Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TEENINDUSTÖÖ VAATLUS, TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS (1)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidagi kasulik olla?

Lõik failist

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL
Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool
TEENINDUSTÖÖ VAATLUS , TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS
Õppejõud: Heli Freienthal
Mõdriku

Sisukord


Sisukord 1
1Hemtex AB Eesti filiaal Solarise kauplus 2
2Coffee in OÜ Estonia pst 5 kohvik 3
3Teenindus situatsioonide võrdlus 4
  • Hemtex AB Eesti filiaal Solarise kauplus


    Saabusin kauplusesse 20.05.2014 hommikul kell 10.30. Kaupluse asukoht on Tallinna kesklinnas asuv Solarise kaubanduskeskuse 0 korrus. Kauplus on väga suur ning tööl on 1 teenindaja .
    Olen ainuke klient kaupluses ning teenindaja märkab mind koheselt-naeratab ja ütleb :“Tere Hommikust!“ Sel hetkel kui poodi sisenesin sättis teenindaja, kelle rinnas puudus nimesilt, voodipesusid riiulisse.
    Tulin teadlikult sellesse poodi, kuna olen kuulnud , et seal leidub väga ilusaid laste voodipesusid ja häid tekke ning patju. Jalutasin poes ringi ja otsisin toodet, kahjuks ei silmanud seda. Nägin kaupluses
  • Vasakule Paremale
    TEENINDUSTÖÖ VAATLUS-TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS #1 TEENINDUSTÖÖ VAATLUS-TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS #2 TEENINDUSTÖÖ VAATLUS-TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS #3 TEENINDUSTÖÖ VAATLUS-TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS #4 TEENINDUSTÖÖ VAATLUS-TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS #5 TEENINDUSTÖÖ VAATLUS-TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS #6
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-11-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor suuremkui6 Õppematerjali autor
    kahe erineva teenindustöö kvaliteedi vaatlus ja nende võrdlev hindamine

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    12
    docx

    Teadliku külastajana teenindusettevõttes

    TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES Analüüs Juhendaja: Heli Tooman, PHd Pärnu SISUKORD 1.1.Külastused.....................................................................................................................3 1.organisatsioonide analüüs....................................................................................................3 1.2.Riidepoe H&M teenindusliku mõttelaadi analüüs........................................................9 1.3.Riidepoe New Yorker teenindusliku mõttelaadi analüüs............................................10 2.Üldistav hinnang eesti teeninduskultuurile........................................................................11 SISSEJUHATUS

    Turismindus alused
    thumbnail
    13
    doc

    Uurimustöö - ettevõtete teeninduskeel

    postkontorisse, et saaksin oma müüdud kauba teele läkitada, et pärast päevapeale ei peaks rohkem kuskile sõitma. Jõudsin kohale kell 8.30. Uks oli lukus, kuna avamiskellaaeg oli/ on kell 9.00. Kõik kolm klienditeenindajat olid juba valmis, st. ettevalmistused olid tehtud ning seisid ilusti oma töökohal magusat juttu ajades. Väljas oli suht jahe ning minu konkreetsele vihjele uks avada ning teha ära kiire teenindus näidati suure avala naeratusega kellale, seejärel jätkus teenindajate magus jutuajamine, aegajalt minule vaadates ja siis naerdes. Tundsin end pehmelt öeldes sandisti. · Negatiivne- Teeninduskultuur on täielikult madalseisus, vaatamata sellele, et teenindajad polnud otseselt kohustatud mind sisse laskma, oleksid nad võinud siiski seda teha, et tõsta nende organistasiooni mainet- oleks olnud selge näide

    Ettevõtluskeskkond
    thumbnail
    18
    doc

    Suhtlemine ja klienditeenindamine

    Uurimustöö Suhtlemine ja klienditeenindamine Paide 2016 Sisukord Sisukord.............................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................... 3 Paide haigla, halb teenindus............................................................................... 5 One dream riidepood, halb teenindus................................................................8 Paide Meie pood, vastuvõetav teenindus...........................................................8 Paide KLICK AS, hea teenindus.........................................................................10 OÜ M.Põder, hea teenindus..............................................................................11 Kaie juures, halb teenindus..............................................................................12

    Klienditeenindus
    thumbnail
    19
    doc

    Klienditeeninduse uurimustöö

    .................................................................................................. 12 9 Bussisõit Rakverre......................................................................................................... 13 10 Rakvere Põhjakeskus.................................................................................................. 14 11 Paide Walking.............................................................................................................. 15 12 HEA TEENINDUS........................................................................................................ 16 13 Kümme MÄRKSÕNA................................................................................................... 17 KOKKUVÕTE................................................................................................................... 18 KASUTATUD KIRJANDUS............................................................................................... 19

    Suhtlemisõpetus
    thumbnail
    12
    doc

    Teadliku külastajana teenindusettevõttes

    ..............................................................................................................3 1. Kahe organisatsiooni külastused....................................................................................4 1.1. Hesburgeri külastused.............................................................................................4 1.2. Elisa külastused......................................................................................................6 2. Teeninduse analüüs........................................................................................................8 2.1. Elisa Eesti As..........................................................................................................8 2.2. Hesburger................................................................................................................9 Ettepanekud teeninduse parandamiseks..........................................................................10 Kokkuvõte...........

    Teenindus
    thumbnail
    14
    docx

    Teadliku kliendina teenindusettevõttes

    raamatu koha pealt mida mina otsisin. Pärast riiuli põhjalikku uurimist liikusin edasi õppematerjali riiuli juurde, lootes sealt leida mida otsin, kuid ei olnud õnne mul ka seal. Seadsin sammud kassa poole, et küsida otsitava raamatu kohta infot ja seal tekkis järgmine ebamugav situatsioon, nimelt oli ühel teenindajal külas seal isiklikud tuttavad, iseenesest see mind ei häirinud kuid ebamugavust tekitas see, et nad seisid täpselt kassa ees ning ma ei saanud pöörduda teise teenindaja poole nõu küsimiseks. Pärast paarikümne sekundilist hämmingut avanes jutuvestjate vahele möödapääsu võimalis ning hetkegi kõhklemata lipsasin sealt kiirest läbi ning pöördusin kassas oleva teenindaja poole oma raamatu sooviga. Kassapidaja oli viisakas ja positiivse hoiakuga, minu mure ära kuulates tegi ta infosüsteemi päringu minu otsitud raamatu kohta ning selgus, et neil oli see raamat läbi müüdud kuid mulle öeldi järgmise tarne umbkaudne

    Ettevõtluskeskkond
    thumbnail
    27
    doc

    Klienditeenindus

    põhihoiakud, kontakti kättesaadavus, töötajate käitumine, viisakus, usaldatavus, empaatia, abivalmidus, personali väljanägemine, teeninduskoha kujundus jms. Nii tehnilise kui ka funktsionaalse kvaliteedi komponentide hindamist mõjutab teenindusettevõtte maine, mida omakorda mõjutab klientide poolt kogetud teenus. Arvatakse, et kulutades suuri summasid klienditeenindusele ja koolitusele saab suurepärase teenindustaseme. See on täiesti vale! Teenindus on sellegipoolest vilets, ja kui päris aus olla, siis võib see minna veelgi hullemaks. Tagurpidi pööratud prioriteedid võivad tuleneda sellest, kui ei mõisteta, mida klient tegelikult tahab ja vajab. Kui ei õnnestu teha klient kuningaks oma asutuse poliitikas, vaid tehakse ta asutuse poliitika ohvriks. Kui sellele juurde lisada veel vastutustunde puudumine töötajate poolt just tegevuses, kus seda kõige rohkem on vaja, siis need ongi põhilised põhjused, miks

    Sotsiaaltöö
    thumbnail
    59
    doc

    Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

    Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1 Erinevate suhtlemisvahendite mõju suhtele Teenindaja võimalikud käitumisstiilid Teenindus mis see on? Hea teenindaja Teenindaja kõnekasutus Kliendi tüübid Sumomaadlejast klient või väljakutse Erilised kliendid Kaebustega tegelemine Eesti teeninduse head ja vead Lõpetuseks Lisaks Teenindaja välimus Põhimõisted 5sõrme meetod on üheks täpsustamise meetodiks kuulamise puhul. See meetod on seotud

    Teenindus




    Kommentaarid (1)

    ecuncine profiilipilt
    12:24 07-06-2016



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun