Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Organisatsiooni analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Organisatsiooni analüüs #1 Organisatsiooni analüüs #2 Organisatsiooni analüüs #3 Organisatsiooni analüüs #4 Organisatsiooni analüüs #5
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-03-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 89 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor BeeZ9 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
docx

ORGANISATSIOONI JUHTIMINE

TMO3171 ORGANISATSIOONI JUHTIMINE KORDAMISKÜSIMUSED – KONTROLLTÖÖ nr 1 1. Mida nimetatakse organisatsiooniks, millised on organisatsiooni tunnused? Organisatsioon on inimrühm, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel (teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke.). Tunnused:  Organisatsioon on sotsiaalset identiteeti omav grupp, mis tähendab , et org-l on psühholoogiline tähendus igale tema liikmele.  Org-i iseloomustab koordineeritus, inimeste tegevus on organiseeritud ja struktureeritud.  Org-i tegevus on eesmärgistatud, on suunatud teatud tulemuse saavutamiseks 2. Mis on organisatsiooni edukuse eelduseks?  Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine.

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
11
docx

organisatsiooni juhtimises

juhtimise eesmärk. 4) Strateegiate sõnastamine Strateegiate sõnastamisel võtavad juhid arvesse väliskeskkonna reaalset olukorda ja organisatsiooni olemasolevaid ressursse ja võimekust ning kujundavad strateegia, mis aitab saavutada organisatsiooni eesmärki 5) Strateegiate rakendamine Kui strateegia on sõnastatud, tuleb see rakendada. Ei ole tähtsust, kui efektiivselt on organisatsioon planeerinud oma strateegia, tulemuslikkus sõltub üksnes sellest, kuidas strateegia rakendatakse. 6) Tulemuste hindamine Viimane samm strateegilise juhtimise protsessis on tulemuste hindamine. Kui efektiivne on strateegia olnud organisatsiooni eesmärkide saavutamisel? Millised muudatused, kui on mõni, on vajalikud? 2. Arutle, milline on planeerimise roll juhtimises.

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
3
doc

Organisatsiooni käitumine

Rakvere Gümnaasium Aine: Organisatsioonikäitumine Eksam 17.mai (2 tundi) Klass: 11 (majandus) Eksamineerija : õp Arno Kaseniit Eksam koosneb kolmest osast: I mõisted , II olemus ja tunnused, III arutlus Eksamiks kordamise teemad/märksõnad/küsimused 1. **Organisatsioonikäitumise mõiste. 2. Organisatsiooni kui süsteem ja selle allsüsteemid. 3. Organisatsiooni liikmed kui sotsiaalne allsüsteem. 4. Organisatsiooni struktuur kui juhtiv allsüsteem. 5. Organisatsiooni tehnoloogia kui materiaalne allsüsteem. 6. Organisatsiooni väliskeskkond. 7. **Probleemid, millega orgkäitumine kui teadus tegeleb. 8. Organisatsioonilise käitumise kontseptsioonid. 9. Inimese loomuse kontseptsioon. 10. Organisatsiooni loomuse kontseptsioon 11. **Käitumise süsteem. Juhtkonna visioon ja eesmärgid. 12. Organisastiooni väärtushinnangud ja organisatsioonikultuur. 13. Organisatsioonikäitumise mudelid: autok

Organisatsiooni käitumine
thumbnail
5
docx

Organisatsiooni käitumine

Tunnused: organisatsioonil on psühholoogiline tähendus igale liikmele, inimeste tegevus on organiseeritud ja struktureeritud, organisatsiooni tegevus on eesmärgistatud. Tunnused 2: inimesed, strateegia, struktuur ja tehnoloogia. 2. Mida organisatsioonid võimaldavad? Tooge praktiline näide. Tõhusust, uuenemist ja toetaskonna rahulolu. Näiteks hea tööjaotuse puhul on ettevõtte toimimine tõhusam. 2: Organisatsioon võimaldab erinevate isikute tegevust kooskõlastada. Näiteks Mida suurem on indiviidide, gruppide ja organisatsiooni vajaduste ning eesmärkide ühisosa, seda lihtsam on korrastatust luua. 3. Iseloomustage organisatsiooni ülesehitust Leavitti käistluses. Organisatsiooni koostisosadeks on inimesed, strateegia, struktuur ja tehnoloogia. 2: Kõik orgnisatsiooni osad on omavahel seotud– muutused ühes osas mõjutavad ka teisi osi. 4. Mida väljendab organisatsiooni missioon

Juhtimis alused ja...
thumbnail
22
pdf

Organisatsiooni juhtimine I Kontrolltöö

olukorras teha, sest ei tunne konkreetset „merd“. 90. Muudatuste elluviimise protsess 1. Suurenda edujanu. Iga muutuse algus on kriitiline hulk inimesi, kes märkab võ imalust, midagi muuta. Loo selline olukord. 2. Loo juhtiv koalitsioon. Edujanu toel on vaja aidata esile tõ usta grupil inimestel, kes hakkavad tegutsema. Ideaalis peaks selles grupis olema inimesi, kellel on mõ ju organisatsiooni erinevates osades. 3. Sõ nastage koos selle koalitsiooniga visioon, kus on organisatsioon x-aja pärast kui te kasutate tekkinud võ imalusi. 4. Teavitage inimesi, müüge ideed. Selgita-selgita, vasta küsimustele, ole avatud. 5. Andke tegevusvabadus. Inimesed, kes ideesse ja visiooni usuvad tahavad tegutseda. Sinu roll on eelnevalt luua olukord, mis laseb nendel tegutseda ilma, et nad peaksid liigseid kooskõ lastusi küsima. 6. Saavutage kiireid võ ite. Edukogemus on elluviimise „kütus“

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
26
docx

Teenindusorganisatsiooni analüüs

veendumused, mis kajastuvad iga kliendi jaoks isemoodi. 7 2. ANALÜÜS: TEENINDAMINE PORT ARTUR I DENIM DREAM OUTLETIS 2.1. Kolme külastuspäeva kogemus Käesolevas uurimistöös kasutatakse analüüsi läbiviimisel rahulolu-uuringut, kus tuuakse välja konkreetse organisatsiooni teenindamise erinevad aspektid ja vajadusel tehakse autoripoolsed ettepanekud ettevõtte teeninduskultuuri parendamiseks. Külastuse kuupäev Organisatsioon Kellaaeg 16. oktoober Denim Dream I Outlet 12.00-12.30 Külastuse eesmärk oli välja selgitada sealse teenindamise positiivsed ja negatiivsed küljed. Poodi sisenedes hindas autor esmalt teeninduskoha välimust – pood oli korras, maas ei vedelenud hinnasilte ega muud prahti, tooted olid korrektselt asetatud, puudusid suured tühimikud, kuid miskipärast oli tooted üle kuhjatud, mis jättis nn kaltsupoe mulje

Akadeemiline kirjutamine ja...
thumbnail
108
doc

Organisatsioon ja juhtimine

1. ORGANISATSIOONI JA JUHTIMISE OLEMUS 1.1. Organisatsioon Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsiooni loomise ning talitlemise peamine mõte on saavutada ühiselt tegutsedes rohkem ja väiksemate jõupingutustega kui eraldi tegutsedes. See tugineb nn sünergilisele toimele, kus 1+1>2. Oma laadilt võib sünergilist mõju liigitada järgmiselt: organisatsiooniline (inimeste otstarbekas rakendamine ühise eesmärgi, tööjaotuse,

Majandus
thumbnail
26
doc

Panga organisatsioon

Eesmärgid organisatsioonis Tegevuste üldine koondamine ühtseks. Juhtimise korraldamise ja mõtte avab juhtimise teadus. Formaalne organisatsioon peab vastama nõuetele 1. Üheselt määratletud vastutused. 2.Iseseisvad struktuuri üksused. 3.asendamatuid töötajaid ei ole. 4. Tuleb luua võimalused töökohtade vahel erinevateks seosteks. Organisatsioon on tööjaotos atoriteediallikate selgus ja omavahelised seosed, see võimaldab erinevatel inimestel hästi koos töötada. Org juhtimine eeldab aga järgmisi nõudeid: eesmärgi saaavutamiseks vajalike tööde kindlaks määramist, töö jaotamine loogilisse járjekorda seoeste alusel

PANGANDUS



Lisainfo

Organisatsioonikultuur

Organisatsioonikultuuri defineerinud järgmiselt: organisatsioonikultuur on organisatsiooni
peamised tõekspidamised, mis on kujunenud tema suhetes väliskeskkonnaga ja sisemises
koostegevuses, ning seetõttu peetakse neid antud organisatsioonis õigeks. . (E. H. Schein)

Organisatsioonikultuur määrab, kuidas peab tööd tegema, mis on lubatud ja keelatud, milline on õige ja milline vale käitumine.
Organisatsioonikultuur kujuneb välja organisatsiooni loomise käigus ja hiljem on seda raske muuta.


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun