Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100. AASTA (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100-AASTA #1 AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100-AASTA #2 AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100-AASTA #3 AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100-AASTA #4 AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100-AASTA #5 AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100-AASTA #6 AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100-AASTA #7
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-12-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor annes123 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
doc

Eesti kaubamärgid

Eestist kaugemalgi. 1937. aastal. Pärast Teist maailmasõda mõlemad tehased ühendati, omanikuks sai riik ja nimeks Tallinna Likööri- ja Viinatehas. Kogu järgneva nõukogude aja täitis ettevõte riiklikku tellimust, hoolitsedes inimeste janu kustutamise eest üle piiritu kodumaa. Ja see janu oli teadupoolest vägagi suur. Sellele vastavalt oli aasta-aastalt üha suurem ka toodetud tulivee hulk. Võiks arvata, et seoses lugematute võimuvahetustega väikeses Eestis viimase sajandi jooksul on ka Liviko käekäik olnud tulvil dramatismi ja värvikaid üksikasju. Tegelikkuses on aga kõik üleminekud viinavabrikus toimunud kriitiliste vahejuhtumiteta. 1. jaanuar 1971 on üks oluline verstapost Eesti alkoholitootmise ajaloos. Sel päeval moodustati Tallinna Likööri- ja Viinatehasest ning reast väiksemast piiritusevabrikust tootmiskoondis Liviko. Legend, mida tänapäeval jätkab vähemasti sama tõhusalt AS Liviko, oli sündinud

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
28
docx

Kaubamärkide referaat

Lisaks eristusfunktsioonile kannab kaubamärk endas ka päritolufunktsiooni, näidates millise tootja juurest kaup pärineb. Kaubamärgil on ka kvaliteedi- ja garantiifunktsioon, mis annab tarbijale kauba suhtes teatud kvaliteediootused ja kindluse, et kaup vastab nendele ootustele. Kaubamärgil on oluline tähendus ka reklaami ja turunduse seisukohalt. Kui kaup ei vasta aga tarbija ootustele, võib kaubamärgist saada ka hoiatav tähis. Kaubamärgi valikul tuleks läbi mõelda, kas kaubamärki plaanitakse kasutada mõne kindla toote või tootegrupi tähistamiseks või on soov, et kõiki tooteid tuntakse selle tähise kaudu. Samuti tuleks silmas pidada sihtgruppi ja turgu, kus kaubamärki soovitakse kasutama hakata. Arvestada tuleks nii kultuuriliste kui ka keeleliste erisustega, et valitud tähis reaalselt ka kasutatav oleks. (Jents 2011) 1.3 Toiduainetööstus Toiduainetööstus tegeleb põllumajandus- ja kalatoodangu töötlemisega. Seega sõltub

Toidukaubandus
thumbnail
12
pptx

Kalevi kommivabrik

maiustusi nii Eesti kui ka pea terve ülejäänud 1806 - Eesti kondiitritööstuse sünd, endise N. Liidu tarvis, suhkrupagar Lorenz Caviezel hakkas 2006 – AS Kalev asutab tütarettevõtte AS pidama kondiitriäri Tallinnas Kalev Chocolate Factory, mis võtab 1864 - Georg Stude ostab emaettevõttelt üle šokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete tootmise ja müügi. kondiitriäri ja laiendab seda. 1921 - asutatakse ASi Kalev tuntuim 2012 – Ettevõte taastab ajaloolise ärinime eelkäija šokolaadi- ja kompvekivabrik AS Kalev Kawe. Kawe toodang oli hästi tuntud kodumaal ja mitmel pool mujalgi. 1948 - 1. aprillist sai Kawe uueks nimeks kondiitritoodete vabrik Kalev. Korraldati nimekonkurss, kuhu esitati kaks ettepanekut “Punane Kompu" ja “Kalev" – vaid ühe häälega jäi peale nimi “Kalev". Šokolaad Mis on šokolaad?

Toit ja toitumine
thumbnail
60
docx

ÕPIMAPP

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse- ja majandusarvestuse õppetool K14KÕ Jana Annuk TOIDUKAUBAÕPETUS Õpimapp Juhendaja: Liina Maasik. MA Mõdriku 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................4 1. KAUBAMÄRGI MÕISTE, AJALUGU JA KAITSE................................................5 1.1Kaubamärgi mõiste................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi ajalugu..............................................................................................5 1.3Kuidas kaubamärki kaitsta?...................................................................................6 2SALVEST..................................................................

Toidukaubaõpetus
thumbnail
13
doc

Referaat: Šokolaad

Saaremaa Ühisgümnaasium Sokolaad Referaat Kuressaare 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS.......................................................................................................................3 1. SOKOLAADI AJALUGU..................................................................................................4 1.1. Maiade ja asteekide toit jumalatele................................................................................4 1.2. Sokolaad Euroopas.........................................................................................................4 1.3. Sokolaad Eestis..............................................................................................................5 2

Kokandus
thumbnail
17
rtf

10 EESTI KAUBAMÄRKI

...................................................... 1.2 Liviko täna........................................................................................................................ 1.3 Tuntuimad kaubamärgid................................................................................................... 2 KALEV.................................................................................................................................... 2.1 Kalevi ajalugu................................................................................................................... 2.1.1 Olulisimad aastad Kalevi ajaloos.............................................................................. 2.2 Tooted............................................................................................................................... 3 EESTI PAGAR............................................................................

Toidukaubandus
thumbnail
26
doc

Šokolaad

Järvamaa Kutsehariduskeskus Šokolaad Referaat Koostaja: JKHK 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS.......................................................................................................................3 1. ŠOKOLAADI AJALUGU..................................................................................................4 1.1. Maiade ja asteekide toit jumalatele................................................................................4 1.2. Šokolaad Euroopas.........................................................................................................4 1.3. Šokolaad Eestis..............................................................................................................5 2

Toiduained
thumbnail
11
docx

5 eesti ja 5 välismaist kaubamärki

........................8 Coca-Cola Company .............................................................................9 Apple .........................................................................................................10 Fazer ................................................................................................................ 11 Kasutatud kirjandus .....................................................................................12 Balbiino Ajalugu AS Balbiino on 100% Eesti kapitalil põhinev ning AS-le NG Investeeringud kuuluv ettevõte, mis asutati 1995. aastal. Balbiino koduturuks on Balti riigid, lisaks ekspordib Balbiino oma toodangut Soome ja omab ekspordikogemust Saksamaa ja Rootsi turgudel. Jäätise tootmisega alustas Balbiino 1996. aastal ning esimene kogus jäätist müüdi 09. juulil 1996. aastal. 1996. aasta jõulude ajal alustati Eesti esimeste jäätisetortide tootmisega, mis pärjati 1997. aastal Eesti parima piimatoote tiitliga. 1997

Müügitöö alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun