Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"Situatsioonianalüüs" - 18 õppematerjali

thumbnail
8
doc

Turunduseuuringute läbiviimise käik ja tulemuste kasutamine

Majanduse ja turunduse õppesuuna juht; lektor ;EABA au-doktor Tallinn 2013 2 SISUKORD SISSEJUHATUS 3 1. TURUNDUSUURINGU LÄBIVIIMISE ETAPID 4 1.1. Probleemi defineerimine 4 1.2. Situatsioonianalüüs 4 1.3. Eriuurimus 5 1.4. Andmetöötlus ja analüüs 5 1.5. Järelduste ja soovituste väljatöötamine ja juhtkonnale esitamine 6 2. TURUUURINGU TULEMUSTE KASUTAMINE 6 KOKKUVÕTE 7

Majandus → Turunduse alused
21 allalaadimist
thumbnail
3
docx

SWOT analüüs, USP, STH, iduettevõte

Roheline kui loodus, seondub kasvu, energia ja eluga (loovusega laiendav) Punane kui tuli ja soojus (sisetunde järg) Sinine kui taevas (kontrolliv, kokkuvõttev) SCAMPER tehnika Mõtle oma probleemi põhilistele omadustele Mõtle, kas mõni järgenvatest printsiipidest tooks muutuse? MILLEST KOOSNEB ÄRIPLAAN Ettevõtte üldandmed Lühikokkuvõte (isikud, äriideest, ettevõtte kohta) TURUNDUSPLAAN Situatsioonianalüüs Prognooside tegemiseks Eesmärkide püstitamine Ari tasuvuspunkti maarab ara muugimahu suurus, mille juures on kaetud koik kulud aga kasumit vee ei ole. Investeeringu tasuvusaeg (ROI return on investment) ­ see naitaja moodab, kui kiiresti projekti elluviimiseks esialgselt kulutatud raha organisatsioonile tagasi tuleb; Toote tutvustus sisaldab: Ø Selgitusi Ø Demonstratsiooni Ø Ostja kaasamist Kuidas toodet tutvustada? andke tootest luhike ulevaade

Majandus → Ettevõtlus
22 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Turundusplaan

Tallinna Ülikool Katariina Kolledž Anna Bogdanova, Tatjana Bobir, Marina Simanova BALTI FILM AND MEDIA SCHOOL Turundusplaan Tallinn 2014 SISUKORD SISUKORD........................................................................................ 0 1TURUNDUSPLAANI KOKKUVÕTE.......................................................2 SITUATSIOONIANALÜÜS....................................................................4 TURUNDUSE EESMÄRGID JA STRATEEGIAD..........................................5 TURUNDUSMEETMESTIK....................................................................6 1 1 Turundusplaani kokkuvõte Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakool (BFM) on Tallinna Ülikoo...

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Eric ja Kipsy situatsioonianalüüs

Eric ja Kipsy Situatsioonianalüüs 1. Kuidas hinnata juhtkonna ja Ericu käitumist? Millised vigu teie arvates tehti? Minu arvates oli Ericu ja juhtkonna käitumine Eesti juhtide käitumismeetodi järgi. Ei arvestatud töötajate soovidega ja infot liikus omavahel vähe (meeskonna ja juhtide vahel). Juhtkond palkas Eric-u ainult soovituse põhjal. Ericul puudus kokkupuude antud valdkonnaga. Juhtkonna jaoks oli kõige suurem murelävi tootlikkus ja klientide rahulolu. Paindliku tööaja graafikut ei võetud isegi arutusele, mida oleks võinud kindlasti proovida. Antud situatsioonis tundus, et ,,kõrgemal korrusel" olevad organisatsiooni liikmed ei pööranud tähelepanu töötajatele. Samuti võiks Ericul olla ülevaade, et miks eelmine juht lahkus. Ericu käitumine töötajate silmis võis tekitada vastuolu, sest ta kasutas nn. kõrvalist kontrolli töötajate üle. Selline kontroll ei too alati häid tulemusi. Isiklikult...

Psühholoogia → Ärisuhtlus ja...
128 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turundusplaan

vallas, aste alevikus Kuressaare linnast 13 km kaugusel. Põhitegevusena pakub ettevõte pagaritooteid, kuid valmistame ka kondiitritooteid. Nimetatud valdkonnas on vajalik pidev nii kvaliteedi kui ka toodete areng. Vajalik on väljatöödata tooteid mida saavad tarbida ka need kellel on allergiad või talumatused. Ettevõtte üldandmed: Nimi: Küpsetusmeister OÜ Aadress: Lääne- Saare vald, Aste alevik, Lepik 21 93731 Aste Tel: +372 4513289 E-mail: kü[email protected] 2 Situatsioonianalüüs 2.1 Turuanalüüs Turunduskeskkond (tarbijad, konkurendid): kohalik ja välismaine (turist) eraisik. Konkurentsisituatsioon: Kõik ettevõtted, kes toodavad ja müüvad pagari- ja kondiitritooteid. Kliendid: Kohalikud erakliendid, turistid, ettevõtted (Restoranid, kohvikud, poed). Klient ostab toodet, mille kvaliteet on vastav hinnale. Turul on palju sarnaseid ja sarnase välimusega tooteid, kuid meie firma pakub

Majandus → Turundus
48 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Jacob Arnold situatsioonianalüüs

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtlus- ja majandusarvestuse õppetool Ä12 KÕ I Jessika Petrov INSENER JACOB ARNOLD Situatsioonianalüüs Õppejõud: Virve Transtok Mõdriku 2012 Sisekujundusfirmal on tekkinud probleem insener Jacob Arnoldiga, kes kardab ise otsuseid vastu võtta. Oma ebakindlusest põhjustatud otsustusvõimetusega tekitab ta lisatööd nii ülemusele kui ka teistele töötajatele. Põhjus võib peituda kasvamises range korraga peres ja ka ülikooli kõrvalt töötamises, et end ära elatada

Majandus → Organisatsioonikäitumine
69 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Majandus analüüsisõnastik, mõisted

MAJANDUSANALÜÜSI MÕISTETE JA TERMINITE SELETUS* aegridade analüüs­ spetsiifiline analüüsi meetod, mis käsitleb mingi protsessi perioodiliselt ajas muutuvaid arvnäitajaid (näiteks müügi või tarbimise kõikumist aasta, kuu, nädala, päeva ulatuses, liikluse muutumist, tootmis-tehnoloogilise protsessi muutusi jne.). Kasutatakse ärimudelite ja prognooside koostamisel (time series analysis) analüüs, eritlus ­ probleemi lahendamine objekti (eseme, majandusliku tulemuse, mõiste) osadeks jaotamise teel või majandusliku tulemuse põhjustanud üksikasjade ja nende põhjuste selgitamine. analüütik ­ majandusanalüüsi spetsialist, väärtpaberituru analüüsi spetsialist, analüüse tegev ametnik analüütika ­ analüüsiõpetus, eritlusõpetus. 1.Õpetus uuritavate objektide kohta mingite üldistavatele järeldustele jõudmist menetluse abil, mille tähtsaim tunnus on uuritavate objektide või probleemide osadeks jaotamine ja nende uurimisel saadud tulemus...

Majandus → Majandusanalüüs
21 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

 Sihtsegmentide valik  Eesmärkide täpsustamine  Turundusmeetmestik  Turunduseelarve ja ajakava  Teostus ja kontroll 9. Mis on turundusaudit ja millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse? Turundusaudit on turunduse hetkeolukorra analüüs, hõlmastes nii tegevusvaldkonna, kliendi-, konkurentsi- kui ka tooteanalüüsi. Kasutus:  Detailne ettevõttesisene ja –väline situatsioonianalüüs  Minevikus püstitatud eesmärkide saavutatuse hindamine ja praegused turundustegevused  Tuleviku võimaluste ja ohtude analüüs Ülesehitus: SWOT Ettevõtte väline analüüs (ohud ja võimalused)  Äri- ja majanduskeskkond  Turg, kliendid ja tooted  Konkurendid Ettevõttesisene analüüs (tugevused ja nõrkused)  Senised tulemused ja eesmärgid

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Narva-Jõesuu turismi- ja puhkemajanduse analüüs

TURISMI PLANEERIMINE 1. OSA Narva-Jõesuu turismi- ja puhkemajanduse analüüs Pärnu 2012 Koostas: TÜ Pärnu kolledzi AÜTH3 kursuse üliõpilased Taivi Kaljura , Ilona Poshehonova , Ljubov Morozova . Allikad: 1. Eesti Statistikaamet. Rahvastikunäitajad ja koosseis. [http://pub.stat.ee/px- web.2001/Dialog/Saveshow.asp] 15.10.2012. 2. Hall, C.,M. (2005). Tourism ­ Rethinking the Social Science of Mobility. Pearson Education Limited, Harlow, 448p. 3. Ida- Virumaa. Majandus. [http://www.ida-virumaa.ee/index.php? lang=est&sid=1287551645&anchor=no] 14.10.2012. 4. Lee, C., Bergin-Seers, S., Galloway, G., O'Mahony, B., McMurray, A. (2008). Seasonality in the tourism industry. CRC for Sustainable Tourism Pty Ltd, Queensland. 5. Narva- Jõesuu arengukava 2011-2025. [https://narva- joesuu.kovtp.ee/et/c/document_library...

Turism → Turism
27 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Strateegiline juhtimine ILUSAIM KLUBI Strateegiline plaan Juhendaja: Tallinn 2012 SISUKORD Ilusaim klubi Sissejuhatus Minu firma ,,Ilusaim klubi" tegeleb iluteenuste pakkumisega, pakkudes lisaks veel spordiklubi teenust ning erinevaid koolitusi. Soovi korral on võimalik ka rentida ruume, sünnipäevade või muude kokkutulekute jaoks. Minu väike ettevõte asub Harjumaal Tallinna linnas ilusas Nõmme roheluses. Hoone ümber on ka veidi maad, kus on võimalik samuti pidada soojemal ajal sünnipäevi või muid kokkutulekuid. Hoone asub metsa piiril. Alumisel korrusel asub administratsioon, ooteruum ja pood. Teisel korrusel on ilusalong, mis koosneb: kosmeet...

Majandus → Juhtimise alused
108 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

TALLINNA MAJANUSKOOL Valentina Purtova TURUNDUSPLAAN RATSAKLUBILE "HOBUENERGIA" TU07 Juhendaja: M.Täks Tallinn 2010 2 SISUKORD SISSEJUHATUS ....................................................................................................................... 4 1 SISEKESKONNA ANALÜÜS ............................................................................................. 6 1.1 Ettevõtte profiiil.............................................................................................................. 6 1.2Teenus .............................................................................................................................. 6 1.3Hinnakujundus ................................................................................................................9 1.4SWOT analüüs .........................................................

Majandus → Turundus
456 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani võib koostada nii mõneks kuuks, aastaks, kaheks aastaks, kuid ta võib olla koostatud ka mitmeteks aastateks. Pikemaks perioodiks kui 5 aastat tehakse turundusplaane aga üldiselt väga harva. Olenevalt sellest, kui pika ajaperioodi kohta konkreetne turundusplaan on koostatud, tuleb seal siis vastavalt välja tuua kas strateegiline, taktikaline või operatiivne tegevusplaan. Turundusplaani koostamise etapid Esimeseks sammuks on iga turundusplaani koostamisel situatsioonianalüüs. Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: üldist turunduskeskkonda konkurentsisituatsiooni klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult

Majandus → Turundus
94 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Folkloristika aluste kordamisteemade konspekt

12. Rahvaluule uurimissuunad ja ­meetodid 20. sajandi Eesti folkloristikas: ajalooline kontekst ja uurimisnäited. Järgnevalt on esitatud meetodid, mis on Eesti uurijate töödes selgemini esil. filoloogilise suund - tekstikesksed meetodid · tüpoloogiline meetod (uuritakse tekstide suulise leviku ja kujunemisjärkude omavahelisi seoseid) · teksti- ja allikakriitika () · tekstide levikuanalüüs · situatsioonianalüüs etnoloogiline suund - kontekstikesksed meetodid · pärimusökoloogia · naisuurimus · pärimuslik ajalugu Meetodite kujunemine: · soome ajaloolis-geogr meetod (teemade suzeede levik) · võrdlev usundilugu · psühholoogiateadustele tuginevad meetodid (Semper) · kirjandusteaduse alused · kirjandusteaduslikud meetodid (Annist) · eksperimentaalsed välitöömeetodid · NL aeg filoloogiline suund. · Tüpoloogiline meetod

Muusika → Folkloori ?anrisüsteem
246 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Üheks raskemaks momendiks uurimisprobleemi sõnastamisel on vaidlusküsimus, kas üldse on mõtet hakata pakutud uurimisprojekti läbi viima (s.t. on vaja hinnata, mida see juhtidele annab). Turundusuuringu projekti väärtust võib hinnata neljast punktist lähtudes: - uringutulemuste potentsiaalne kasulikkus, - juhtide suhtumine uuringutulemustesse, - uurimistulemuseks vajalike ressurside olemasolu, - kulude-tulude hindamine. Teine etapp – situatsioonianalüüs ja infovajaduse määramine. Uurijad püüavad saada esmast ülevaadet probleemi ümbritsevast situatsioonist. Eelkõige analüüsivad firmat, tema turgu ja konkurente ning majandusharu üldiselt. Situatsioonianalüüsi käigus püüavad uurijad täpsustada uurimisprobleemi definitsiooni ja püstitavad hüpoteesid edasiseks testimiseks. Jätkatakse andmete kogumist, et kontrollida püstitatud hüpoteese. Etapp lõpeb infovajaduse kirjeldamisega, mis annab vastuse küsimusele – millist

Majandus → Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Mida silmas pidada turundusplaanis? • Kus oleme praegu? • Kus me tahame olla tulevikus? • Kuidas me sinna tulevikku jõuame? • Eriti oluline on tähelepanu pööramine sellele, kuidas poolele Mis iseloomustab “perfektset” turundusplaani? SOSTAC + 3M mudel = “täiuslik” turundusplaan (perfect marketing plan), Samuti on olulised: Tähtajad, tegevuste ajaline graafik, kes teeb mida ja millal SOSTAC mudel • Situation analysis situatsioonianalüüs (kus oleme praegu) • Objectives eesmärgid (kuhu me tahame jõuda) • Strategy, strateegia (tegevuskava) • Tactics taktika (detailne plaan strateegia rakendamiseks) • Action turundusplaani elluviimine • Control, turundusplaani kontroll 3M mudel • Men means people (inimressursid) • Money means budgets (finantsressurssid) • Minutes (ajaressursid) Läbimõeldud SOSTAC + 3M mudelid = “täiuslik” turundusplaan Mis on veel olulist turundusplaanis?

Majandus → Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Turundusplaani koostamise juhend Esimeseks sammuks on iga turundusplaani koostamisel situatsioonianalüüs. Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: 1. üldist turunduskeskkonda 2. konkurentsisituatsiooni 3. klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult

Majandus → Majanduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
79
doc

Majandusanalüüs

MAJANDUSANALÜÜS Õppematerjal 2 SISUKORD ÕPPEMATERJAL 1 SISSEJUHATUS 5 I KULUARVESTUS 6 1.Kuluarvestuse eesmärgid ....................................................................................................6 2.Kuluarvestuse süsteem, kululiigid.......................................................................................8 3.Kulukohtade arvestus ........................................................................................................11 4.Kuluarvestuse põhimõtted .................................................................................................11...

Majandus → Majandus
888 allalaadimist
thumbnail
60
pdf

Juhtimisarvestus konspekt-ülesanded (TAK0010; 2019/2020)

● eelarve koostamisega võtavad juhid endale vastutuse eelarveliste eesmärkide saavutamiste kohta; ● eelarve on üle vaadatud ja aktsepteeritud kõrgema juhtorgani poolt; ● kinnitatud eelarvet võib muuta vaid oluliste tingimuste ilmnedes või muutudes; ● pidevalt võrreldakse perioodi tegelikke tulemusi kehtestatud eelarvega ning tekkinud hälbeid analüüsitakse ja selgitatakse hälvete põhjused. Eelarveprotsessi osaprotsessi tööetapid: 1. Situatsioonianalüüs. 2. Ärikeskkonna prognoosimine eelseisvaks aastaks. 3. Ettevõtte põhieesmärkide kindlaksmääramine eelarveaastaks. 4. Struktuuriüksustele ettevõtte põhieesmärkidest tulenevate kontrollarvude ja muude juhiste teatavaks tegemine. 5. Eelarvete koostamine struktuuriüksustes või vastutuskeskustes. 6. Struktuuriüksuste eelarvete läbiarutamine ja heakskiitmine. 7. Ettevõtte kui terviku eelarve koostamine ja läbiarutamine juhatuses. 8

Majandus → Juhtimisarvestus
226 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun