Ärimudel Oriflame beauty sticky eyeshadow Partnerid: Oriflame, Tegevused: Meigitarvete müük, reklaam, koolitused Ressursid: Kaubaidee müük firmale Oriflame, omakapital Pakutav lisaväärtus: Aja kokkuhoid, lihtne kasutamine, raha kokkuhoid, toode näeb mõlemal silmal välja identne. Kliendisuhe: Rahaline suhe, tasuta näidised Müügi- ja turunduskanal: Oriflame ( internet, kataloog, müügiagendid), toote tutvustamise koolitused, reklaam ( kaubanduskeskustes) Sihtgrupp: Naised 15-70 Võtmekulud: Reklaam, koolitused, toote näidiste valmistamine Tulumudel: Idee müük firmale Oriflame, koolitustasu, igakuine kasu tuludest. Toode 1-Toode ise Toode 2- Koolitus Toode 3- Materjalide kulu Toode 4- Meigieemaldus padjakesed Osterwalderi ärimudel Toote lühitutvustus: Meie toode on uuenduslik ning kergesti kasutatav, sobib nii noortele kui ka vanematele. Toote pealekandmine on lih...
Alustaval (väike)ettevõtjal peaks olema aega rohkem kui raha. Ettevõtluse alused - A. Kuura (2013) 29 Ettevõtluse alused - A. Kuura (2013) 30 Ärimudel on visualiseeritud plaan, kuidas organisatsioon loob, vahendab ja hoiab väärtust (Osterwalder & Pigneur 2010), mis on Ärimudeli `lõuend' (Allikas: Osterwalder & Pigneur 2010) kirjeldatav läbi 9 põhikomponendi. Need 9 põhikomponenti koostoimes väljendavad loogikat, kuidas organisatsioon raha teenida plaanib. Ärimudel ei tohi olla jäik, arengut takistav raamistik, vaid dünaamiline, kohanduv vajaduste ning muudatustega keskkonnas. Ärimudelis on kesksel kohal klientidele suunatud väärtus- pakkumine ja selle ümber väärtuspakkumist võimaldavad tegevused ja vahendid. Ärimudel
Rakvere Ametikool Mirjam-Marleen Kond MT11 VEINID Referaat Juhendaja:Terje Tiimus Rakvere 2014 SISUKORD Vein (ladina keeles vinum 'vein') on marja- või puuviljamahla kääritamisel saadud alkohoolne jook. Veini tehakse peamiselt viinamarjadest. Veini valmistamiseks on kasutatud ka teisi vilju, Eestis näiteks õunu või sõstraid. Veini alkoholisisaldus jääb vahemikku 7-15%. Maitse järgi liigitatakse veine kolme rühma: kuivad, poolkuivad ja magusad veinid. Värvi järgi jaotuvad veinid punasteks, roosadeks ja valgeteks. Liigitatakse ka marjasordi järgi, suhkrusisalduse põhjal või kasvukoha pinnase kvaliteedi alusel. Kõige laiahaardelisem on veinipiirkondade jagunemine Uue Maailma ja Vana Maailma veinideks. Oma töös toon välja olulise, mis on seotud veinidega. Veinide valmistamise, viinamarjasordid, veinide liigitamise, veinipiirkonnad jms. 1. VEINI VALMISTAMINE Veini valmistam...
Turgudel, kus tarbija on hinnatundlik, kuid diferentseerimine on normi LOENG7 48. Ärimudelid Kawasaki ja Osterwalderi järgi. KAWASAKI: Ärimudeli defineerimiseks tuleb vastata kahele küsimusele: 1. Kelle taskus on sinu raha? 2. Kuidas sa kavatsed selle oma taskusse saada? St tuleb määratleda kliendid, ning nende lahendatav probleem. Samuti müügimehhanism, millega tagad, et su tulud ületavad kulusid. OSTERWALDER – omamoodi template, mille põhjal ettevõtted saavad oma eksisteerivat või planeeritavat ärimudelit visualiseerida. Iga sektsiooni all vastad teatud küsimustele 49. Väikeettevõtluse osakaalu tõusu põhjused viimastel aastakümnetel (nii Eestis kui teistes riikides). 1. Teenindussektori osakaalu tõus ja tööstuse osakaalu langus. 2. Osade tegevuste sisseostmine suuremate ettevõtete poolt väikeettevõtetelt (allhange, outsourcing). 3. Turu segmenteerimine
[12] Protogerou, Caloghirou, Lioukas (2010), Dynamic Capabilities and Their Indirect Impact on Firm Performance http://www3.druid.dk/wp/20080011.pdf [13] Adler, Goldoftas, Levine (1999), Flexibility Versus Efficiency? A Case Study of Model Changeovers in the Toyota Production System https://msbfile03.usc.edu/digitalmeasures/padler/intellcont/FlexVsEff-2.pdf [14] Forbes, The Worlds Most Valuable Brands 2015 http://www.forbes.com/powerful-brands/list/#tab:rank [15] Osterwalder, Pigneur (2010), Ärimudeli generatsioon Paberkandjal [16] Kavanagh (2014), Engaging „Generation Y“: the challenges and opportunities https://gradireland.wordpress.com/2014/10/31/engaging-generation-y-the-challenge- and-opportunity-for-employers/ [17] Statista, The Statistics Portal http://www.statista.com/statistics/271608/global-vehicle-sales-of-automobile- manufacturers/
26.01.2006. 67. Morgan, Nigel, Pritchard, Annette. Destination Branding: Creating the Unique Destination Proposition. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2004, 117 p. 68. Müristaja, Heli. Kohalike elanike turismiuuring, 2005. [http://www.klaster. turundustugi.ee/turismisihtkohta-ja-selle-arendust-puudutavad-uuringud]. 18.02.2011 69. Nickerson, Norma Polovitz, Kerr, Paula. Snapshots an Introduction to Tourism. Second Canadian edition. Toronto: Prentice Hall, 2001, 340 p. 70. Osterwalder, Alexander, Pigneur, Yves. Business Model Generation. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2010, 278 p. 71. Patel, Amit. Heuristics. Game Programming, 2011. [http://theory.stanford.edu/ ~amitp/GameProgramming/Heuristics.html]. 13.02.2011 72. Park, Sun-Young, Petrick, James F. Destinations' Perspectives for Branding. Annals of Tourism Research, 2006, Vol. 33, No. 1, pp. 262265. 73. Peedel, Malle. Turismisihtkoht ja vaatamisväärsus. Eesti turismigeograafia, 2009