20
doc

Eesti kaubabrändid

Meie tuntuimad kaubamärgid "Viru Valge" ja "Vana Tallinn" sümboliseerivad koduturul põlvest põlve kestvat vankumatut kvaliteeti, mis on vastu pannud eri ajastute ja arusaamade esitatud väljakutsetele. Rohkem kui sada aastat tagasi kohaliku viinaköögina alustanud Livikost on läbi pikkade aastate kujunenud laia tooteportfelliga paljudel eksporditurgudel tegutsev alkoholitootja, mille tuntus ja maine ületavad lähiturgude piirid. Orienteeruvalt kolmandik ettevõtte toodangust turustatakse viieteistkümnel erineval eksportturul üle maailma. Liviko kuulub Eesti ühe edukama tööstus- ja kaubandusinvesteeringute grupi NG Investeeringud koosseisu. Paljud Eesti kaugemad väliskülalised eristavad just Liviko toodete järgi Tallinna teistest Balti riikide pealinnadest. Me ei arutle, kas see on hea või mitte, kuid Livikos oleme selle üle uhked. Oma tooteid arendades ja strateegiat valides peame esmatähtsaks koostööpartneritelt tulevat

Tööstuskaup
thumbnail
16
doc

Kaubamärgid

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtlus ja majandusarvestuse õppetool I K KÕ EESTI TOOTJATE KAUBAMÄRGID Referaat Mõdriku 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS.....................................................................3 1. TOIDUAINED 1.1 Estover 1.2 Veski Mati 1.3 Tere 1.4 Viru Rand 1.5 Saku Õlletehas 1.6 Kalev 2. TÖÖSTUSKAUBAD 2.1 Orto Puhas Limpa 2.2 Orto Puhas kodu Sanit-M 2.3 Mayeri Pesugeel Sensitive 2.4 Suva Etno 3. KOKKUVÕTE SISSEJUHATUS Kauplemine on toiminud juba sajandeid.Algselt vahetasin inmesed kaupu teiste kaupade vastu ja hiljem võeti kasutusele juba maksevahendid. Kui preagusel ajal kaupluses singi vaadata on valik nii suur ,et paneb algselt mõtlema ,mida valida

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
28
docx

Kaubamärkide referaat

Praegu on palju erinevaid organisatsioone, mis pakuvad teenuseid ning tooteid, peaaegu kõigil on olemas oma käubamärk. Kaubamärke kasutatakse äriisukute toodetud kaubade ja teenuste individualiseerimiseks, st kaubamärk eristab üht firmat, kaupa või teenust teistest, ja on olemas praegusel turul. Kaasaegse konkurentsi tingimustes kaitseb kaubamärgi registreerimine ebaseadusliku kasutamise ja kopeerimise vastu. Kaubamärk on omandiõigus ja ettevõtte mittemateriaalne vara. Kaubamärgi omanik võib lubada või takistada kaubamärgi kasutamist teiste isikute poolt. Tuntud kaubamärk suurendab kasumit, tõstab mainet ning seeläbi suurendab müügikäivet. Antud referaadis käsitletakse ainult Eesti käubamärke ja toiduainetööstuseid, sest põhieesmärk on uurida Eesti turgu. Referaat käsitleb kümmet tuntud kaubamärki ning nelja suuremat toiduanetööstust. 1 KAUBAMÄRGI MÕISTE JA FUNKTSIOONID

Toidukaubandus
thumbnail
48
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp TOIDUKAUBAD

Lähtume igapäevaselt järgmistest väärtustest: · Uuendusmeelsus, mis suunab tegutsema nii, et suudetakse olla tarbijate ootustest, konkurentide plaanidest ja partnerite vajadustest sammu võrra ees. · Paindlikkus, mis võimaldab toime tulla muutuvate oludega ja näha ümbritsevat säravate silmadega. · Sõnapidamine, mis tähendab, et me teeme seda, mis on kokku lepitud ega tingi kvaliteedis. Meie visiooniks on olla Eesti kümne suurima ettevõtte hulgas. Artikkel. Instituut toidu TTÜ pöördus põllumajandusministeeriumi poole ettepanekuga luua klassifikatsioon Eesti lihatoodete, et aidata tarbijatel teha valik selle kasuks tervislik toitumine. Vastavalt instituudi direktor Raivo VÕK, palgaaste määratakse minimaalne sisu liha vorstitooted ja piirata sisu liha asendajad, ütles portaali aripaev.ee. Samuti on tehtud ettepanek, et keelata lisada mõned toidu lisaainete nagu maitsetugevdaja E621, ja

Toiduaineõpetus
thumbnail
110
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp

(Ibid) Uued kaubamärgiregistrid töötati välja selleks, et suurendada äriühingute usaldusväärsust ning et vaidlusi saaks lahendada kiiresti ja tõhusalt. Kaubamärkide registreerimine ei olnud kohustuslik (ja ei ole ka praegu), kuid laieneda soovivate ettevõtete jaoks muutus 6 kaubamärgi registreerimine kvaliteedi tagamisel ja tootemarkide loomisel vältimatuks. (Ibid) Registreeritud kaubamärgi järgi tunnevad kliendid ära ettevõtte, see kaitseb ebaausa konkurentsi eest ja muudab tootemargi varaks. Kunagi varem ei ole kaubamärgi kaitsmine olnud nii lihtne kui praegu. (SÜA, s.a.) 1.2 Kaubamärgi kaitse Selleks, et saada kaubamärgi õiguskaitse, tuleb kaubamärk esmalt registreerida. Kaubamärgi registreerimine ei ole kohustuslik, küll aga soovituslik, sest patendiameti poolt registreeritud kaubamärk on juriidiliselt kaitstud, s.t seda, et teised tootjad ja

Toidukaubaõpetus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus




Kommentaarid (3)

Parool975 profiilipilt
Parool975: sinu lugu oli väga hea
16:25 30-03-2014
RViikoja profiilipilt
RViikoja: jah
18:17 21-09-2016
thenne profiilipilt
14:06 01-10-2014



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun