Tallinna
Järveotsa Gümnaasium
TALLINNA
JÄRVEOTSA GÜMNAASIUMI UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE
JUHEND
Koostanud :
Chris-Evelin Luik
Tallinn
2009
Sisukord
SISSEJUHATUS 2
1.MÕISTED, KASULIKUD ALLIKAD 4
2.UURIMISTÖÖ EESMÄRGID 6
3.UURIMISTÖÖLE ESITATAVAD SISULISED NÕUDED 7
4.UURIMISTÖÖLE ESITATAVAD EETILISED NÕUDED 8
5.UURIMISTÖÖ LÄBIVIIMISE ETAPID 9
5.1.Teema valik 10
5.2.Kirjandusega tutvumine 10
5.3.Kava koostamine 10
5.4.Andmete kogumine uurimuse jaoks 11
5.5.Kogutud materjali läbitöötamine ehk analüüs 11
5.6.Uurimistulemuste tõlgendamine, järelduste tegemine 12
5.7. Teoreetilise materjali ja uurimistöö tulemuste sidumine loogiliseks tervikuks 12
5.8.Uurimistöö viimistlus 13
6.UURIMISTÖÖ ÜLESEHITUS 14
6.1. Tiitelleht 14
6.2.Sisukord 15
6.3.Sissejuhatus 15
6.4.Töö põhiosa 16
6.5.Kokkuvõte 17
6.6.Kasutatud lühendite loetelu 17
6.7.Kasutatud kirjandus 18
6.8.Lisad 18
7.UURIMISTÖÖ VORMISTAMINE 19
7.1.Üldnõuded uurimistöö vormistamisel 19
7.2.Uurimistöö keeleline vormistus 20
7.3. Viitamine 20
7.4. Tabelite ja jooniste vormistamine 23
7.5.Kasutatud kirjanduse loetelu vormistamine 24
8.ÕPILASTE JUHENDAMINE UURIMUSLIKU TEGEVUSE AJAL 28
9.UURIMISTÖÖ RETSENSEERIMINE 30
10.UURIMISTÖÖ KAITSMINE 32
KASUTATUD KIRJANDUS 34
LISA 2. Tiitellehe pööre 36
LISA 3. Juhendaja annotatsioon 37
LISA 4. Arvutil vormistamise õpetus 38
Tartu Emajõe Kool ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND Tartu 2015 Sisukord SISSEJUHATUS................................................................................................................................ 4 1. UURIMUSTÖÖ KOOSTAMINE .............................................................................................. 5 1.1. Uurimustöö olemus ................................................................................................................. 5 1.2
Uurimistöö kirjutamise ja vormistamise juhend Tartu Gümnaasiumi õppekava järgi on üks eksami sooritamise vorme õpilase kirjutatud teaduslik töö, mille eesmärgiks on omandada: · teadusliku kirjandusega töötamise kogemus; · teaduslik väljendusoskus; · vormistusoskus. Gümnaasiumi eksamitöö on uurimistöö, mis on oma laadilt uurimus, mille tunnused on: · teoreetiline taust (kokkuvõte seni uuritud materjalist antud teema kohta); · erinevate uurimismeetodite kasutamine; · uurimistulemuste analüüs ja järeldused. 7.-9. klasside ja 10.-11. klasside eksamitöö võib olla ka referaat, mis on kokkuvõtlik teaduslik ülevaade mingist probleemist või teemast. Uurimistöö on pikaajaline protsess. Üht teemat on võimalik uurida või edasi arendada mitu aastat
Loo Keskkool Uurimistöö koostamise juhend Loo 2012 SISUKORD 1 UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISEST...........................................................................4 1.1 Uurimistöö mõiste...................................................................................................4 1.2 Töö korraldus...........................................................................................................5 1.3 Teema valik ja eesmärgi püstitus.............................................................................6 1.3.1 Töö kava...........................................................................................................7 1
TALLINNA TÄISKASVANUTE GÜMNAASIUMI LÕPUTÖÖDE KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND SISUKORD SISSEJUHATUS ........................................................................................................................ 3 1. LÕPUTÖÖ KOOSTAMISE JA ESITAMISE KORD ........................................................... 3 1.1. Uurimistöö ....................................................................................................................... 3 1.2. Praktiline töö ................................................................................................................... 4 1.2.1. Tööpraktikale esitatavad lisanõuded ........................................................................ 5 1.3. Lõputööle esitatavad eetilised nõuded .........................................................
Tallinna Laagna Gümnaasium Tiitellehe näidis Mati Allik 12.c klass HELID JA VÄRVID MATI UNDI TEOSTES Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Maret Mets Tallinn 2009 Sisukord SISSEJUHATUS ............................................................................................................................. 3 1. ÜLDISED ANDMED UURIMISTÖÖ KOHTA..................................................................... 4 2. TÖÖ KOOSTAMISE ETAPID ............................................................................................... 5 3
TallinnaTehnikagümnaasium Õpilasuurimuse ja praktilise töö ettevalmistamine ja hindamine TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE, JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE (Haridus- ja teadusministri 12.10.2011.a määrus nr 62, Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus) 1.1. UURIMISTÖÖ OLEMUS: uurimistöö on uurimisprotsessi konkreetne tulemus ehk kirjalik aruanne, mis kajastab õpilase oskust iseseisvalt mõelda ja sisaldab õpilase oma seisukohti. Uurimistöö on
Kuressaare G?mnaasium Uurimistöö koostamisest UURIMISTÖÖ KOOSTAMINE Õppematerjalid ja Soovitusi uurimistöö koostamiseks, Uurimustöö kui õppimise kasulikud viited: moodus, Uurimistöö juhend, Uurimistööde koostamise ja vormistamise juhend NB! Sisujuhi ja alajaotuste pealkirjad toimivad linkidena! SISUJUHT 1. Uurimistööst................................................................................................................................................... 2. Uurimistöö teaduslikkus................................................................................................................................. 3. Uurimistöö koostamise protsess........................................................
Tallinna Tervishoiu Kõrgkool ÜLIÕPILASTÖÖDE KOOSTAMINE JA VORMISTAMINE Metoodiline juhend 2005/2006 Tallinn 2005 2 Koostajad: Ulvi Jõgi, Tiina Juhansoo Keeletoimetajad: Helgi Ummus, Helju Remmel, Tiina Müürsepp, Siret Piirsalu Vormindaja: Riina Orumaa Konsultandid: Marika Asberg, Riina Orumaa, Karin Lilienberg, Ülle Ernits, Elina Reva, Tiina Klettenberg Sepp, Lilian Ruuben, Mare Tupits, Ulvi Kõrgemaa, Silja Mets, Kristi Voll, Vootele Tamme, Reine Kadastik, Reet Tammes Väljaandja: Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
Kõik kommentaarid