Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Eksamiülesande lahenduse aruanne (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Eksamiülesande lahenduse aruanne #1 Eksamiülesande lahenduse aruanne #2 Eksamiülesande lahenduse aruanne #3 Eksamiülesande lahenduse aruanne #4 Eksamiülesande lahenduse aruanne #5 Eksamiülesande lahenduse aruanne #6 Eksamiülesande lahenduse aruanne #7 Eksamiülesande lahenduse aruanne #8 Eksamiülesande lahenduse aruanne #9 Eksamiülesande lahenduse aruanne #10 Eksamiülesande lahenduse aruanne #11 Eksamiülesande lahenduse aruanne #12 Eksamiülesande lahenduse aruanne #13 Eksamiülesande lahenduse aruanne #14 Eksamiülesande lahenduse aruanne #15 Eksamiülesande lahenduse aruanne #16
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 91 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor dt Õppematerjali autor
Ülesande püstitus
On antud mittelineaarne dünaamiline diskreetaja süsteem. Mittelineaarne funktsioon on
tundmatu. On mõõdetavad ainult selle süsteemi sisend ja väljund. Süsteem on
identifitseeritav ja juhitav vahemikus y ∈ [− 1; 1] .
Sünteesida regulaator antud süsteemi juhtimiseks ja tõestada eksperimentaalselt
juhtimissüsteemi töövõimekust.
Juhtimissüsteem peab olema adaptiivne ning väljatöötatud lahenduste töövõimelisust
tuleb kontrollida ka objekti mittelineaarsel mudelil ja häiringute olukorras.


Ülesanne 2
Ülesande täpsustamine
Luua süsteem, mis suudaks tuvastada etteantud vektorist kreeka tähti. Vektor antakse ette
näiteks pildi alusel, jagades pildi piksliteks ja iga piksli väärtus on vahemikus 0 .. 1, kus 0
tähistab valget ja 1 musta värvi. Ülejäänud väärtused 0 ja 1 vahel on hallskaala.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
pdf

Praktikumide aruanne Automaatjuhtimissüsteemid e jätkukursus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Automaatikainstituut Automaatjuhtimise ja süsteemianalüüsi õppetool Daniel Tuulik 111618 IASM Praktikumide aruanne Aines ISS0022 Automaatjuhtimissüsteemide jätkukursus Juhendaja: Eduard Petlenkov Dotsent Tallinn 2012 Praktikum 1_1: Etalonmudeliga adaptiivsüsteemid...............................................2 Praktikum 1_2: Identifitseerimisega adaptiivsüsteemid ........................................2 Praktikum 2: Palli juhtimine rennil................................................

Automaatjuhtimisüsteemide jätkukursus (iss0022)
thumbnail
34
pdf

Tehisnärvivõrgud ja nende rakendamine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Automaatikainstituut Automaatjuhtimise ja süsteemianalüüsi õppetool TEHISNÄRVIVÕRGUD JA NENDE RAKENDUSED Õppematerjal Koostas: Eduard Petlenkov Tallinn 2004 1 Sisukord Eessõna .......................................................................................................................................2 1. Tehisnärvivõrgud ........................................................................................3 1.1. bioloogiline neuron ja bioloogilised närvivõrgud .......................................3 1.2. tehisneuron .............................................................................

Infoharidus
thumbnail
34
pdf

Tehisnärvivõrgud ja nende rakendused

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Automaatikainstituut Automaatjuhtimise ja süsteemianalüüsi õppetool TEHISNÄRVIVÕRGUD JA NENDE RAKENDUSED Õppematerjal Koostas: Eduard Petlenkov Tallinn 2004 1 Sisukord Eessõna .......................................................................................................................................2 1. Tehisnärvivõrgud ........................................................................................3 1.1. bioloogiline neuron ja bioloogilised närvivõrgud .......................................3 1.2. tehisneuron .............................................................................

Süsteemiteooria
thumbnail
54
doc

Süsteemiteooria kordamisküsimused

Süsteemiteooria 3.kontrolltöö kordamisküsimused 1. Süsteemi mõiste- Süsteem on omavahel seotud objektide terviklik kogum. Süsteemi mõiste komponendid on element/objekt (süsteemi osis, mida käsitletakse süsteemi suhtes jagamatuna, tervikuna), sidemed (mistahes laadi seosed elementide vahel, mis võivad olla orienteeritud, vastastikused, muutlikud, juhuslikud jne) ning terviklikkus (võib tähendada elementide koosluse täielikkust, mõtestatust, teatavat ühtset sihipära, eesmärki, otstarvet, naabruslikkust, kokkuseotust jne, s.o põhjust või võimalikkust vaadelda teatavat kooslust süsteemina, võimaldab süsteemi vaadelda ka jagamatu tervikuna ja samas ümbrusest eristuvana). Süsteemi põhiomadusteks on struktuuri- ja käitumisomadused. Süsteemid võivad olla füüsikalised, bioloogilised, sotsiaalsed, mõttelised, abstraktsed, algoritmilised jne.B. R. Gaines'i paradoksaalse süsteemi definitsiooni järgi on süsteem

Süsteemiteooria
thumbnail
18
pdf

Süsteemiteooria kordamisküsimused

Süsteemi mõiste. Süsteemimudel. Muutujad ja parameetrid. Sisend-, oleku- ja väljundmuutujad. Millest sõltub süsteemi käitumine. Süsteemi matemaatiline mudel ja selle koostamine. Algolek ja selle sisu. Dünaamiline süsteem. Pidev- ja diskreetaja süsteemid. Süsteemi mõiste: Süsteem on omavahel seotud objektide terviklik kogum. Süsteem on see, mida saab vaadelda süsteemina (süsteem on subjektiivne – kui tahan, vaatan süsteemina, kui ei taha, ei vaata). Süsteem on funktsioon sisendist ja siseolekust, kui see võrrand teada, siis see võrrand on süsteem ehk süsteemimudel. Süsteemi omadused: element/objekt, sidemed (mistahes seosed elementide vahel, võivad olla orienteeritud, vastastikused, muutlikud, juhuslikud jne), terviklikkus, süsteemil on hierarhia, süsteemil on kindel käitumine. Põhiülesanded: süsteemide modelleerimine (mudelite koostamine), süsteemide analüüs (meetodid süsteemide uurimiseks), süsteemide süntees (meetodid süsteemide loomiseks). Sü

Süsteemiteooria
thumbnail
80
pdf

Algoritmid ja andmestruktuurid eksamiks kordamine

nii, et alguses tükeldab üks kord. selle järkjärgulisel väiksemateks osadeks. • Lahendamiseks on vähendamisel kordades • Kui kõik nn alamprobleemid tavaliselt olemas või muutmisel on lahendatud, siis kogu valem. väiksemaks probleemiks lahenduse saamiseks need ühendatakse kokku. Paisksalvestus; Kahendotsimine – otsitav Lineaarne otsimine (leida Poolitussortimine, tuvastamaks, kas piirkond aheneb igal kõige väiksem number kiirsortimine, mestimisega täisarv on paaris või sammul 2 korda, massiivis) sorteerimine, kuhjaga

Informaatika
thumbnail
20
doc

RAKENDUSLIK SÜSTEEMITEOORIA 2012

Ja Y=? 6) Sisendi ja operaatori leidmise ülesanded ­ Y on teada, U=? Ja F=? 7) Puhtalt loomingulised ülesanded ­ U=?, F=? Ja Y=? 8) Revisjoni ülesanded ­ U, F ja Y on kõik teada Süsteemne lähenemisviis: Süsteemanalüüsi alus ­ süsteemne lähenemisviis. Probleemide lahendamise üldskeem: 1. Ülesande püstitus 2. Matemaatilise mudeli koostamine ja selle adekvaatsuse hindamine 3. Mudeli abil lahendamine 4. Lahenduse sobivuse kontroll 5. Lahendi realiseerimin 19. Optimaalsed determineeritud süsteemid. Millistest komponentidest koosneb optimeerimisülesanne? Optimeerimisülesande olemus. Kumerate sihifunktsioonidega ülesanded (minimeerimine ja maksimeerimine). Vajalikud ja piisavad optimumitingimused. Optimeerimine ­ teatud kriteeriumi ja lisatingimuste suhtes optimaalse (parima) lahendi või parima alternatiivi leidmine.

Süsteemiteooria
thumbnail
25
doc

Arvutid I eksamipiletid ja vastused

Arvutid I eksamipiletid ja vastused 1. PILET.............................................................................................................................................4 1. Trigerid.......................................................................................................................................4 2. Konveier protsessoris ja mälus...................................................................................................5 3. Suvapöördusmälud.....................................................................................................................5 2. PILET.............................................................................................................................................6 1. Loendurid................................................................................................................................... 6 2. Adresseerimise viisid..............

Arvutid i




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun