Teenindusorganisatsiooni analüüs (0)

5 Hindamata
 

TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolled ž
Turismiosakond



Karin Rosenberg
TH1



TEADLIKU KÜLASTAJANA
TEENINDUSORGANISATSIOONIS PÕLDMA
KAUBANDUSE AS


Uurimistöö



Juhendaja : lektor Tiina Viin , MA

Kaasjuhendaja: assistent Tiina Tamm, MSc



Pärnu 2015
SISUKORD
TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSORGANISATSIOONIS PÕLDMA..........1
KAUBANDUSE AS..........................................................................................................1
89% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Teenindusorganisatsiooni analüüs #1 Teenindusorganisatsiooni analüüs #2 Teenindusorganisatsiooni analüüs #3 Teenindusorganisatsiooni analüüs #4 Teenindusorganisatsiooni analüüs #5 Teenindusorganisatsiooni analüüs #6 Teenindusorganisatsiooni analüüs #7 Teenindusorganisatsiooni analüüs #8 Teenindusorganisatsiooni analüüs #9 Teenindusorganisatsiooni analüüs #10 Teenindusorganisatsiooni analüüs #11 Teenindusorganisatsiooni analüüs #12 Teenindusorganisatsiooni analüüs #13
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2016-01-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
13 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
karinrsenberg Õppematerjali autor

Lisainfo

Teenindusühiskond, teeninduskultuur, klientide ootused ja soovid, klienditeenindaja rollid, kliendikeskne teenindamine, teeninduse korraldamine ja tagasiside.
teenindaja , organisatsioon , teeninduskultuur , klienditeenindaja , klient , kliendirahulolu , dream , denim dream , Teenindusorganisatsiooni analüüs

Mõisted

Sisukord

  • TEADLIKU KÜLASTAJANA
  • TEENINDUSORGANISATSIOONIS PÕLDMA
  • KAUBANDUSE AS
  • SISUKORD
  • SISSEJUHATUS
  • TEENINDUSKULTUURI TEOREETILINE KÄSITLUS
  • ANALÜÜS: TEENINDAMINE PORT ARTUR I
  • DENIM DREAM OUTLETIS
  • KOKKUVÕTE
  • VIIDATUD ALLIKAD

Teemad

  • TEENINDUSKULTUURI TEOREETILINE KÄSITLUS
  • Teeninduskultuuri ja organisatsioonikultuuri olemus
  • SERVQUAL – kliendirahulolu mõjutavad tegurid
  • ANALÜÜS: TEENINDAMINE PORT ARTUR I
  • Kolme külastuspäeva kogemus
  • Stefano, N.M., Casaratto Filho, N., Barichello, R., Sohn, A.P
  • Tooman, H., Rekkor, S

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

32
rtf
9
docx
16
docx
138
doc
1072
pdf
161
pdf
193
docx
937
pdf





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto