Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Aita Ukrainat Sulge
Add link


Essee - CocaCola reklaamide analüüs (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks valis CocaCola oma brändi värviks punase?
  • Midagi määrav värv Niiet võta näpust mida nad sellega öelda tahavad?
Vasakule Paremale
Essee - CocaCola reklaamide analüüs #1 Essee - CocaCola reklaamide analüüs #2 Essee - CocaCola reklaamide analüüs #3 Essee - CocaCola reklaamide analüüs #4 Essee - CocaCola reklaamide analüüs #5 Essee - CocaCola reklaamide analüüs #6 Essee - CocaCola reklaamide analüüs #7
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-06-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 93 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ingrid Õppematerjali autor

Lisainfo

Töö sisaldab cocacola reklaamide analüüsi toetudes psüühilistele protsessidele (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine). Sisaldab nende suurt ideed, turusegmente jne...
pildid

Märksõnad

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (2)

meriva profiilipilt
meriva: mulle sobis
14:04 30-05-2010
annely87 profiilipilt
annely87: pole viga
12:05 02-03-2010


Sarnased materjalid

27
doc
Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus
3
doc
Kuidas reklaam mõjutab klienti
66
pdf
Talis Bachmann-Reklaamipsühholoogia
71
docx
Reklaaamipsühholoogia konspekt
51
docx
Populaarkultuuri teooriad
110
doc
Õigusfilosoofia ajalugu
62
docx
Kirjanduse lõppueksami materjalid
120
docx
TURUNDUSE ALUSED





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun