Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Autojuhtide vajadus ja puudus Eesti logistikasektoris (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Autojuhtide vajadus ja puudus Eesti logistikasektoris
Logistikasektor on pidevalt arenev. Seega tekib vajadus, et inimesed käiksid selle ajaga kaasas ning saaksid vastavaid koolitusi ning teadmisi. Paljud autojuhid on kõrgemas eas ning uuendustega kaasatulemine ei pruugi olla nende jaoks sobilik. Turul juhivad suurettevõtted ning väiksemate firmade võimalused kahanevad selle arvelt. Autojuhtide tööelu ja tegemised sõltuvad paljuski turust ning sellest palju tööd on. Kuna puutun ise kokku autojuhtidega perekonnas, on mul aimu , milline on ühe kaugsõidu autojuhi ning Eesti siseseid sõite tegeva autojuhi elu. Nende kahe autojuhi elud ning töökoormused on vägagi erinevad. Ma arvan, et antud teema on logistikasektoris väga oluline, sest kui puuduvad autojuhid, puudub ka võimalus kaupa korrektselt ning soovipäraselt transportida.
Kuna tehnoloogia on kiirelt arenev siis on vaja ka tööjõudu, kes suudaks sellega kaasa minna. Vanemas eas sõidukijuhid ei pruugi nõus
Autojuhtide vajadus ja puudus Eesti logistikasektoris #1 Autojuhtide vajadus ja puudus Eesti logistikasektoris #2
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KaisaMaimann Õppematerjali autor
essee

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
doc

Äriplaani näidis

sisaldab ka keskkonnasõbralikku külge ­ kuigivõrd peaks vähenema liigse energia tarvitamine ühiskonnas tervikuna. Teenust on soodsam kasutada pikemate sõitude puhul. Asutatav ettevõte hakkab tegelema tinglikult kahte tüüpi inimeste kokkuviimisega: nende, kes kusagile sõita soovivad ja nende, kellel on auto, autos vabu kohti ja kes juhuslikult antud kohta sõidavad. Edaspidi nimetatakse esimese tüübi hulka kuulujaid sõitjateks ja teise tüübi esindajaid autojuhtideks. Autojuhtide jaoks ei ole projektis osalemine raha teenimise võimalus omaette, kuid kerge vaevaga on võimalik vähendada auto omamisega seonduvaid kulusid. Osaühing alustab reaalselt tegevust augusti alguses. Vaadeldaval ajavahemikul jaguneb tegevus kolme etappi, mis erinevad teineteisest teenindusmahu ulatuselt. Augustist kuni detsembrini 2003 teenindab ettevõte ligikaudu ühte kolmandikku potentsiaalsest klientuurist. Teisel perioodil, mis kestab jaanuarist juunini 2004, on see näitaja umbes 60%

Äritegevuse alused
thumbnail
16
docx

Praktikaaruanne logistikaettevõttes

1.3.2.Logistikatöö korraldust reguleerivad dokumendid: protsessikirjeldused, tööjuhendid,klienditeenindusstandardid jne.....................................................8 1.4.Logistikajuhtimine ettevõttes........................................................................9 1.4.1.Logistikaorganisatsioon...........................................................................9 1.4.2.Logistika juhtimisega tegelevate töötajate tööülesanded ja vastutus, logistika juhtimistöö jaotus eri töötajate vahel.................................................9 1.5.Logistiliste tööde arendamine ettevõttes......................................................9 1.5.1.Logistiliste toimingute ja protsesside arendamistööde kirjeldus.............9 1.5.2.Hinnang ettevõtte logistikatöö arendamisele........................................10 1.6.Koondhinnang ettevõtte logistikatööle........................................................10 1

Praktika
thumbnail
150
pdf

Transport, keskkond ja elukvalitreet Tallinnas, 2007

Sotsioloogiline uurimus TALLINN 2007 SISUKORD Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas............................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................... 3 LIIKLUSOHUTUS JA HÄIRITUS ............................................................................ 11 AKEN 1: 9 nõuannet pealinnas ellu jääda soovivale jalakäijale. Janar Filippov. Eesti Ekspress, (18.04.2003) ................................................................................................ 14 AKEN 2: Sõidutee ületamine. Teele Kitsing. (2005).................................................. 18 AKEN 3: Autojuhtidele iseloomulikud tunnused ja käitumine reguleerimata ülekäiguradadel. Jana Põldver. (2005) ........................................................................ 26 AKEN 4 Turvavööde kasutamine Tallinnas Sirli Viir (2005) .......................

Keskkond ja säästev areng
thumbnail
15
docx

Majanduse konspekt

Majandus Mis on majandusteadus? Majandusteadus on teadus inimestest, kes toodavad ja vahetavad, et saada kaupu ja teenuseid, mida nad soovivad. Majandusteadust defineeritakse ka tootmisressursside ja inimeste vajaduste kaudu. Sellest lähtekohast vaadatuna võime majandusteadust käsitleda kui sotsiaalteadust, mis uurib, kuidas piiratud ressursside tingimustes rahuldada inimeste järjest kasvavaid vajadusi. Tuntud majandusteadlane John Maynard Keynes kirjutas 1930. aastate Suure Majanduskriisi ajal: ,, Majandusteadus on pigem meetod kui doktriin, see on mõistmise mehhanism, mõtlemistehnika, mis aitab selle omanikul teha õigeid järeldusi". Majandussüsteem kajastab kuidas inimesed teevad ühiskonnas mida?, kuidas?, kellele? otsuseid. Erinevad majandussüsteemid: - Tavamajandus - Käsumajandus - Turumajandus - Segamajandus Esimesed kaasaegsed majandusteadlased: Merkantilistid ­ Valitsesid Euroopas 16.-18.saj. ja väitsid, et riigid peaksid käituma üksteisega ni

Majandus
thumbnail
49
doc

Laondus ja veokorraldus

kõrge laoga keskmise kõrgusega laoga madala laoga madala laoga, kus on õigustatud ka kõrge lao tehnoloogiate kasutamine 29. Terminalid töötavad üldjuhul U ­ kujulise läbivoolu põhimõttel otseläbivoolu põhimõttel otseläbivoolu ja U- kujulise läbivoolu kombineeritud põhimõtetel suvalisel läbivoolu põhimõttel, mille puhul on minimeeritud kaubaga liikumise teekondade pikkused 30. Kus nimetatud valdkondadest on ladude vajadus spetsiifiline ja ladusid planeeritakse vastavalt väga erinevatele nõudmistele? jaekaubanduses hulgikaubanduses tootmises logistikateenuste osutamisel 31. Milliste ladude puhul on ehitamise ja laiendamise kriteeriumid suhteliselt universaalsed? tootmise ladude puhul konsignatsiooniladude puhul jaekaubanduse ladude puhul hulgikaubanduse ladude puhul 32. Mis on laohoone efektiivse kasutamise seisukohalt hoiustamise tarvis kõige olulisem?

Veokorraldus
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

Klienditeenindaja d Kokk (4) Abitööline(2) Personali koosseisu lühitutvustus Vilde Kaubandus OÜ-s on töölepingu alusel tööl 14 inimest. Nendest kuni 30-ne aastaseid on 5, 30- 39 aastaseid töötajaid on 3, 40- 49 aastaseid on kõige enam, neid on 6. Ainult üks tööaja on isikutunnistuse järgi rahvuselt ukrainlane, ülejäänud töötajad on kõik Eesti isikutunnistusega inimesed. Kõige rohkem elab töötajaid Rakveres, veel üsna mitu töötajat elab Sõmerul ning ka Tamsalus. Emotsionaalne intelligentsus OÜ Vilde Kaubanduses Emotsionaalset intelligentsust esines minu töös igapäev. Kuna olen töötanud kaua klienditeenindajana, siis oskan ennast vastavalt vajadusele häälestada. Tunnen, et ma olen hea suhtleja ja tänu sellele minu koostöö juhiabiga sujus hästi. Meie kahest

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

..................................49 16. Tõstukite hooldustööd.....................................................................................51 17. Puhastustööd laos............................................................................................52 18. Klienditeenindus..............................................................................................54 19. Kvaliteedi haldamine logistikas.......................................................................71 20. Logistika alused ja põhimõisted......................................................................81 21. Transport..........................................................................................................93 22. Kaubavedu.......................................................................................................99 23. Varude juhtimine............................................................................................111 24. Kulude juhtimine logistikas................

Laomajandus
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

..................................49 16. Tõstukite hooldustööd.....................................................................................51 17. Puhastustööd laos............................................................................................52 18. Klienditeenindus..............................................................................................54 19. Kvaliteedi haldamine logistikas.......................................................................71 20. Logistika alused ja põhimõisted......................................................................81 21. Transport..........................................................................................................93 22. Kaubavedu.......................................................................................................99 23. Varude juhtimine............................................................................................111 24. Kulude juhtimine logistikas................

Logistika alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun