Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Tarbi inimene, tarbi veel! (14)

5 VÄGA HEA
Punktid
Tarbi inimene-tarbi veel #1 Tarbi inimene-tarbi veel #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-02-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 229 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 14 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor doglinn2 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Tarbi, inimene, tarbi veel!

enam nende paberilipakate kogumisele. See on viinud elatustaseme kasvuni arenenud maades ent arengumaades on seisukord samasugune nagu 400 a. tagasi. Lääneriikide elanikud tarbivad piiramatult, samas kui kolmanda maailma riigid kannatavad pideva puuduse käes. Praegu, kui räägitakse masendunult majandussurutisest, ei arvestata sellega, et Aafrikas ja Kagu-Aasias ei ole inimeste jaoks sisuliselt mitte midagi muutunud. Elatustaseme kasvuga seoses tõusid inimeste palgad ja nad said endale lubada kaupu, millest arvasid endi puudust tundvat. Järjest suurenev nõue luksuskaupade järele tõstis nende hindu ning oli vaid aja küsimus millal see imeline süsteem kokku kukub, sest majandus, nagu looduski, viib ennast tasakaalu poole. Pole võimalik, et toodetakse järjest juurde ja juurde ning kõik võidavad. Et tasakaal püsima jääks, peab keegi ka kaotama, ning praegust

Eesti keel
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogi a"

Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann - Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest, mida tal endal parajasti ei ole. - Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. - Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt. Edukas reklaam: 1) Toote või teenuse erilise nime loomine või kasutuselevõtmine. 2) Kontsentreeritult esitatud kirjeldus (kujutus) antud nimetusega kaudast, tema

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

regulaarsed üritused. Reklaamipsühholoogia – psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogia seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumise analüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ja reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks reklaamitegevuse sislustest probleemidest lähtudes. MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS Reklaam mõjub siis kui: Aitab rahuldada isiku jaoks olulisi vajadusi Identifitseerimine – isik tunneb end ära reklaami kangelase rollis Osalusmäär – reklaami erinev mõju madala ja kõrge osalusmäära ehk kaasamise tingimustes Hoiakud – reklaami toime käib hoiaku kaudu Emotsioonid – kauba/teenusega ning sihtrühma isiksusega sobiv meeleolu suurendab mõju Margiteadvus – mõjuressurss on suur tugeva margiteadvusega kaupadel, teenustel ja ideedel Mõjumehhanismide liigitamine:

Psühholoogia
thumbnail
20
pdf

Baturini tegelaste estetiseeritud kannatused

viibimise vangikongis, teadmata, kui kaua see kõik veel kestab, ent siiski üsna selgesti adudes, et lahenduseks on suure tõenäosusega surmaotsus. Romaani lõpuks sobib siis teadagi peategelase surmasaatmine. Ja ometi – kõik need lõputud kannatused ei mõju kokkuvõttes masendavalt. 1 Sama artikli teoreetilisema küsimuseasetusega versioon on ilmunud ajakirjas Keel ja Kirjandus 11/2006, lk. 863- 874. Kaptenkomandör Batrian loeb oma eluraamatust ridu: Sa pead kannatama, palju kannatama. Sa pead talumatult palju kannatama, et sinust saaks... ... NÄGIJA PILKASES PIMEDUSES. 2 Ilmselt on tegemist romaani moraalse sõnumi kokkuvõttega: kannatustel on oma eesmärk, nad teevad nägijaks, hajutavad pilkase pimeduse. Sama moraali edastab ka romaani pealkiri: sõnajalaõis kivis on nägija pimeduses, romaan asetab kivi ja elu vastamisi, Batriani valu ja kannatused eristavad teda kaasaegsete kivistunud eludest

Eesti kirjandus
thumbnail
2
docx

Alkoholism ja Narkomaania

Narkomaania ja Alkoholism ­ Igale inimesele ei tuleks anda otsustus õigust. Narkootikumid ja alkohol on saanud väga suure rolli meie ühiskonnas.Eriliselt on kogunud see suurt populaarsust noorte hulgas,kes ennast neid tarbides all käigu suunas viivad või koguni hävitavad.Kuid see probleem ei ole ainult noorte hulgas on ka eakamaid inimesi,kes selle probleemi all kannatavad ning see pärast soovingi kõneleda teile sellest täna siin. Me elame väga kiiresti muutuvas ja arenevas ühiskonnas ja nii mõnigi noor ei

Eesti keel
thumbnail
1
doc

Alkoholisõltuvus

Alkoholisõltuvus Lugupeetud õpetaja, kallid klassikaaslased. Täna tahaksin rääkida teemast, mis puudutab paljusid noori, kui ka täiskasvanuid ­ täpsemalt alkoholisõltuvusest. Ühiskond on teinud oma suhtumisega tänapäeva noortele nii öelda karuteene ­ ümbritsedes noori ja ka täiskasvanuid ilusate alkoholireklaamidega, mis on kergesti meeldejäevad ja isuäratavad. Kõiksugu uued alkohoolsed joogid on poelettidel väga kergesti märgatavad. Kõige hirmsam on see, et paljud täiskasvanud on noortele suuresti eeskujuks. Tihti jätavad nad mulje ­ õhtuti üks õlu ei tee paha, vahel ka suurem napsitamine mitte. Paraku võtavad noored täiskasvanutelt paljuski eeskuju ning on nendega seetõttu samal arvamusel. Tihti põhjendavad noored oma käitumist sellega, et kõik teised ju teevad ka ning nooruses tuleb kõik järgiproovida. Soovides olla teistega samasugune või veelgi ägedam, tuleb tihti mängu alkohol. Siis on vaja näidata, ke

Eesti keel
thumbnail
1
doc

Noored ja alkohol

Alkoholitarbimise vanusepiir on seadusega kindlaks määratud, aga kui esitada mööduvale koolikaaslasele küsimus: Kas sa oled alkoholi tarbinud enam, kui kolm korda? Tuleb sealt kindlasti jaatav vastus. Kas noored üldse teavad mis on alkohol ja mida see põhjustada võib? Alkohol on uimasti, mis muudab Sinu käitumist ja enesetunnet. Alkohol mõjutab iga Sinu kehaosa, samuti on alkohol kalorirohke ja võib põhjustada ülekaalulisust. On noori, kes joovad selle eesmärgiga, et muretult aega veeta, aga see viitab tegelikult sellele, et inimesega ei ole kõik korras ning kui ta eitab, et ta ei saa ilma alkoholita hakkama on see aluseks sellele, et tal on haigus mida nimetatakse alkoholismiks. Tegelikult võib öelda, et ega meie riikki ei soodusta alkoholi mittetarbimist alaealiste eest. Telekast tulevad ju igasugused alkoholi soodustavad reklaamid, mis

Eesti keel
thumbnail
2
odt

Meedia juhib ja mõjutab meie elu

Meedia mõjutab ja juhib meie elu. Eesti meedia ning ajakirjanduse taassünniks võime lugeda NL-u lagunemist üheksakümnendate alguses. Uue riigikorraga sündis vaba ja sõltumatu meedia. Demokraatlikes riikides loetakse tugevat ajakirjandust neljandaks võimuks. Kahtlemata mõjutab lehest loetud või "Aktuaalsest kaamerast" nähtud info inimese igapäevast tegevust ning laiemalt üldist maailmavaadet või meelsust erinevate teemade suhtes. Isegi, kui inimene pole kursis ning ei jälgi meediat, saab ta kaudselt mõjutatud, sest riigi otsustajad lähtuvad poliitika kujundamisel suurel määral teabest, mida pakutakse meedia vahendusel. Tuleb tõdeda, et meedial on erinevatel aegadel olnud kord suurem, teinekord väiksem tähtsus. Paar aastat tagasi, kui Eesti majandus õitses, vallutas internetimeediat kollane laine. Väga populaarseks said mitmesugused seltskonnaportaalid, kus kirjutatakse nii Eesti kui ka välismaa staaridest ja nende tegemistest. k

Eesti keel



Lisainfo

kirjand

Kommentaarid (14)

tann13 profiilipilt
tann13: Suhteliselt kehv stiil ja mõned kirjavead, kuid kui tekst oma pilguga üle käija, ja mõned parandused teha siis on täitsa OK! ;)
11:22 23-05-2009
KeveN profiilipilt
KeveN: Kuna endal ka küpsuskirjand tulemas. siis tänu selle kirjandile sai nii mõngi mõttetera endale kogutud. Suur tänu!
09:22 09-11-2008
zebra02 profiilipilt
zebra02: Üsnagi normaalne kirjand, kindlasti tuleks oma silmaga üle käia.
01:17 22-11-2010





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun