Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sissejuhatus infosüsteemidesse (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida tähistab antud tingmärk tegevusdiagrammil?
  • Mis ei iseloomusta ettevõtte tippjuhtkonda?
  • Milline väide ei kehti andmete data puhul?
  • Mille jaoks kasutatakse kasutusjuhte use ease?
  • Mis liiki muudatusi on võimalik organisatsioonis läbi viia?
  • Milline väide iseloomustab otsustuspunkti?
  • Kus hoitakse relatsioonilistes andmebaasides andmeid?
  • Millised infosüsteemid teenindavad organisatsiooni või selle osade vajadusi?
  • Millest moodustuvad andmebaasi tabelid ?
  • Milliene väide iseloomustab otsustuspunkti?
  • Millised on infosüsteemi 6 kriitilist komponenti?
  • Millest moodustatakse andmebaaside tabelid?
  • Millised infosüsteemid teenindavad organisatsiooni või selle osade vajadusi?
  • Kes on või mida teeb keskastme juht?
  • Millise vaate osa moodustab andmemudel ?
  • Mis ei kuulu infosüsteemi koosseisu?
  • Milleks kasutatakse andmemudelit?
  • Milline väide on õige?
  • Mida tähistab antud tingmärk?
  • Mida esitab infossüsteemi andmemudel?
  • Mis ülesanne vastutus ei kuulu infosüsteemile?
  • Millist tüüpi UML diagrammiga esitatakse andmemudelit?
  • Mis taseme muudatustega on tegemist?
  • Milline väide iseloomustab algussündmust?
  • Millest moodustada andmebaaside tabelid?
  • Mis asi on infotehnoloogia ?
  • Mis taseme muutusega on tegemist?
  • Millist perspektiivi vaadet on siinses näites iseloomustatud?
  • Milline väide iseloomustab otsustuspunkti?

Lõik failist

  • Mida tähistab antud tingmärk tegevusdiagrammil?
    Tegutsejat
  • Mis ei  iseloomusta ettevõtte tippjuhtkonda?
    Vastutab ettevõtte igapäevase töö korraldamise eest.
  • Milline väide ei kehti andmete (data) puhul?
    Omavad alati tähendust vastuvõtja jaoks.
  • Täida lünk . “ Avaldust , mis määratleb või piirab organisatsiooni tegemise mingit aspekti eesmärgiga kontrollida organisatsioonis teostavat käitumist nimetatakse…..”
    Ärireegliks
  • Täida lünk. “ Infosüsteemid aitavad kasutajatel …..”
    Siduda ja töödelda andmeid, et aidata juhtimisalaste otsuste tegemisel.
  • Mille jaoks kasutatakse kasutusjuhte (use ease)?
    Tarkvarasüsteemi funksionaalsete nõuete esitamiseks .
  • Mis liiki muudatusi on võimalik organisatsioonis läbi viia?
    Automatiseerimist, informeerimist, teisendamist organisatsioonis
  • Milline väide iseloomustab otsustuspunkti?
    On vaja selleks, et näidata protsessi hargnemist vastavalt tingimuste täitmisele
  • Kuidas nimetatakse sammude või ülesannete jada, mida on vaja läbida, et saavutada teatud eesmärk?
    Protsess
  • Kus hoitakse relatsioonilistes andmebaasides andmeid?
    Tabelites
  • Millised infosüsteemid teenindavad organisatsiooni või selle osade vajadusi?
    Ettevõttesüsteemid
  • Millest moodustuvad andmebaasi tabelid ?
    Kirjetest ja väljadest
  • Milliene väide iseloomustab otsustuspunkti?
    On vaja selleks, et näidata protsessi hargnemist vastavalt tingimuste täitmisele.
  • Täida lünk.“Kordineeritud tegevuste hulka mingi eesmärgi saavutamiseks või tulemi saamiseks nimetatakse….”
    Äriprotsessiks
  • Millised on infosüsteemi 6 kriitilist komponenti?
    Andmed, riistvara , suhtlusmeedia, protseduurid, inimesed, tarkvara
  • Millest moodustatakse andmebaaside tabelid?
    Väljad ja kirjed
  • Kuidas nimetatakse reeglite kogumit, et kindlustada andmete kooskõlalisust (terviklikkust) üleliigsete andmete kaotamisega?
    Normaalvorm
  • Täidke lünk. “ …. teostab arvutusi, hoiab andmeid ja süsteemis kasutatavat tarkvara, kuvab informatsiooni.”
    Riistvara
  • Kütuse tankimisel enamus inimesiteostavad tankla juures järgmisi tegevusi: maksavad kütuse eest, tangivad, saavad kviitungi. Millise oeganisatsiooni puudutava muudatusega on tegemist?
    Automatiseerimine
  • Millised infosüsteemid teenindavad organisatsiooni või selle osade vajadusi?
    Ettevõttesüsteemid
  • Kes on või mida teeb keskastme juht?
    Tegeleb organisatsiooni toimumise jälgimisega, eelarvete kontrollimisega, resursside hankimisega ja poliitika loomisega , st taktikaga
  • Täidke lünk. “Vastastikku toimetavate komponentide kogumit, mis töötavad koos, et moodustada keerulist, integreeritud tervikut mingi eesmärgi saavutamiseks võttes sisendeid ja teisendades neid väljunditeks nimetatakse…..”
    süsteemiks
  • Istudes ülikooli linnaku kohvikus luuakse ülikooli raamatukogu külastamiseks ühendus traadita võrguga. Millisest infosüsteemi elemendist on jutt
    Suhtlusmeediast
  • Infosüsteemi millise vaate osa moodustab andmemudel?
    Andmevaate
  • Restorani külastaja tellis kalasupi, ahjuprae, koogi ja mahla. Millise elemendiga restorani infosüsteemis on tegemist?
    Andmetega
  • Mis ei kuulu infosüsteemi koosseisu?
    Ruumid, kus arvutid paiknevad
  • Milleks kasutatakse andmemudelit?
    Infosüsteemi andmete struktureerimiseks, et kirjeldada reaalse maailma obejektide kohta käivaid andmeid.
  • Millega on tegevusdiagrammi kontekstis antud tähistuse puhul tegemist
    Protsessis tegutseja
  • Milline väide on õige? Antud tegevusdiagrammi osa (ilma algus-ja lõppolekuta):
  • Vasakule Paremale
    Sissejuhatus infosüsteemidesse #1 Sissejuhatus infosüsteemidesse #2 Sissejuhatus infosüsteemidesse #3 Sissejuhatus infosüsteemidesse #4 Sissejuhatus infosüsteemidesse #5
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-11-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 56 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor dyffy Õppematerjali autor
    Kontrolltöö küsimused

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    17
    docx

    Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused

    1. Valige ÕIGE väide. Relatsioonilistes andmebaasides (Näiteks MS Access) hoitakse andmeid Kaustades Vormides Tabelites Failides Raportites 2. Valige ÕIGE väide. Organisatsiooni eesmärgiks on: oma tegevuse kiire lõpetamine oma töötajate arvu suurendamine oma huvigruppide vajaduste rahuldamine oma huvirühmade vajaduste rahuldamata jätmine oma töötajate arvu vähendamine 3. Valige VALE väide. Iteratiivset ja inkrementaalset arendusmetoodikat iseloomustab: mini-kose metoodika korduv teostamine süsteemi "tükeldamine" väiksemateks osadeks programmeerijate arusaamine, et infosüsteemi nõuded on arenduse alguses täpselt teada 4. Valige ÕIGE väide. IT teenuste käitlemisel (Service Operation) toimub: IT teenustega seotud vajaduste analüüs uute IT teenuste väljamõtlemine IT teenuste kasutamiseks ligipääsude võimaldamine 5. Valige VALE väide. Infosüsteemi arenduse kontseptsioon sisaldab: infosüstee

    Sissejuhatus infosüsteemidesse
    thumbnail
    22
    doc

    Sissejuhatus infosüsteemidesse kordamisküsimused

    andmeid) eesmärgiga toetada otsuste tegemist, ettevõttes koordineerimist ja kontrolli. Infosüsteem võib aidata juhte ja töötajaid probleemide analüüsil, keerukate teemade visualiseerimisel ja uute toodete loomisel. 3. Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis:  killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid  ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad  IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut. 4. Infosüsteemi üldised eesmärgid- IT infrastruktuuri, andmete ja kogu ettevõtet hõlmavate andmetöötlussüsteemide planeerimine; loomine või hankimine; rakendamine ja haldamine ; uute IT võimaluste jälgimine ning nende kaasamine organisatsiooni strateegiatesse, plaanidesse ja praktikatesse .

    Sissejuhatus infosüsteemidesse
    thumbnail
    8
    docx

    Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014

    ja/või kättesaadavaks tegemiseks ehk andmetöötluseks. Andmed salvestatakse andmehoidlatesse, kust need peavad olema rakendussüsteemide jaoks kättesaadavad. Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis Infosüsteemidealast hetkeseisu ettevõtetes iseloomustavad alljärgnevad märksõnad: killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid; ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad; IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut. Ettevõtete/organisatsioonide kriitiline nõue Selleks, et konkurentsis püsida, on ettevõtete jaoks kriitiliseks nõudeks nende võime pidevalt oma tegutsemist parendada. Võtmemõisteteks on tegutsemise agiilsus (lihtsus) ja paindlikkus. Selleks, et saada rohkem

    Sissejuhatus infosüsteemidesse
    thumbnail
    42
    docx

    Sissejuhatus infosüsteemidesse

    kättesaadavaks tegemiseks ehk andmetöötluseks. Andmed salvestatakse andmehoidlatesse, kust need peavad olema rakendussüsteemide jaoks kättesaadavad. · Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis Infosüsteemidealast hetkeseisu ettevõtetes iseloomustavad alljärgnevad märksõnad: killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut · Ettevõtete/organisatsioonide kriitiline nõue Selleks, et konkurentsis püsida, on ettevõtete jaoks kriitiliseks nõudeks nende võime pidevalt oma tegutsemist parendada. Võtmemõisteteks on tegutsemise agiilsus (lihtsus) ja paindlikkus. Selleks,

    Infoharidus
    thumbnail
    52
    docx

    Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

    · tarnijate kaasamiseks tööprotsessidesse Operatsioonilised (käitus-) süsteemid On vajalikud organisatsiooni igapäevase tegevuse juhtimiseks · toodete tegemiseks ja jaotamiseks · teenuste planeerimiseks ja osutamiseks Seda tüüpi süsteemide alla kuuluvad: · transaktsioonide töötlussüsteemid (Transaction Processing Systems) · protsesside juhtimissüsteemid (Process Control Systems) · kontori automatiseerimissüsteemid (Office Automation Systems) või kontori infosüsteemid (Office Information Systems) · spetsiifilised (professionaalsed) tugisüsteemid (Professional Support Systems) Transaktsioonide (tehingute) töötlussüsteemid teenindavad operatiivse juhtimise taset võimaldades korduvalt ja rutiinselt salvestada ja töödelda nii organisatsioonis endas kui väljaspool seda toimuvaid sündmusi ja fakte · klientide tellimused · pakkumised hankijatele · müügifaktid · inventari liikumine · palgad · arved, maksed jne

    Sissejuhatus infosüsteemidesse
    thumbnail
    17
    doc

    Põhimõisted

    6. Organisatsiooni definitsioonid organisatsioon on toimimissüsteem, mis koosneb: ülesehitusest (osakonnad/ametikohad/rollid) inimestest, kes ressursse kasutades töötavad kindlate reeglite ja protseduuride alusel teisendades sisendeid väljunditeks 7. Organisatsiooni üldine eesmärk oma huvirühmade vajaduste rahuldamine: omanikud, kliendid, juhid, töötajad Mõisted kordamiseks 1 Sissejuhatus infosüsteemidesse IDU3530 © Karin Rava omanike huvid: raha vm mõõdetava väärtuse teenimine klientide huvid: madalam hind, parem teenindus, kõrgem kvaliteet, toote/teenuse unikaalsus juhtide huvid: minimaalsete kuludega maksimaalsete tulemuste saavutamine töötajate huvid: töötajatele turvalise ja rahuldust pakkuva töökeskkonna loomine ja hoidmine 8. Organisatsiooni eesmärgi täitmine teostades protsesse

    Sissejuhatus infosüsteemidesse
    thumbnail
    29
    pdf

    EUCIP eksami kordamine - Juhtimine-haldus ja arendus

    summa vahel? Investeeringute tasuvus Milline on IT arenduse väliselt partnerilt sisseostu eelis? IKT osakonnale ei lange enam kogu arendus- ja hooldustöö koormus. Milline lause annab kõige paremini edasi infoturbejuhi rollid ja ülesanded? Valmistuda ette infoturbeplaani ja juhtida selle elluviimist. Firma äriplaan sisaldab järgmist lauset: "Meie allüksused on laiali üle maailma, kõigil on väga erinevad protseduurid ja infosüsteemid. Väga raske on hankida õigeaegset, tõepärast ja võrreldavat infot, mis näitaks firma tulemuslikkust ülemaailmses mastaabis. Kahe aasta jooksul peame leidma sellele olukorrale lahenduse." Millist infosüsteemi tuleks neile selleks eelkõige soovitada? Ettevõtte ressursiplaneerimissüsteem Analüüs, mille käigus ettevõte võrdleb juurutatavast infosüsteemist saadavat tulu süsteemi ostu-, paigaldus- ja hoolduskuludega, nimetatakse terminiga majanduslik tasuvusanalüüs.

    Infosüsteemi projekti juhtimine
    thumbnail
    56
    doc

    Andmebaaside eksami kordamisküsimuste vastused

    Andmebaaside eksam Erinevat tüüpi andmemudelid Andmemudelite väljatöötamise ajaline järjekord (vanemast nooremaks) 1. Hierarhiline andmemudel (vanim) 2. Võrk-andmemudel 3. Relatsiooniline andmemudel 4. Objekt-orienteeritud andmemudel 5. Objekt-relatsiooniline andmemudel (noorim) Hierarhiline - Andmed on organiseeritud hierarhiatena. Hierarhiline andmemudel väljendab oma alamobjektide 1:M suhteid ja talle vastavaks abstraktseks andmestruktuuriks on "puu". Puudused: - Andmete dubleeritus. (Ametite andmed on dubleeritud. Näiteks autojuhi ameti andmed on kahes puus.) - Andmete lisamise anomaaliad. (Kuni pole leitud sobilikku töötajat, ei saa sisestada ameti kirjeldust.) - Andmete kustutamise anomaaliad. (Kui kustutada andmebaasist Tarmo, kaovad koos temaga ka remondimehe ameti andmed.) Hierarhilises andmebaasis on andmed organiseeritud hierarhilise mudeli alusel. Võrk - Võrkmudelile vastavaks abstra

    Andmebaasid I




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun