Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ränne ja igapäevane mobiilsus (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Milline seos on haridusel laste arvuga ja töökohaga?
  • Milline seos on haridustasemel perekonnaseisu laste arvu ja töökohaga?
  • Milline seos on haridustasemel laste arvuga ja töökohaga ?
  • Milline finantseerimis allikas oli teie praegune eluaseme ost ?
  • Milline seos on haridusel laste arvu ja töökohaga ?
  • Kesk- ja kõrgharidusega inimesed ?
  • Milline finantseerimis allikas oli teie praegusel eluaseme ostul ?
  • Milline finantseerimis allikas oli teie praegusel eluaseme ostul?

Lõik failist

Tartu Ülikool
Loodus- ja tehnoloogiateaduskond
Ökoloogia ja Maateaduste instituut
Geograafia osakond
Inimgeograafia uurimismeetodid
Ränne ja igapäevane mobiilsus
Linda Luig
Liisu Aulik
Kati Zoobel
Raul Saidla
Juhendajad:
PhD Kadri Leetmaa
PhD Siiri Silm
Tartu 2011
Sisukord

  • Sissejuhatus................................................................................................................lk 3
  • Uurimusküsimused ....................................................................................................lk 3
  • Materjal ja metoodika.................................................................................................lk 3
  • Uurmusküsimused ja nende selgitused.......................................................................lk 4
  • Uurimustulemused ......................................................................................................lk 4
  • Kas inimeste haridus ja emakeel mõjutab palganumbrit? ...................................lk 4
  • Milline seos on haridusel laste arvuga ja töökohaga?...........................................lk 7
  • Kas inimese haridus on mõjutajaks elamispinna suhtes ?....................................lk 9
  • Kokkuvõte.................................................................................................................lk 12
  • Kasutatud kirjandus...................................................................................................lk 13
  • Lisad .........................................................................................................................lk 14

  • Sissejuhatus
    Analüüsisime individuaalandmeid ning kõige aluseks võtsime hariduse. Uurisime, kuidas ja kas haridus mõjutab midagi inimeste elus. Haridus on väga aktuaalne teema ja puudutab kõiki inimesi. üritasime teada saada, milline on inimeste haridustase ning, mis seda mõjutab ja kas üldse mõjutab. Haridus on väga oluline ning puudutab väga suurt hulka inimesi.
  • Uurimis küsimused
    Eesmärgiks oli teada saada, kuidas on haridustase inimeste argielu mõjutajaks. Vastuse saamiseks oma probleemile püstitasime järgnevad uurimisküsimused :
    • Kas inimeste haridustase ja emakeel mõjutab palganumbreid ?
    • Milline seos on haridustasemel perekonnaseisu , laste arvu ja töökohaga?
    • Kas inimeste haridus on mõjutajaks elamispinna suhtes ?

  • Materjal ja metoodika
    Uurimistöös kasutatavad andmed on pärit R. Ahas ja S. Silm poolt koostatud
  • Vasakule Paremale
    Ränne ja igapäevane mobiilsus #1 Ränne ja igapäevane mobiilsus #2 Ränne ja igapäevane mobiilsus #3 Ränne ja igapäevane mobiilsus #4 Ränne ja igapäevane mobiilsus #5 Ränne ja igapäevane mobiilsus #6 Ränne ja igapäevane mobiilsus #7 Ränne ja igapäevane mobiilsus #8 Ränne ja igapäevane mobiilsus #9 Ränne ja igapäevane mobiilsus #10 Ränne ja igapäevane mobiilsus #11 Ränne ja igapäevane mobiilsus #12 Ränne ja igapäevane mobiilsus #13
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Raul S Õppematerjali autor
    1. Sissejuhatus
    Analüüsisime individuaalandmeid ning kõige aluseks võtsime hariduse. Uurisime, kuidas ja kas haridus mõjutab midagi inimeste elus. Haridus on väga aktuaalne teema ja puudutab kõiki inimesi. üritasime teada saada, milline on inimeste haridustase ning, mis seda mõjutab ja kas üldse mõjutab. Haridus on väga oluline ning puudutab väga suurt hulka inimesi.
    2. Uurimis küsimused
    Eesmärgiks oli teada saada, kuidas on haridustase inimeste argielu mõjutajaks. Vastuse saamiseks oma probleemile püstitasime järgnevad uurimisküsimused :
    • Kas inimeste haridustase ja emakeel mõjutab palganumbreid ?
    • Milline seos on haridustasemel perekonnaseisu, laste arvu ja töökohaga?
    • Kas inimeste haridus on mõjutajaks elamispinna suhtes ?

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    13
    doc

    Haridus, kui meie argielu mõjutaja

    Loodus- ja tehnoloogiateaduskond Ökoloogia ja Maateaduse instituut Keskkonnakorraldus ja planeerimine Grupitöö aines Inimgeograafia uurimismeetodid Haridus, kui meie argielu mõjutaja Linda Luig, Kati Zoobel, Raul Saidla, Liisu Aulik Juhendajad: PhD Kadri Leetmaa PhD Siiri Silm Tartu 2011 Sisukord Sissejuhatus........................................................................................................................... 3 1 Materjal ja metoodika .......................................................................................................... 5 2 Uurimuse tulemused............................................................................................................ 5 2.1 Milline seos on haridusel laste arvu ja töökohaga ?....................................................... 6 2.2 Kas

    Inimgeograafia uurimismeetodid
    thumbnail
    9
    pdf

    MINIMAALNE rahasumma - Statistiline uurimus

    SISSEJUHATUS Minu uuringu teemaks oli ,,Mis oleks Sinu jaoks MINIMAALNE rahasumma, millega oleksid võimeline ära elama kuu aega?" Tänapäeval on väga aktuaalne teema liiga kiire elukallinemine ja igakuine sissetulek. Teadaolevalt ei taha teine esimesele aga mitte kuidagi järele jõuda. Seega peame iga päev tegema valikuid, mida endale lubada ja mida mitte. Kuid kas tegelikult meie valikud on piisavalt vajalikud? Kas me lubame endale rohkem, kui tegelikult vaja? Ainetöö eesmärgiks ei olnud teada saada kellegi igakuine sissetulek või milleks ja kuhu see kulub, vaid panna küsimusele vastaja mõtlema, mis oleks see rahasumma, millega ta oleks võimeline ja nõus ära elama vähemalt kuu aega. Antud rahasumma avalikustamisega, palusin küsimusele vastajail arvestada, ei ela võlgu (maksad jätkuvalt vajalikud maksud ja maksed) (kui ei ela üksi) ka teiste perelikmetega ilma milleta saaksid tegelikult ideaalselt hakkama (nt peod, auto, ma

    Statistika
    thumbnail
    6
    doc

    Diplomitöö küsitlus

    HEA VASTAJA! Käesoleva küsitluse eesmärgiks on läbi viia diplomitöö uurimus ,,Eestlaste hoiakud teisest rahvusest või rassist sisserändajate suhtes: Pärnu linna näitel". Uuringuga hõlmatakse Pärnu linna. Käesolev küsimustik koosneb neljast osast, mis puudutavad Teie üldisi andmeid, tolerantsust, eelistusi sisserändajate suhtes ning võimalikke ohte sisserände suurenemisega seoses. Küsimustikule vastates palun valige etteantud vastusevariantidest Teile sobiv variant ning tehke selle juurde märge . Osade küsimuste juures on palutud anda, kas selgitus või põhjendus vabas sõnastuses. Osade küsimuste juures on võimalik lisada sobiva variandi puudumisel Teie isiklik variant oma sõnastuses. Kuna antud uuringu eesmärgiks on koguda võimalikult täpset ja tõest teavet hoiakute kohta teisest rahvusest või rassist sisserändajate suhtes, siis on väga oluline, et Te vastaksite küsimustele erapooletult ning ausalt lähtudes iseenda kogemustest ja seisukohtadest. Teie

    Sotsiaaltöö korraldus
    thumbnail
    466
    doc

    Andmeanalüüsi konspekt

    Andemanalüüsi konspekt: Mõisteid küsitakse eksamis: näidete toomise, selgitamise, võrdlemise ja analüüsimise tasandil. Binaarne tunnus-  sugu;  jah/ei Järjestustunnus-  kooli tüüp, 1-väga hea, 2- hea jne(NB!- Õpilaste hinnang koolile),  kui suured on klaassid- väga suured, suured jne,  milline kooli maine- väga hea, hea jne,  millisesse vahemikku jääb arv (0-200, 201-301 jne) oluline oleks, et Display frequence ees oleks linnuke, siis saab teha sagedustabeli Intervalltunnus-  1-väga hea, 2-hea jne (NB!_- Kooli hoolekogu hinnang eelmise õppeaasta tulemustele?/ Kooli hoolekogu hinnang eelmise aasta juhtimisele?) ,  hulk (n: minu klassi avatakse),  vanus (keskmine vanus),  kui kaugel asub kool millestki- km-tes, Nimitunnus-  millegi nimi, huviringude nimed, kooli nimi jne,  kas koolis töötab nõustaja- ei tööta, töötab, mõlemad jne, Kiire ü

    Andmeanalüüs i
    thumbnail
    12
    doc

    Statistika analüüs

    EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Julia Lissovskaja EV-1-E-S-tar STATISTIKA KODUTÖÖ Juhendaja: Kalev Avi Maslow vajaduste püramiid Tartu 2011 2 SISUKORD ANDMESTIKU TUTVUSTUS............................................................................................ 4 ESMAANALÜÜS.................................................................................................................5 ANALÜÜS............................................................................................................................8 KOKKUVÕTE....................................................................................................................12 Statistika kodutöö ANDMESTIKU TUTVUSTUS Koduse töö andmestikuks valisin Statistikaameti statistilise elussündinute andmed (http

    Matemaatika ja statistika
    thumbnail
    24
    docx

    Uurimustöö aines Uurimismeetodite alused

    Kadri Sigur MEESTE JA NAISTE TARBIMISHARJUMUSED RÕIVASTUSES EESTIS UURIMUSTÖÖ Õppeaines: UURIMISMEETODITE ALUSED Rõiva-ja tekstiiliteaduskond Õpperühm: TD 12 Juhendaja: Helina Prints Esitamiskuupäev:................ Allkiri:............................ Tallinn 2013 SISUKORD 1. SISSEJUHATUS Antud uurimustöö raames läbiviidava küsituse eesmärgiks on saada ülevaatlik pilt sellest, millised on eestlaste rõivaostu ja ­ hooldamisega seotud harjumused. Küsitluse sihtgrupiks on valitud tööealine elanikkond vanuses 18.-52.eluaastat. Eesmärgiks on uurida, millest lähtuvalt teevad mehed ja naised valikuid rõivaste ostmisel, kuidas need erinevad ja kas võib leida ka sarnasusi? Samuti soovime teada saada, milliseid kohti eelistatakse peamiselt rõivaste ostmiseks ja kui palju kulutatakse raha riietele. Üheks olulisek

    Uurimistöö alused
    thumbnail
    153
    pdf

    Eesti elanike keskkonnateadlikkuse uuring 2020

    August 2020 Eesti elanike keskkonnateadlikkuse uuring Uuringu tellija: Keskkonnaministeerium Sisukord Uuringu taust................................................................................................................... 4 Uuringu metoodika .......................................................................................................... 5 Valimi profiil .................................................................................................................... 9 Uuringu põhijäreldused ................................................................................................. 11 Kokkuvõte ..................................................................................................................... 12 Tulemused .................................................................................................................... 21 1. Hinnangud Eesti keskkonnaseisundile ..

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    18
    doc

    Alusõppe uurimistöö

    ......... ..................................... 17 1. Sissejuhatus Struktuurse tööpuuduse all mõistetakse tööjõu kvalifikatsiooni ja geograafilise asukoha mitte kattumist nõudlusega tööturul. Struktuurne tööpuudus tingib olukorra, kus eksisteerivad koos vabad töökohad ja töötud. Struktuurse tööpuuduse tekkimist selgitatakse tööjõu vähese mobiilsusega ­ nii vähese regionaalse kui ka sektoriaalse mobiilsusega. Vähene sektoriaalne mobiilsus tingib situatsiooni, kus vabade töökohtade ja töötute kvalifikatsioon ei lange kokku ja töötutel puudub võimalus ümberõppeks. Vähene regionaalne mobiilsus tähendab olukorda, kus töötu ei taha vahetada elukohta. Regiooniti erineb tööpuudus üle kolme korra, maakonniti koguni üle 5 korra. Keskmine töötuse määr varieerub 5,1 %-st Kesk-Eestis 16,2 %-ni Kirde- Eestis. Kirde-Eesti on ainuke regioon, kus töötuse määr ulatub üle keskmise.

    Avaliku sektori ökonoomika




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun