Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"strozzi" - 22 õppematerjali

thumbnail
4
doc

Palazzod, alberti

rustikad poolest. Ka siin kasutati klassikalist palazzo ehitamisstiili. Hoone on kolmekorruseline, esimese korrus aknad tillukesed, järgnevatel korrustel suured ja kaunid aknad. Esimene korrus on massiivne ehituselt sellepärast, et sel korrusel on kandev ülesanne. See hoone peegeldab renessansi vaimu oma ratsionaalsuse ja korrapärasusega. See kaunis palazo asub Firenzes. Palazzo Medidi-Riccardi siseõu. Välisvaade hoonele. Palazzo Strozzi asub Firenzes. Selle palee lasi endale ehitada Filippo Strozzi, kes oli Medici rivaal. Palee arhitektiks oli Benedetto da Maiano. Hoone ehitamist alustati 1489 ja lõpetati 2 1538. Palazzo Strozzi on ideaalne näide tsiviilarhitektuurist. Sarnasusi võib leida Palazzo Medici'lt, kuna see hoone inspireeris Strozzi palee autorit. Hoonel on harmoonilisemad proportsioonid kui palazzo Medicil

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
16 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Medicid

rustikad poolest. Ka siin kasutati klassikalist palazzo ehitamisstiili. Hoone on kolmekorruseline, esimese korrus aknad tillukesed, järgnevatel korrustel suured ja kaunid aknad. Esimene korrus on massiivne ehituselt sellepärast, et sel korrusel on kandev ülesanne. See hoone peegeldab renessansi vaimu oma ratsionaalsuse ja korrapärasusega. See kaunis palazo asub Firenzes. Palazzo Medidi-Riccardi siseõu. Välisvaade hoonele. Palazzo Strozzi asub Firenzes. Selle palee lasi endale ehitada Filippo Strozzi, kes oli Medici rivaal. Palee arhitektiks oli Benedetto da Maiano. Hoone ehitamist alustati 1489 ja lõpetati 1538. Palazzo Strozzi on ideaalne näide tsiviilarhitektuurist. Sarnasusi võib leida Palazzo Medici'lt, kuna see hoone inspireeris Strozzi palee autorit. Hoonel on harmoonilisemad proportsioonid kui palazzo Medicil. Paleel on kaunid paarisaknad, kaunis karniis ol iseloomulik selle aja paleedele Firenzes.

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
10 allalaadimist
thumbnail
70
pdf

Renessanss

Konkreetsed eeskujud antiikarhitektuurist 15. sajandi itaalia arhitektuuris ·Rooma Colosseum ·Rooma triumfikaared, eriti Constantinuse triumfikaar 7 17.10.2011 Uue arhitektuuri eeskujud Santa Maria del Fiore San Lorenzo Palazzo Palazzo Ruccellai Palazzo Strozzi 8 17.10.2011 Andrea Palladio (16. saj) Villa Bodoeri Villa Almerico e. La Rotonda Sakraalarhitektuur Püha Peetri basiilika ­ 16. sajandi suurehitis ja -ehitus 9 17.10

Arhitektuur → Arhidetuur
1 allalaadimist
thumbnail
3
docx

La Venexiana

Ansambel on loonud uue stiili Itaalia varajase muusikaga, millest peegeldub harmoonilist viimistletust. Ansambel on sündinud sopran Rossana Bertini ja kontratenor Claudio Cavina koostööst. Muusika on alati täis nauditavaid üllatusi. La Venexiana Rossana Bertini Claudio Cavina Mõned kuulsamad plaadid: La Venexiana: Barbara Strozzi ­ Libro Madrigali La Venexiana : Claudio Monteverdi La Venexiana : Luca Marenzio

Muusika → Muusika
5 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Kunst - Renessans

Benedetto da Maiano. Palazzo Michelozzo. Palazzo Medici Veneetsia linnulennult Strozzi Maalikunst: Masaccio. Paradiisist Fra Angelico. Maarja kuulutus Fra Filippo Lippi. Maarja

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
18 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Renessanss Itaalias: mööbel ja interjöör

Siin hakati toole eraldi polsterdama. Polstriks kasutati eriti meelsasti kuldnahka ­ pressitud ja polükroomitud mustriga nahka ­ ning sametit. Need kinnitati istme külge ümarpealiste vasknaeltega, mis samuti hakkasid mõjuma dekoratiivselt. Itaalia tooli efektseim vorm oli pinktool sgabello, mille jalapartii ja nelja- või kaheksamurkse istmeplaadi sisse tapitud seljatoe moodustasid rikkalikult nikerdatud plangud. Teiseks toolivormiks oli nn. Strozzi tool, väga napi vormi, kaheksanurkse istmeplaadi, nelja allapoole kaldu sirge jala ning erakordselt kitsa seljatoeplaadiga, mille tippu kroonis medaljon. Kolmas toolitüüp oli nn Savonarola tool, mille jalad olid risti ja millel olid selja- ja käetoed. Nende toolide kõrval olid levinud tavaline kasttool ning kõikvõimalikud järid. 7

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
21 allalaadimist
thumbnail
42
ppt

Esitlus "Vararenessanss"

õiged proportsioonid numbrites väljenduvaid moodulid kuldlõike reegel õppis skulptoriks ja kullassepaks Firenze toomkiriku nelitise kuppel Santo Spirito kirik palazzo rikka inimese loss kolmekorruselised, neljast tiivast koosnevad ehitised nelinurkse siseõuega domineerib horisontaalne joon erinevatel korrustel erinevalt töödeldud kivid hiljem muutus stiil peenemaks ja kergemaks aknad suuremad detaile rohkem Palazzo Medici Palazzo Strozzi Palazzo Vecchio arhitekt, kunstiteoreetik, luuletaja ja muusik rooma eeskujude toomine kirikuarhitektuuri Palazzo Rucellai Firenzes Santa Maria Novella kirik Firenzes krüptograaf lääne krüptograafia isa Uut tüüpi palatso; Palazzo Rucellai Santa Maria Novella iseseisva kunstiliigi õigused Lorenzo Ghiberti (1378-1455) Donatello ( 1386-1466) Andrea del Verrocchio (1436-1488) piiblitegelased reaalsete, konkreetsete ja kordumatute indiviididena kujutamine

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
68 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Renessanssi ajastu Arhitektuur

klombitud kiviplokkidest), paljude akendega, arvatavasti ehitati Brunelleschi plaanide järgi. Hiljem laiendati kahe tiiva võrra. 1560 kolisid sinna Medicid. Kontori- ja laoehitis. Atikakorrus ­ madal ülakorrus, ei ole terve hoone ulatuses. Kvaader ­ kiviplokk. 8. Palazzo Medici-Riccardi ­ 1444, algul kuulus Medicitele, hiljem Riccardidele. Massiivselt rustikaalne alumine korrus, vähemrustikaalne teine korrus ja sile kolmas korrus. 9. Palazzo Strozzi ­ 15. saj. lõpp, üks Firenze kaunimaid palazzosid, rustikaalne, karniiside ja arkaadidega siseõu. 10. Palazzo Ruccelai ­ 15. saj. lõpp, looja Leon Battista Alberti, antiikvormid võetud range järjekindlusega: lamestatud rustikas fassaadile on antud vertikaalne liigendus kõigil kolmel korrusel esinevate antiiksete pilastrite näol. Leon Battista Alberti ­ arhitekt, skulptor ja üks renessansi rajajaid. Lineaarperspektiivi looja. Tegeles ka maalikunstiga, aga ükski teos pole säilinud

Muusika → Muusika
41 allalaadimist
thumbnail
17
ppt

Quattrocento ehk Vararenessanss

(kaubalaod jms) 2. korrus oli kergemailmelisem 3. korrus oli kandva funktsioonita, õhuline 15. sajandi keskel muutus palazzode stiil elegantsemaks ja kergemaks. Peale palazzode ja kirikute hoogustus renessansiajal raamatukogude, haiglate, kauba- ja kohtuhoonete ehitus. Iga linn sai endale ka esindusliku raekoja kus paiknesid raesaal, turuhall, apteek, arhiiv, tuletõrje ja mõnes paigas ka kabel ning vangla. Tüüpilised Palazzod Palazzo Strozzi ja Palazzo Pitti. Sammaskäik Capilla Pazzi, Florens Huvi hariduse ja kunsti vastu peeti Firenzes heaks tavaks. Kui varem andis meister oma õpipoisile edasi maalikunsti saladusi, siis nüüd arutleti nende üle avalikult ja anti välja õpikuid. Üks murrangulisemaid uuendusi oli perspektiivi avastamine ja selle kasutuselevõtt maalikunstis. Firenze toomkiriku kupli arhitekt Brunellechi oli märganud, et

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
6 allalaadimist
thumbnail
116
pdf

Renessanssi sünd Itaalias

15. sajandil GAG, Marju Liidja, 2005 Filippo Brunelleschi (1377-1446). Leidlaste kodu Firenzes. Orbude kodu lähedalt vaates. Filippo Brunelleschi. Pazzi perekonna kabel Santa Croce kiriku juures Firenzes. Filippo Brunelleschi. Firenze toomkirik. Firenze toomkirik Palazzo Pitti Firenzes. Palazzo Pitti Palazzo Pitti siseõu. Palazzo Medici Riccardi, paremal fassaadi rustikaalsed kivid. Palazzo Medici Riccardi põhiplaan ja siseõu. Palazzo Strozzi Firenzes. VasakulPalazzo Piccolomini, paremal Palazzo Rucellai Firenzes. Firenze toomkiriku baptisteerium ja tema idauks. Lorenzo Ghiberti. Lorenzo Ghiberti. Paradiisi väravad. Üleval Joosepi elu, all Iisak saadab Eesavi jahile. Donatello. Taavet. Andrea del Verrocchio. Taavet. Donatello, Verrocchio (vararenessanss), Vasakult: Michelangelo (kõrgrenessanss). TAAVET. Donatello. Gattamelata ratsamonument Padovas. Andrea del Verrocchio

Kultuur-Kunst → Kunst
124 allalaadimist
thumbnail
116
pdf

Renessanss

15. sajandil GAG, Marju Liidja, 2005 Filippo Brunelleschi (1377-1446). Leidlaste kodu Firenzes. Orbude kodu lähedalt vaates. Filippo Brunelleschi. Pazzi perekonna kabel Santa Croce kiriku juures Firenzes. Filippo Brunelleschi. Firenze toomkirik. Firenze toomkirik Palazzo Pitti Firenzes. Palazzo Pitti Palazzo Pitti siseõu. Palazzo Medici Riccardi, paremal fassaadi rustikaalsed kivid. Palazzo Medici Riccardi põhiplaan ja siseõu. Palazzo Strozzi Firenzes. VasakulPalazzo Piccolomini, paremal Palazzo Rucellai Firenzes. Firenze toomkiriku baptisteerium ja tema idauks. Lorenzo Ghiberti. Lorenzo Ghiberti. Paradiisi väravad. Üleval Joosepi elu, all Iisak saadab Eesavi jahile. Donatello. Taavet. Andrea del Verrocchio. Taavet. Donatello, Verrocchio (vararenessanss), Vasakult: Michelangelo (kõrgrenessanss). TAAVET. Donatello. Gattamelata ratsamonument Padovas. Andrea del Verrocchio

Ajalugu → Ajalugu
8 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Arhitektuuri ja linnaplaneerimise ajalugu - kordamisküsimused

Võimas 3- korruseline kivihoone. Seinapinda katab krobeline kivipind- rustika. Iseloomulik sümmeetrilisus ja rõhutatud horisontaalsus. Korruste vahel vahekarniisid, pikk katuseräästas, lame katus. Kokku 4 hoonetiiba ja siseõu. I korrus on kõrgem ja väikeste ruudukujuliste akendega, kasutati kaitse eesmärgil ja laoruumidena, II korrus oli mõeldud eluruumidena ja seal asusid esinduruumid ning saal, III korrusel olid magamistoad ja ruumid teenijatele. · Palazzo Strozzi · Palazzo Medici 2. Palladionism ja neopalladionism Euroopa arhitektuuriajaloos 16.­18. sajandini, stiili tunnused. Andrea Palladio loomingu 3 näidet ja lühitutvustus. Palladio arhitektuuripärandi edasiarendus Inglismaal Lord Burlington, Robert Adam. Palladionism on Itaalia arhitekti Andrea Palladio loomingust mõjutatud klassitsistlik ehituslaad. Juhindus järjekindlalt Rooma arhitektuurist. Iseloomulik sümmeetrilise

Arhitektuur → Arhitektuur
144 allalaadimist
thumbnail
10
rtf

Referaat Bullwhip Effect

From the pages of Supply Chain Management Review, 5/1. Kiisler. A. (2011). Logistika ja tarneahela juhtimine. TTÜ Kirjastus. Tallinn. Lee, H. L., Padmanabhan, V., Whang, S. (2004). Information Distortion in a Supply Chain: The Bullwhip Effect. ­ Management Science, no. 12, pp. 1875 - 1886. Metters, R. (1997). Quantifying the `bullwhip' effect in supply chains. ­ Journal of Operations Management, no. 2, pp. 89 - 100. Coppini, M., Rossignoli, C., Rossi, T., Strozzi, F. (2010). Bullwhip effect and inventory oscillations analysis using the beer game model. ­ International Journal of Production Research, no. 13, pp. 3943 - 3956. Miragliotta, G. (2006). Layers and mechanisms: a new taxonomy for the bullwhip effect. ­ International Journal of Production Economics, no. 2, pp. 365 - 381. Slepuhhov, S. (2006). Absoluutselt täpseid nõudluse prognoose ei eksisteeri. Äripäev Sterman, J. D. (1989)

Majandus → Makroökonoomika
32 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Romaani ja gooti kunst, renessanss

Arhitektuur Võeti üle antiikkunsti element. Kupliarhitektuur. Hooned ei pürginud enam kõrgusesse, vaid oli rohkem üksikute osade tasakaalustamine. Palju oli sambaid ja suuri kaari. · Itaalia ­ teerajajaks Firenze, Medicite perekond. Kujunes välja lõplikult palazzode süsteem. Alumine korrus oli teostatud rustikas ­ suurtest tahumata kiviplokkidest, maalähedane. Ülemised korrused läksid aste- astmelt pehmemaks ja õhulisemaks. Palazzo Pitti, Medici, Strozzi. 15. saj keskel ilmus uus palazzode tüüp. Palazzo Ruccellai, mille teostas arhitekt ALBERTI (1404-1472). Rustikaalsus kadus ja kõigil kolmel korrusel oli antiigi vormikõne pilastrite näol (neljakandilised, poolikud sambad). Alberti üritas antiiki kõige järjekindlamalt jäljendada. San Francesko kirik Riminis, San Andrea kirik Mantognas. BRUNELLESCHI (1377-1446) ­ projekteeris Firenze toomkiriku kupli ja väikesemaid hooneid antiikse

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
141 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Renessanss muusikas

kiviplokkidest), paljude akendega, arvatavasti ehitati Brunelleschi plaanide järgi. Hiljem laiendati kahe tiiva võrra. 1560 kolisid sinna Medicid. Kontori- ja laoehitis. Atikakorrus ­ madal ülakorrus, ei ole terve hoone ulatuses. Kvaader ­ kiviplokk. 1 8. Palazzo Medici-Riccardi ­ 1444, algul kuulus Medicitele, hiljem Riccardidele. Massiivselt rustikaalne alumine korrus, vähemrustikaalne teine korrus ja sile kolmas korrus. 9. Palazzo Strozzi ­ 15. saj. lõpp, üks Firenze kaunimaid palazzosid, rustikaalne, karniiside ja arkaadidega siseõu. 10. Palazzo Ruccelai ­ 15. saj. lõpp, looja Leon Battista Alberti, antiikvormid võetud range järjekindlusega: lamestatud rustikas fassaadile on antud vertikaalne liigendus kõigil kolmel korrusel esinevate antiiksete pilastrite näol. Leon Battista Alberti ­ arhitekt, skulptor ja üks renessansi rajajaid. Lineaarperspektiivi looja. Tegeles ka maalikunstiga, aga ükski teos pole säilinud.

Muusika → Muusika
48 allalaadimist
thumbnail
23
doc

ARHITEKTUUR referaat

Ehitusmaterjalid: looduslik kivi, marmortahveldis, telliskivi, puu. Majoolika. Ehitustehnika: konstruktsioonide tugevdamine rauaga, uued lahendusvõtted kuplite ja võlvide ehitamisel. Ajastu ehitismälestisi: San Marco raamatukogu Villa la Rotonda (A.Palladio) Santa Maria del Fiore kuppel Veneetsias, 16.saj (arh. J.Sansovino) 15. saj. Hartenfelssi loss, Saksamaa Püha Mikaeli kirik, Münhen Palazzo Strozzi, Firenze Renessansi üks varasemaid näiteid Eestis on Purtse vasallilinnus; teised tuntuimad esindajad on Mustpeade maja Tallinnas, Tallinna vaekoda (põles 1944, müürid lammutati 1946) dominiiklaste kloostri ait Tallinnas, Pärnu-Jaagupi kiriku pikihoone ning Haapsalu lähedase Kiltsi mõisa liivakiviportaalid (1920. aastatel oluliselt kahjustatud). Eesti kirikutes on säilinud ka mitmeid kunstipäraseid renessansskantsleid ja -altareid.

Arhitektuur → Arhdektuuri ajalugu
118 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Referaat: Renessanss

Arvestades elupruugist tingitud vajadusi ehitati rustikas sageli ainult korrus ja ülemised korrused tehti tahutud pinnaga kividest. Fassaadid on harmooniliselt liigendatud horisontaalsete simsside ja aknaridadega. Eriti suurejooneline on esikülge krooniv peasimss. Seda tüüpi palatso keskele 14 ehitati avar sammaskäiguga õu, kuhu avanesid lahtised kaarkojad - loggiad. Kindlusetaolist suletud ilmega paleearhitektuuri esindavad Firenzes ka Palazzo Strozzi, Palazzo Pitti jt. 5.4. Tervikliku ruumimõju loomine Kõrgrenessansi arhitektuuri üheks kesksemaks probleemiks oli tervikliku ruumimõju loomine. Kasutati kuldlõike proportsioone, ehituskunstis kujunes välja vormide ideaalne tasakaal, rahu ja suurejooneline lihtsus. Fassaade kaunistati sageli skulptuuridega. 5.5. Kirikuehitus Kuigi renessanss oma usuga inimvõimetesse katoliku kiriku autoriteeti tugevasti õõnestas, oli ehitustegevus kirikuhoonete püstitamisel Itaalias endiselt elav

Ajalugu → Ajalugu
6 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Renessans-Barokk

kaitset pakkuma. Palatsod ehitati suurtest tahumata esiküljega kividest- niisugust ehitusviisi nim. rustikaks. Rustikas ehitati sageli ainult alumine korrus ja ülemised korrused tehti tahutud pinnaga kividest. Fassaadid on liigendatud horisontaalsete simsside ja aknaridadega. Eriti suurejooneline on esikülge krooniv peasimss, palatso keskele ehitati avar sammaskäikudega õu. Kuhu avanesid lahtised kaarkojad- loggiad. Nt. Palazzo Medici, Palazzo Strozzi. Palazzo Pitti jt. Tsentraalehitis oli renessansi aja arhitektidele midagi lummavat-seda peeti antiiktemplite põhikujuks, millele omistati seost jumalikkuse, täiuse ja algühtsusega. Ainsa võimaluse ehitada kirikule esitatavaid funktsionaalseid nõudeid eiravaid kristlikke vasteid paganlikele antiiktemplitele, andsid ristiusus märtritele püstitatud mälestuspühamud. Donato Bramante kavandatud Püha Peetruse märtrisurma tähistav Rooma San Pietro kloostri kabel (3. pilt)

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
39 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Art Museum of Estonia

Adriaen van Ostade, Jacob Gerritz. Cuyp, Jan van Kessel, Hans van Essen and others. There are some examples of German panel painting from the 16th-18th centuries, represented by the workshop of Lucas Cranach the Elder, Benjamin Block, Franz Werner von Tamm, Anton Graff and others. Angelica Kauffmann who in 1760s-1770s worked in London, is the representative of German late Rococo. Italian art is illustrated mostly by 17th-century masters like Bernardo Strozzi and Francesco Trevisani. An important part of the collection belongs to the Russian portrait painting from the 18th-19th centuries, represented by such masters like Dmitri Levitsky, Vladimir Borovikovsky, Vasily Tropinin, and Giovanni Battista Lampi who worked in Russia in the 18th century. The representatives of Russian academic realist painting from the second half of the 19th century are Ivan Shishkin, Ivan Aivazovsky, Ilya Repin. The works by Abram Arkhipov, Kuzma

Keeled → Inglise keel
27 allalaadimist
thumbnail
66
pdf

Renessanss arhitektuur ja mööbel (koostatud 2015)

kohalikust puust. Käe- ja seljatoe lisamine tegi sellisest rikkalikult nikerdatud kirstust puust sohva - cassapanca. Cassapanca't kasutati ka rahakirstuna - siit sõna "pank" enamikus Euroopa keeltes. Kirst oli seetõttu alati lukustatav. 3.2. Toolid Itaalia tooli efektseim vorm oli pinktool sgabello (Toscana), mille jalapartii ja nelja- või kaheksanurkse istmeplaadi sisse tapitud seljatoe moodustasid rikkalikult nikerdatud plangud. Teiseks toolivormiks oli nn. Strozzi tool, väga napi vormi, kaheksanurkse istmeplaadi, nelja allapoole kaldu sirge jala ning erakordselt kitsa seljatoeplaadiga, mille tippu kroonis medaljon. Kolmas toolitüüp oli nn. Savonarola tool - curulis'e selja- ja käetugedega variant, kusjuures tooli "korvi" moodustasid x-ina liituvad võrelised plaadid. Nende toolide körval olid levinud tavaline kasttool ning kõikvõimalikud järid. . 3.3. Lauad Ka laua tüüpe oli mitu

Arhitektuur → Arhitektuuri ajalugu
30 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Arhitektuuri ja interjööri ajalugu. Stiilid I Konspekt sisearhitektuuri eriala üliõpilastele.

proportsioonid. Kassoon e. cassone ( it. k kirst) oli suur universaalne maalingute või nikerdistega kaunistatud kirst riiete ja majapidamistarvete hoidmiseks, mida kasutati ka laua, istme- ning magamiskohana. Diivani eelkäija kirstiste e. cassapanca kujunes kassonest, see oli pikk selja- ja käetugedega kast, millel sai istuda. Dante iste ja Savonarola iste kujutasid endast käetugedeks sujuvalt üleminevate x-jalgadega ja enamasti nahast istmega klapptooli. Strozzi iste oli kõrge kitsa seljatoega kolme jalaga tool; kast-tooi oli selja ja käetugedega kast. Sgabello oli nikerdatud seljatoe ja sileda istmega puittool, mis toolitüübina Euroopa provintsides kaua säilis. Panchetto oli sgabello eeskujul loodud kolme harkjalaga talupojatool. Madalmaade talupojainterjöörides esines ka tünn-tooli. Istemööblit pehmendati patjadega, levis polstermööbel. Renessansi ajastu toolide jalad sirged – liigendatud kuulikestega. Nahast polstrikate naelutati

Kultuur-Kunst → Kultuuriajalugu
28 allalaadimist
thumbnail
93
doc

Kunsti ajalugu

Tähtsaim uuendus, mida Michelozzo rakendas, oli ruudukujuline kaaristuga ümbritsetud õu. Hoone on ehitatud tahutud kiviplokkidest, mille töötlus peeneneb korrus-korruselt ülespoole. Kogu hoonet kroonib vägev peasimss. Fassaadile lisavad elavust ka teise ja kolmanda korruse paarisaknad Palazzo Medici-Riccardi sai küll eeskujuks teistele Firenzes ehitatud lossidele, ent samal ajal säilitas igaüks neist oma eripära. Palazzo Strozzi ehitust alustas 1489.a. skulptorina tuntud Benedetto da Maiano (1442-1497). Loss on ehitatud ümaralt tahutud kividest, mis aga on väiksemad ja ühtlasemalt kihitatud kui näiteks Palazzo Pittil. Lossi keskel, nagu teistelgi palazzodel, on kaarkäikudega ümbritsetud siseõu. Vormitäpne liigendus muudab hoone suursuguseks ja esinduslikuks. Palazzode ehitust täiendas ka Leon Battista Alberti (1404-72), kes oma loomingus rakendas

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse
470 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun