Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtimine vastused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kus asutakse ja millist äri aetakse?
  • Mida müüakse ja kes on kliendid?
  • Mis on organisatsiooni kutsumuseks?
  • Millist ühiskondlikku vajadust rahuldatakse ja kuidas vastutatakse ühiskonna ees?
  • Millised on liidri vajadused?
  • Mida teha Kelle suhtes?
  • Millise iseseisvusastmega?
  • Kes vastutab Mille eest vastutab?
  • Kelle ees vastutab?
  • Millises vormis vastutab?
  • Milline peaks olema suhtekorraldaja?
  • Mida kaitstakse kas reputatsiooni?
  • Millised on tõenäolised?
  • Mida ma tahan saavutada ja miks ma seda tahan?
  • Mida nemad tahavad saavutada ja miks?
  • Kelleltki luba küsima?
  • Mis tüüpi inimene ta on?
  • Kui kogenud on ta läbirääkijana?
  • Mis tüüpi lähenemine annaks kõige paremad tulemused?
  • Missugused on tõenäolised teise poole huvid ja missuguses prioriteedijärjestuses?
  • Missugust tüüpi käitumist võib teiselt poolelt oodata?
  • Kellelgi on pandud ajalised piirangud?
  • Milles oleme siis kokku leppinud?
  • Kuidas me nüüd tunneme?
  • Mida me peame nüüd tegema?
  • Kuidas me tekkinud olukorra lahendame?
  • Miks on eluloo või töökohtade vahetustes "augud"?
  • Missugused on kandidaadi kvalifikatsioon ja tööalased oskused?
  • Mis eesmärkidel ja kelle initsiatiivil on töökohti vahetatud?
  • Kuidas suhtub kandidaat oma endistesse tööandjatesse?
  • Miks kandidaat soovib tööle asuda just teie organisatsiooni ja pakutavale töökohale?
  • Millal lõplik otsus ja kuidas teatatakse?

Lõik failist

1. Ettevõtte keskkond, mõjugrupid ja nende peamised huvid.
Sisekeskkond: juhid, omanikud, töötajad. Väliskeskkond: mikrokeskkond ja makrokeskkond . Makrokeskkond: riik, ühiskond, rahvusvahelised mõjurid.
Väliskeskkonna loovad peamised väljaspool organisatsiooni olevad jõud, mis potentsiaalselt võivad oluliselt mõjutada kaupade või teenuste edu. Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks – mikro - ja makrokeskkonnaks. Makrokeskkond on laiem ja hõlmab faktoreid, mis mõjutavad kõiki organisatsioone võrdselt. Makrokeskkonna osad on rahvusvaheline, majanduslik, sotsiaalne, õiguslik-poliitiline ja tehnoloogiline keskkond.
Organisatsiooni mikrokeskkond on konkreetsem ja organisatsioonile lähemal ning haarab konkurente, tarnijaid, kliente, strateegilisi liitlasi jm survegruppe.
Rahvusvaheline keskkond hõlmavad ülemaailmseid arengusuundi , sealhulgas otseselt ärielu mõjutavaid trende. Ülemaailmsed trendid on Euroopa Liidu laienemine, keskkonnakaitse tõhustamine ja kõrgtehnoloogia, eriti infotehnoloogia areng. Trendid, mis otseselt mõjutavad ärielu, on üleminek tootmisühiskonnalt teenindusühiskonnale ja äri rahvusvahelistumine.
Rahvusvahelistumine on teatud arengusuunad organisatsiooni kodumaal, naabermaades või teistes maades, mis organisatsiooni tegevust võivad mõjutada. Rahvusvahelistumine kui keskkonna komponent on paljudele organisatsioonidele väga oluline. See toob juhtidele nii võimalusi
Vasakule Paremale
Juhtimine vastused #1 Juhtimine vastused #2 Juhtimine vastused #3 Juhtimine vastused #4 Juhtimine vastused #5 Juhtimine vastused #6 Juhtimine vastused #7 Juhtimine vastused #8 Juhtimine vastused #9 Juhtimine vastused #10 Juhtimine vastused #11 Juhtimine vastused #12 Juhtimine vastused #13 Juhtimine vastused #14 Juhtimine vastused #15 Juhtimine vastused #16 Juhtimine vastused #17 Juhtimine vastused #18 Juhtimine vastused #19 Juhtimine vastused #20 Juhtimine vastused #21 Juhtimine vastused #22 Juhtimine vastused #23 Juhtimine vastused #24 Juhtimine vastused #25 Juhtimine vastused #26 Juhtimine vastused #27 Juhtimine vastused #28 Juhtimine vastused #29 Juhtimine vastused #30 Juhtimine vastused #31 Juhtimine vastused #32 Juhtimine vastused #33 Juhtimine vastused #34 Juhtimine vastused #35 Juhtimine vastused #36 Juhtimine vastused #37 Juhtimine vastused #38 Juhtimine vastused #39 Juhtimine vastused #40 Juhtimine vastused #41 Juhtimine vastused #42 Juhtimine vastused #43 Juhtimine vastused #44 Juhtimine vastused #45 Juhtimine vastused #46
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 46 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-02-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 197 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor GSXR1000 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
59
pdf

Juhtimine

2 3. Juhi töö (juhtimisfunktsioonid), juhtide liigid (funktsioonide ja juhtimistasandite alusel) ja juhi erinevus spetsialistist. Juhtimisfunktsioonid: planeerimine, organiseerimine, eestvedamine, personalijuhtimine, kontrollimine ning kaasajal on lisatud veel kaks ­ kommunikatsioon ja otsustamine. Viimane kaks tegelikult sisalduvad esimeses viies paratamatult seetõttu nimetatakse neid ka seostavateks funktsioonideks. Juhtimine on laiem mõiste kui eestvedamine, sest sisuliselt sisaldub eestvedamine juhtimises. Juhtimine seisneb eesmärgi saavutamiseks vajaliku süsteemi ja struktuuri loomises ning selleks tarvilike põhimõtete ja protseduuride väljatöötamises. Juhtimistasandite järgi jagunevad juhid kolme kategooriasse: tippjuhid, keskastmejuhid, esmatasandi juhid.

Juhtimine
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE ­ OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ...................

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
9
doc

Personalijuhtimine kordamine

motivatsiooni kohta kasutades selleks personaliuuringuid. Sageli kasutatakse personaliuuringutes anonüümseid ankeetküsitlusi, mille raames uuritakse näiteks töötajate rahulolu organisatsioonikultuuri, väärtuste ja juhtide tegevusega. Lisaks etteantud küsimustele võiksid personaliuuringud võimaldada töötajatel anda organisatsiooni juhtkonnale infot ka ettepanekute ja soovituste ning muude kommentaaride kohta. 4. Juhtimise olemus ja funktsioonid Juhtimine on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärgid oma ressursside plaanimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu Juhtimine on organisatsiooni ja tema keskkonna tasakaalu säilitamine Juhtimine on tulemuste saavutamine teiste inimeste tegevuse abil Juhtimine on komplektne tegevus, mille käigus ühendatakse organisatsiooni inim-, raha- ja materiaalsed ressursid organisatsiooni eesmärkide saavutamise nimel

Ametijuhend
thumbnail
22
doc

ETTEVÕTTE JA PERSONALI JUHTIMINE

KORDAMISKÜSIMUSED ÕPPEAINES ETTEVÕTTE JA PERSONALI JUHTIMINE 1. Organisatsiooni mõiste - organisatsioon on kindla inimrühma terviklikult korraldatud ühendus, mis võimu ja eestvedamise mõjutusel, tegevusi kooskõlastades püüab saavutada ühist eesmärki (R.Üksvärav); - organisatsioon on inimgrupp, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamiseks (R. Alas). 2. Ettevõtte mõiste Ettevõte on plaanipäraselt organiseeritud majandusüksus, mis toodab ja turustab materiaalseid esemeid või teenuseid (A. Reiljan). 3

Juhtimise alused
thumbnail
22
docx

Juhtimise kordamisküsimused 2010

3. Kuidas võib jagada äriorganisatsiooni eesmärke? 7. tootmislikud eesmärgid - turgude hõivamine; toodangu sortimendi määratlemine; 8. finantseesmärgid - piisava likviidsuse tagamine; optimaalne kulude tase; 9. juhtimislikud eesmärgid - juhtimisstiil, tööjaotuse kindlaksmääramine; 10. sotsiaalsed eesmärgid - õiglane töötasustamissüsteem; head töötingimused; 4. Mida nimetatakse juhtimiseks? Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine ning üheks hästi talitlevaks tervikuks sulatamine, selleks et rakendada organisatsiooni varad, saavutada tema eesmärgid ja rahuldada liikmete vajadused. Juhtimine on organisatsiooni eesmärkide saavutamine läbi nelja erineva juhtimisfunktsiooni, milleks on: planeerimine, organiseerimine, eestvedamine ja kontrollimine. 5. Mis mõjutab juhtimist organisatsioonis? 11. Organisatsiooni suurus

Juhtimine
thumbnail
19
docx

"Personalijuhtimine& quot; Alas, R.

Tootlikkus ­ kui palju suudab 1 töötaja organisatsiooni tootele või teenusele väärtust lisada. Suureks ohuks on ajude väljavool konkuredi juurde. Töötajate ebakindlus töökoha säilimise suhtes. Kõik eelnev on eelduseks personalijuhtimise arengule ja selle osakaalu suurenemisele organisatsiooni juhtimisel. 11. Strateegiline personalijuhtimine Personalijuhtimise ja juhtimise oluliseim tegevus ­ luua firmale konkurentsieelis inimeste ja protsesside näol. Personali strateegiline juhtimine on kujunenud personalijuhtimise kõige olulisemaks tegevuseks. Strateegilise partneri rolli täites arendab personaliosakond ettevõttes välja niisugusel tasemel personali, kes suudab kindlustada firma strateegiliste eesmärkide saavutamise. Selle saavutamiseks tuleb tegeleda firma infrastruktuuri juhtimisega. Töötajate advokaadina tuleb personaliosakonnal tagada töötajate isiklike panuste suurendamine eesmärgiga luua firmale konkurentsieelis seal töötavate inimeste näol

Personali juhtimine ja arendamine
thumbnail
10
pdf

Kordamiskusimuste-vastuse d-personalijuhtimine docx

15. Hüvitamise olemus ja selle eesmärk. Rahaline- ja mitterahaline hüvitamine Hüvitamine on tööhüvitamise ehk kompenseerimise protsess, mille käigus tööandja määrab kindlaks tehtud töö väärtuse ja tasub selle eest. Hüvitamine jaguneb: ● rahaline ● Mitterahaline Mitterahaline hüvitamine koosneb: ● Sobivast ja meeldivast tööst (meeldiv töö, eneseteostuse võimalus jmt) ● Töökeskkonnast (töötingimused, tööaeg, kaastöötajad ja juhtimine jmt) Rahaline hüvitamine koosneb: ● Otsene hüvitamine (töö tasustamine = palk + (lisatasu + preemia) ● Kaudne hüvitamine (organisatsioonipoolne töötajate kindlustamine, sotsiaalabitoetus, puhkusetasu, soodustused) Töötasustamise vormideks on: ● ajapalk, ● tükipalk, ● lisatasu, ● preemia, ● kasumi jaotamine, ● omandisuhetesse jaotamine. ● Palga arvutamise ja maksmise kord määrab kindlaks palgaarvestusaja ning

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
60
doc

Juhtimine Kordamiseks kevad 2014

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2014 Mida peab teadma eksamil 1. Organisatsiooni mõiste Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. 2. Juhtimise kui protsessi mõiste Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad. Organisatsioon peab olema suunatud pidevale arengule, märksõnadeks loovus, uuendused, muudatused.

Juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun