Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS (2)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milles on siis küsimus?
  • Mida teha rahulolu taseme tõstmiseks?
  • Kuid küsimus kas on jääb?

Lõik failist


LISAMATERJAL


KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS
Eva Vahtramäe

EESSÕNA


Viimastel aastatel kliendisuhete juhtimise parendamist Eesti ettevõtetes iseloomustab ühelt poolt püüd rakendada CRM’i (Customer Relationship Management , kliendisuhete juhtimine, ingl. k) ja teiselt poolt odavate pakkumiste reklaamikampaaniad. Kahtlemata mõlemad rakendused leiavad klientides vastukaja, üks pikemas ja teine lühemas perspektiivis. Soliidsemates ettevõtetes (näiteks Eesti Mobiiltelefon , Tallinna Vesi) on klassikaline kulude juhtimine muutumas kliendikeskseks tulude juhtimiseks. Kui ettevõtte põhialused pole paigas, suhted pole rajatud usaldust ja pühendumist väärivatele printsiipidele ning tegevusele, siis ajavad lojaalsusprogrammid kliendi lihtsalt segadusse.
Klientide harjumuste ja vajaduste analüüsimiseks on erinevaid meetodeid , alates lihtsate küsimuste esitamisest ostu/müügiprotsessis kuni CRM’i ja TQM’i (Totally Quality Management, täielik kvaliteedijuhtimine , ingl. k) rakendamiseni. Selle käigus selgitatakse välja klientide tegelikud vajadused, nende ootused ja võimalused. Et organisatsioonis rakendada pikaajalist kliendisuhete juhtimist, tuleb muuta kogu organisatsiooni mõtteviisi. Prioriteediks peab olema kliendikesksus mitte ainult paberil kirja panduna, vaid ka ettevõtte igapäevases tegevuses.
  • KLIENDISUHETE JUHTIMISE TEOREETILISED ASPEKTID

  • Kliendisuhete juhtimise olemus


    Kliendisuhete juhtimise mõiste ei ole enam uus. See, kui viisakalt ja abivalmilt käitutakse kliendiga, määrab ära ettevõtte edukuse pikemas perspektiivis. Teenindusele spetsialiseerinud ettevõtete puhul on iseenesest mõistetav, et kliendi soovid ja vajadused on kõige tähtsamad. Need ettevõtted investeerivad pidevalt kliendisuhete parendamisele ning turu-uuringutele, et teada saada, millist teenindust tuleb pakkuda. See kajastub kliendi tagasisides, kui palju nad on valmis pakutava teenuse peale kulutama.
  • Vasakule Paremale
    KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #1 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #2 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #3 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #4 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #5 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #6 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #7 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #8 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #9 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #10 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #11 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #12 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #13 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #14 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #15 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #16 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #17 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #18 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #19 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #20 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #21 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #22 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #23 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #24 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #25 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #26 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #27 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #28 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #29 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #30 KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS #31
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 31 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-03-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 233 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor h2ppiness Õppematerjali autor
    Viimastel aastatel kliendisuhete juhtimise parendamist Eesti ettevõtetes iseloomustab ühelt poolt püüd rakendada CRM’i (Customer Relationship Management, kliendisuhete juhtimine, ingl. k) ja teiselt poolt odavate pakkumiste reklaamikampaaniad. Kahtlemata mõlemad rakendused leiavad klientides vastukaja, üks pikemas ja teine lühemas perspektiivis. Soliidsemates ettevõtetes (näiteks Eesti Mobiiltelefon, Tallinna Vesi) on klassikaline kulude juhtimine muutumas kliendikeskseks tulude juhtimiseks. Kui ettevõtte põhialused pole paigas, suhted pole rajatud usaldust ja pühendumist väärivatele printsiipidele ning tegevusele, siis ajavad lojaalsusprogrammid kliendi lihtsalt segadusse.

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    28
    pdf

    Tarbijakäitumine eksam konspekt

    x Kuulata tuleb hoolega ja kõneleda tuleb avameelselt. x Tuleb käia oma sõnade järgi. Lojaalsuse liigid (Ivanauskiene jt 2009): x Aktiivne x Passiivne Või x Käitumislik x Suhtumuslik Või x Ratsionaalne x Emotsionaalne 14 Lojaalsuse liigid: x Mitme brändi lojaalsus o klient võtab mitut brändi samaväärselt vastu o brändid asendavad üksteist o klient teeb kord ühe, kord teise kasuks otsustamisega elu vaheldusrikkamaks x Protsentuaalne lojaalsus o klient X on brändile Y 75% ulatuses lojaalne o turundaja selgitab uuringuga klientide protsentuaalse lojaalsuse o turundaja keskendub klientidele, kelle lojaalsus on üle 50% x Passiivne lojaalsus

    Tarbijakäitumine
    thumbnail
    5
    docx

    Kliendisuhete juhtimine

    Kliendisuhete juhtimine Käesolev teema on tihedas seoses müügitoetuste teemaga, kuna kliendisuhete loomine ja hoidmine põhineb suurel määral reklaamil ning kliendi ostukäitumise mõjutamisel. Et aga konkurents kaubanduses on terav ja võitlus käib iga kliendi (ja tema raha) pärast, seetõttu peatume sellel teemavaldkonnal eraldi veidi pikemalt. Jaekaubanduse põhitegevuseks on klientide teenindamine ning selle kaudu kasumlik tegutsemine. Tähtsaim on vastata tarbija nõudmistele ning pakkuda tarbija vajaduste rahuldamiseks maksimaalset kaubavalikut

    Kliendisuhete juhtimine
    thumbnail
    17
    doc

    Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia

    .................................................................................................................... 4 Sissejuhatus................................................................................................................... 5 1.Kliendikeskse turunduse loomine................................................................................ 6 1.1 Rahulolu............................................................................................................... 7 1.2 Lojaalsus.............................................................................................................. 9 1.3 Ettevõtte edukus................................................................................................. 10 2.Mcdonald'si kliendikeskse turunduse strateegia........................................................ 12 2.1 Ettevõtte tutvustus.............................................................................................. 12 2

    Turundus
    thumbnail
    4
    doc

    Kliendilojaalsuse käsiraamatu kokkuvõte

    Lojaalsus kui truudus mingile kindlale objektile. Kliendiosa ­ kui suurt protsenti ühest kohast (näiteks) tarbekaupu hangitakse. Ettevõttel 2 raha sissetoomise võimalust: müük(kliendid) ja finantsid(tehingud finantsinstrumentidega) Kliendilojaalsuse universaalset mõõdikut ei eksisteeri. Lojaalsuse erinevad tasemed: kognitiivne ­ afektiivne ­ konatiivne ­ käitumuslik lojaalsus. Kõrgete kliendikulude strateegia ­ kõrgete barjääride seadmine klientidele(sisenemisel või väljumisel) Sidumine ­ näiteks telefonioperaarotitel Madalate kliendikulude strateegia ­ lojaalsuse soosimine Unikaalne väärtuspakkumine ehk eripärane toode on kõige lihtsam kognitiivse lojaalsuse alus. Afektiivne lojaalsus ­ emotsioonipõhine lojaalsus, klient tajub et see sobib talle. Ei analüüsita tundeid/arvamusi. Positiivne hoiak firma suhtes. Suur roll naudingul ja meeldivusel

    Analüüsimeetodid äriuuringutes
    thumbnail
    10
    doc

    Turundus juhtimine

    · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A.Maslow vajaduste hierarhia)Turundus saab mõjutada kuidas vajadusi rahuldatakse, kuid ei saa mõjutada otseselt põhivajadusi. Soovid on vajaduste kohandatud väljendused, kus kohandajaks on tihti kultuurikeskkond

    Turundus
    thumbnail
    12
    doc

    Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

    MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele ­ tegemist on funktsionaalse lojaalsusega, kui kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima

    Kliendisuhete juhtimine
    thumbnail
    20
    pdf

    Turundus eksami kordamine

    o See on brändi positsiooni tugevus tarbija teadvuses. See on tarbija subjektiivse maailmapildi peegeldus o Tarbijaväärtus võimaldab saada hinnalisandit, müüa sama hinnaga konkurentidest rohkem ning rajada alust brändi rahalisele väärtusele (Brändi rahalise väärtuse hindamisel mõõdetakse tarbija teadvuses oleva brändi positsiooni maksumust rahas) o Tuntus; Tajutud kvaliteet; Assotsiatsioonid; Lojaalsus o Brändi nimi, logo ja hüüdlause kuuluvad hoopis brändi välise identiteedi alla. o Brändi tuntuse mõõtmine Aidatud tuntus – tarbija on kuulnud kõnealusest brändist, kui see meenub alles suunava küsimuse esitamisel Spontaanne tuntus – tarbija mainib ise tootekategooria mingit brändi Dominantne tuntus – tootekategooria tarbijale ainsana meenuv bränd

    Turundus
    thumbnail
    3
    docx

    Lojaalse kliendi olulisus kaubanduslikus müügis

    Lojaalse kliendid olulisus kaubanduslikus müügis Laialt levinud tõekspidamise järgi on edukad need ettevõtted, kellel on lojaalsed kliendid. Kliendina teame kõik, et meie roll, ükskõik millise firmaga me asju ajame, on selle firma jaoks määrava tähtsusega. Meist sõltub selle ettevõtte käekäik, meie oleme need, kes selle firma töötajatele palka maksavad. Kuidas on võimalik, et pärast edukat müüki võidab ettevõte endale kliendi, kelle saamiseks ta on palju raha kulutanud ning siis kaotab ta konkurendile teise kliendi hoolimatuse või kehva teeninduse või aeglase reageerimise tõttu. Kõik ettevõtjad räägivad sellest, kui olulised on lojaalsed kliendid, ja peaaegu kõik pingutavad selle nimel, et kliente aina lojaalsemaks muuta. Olukorras, kus tarbimise mahud on tuntavas langustendentsis, jaemüügi mahuindeks jõudnud tagasi 2006. aasta tasemele, kliendid muutunud oma otsustes kalkuleerivamaks ja hinnatundlikumaks ning säästmine on eelistatud kulutamisele,

    Klienditeenindus




    Kommentaarid (2)

    YBD profiilipilt
    YBD: suur tänu toreda materjali eest
    09:06 31-03-2013
    chicas profiilipilt
    chicas: :) aitäh :)
    15:29 15-11-2012



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun