Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ohtlikud veosed (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Ohtlikud veosed #1 Ohtlikud veosed #2 Ohtlikud veosed #3 Ohtlikud veosed #4 Ohtlikud veosed #5 Ohtlikud veosed #6 Ohtlikud veosed #7 Ohtlikud veosed #8 Ohtlikud veosed #9
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-02-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 26 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rasmus.sueld Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
docx

ADR- ohltikud veosed

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus ja kaubandus osakond ADR- Ohtlikud veosed Referaat Juhendaja Tartu SISSEJUHATUS Valisin oma iseseisva töö teemaks ADR- ohtlikud veosed, kuna arvasin, et selle teema uurimine võib olla huvitav. Enamus materjali on võetud seadusest, kuna selle teema kohta ei olnud väga palju materjali. Oma töös räägin mis on ADR ja mis on ohtlikud veosed, ohtlike veoste klassidest, ADR koolitusest ja eksamist, veol vajalikest katsevahenditest. Samuti ohtlike veoste transpordist, administratiivsest kontrollist ning ohtlike veoste pakendamisest. 1. ADR- OHTLIKUD VEOSED ADR- Ohtlike veoste rahvusvahelise autoveo Euroopa kokkulepe. Ohtlikud veosed - ained ja esemed, mille vedu on ADR-i kohaselt keelatud või lubatud ainult selles kindlaks määratud tingimustel. ADR-i kohaselt on ohtlike veoste klassid järgmised:

Logistika
thumbnail
8
docx

Ohtlikud veosed

1. Sissejuhatus Ohtlike veoste autoveo eeskiri on autoveoseaduse alusel kehtestatud määrus, mis reguleerib ohtlike veoste vedu riigisisesel ja rahvusvahelisel autoveol. Ohtlikeks veosteks loetakse vastavalt «Ohtlike veoste rahvusvahelise autoveo Euroopa kokkuleppele (ADR) ained ja esemed, mis plahvatus-, tule- või kiiritusohu, mürgisuse, sööbivuse või muude omaduste tõttu võivad tekitada veoprotsessis kahju inimeste tervisele, varale või keskkonnale. (www.riigiteataja.ee) 2. Ohtlikud ained Ohtlikud ained jaotatakse üheksasse klassi. Ühte klassi on grupeeritud ühesuguste ohtlike omadustega keemilised ained. Ohtlike ainete klassid: 1 Lõhkeained - keemilised ained, mis soojuse, surve, löögi, hõõrdumise, valguse, elektrisädeme, leegi või keemilise reaktsiooni toimel tekitavad plahvatuse, millega kaasneb valgusefekt, ülikõrge temperatuur ning suur kogus plahvatusgaase. 1. Gaasid - ained, mis normaaltingimustel on gaasilises olekus

Logistika
thumbnail
20
doc

Ohtlikud ja eriotstarbelised veosed

klass 2 gaasid; klass 3 kergestisüttivad vedelikud; klass 4.1 kergestisüttivad tahked ained, isereageerivad ained ja tahked mitteplahvatavas olekus lõhkeained; klass 4.2 isesüttivad ained; klass 4.3 ained, mis veega kokku puutudes eraldavad kergestisüttivaid gaase; klass 5.1 oksüdeerivad ained; klass 5.2 orgaanilised peroksiidid; klass 6.1 mürgised ained; klass 6.2 nakatavad ained; klass 7 radioaktiivsed materjalid; klass 8 sööbivad ained; klass 9 muud ohtlikud ained ja esemed. 1 Klass 1. Lõhkematerjaliseadus defineerib järgmised mõisted:  Lõhkematerjal on lõhkeaine ja lõhkeainet sisaldav toode, mida peetakse lõhkematerjaliks ÜRO ohtlike kaupade veoks antud soovitustes ja mis kuuluvad nimetatud soovituste kohaselt esimesse ohuklassi.

Baaslogistika
thumbnail
1
docx

Ohtlikud ained

registreerida kõik ained, mida nad toodavad või impordivad enam kui 1 tonni aastas. Registreerida ei tule vaid selliseid aineid, mille kasutus on reguleeritud teiste õigusaktidega ja üldiselt ohutuid kemikaale (nt vesi, hapnik). Ohtlikke aineid sisaldavate saadetiste puhul on oluline silmas pidada, et inimeste tervis, keskkond ning kaubad poleks ohustatud. Samuti peab ohtlike ainete käsitlemine olema vastavuses kehtivate õigusaktidega. Kauba saatja peab kindlustama, et ohtlikud veosed on ADR nõuete kohaselt klassifitseeritud ja veoks lubatud. Samuti kasutama ainete jaoks sobivaid pakendeid ning need vastavalt tähistama. Nõudeid tuleb järgida ka tühjade, kuid puhastamata pakendite ning väikeses koguses ohtlike ainete veo korral.

Logistika
thumbnail
6
doc

VEOKORRALDUSE KORDAMISKÜSIMUSED ja VASTUSED

- kauba ratsionaalne käsitlemine kogu liikumiste vältel. 30. Kuidas määratakse transporditeenuste kvaliteeti (vähemalt 5 kriteeriumi)? -Sagedus, minimaalne saadetiste suurus, uksest-ukseni kokkuveo- ja kohaletoetamise asjad, turvalisus ja usaldusväärsus. -Piiriületuse kiirus ja probleemitus -Valmisoleks vastutada ja pakkuda kompensatsiooni äparduste puhul -Reageerimisaeg klientide päringutele ja veoinstruktsioonide muutmisele -Informatsiooni andmine veose staatuse kohta ja veosejälgimissüsteemide kasutamine 31. Mis on transpordisüsteem? Trantspordisüsteem on ühte või mitmesse trantspordiliiki kuuluvate objektide kompleksi, mis on ettenähtud vedude sooritamiseks ning mille komponendid on omavahel seotud ja vastatikuses sõltuvuses. Trantspordisüsteemi komponendid on: infrastruktuur, trantspordivahendid, tugisüsteemid, juhtimine ja reguleerimine. 32. Mis on transpordipoliitika?

Veokorraldus
thumbnail
62
pdf

Transport - logistika 1 töö konspekt

Genfis 1957, Eesti ühines 1993 ­ Sõiduk - mis tahes mootorsõiduk, mis ei kuulu lepingupoole kaitsejõududele ega ole nende käsutuses, mis on ette nähtud kasutamiseks maanteel, on komplekteeritud või mittekomplekteeritud, millel on vähemalt neli ratast ja mille ettenähtud maksimaalkiirus ületab 25 km/h, koos haagistega, välja arvatud põllumajandus- ja metsaveotraktorid ja kõik liikurmasinad. ­ Ohtlikud ained Klass I ­ lõhkeained Klass II ­ suru-, veeldatud ja lahustatud gaasid Klass III ­ põlevad vedelikud Klass IV ­ kergestisüttivad tahked ained Klass V ­ oksüdeerivad ained Klass VI ­ mürgised ained Klass VII ­ radioaktiivsed ained Klass VIII ­ söövitavad ained Klass IX ­ muud 7 Määratlemata ohtlikud ained (N.O.S.)

Kategoriseerimata
thumbnail
7
docx

Merevedude essee - ohtlik kaup

valguse, elektrisädeme, leegi või keemilise reaktsiooni mõjul põhjustavad plavatuse. Sellega käib kaasas valgusefekt, ülikõrge temperatuur ja ulatuslik kogus plahvatusgaase. Lõhkeained jagunevad omakorda kuueks alaliigiks. 1.1 on massiplahvatusohtlikud lõhkeained, mis tähendab, et ühest lõhkekehast plahvatavad kõik läheduses olevad lõhkekehad 1.2 on killuohtlikud, kuid mitte massiplahvatusohtlikud. 1.3 alaliigi all on ohtlikud ained, mis on tuleohtlikud ja millel on väike plahvatus- ning killuoht. 1.4 ained ei kujuta suurt plahvatusohtu. 1.5 ainetele on raske alustavat tõuget anda plahvatuseks ja viimases alagrupis on väga raskesti initsieeritavad lõhkeained, ehk nad vajavad plahvatuse esile kutsumiseks vahelaengut. [5], [6] Teine klass on gaasid. Gaase säilitatakse ja transporditakse nelja erinevat moodi. Esimesed on rõhu all olevad gaasid, mis 20 juures on gaasilises oleks

Logistika
thumbnail
8
rtf

Transpordi infrastruktuurist kuni sõidumeerikuni.

Vedu ei ole paindlik. Kallid sadama maksud. Sõltuvad ilmastikutingimustest. 3. Raudtee Eelised: korraga saab vedada suuri koguseid . Pikkadel veoteedel odav. Keskkonnasäästlik. Puudused: aeglane. 4. Lennuvedu Eelised: kiirus. Turvalisus. Kaupade pakendamine on kergem. Puuduvad sõiduteed. Kogu maailmas toimub lennuvedu sama seadusandluse ja dokumentatsioon alusel. Puudused: kallis. Saadetavate kaupade kogused on väiksemad. Range turvakontroll. Kaupade veopiirang( ohtlikud kaubad) Eesti ja euroopa transpordi arengusuunad. 1. Keskkonnasäästlikus. Säästlikumate veoviiside arendamine. Säästlikumate ja heitgaaside osas nõudlikumate mootorite ehitamine. 2. Korraga veetavate kaubakoguste suurendamine. Kaubaveod. Autod jagatakse kategooriatesse järgmiselt: · M ­ sõiduautod ja bussid · N ­ veoautod ja vedukautod · N1 ­ veoautod täismassiga kuni 3,5t · N2 ­ vedukautod täismassiga 3,5 t ­ 12t

Autojuhi ametikoolitus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun