Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ADR- ohltikud veosed (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
ADR- ohltikud veosed #1 ADR- ohltikud veosed #2 ADR- ohltikud veosed #3 ADR- ohltikud veosed #4 ADR- ohltikud veosed #5 ADR- ohltikud veosed #6 ADR- ohltikud veosed #7 ADR- ohltikud veosed #8 ADR- ohltikud veosed #9 ADR- ohltikud veosed #10 ADR- ohltikud veosed #11 ADR- ohltikud veosed #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 112 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor freakout Õppematerjali autor
Mis on ADR, Mis on ohltikud veosed,nende transpordi tingimused, vajalik varustus jne veoste pakendamine, kontroll

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
odt

Ohtlikud veosed

Table of Contents Paakkonteineri või teisaldatava paagi operaatori ohutusalased kohustused :.............................6 1 1.SISSEJUHATUS Ohtlikud veosed defineeritakse kui ainete ja kaubaartiklitena, mis võivad kujutada ohtu tekitamaks vigastusi inimestele kui ka kahju varadele, toodetele ja keskkonnale. Oht tuleneb vastavate ainete omadustest : mürgisus, süttivus, plahvatus- ja söövitusohtlikkus. Paljud tooted, millega inimesed igapäevaselt kokku puutuvad, omavad ohtlikku toimet nendega kokkupuutumisel kas liiga tihti või liialt pika ajaperioodi jooksul.

Logistika
thumbnail
20
doc

Ohtlikud ja eriotstarbelised veosed

Nende ainete puhul on ohuks siis kõrge temperatuur, mis võib põhjustada põletusi. Põletuste oht, tuleoht, plahvatusoht, oht vesikeskkonnale või kanalisatsioonile. Ohtlikke veoseid vedavate autojuhtide koolitus 5 Ohtlikke veoseid vedava autojuhi eksamineerimine ning ohtlikke veoseid vedava autojuhi ADR- kohaste koolituse tunnistuste väljastamine toimub Maanteeameti regioonide liiklusregistri büroodes. Taotleja peab liiklusregistri büroole esitama järgmised dokumendid:  Isikut tõendav dokument  Koolitaja tunnistus Ohtlikke veoseid vedava autojuhi ADR- kohase koolituse tunnistus väljastatakse 5 aastaks eksami(d) edukalt sooritanud isikule; täiendkoolituse puhul pikendatakse ADR- kohase koolituse

Baaslogistika
thumbnail
12
pptx

Ohtlikud veosed presentatsioon

isiklike kaitsevahenditega. Vahendid valitakse vastavalt koormaks oleva veose ohumärgi numbrile. Ohumärgid võib leida veodokumendist. Peab olema sõiduki ohtlike veoste autoveole lubamise tunnistus Peab olema kaasas kirjalik ohutusjuhend Lepinguosaliste pädevad asutused võivad oma riigi territooriumil igal teostada igal ajal kohapealset kontrolli, et teha kindlaks, kas ohtlike kaupade veo nõudeid ja turvanõudeid on täidetud Ohtlikud veosed tuleb pakkida kvaliteetsetesse pakenditesse, mis peavad olema piisavalt tugevad, et taluda tavalisi lööke ja lastimisi veo ajal, sealhulgas ümberpaigutamist veoühikute vahel ja veoühikute ning ladude vahel ning samuti kaubaaluselt mahavõtmist või ümberpakkimist järgnevaks käsitsi või mehhaaniliseks käitlemiseks. Ohtlike veoste pakendamine Ohtlikud veosed tuleb pakkida kvaliteetsetesse pakenditesse, mis peavad olema piisavalt

Veokorraldus
thumbnail
8
docx

Ohtlikud veosed

6. Radioaktiivsed ained, mis väljastavad ioniseerivat kiirgust ja on seetõttu organismile äärmiselt kahjulikud. 7. Söövitavad ja korrodeerivad ained, mis kahjustavad elavaid kudesid ning reageerivad metallidega ning mitmete teiste ainetega. 8. Muud ohtlikud ained, mis oma omadustelt ei kuulu ühegi teise klassi alla. Need ohtlike ainete klassid jagunevad omakorda allklassideks. 3. Ohtlik veos Ohtlike veostega laaditud veoüksuses ei tohi olla rohkem kui ühte haagist ega poolhaagist. Ohtliku veose vedamisel peab autojuht vajadusel näitama kehtiva ADR tunnistust, Ohtliku veose vedamiseks vajaliku varustuse olemasolu autos ning tegema abosluutselt igakülgset koostööd ohtliku veose käsitlemisel, laadimisel. Samuti peab autojuht avama ADR ohumärgised veovahendil sõitu alustades. Kauba saatja on kohustatud andma autojuhile tema emakeeles tõlgitud ADR

Logistika
thumbnail
6
doc

VEOKORRALDUSE KORDAMISKÜSIMUSED ja VASTUSED

- kauba ratsionaalne käsitlemine kogu liikumiste vältel. 30. Kuidas määratakse transporditeenuste kvaliteeti (vähemalt 5 kriteeriumi)? -Sagedus, minimaalne saadetiste suurus, uksest-ukseni kokkuveo- ja kohaletoetamise asjad, turvalisus ja usaldusväärsus. -Piiriületuse kiirus ja probleemitus -Valmisoleks vastutada ja pakkuda kompensatsiooni äparduste puhul -Reageerimisaeg klientide päringutele ja veoinstruktsioonide muutmisele -Informatsiooni andmine veose staatuse kohta ja veosejälgimissüsteemide kasutamine 31. Mis on transpordisüsteem? Trantspordisüsteem on ühte või mitmesse trantspordiliiki kuuluvate objektide kompleksi, mis on ettenähtud vedude sooritamiseks ning mille komponendid on omavahel seotud ja vastatikuses sõltuvuses. Trantspordisüsteemi komponendid on: infrastruktuur, trantspordivahendid, tugisüsteemid, juhtimine ja reguleerimine. 32. Mis on transpordipoliitika?

Veokorraldus
thumbnail
7
docx

Merevedude essee - ohtlik kaup

Ohtlike ainete omadused võivad põhjustada, kas iseseisvalt või reageerides teiste ainetega kahjustusi inimestele, keskkonnale või varale. Seetõttu on nende veol väga tähtis vältida vigu. Väike eksimus võib maksta terve varanduse kui näiteks laev koos kaubaga põhja läheb. Selleks, et ohtu minimaliseerida on loodud erinevad nõuded ja seadused, mida järgides on võimalik ohtlikke kaupu vedada väiksema riskiga. IMDG koodeks on rahvusvaheline eeskiri, mis paneb paika ohtlike kaupade või materjalide ohutu veo meritsi. Seda peavad järgima kõik riigid, kes on liitunud konventsiooniga SOLAS (Safety of Life at Sea), mis on rahvusvaheline kokkulepe inimelude ohutusest merel. Samuti on see kohustuslik MARPOL (Prevention of Pollution from Ships) 73/78 liitujatele, mis on 1973. aasta rahvusvaheline konventsioon merereostuse vältimisest, mis on põhjustatud laevade poolt ja selle 1978. aasta protokoll. [1], [2] Rahvusvahelist ohtlike kaupade mereveo eeskirja uuendatakse iga kahe

Logistika
thumbnail
62
pdf

Transport - logistika 1 töö konspekt

4) muud töö- või kasutatavat aega; 5) töövaheaegu ja igapäevast puhkeaega. 9.05.2010 Transport ETV0120 12 6 AETR-kokkulepe (5) · Kõrvalekalded üldnõuetest Juhul kui liiklusnõuded on täidetud ja on võimaldatud jõuda juhil sobivasse peatuskohta, siis võib juht kalduda kõrvale kokkuleppe mistahes punktist, kui on vajalik inimeste, sõiduki või veose ohutuse tagamine. Juht peab ära näitama nõuetest kõrvalekaldumise põhjuse ja iseloomu oma tahhograafi kettal. See tuleb teha niipea kui võimalik peale hädaolukorra tekkimise momenti. Hädaolukord, mis tekitab vajaduse juhtimistundide ületamiseks, peab olema ettenägematu 9.05.2010 Transport ETV0120 13 AETR-kokkulepe (6) Kõik tööandjad peavad kontrollima eeskirjade täitmist. Järgida tuleb alljärgnevat:

Kategoriseerimata
thumbnail
14
docx

Logistika konspekt

Arvestusliku kaalu kasutamisel on veotasu arvutamise aluseks veotariif, mis antakse üldjuhul veetud tonnkilomeetri kohta. CMR- rahvusvaheline maanteekonventsioon, peamiseks ülesandeks on määratleda kaubasaatja ja vedaja kohustusi ja vastutust. Reklameerimine- kahjustunud kauba asendamine. 3 TÄISKOORMAGA ON TEGEMIST KUI: 1) kui osakoorma kaal läheneb veoühiku kandejõule. 2) veose ruumala täidab praktiliselt kogu lastiruumi ning pole võimalik laadida veoühikusse teisi saadetisi. OSAKOORMATE VAHEL peame arvesse võtma veel ka täiteastme mõistet, mis näitab lastiruumi kasutamist ja kulude arvestamisel või tariifide kalkuleerimisel saame siiski lähtuda reaalselt kasutatavast koormaruumist. EESTIS ON OSAKOORMATEKS VEOSED KAALUGA ÜLE 2500 KG. RINGMARSRUUT- suletud veomarsruut, millel läbib veok järgemööda erinevaid maha ja pealelaadimispunkte.

Logistika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun