Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Töötajate motiveerimine (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis motiveerib töötajaid?
  • MIS MOTIVEERIB TÖÖTAJAID?
  • Mida sobitada selle tegevusega Milles siis peitub asja tuum?
  • Kui tihti neist soovitustes tegelikult kinni peetakse?
  • Kuidas luua motiveerivat töökeskkonda?

Lõik failist


KÕRGKOOL "I STUDIUM"



Majandusteaduskond

Ettevõtlus ja ärijuhtimine




Kaja Urbel


ME-21k.
TÖÖTAJATE MOTIVEERIMINE
Uurimus ettevõtte majandusõpetuses

Tallinn 2009
SISUKORD
Sissejuhatus ...............................................................................................................................3
  • Motivatsioon .......................................................................................................................4
  • Mis motiveerib töötajaid? .............................................................................................5
  • Demotivaatorid ...................................................................................................................8
  • Demotiveeritud töötajad uuristavad ettevõtet ..............................................................9
  • Enesemotivatsioon ............................................................................................................10
  • Tahte säilitamiseks õpi puhkama ................................................................................11
  • Juhtimisvead, mida võiks vältida ......................................................................................13
    Kokkuvõte ...............................................................................................................................16
    Kasutatud materjalide loetelu ..................................................................................................17
    SISSEJUHATUS
    Olles firma omanik ja juht ning omades firma alluvuses töötajaid, on väga oluline osata oma
  • Vasakule Paremale
    Töötajate motiveerimine #1 Töötajate motiveerimine #2 Töötajate motiveerimine #3 Töötajate motiveerimine #4 Töötajate motiveerimine #5 Töötajate motiveerimine #6 Töötajate motiveerimine #7 Töötajate motiveerimine #8 Töötajate motiveerimine #9 Töötajate motiveerimine #10 Töötajate motiveerimine #11 Töötajate motiveerimine #12 Töötajate motiveerimine #13 Töötajate motiveerimine #14 Töötajate motiveerimine #15
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-04-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 173 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Kaja Valdstein Õppematerjali autor
    Töö eesmärgiks oli leida erinevaid viise ja võimalusi, kuidas töötajaid tööle motiveerida, kuidas hoiduda demotiveerimisest ning milliseid vigu juhtimisel vältida.

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    16
    doc

    Töötaja motivatsiooni toetamine

    " (ibid., s.a, lk 43) Juhtumis näeme, et aktiivne, rõõmsameelne, hea huumorimeelega, aus ja otsekohene raamatupidaja on muutunud hajameelseks, kurvaks ning kergesti ärritunuks. Juhtkond hindab teda täpsete aruannete ja prognooside pärast, ta saab oma ülesannetega hästi hakkama. Kuid kas talle on antud tagasisidet tema tehtud töö(de) kohta? Kui tihti on Ullale öeldus, et ta on ettevõttele oluline ja väärtuslik töötaja? Juhtumist loeme välja, et Ulla on väärtuslik töötaja, sest tal on kogemused, pikk tööstaaz antud ettevõttes (12 a.) ning ta on hea töötaja. Ullal on plaanis muuta oma senist elukorraldust. Tal on mõttes kolida lastele lähemale ning leida uus töökoht. Kuidas peaks juht Ullat tööalaselt motiveerima, et ta jääks nende ettevõttese edasi ? 3 2 JUHTUMI ANALÜÜS 2.1 Millist Ulla käitumist oleks vaja muuta?

    Juhtimise alused
    thumbnail
    23
    docx

    Motivatsioon ja sekretäritöö

    isiklikuks arenguks. Sekretäri töös on olulisel kohal ka oskus ise püstitada eesmärke ja hinnata oma tööd. Sekretäri töö võib sisaldada palju erinevaid tööfunktsioone ja erineva tasemega vastutust. Tööülesannete mitmekesisus nõuab kiiret ja paindlikku tegutsemist, korrektsust, täpsust, pigetaluvust nong oskust planeerida oma tööd ja aega. Rahulolu tööga ja töökohaga tekib siis, kui töötaja näeb oma tegevuses resultaate. Olulist rolli mängib töö vajalikkus ja sekretäri tähtsus organisatsioonis. Rahuldust pakub iseseisvus ja autonoomia oma tegevuses. Tööga rahulolematuse põhjus võib viia alla motivatsiooni. Kuna sekretäritöö on enamjaolt üks ja seesama töö igapäevaselt, siis tuleb püstidada endale eesmärgid, panna paika kava mis motiveerib sind tegutsema ja selles kõiges peab kaasa aitama juht

    Meeskonnatöö
    thumbnail
    16
    doc

    Motivatsioon

     Keerukad ülesanded keerukad ülesande soodustavad arengut tekitavad stressi  Vastutus/mõjukus eelistab korraldusi  Töötab üksi eelistab gruppi  Staatus, prestiiž  Vajab tunnustust vajab häid töötingimusi  Kõrge töötasu õiglane töötasu Töötajate motiveerimiseks on juhil vaja leida “võti” iga töötaja jaoks, mis paneb ta liikuma ja muutuma. Juhul kui organisatsioonis pole motivatsiooniga asjad korras, siis võib täheldada järgmist: 1)töötajad on rahulolematud, virisetakse isegi tähtsusetute asjade üle, ei tunne end hästi; 2) puudub koostöövalmidus 3) ei kasutata ratsionaalselt aega, on pikad puhkepausid (kohvi- ja suitsupaus) 4) töö tulemus ei vasta kehtestatud (kvantiteedi ja kvaliteedi) nõuetele 5) tööga ei jõuta tähtajaks valmis.

    Organisatsiooniline käitumine
    thumbnail
    12
    docx

    Motivatsioon

    ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR REFERAAT Motivatsiooni teooriad Julia Kähär EV-1-Q-TAL Tallinn 2011 SISSEJUHATUS Nüüdisaja ühiskond ei kahtle, et kõige olulisem ressurss iga firma jaoks on ettevõtte oma töötajad. Siiski paljud juhid ei tea, kui raske on juhtida seda ressurssi. Mida efektiivsem ja tõhusam on iga töötaja töö, seda edukam on ettevõte. Turundusjuhtide ülesanne seisneb selles, et maksimum efektiivsusega kasutada personali võimeid. Ükskõik kui targad otsused võetakse vastu juhatuse poolt, tulemust on võimalik saada ainult siis, kui need plaanid on edukalt rakendatud töötajate poolt. See võib toimuda ainult juhul, kui töötajad on huvitatud oma tehtud töö tulemustest. Selleks on vaja inimesi motiveerida ja julgustada tegutsema.

    Ärijuhtimine
    thumbnail
    46
    doc

    LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

    ..........................................................................................27 2. LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS 30 2.1SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTU ISELOOMUSTUS................................................. 30 2.2 UURIMUSTÖÖ METOODIKA..................................................................................31 2.2ANKEETANALÜÜS................................................................................................ 32 2.3.1 Töötajate läbisaamine juhtidega ................................................................32 2.3.2Töötajate motiveeritus..................................................................................32 2.3.3 Töötajate teadvustatus nende tööpanustest ja firma eesmärkidest.............34 2.3.4Töötajate rahulolu ettevõtte juhtimisega..................................................... 34 2.3.5Töötajate iseseisvus, vastutus ja probleemide lahendamine.............

    Juhtimine
    thumbnail
    7
    doc

    Motivatsioon jaotusmaterjal

    Kuid selle uuringu põhitulemus oli: eelda (aga samas ka kahtle), et see, mis motiveerib sind, motiveerib ka teisi. MOTIVATSIOONIKÄSITLUSED Enamus motivatsioonikäsitlusi saab paigutada sisu- või protsessiteooriate hulka. SISUTEOORIAD püüavad kindlaks teha ja selgitada, mis tegurid inimesi tegutsema panevad ehk motiveerivad. PROTSESSITEOORIA uurib, kuidas motivatsioon sünnib, kuidas see mõjutab inimese käitumist. PROTSESSITEOORIAD Ootuste teooria Laialt levinud teooria töötajate käitumuse erinevate tahkud - töösooritus, eestvedamine, motivatsioon - seletamisel. Ootus on usk, et mõni käitumine võib olla edukas või mitte. Ootuste teooria järgi on inimese tegutsemise aluseks on ootus, et teatud käitumine viiks soovitud tulemuseni. Ootuste teooria järgi koosneb motivatsiooniprotsess kolmest etapist. I Pingutus ­ tegevus. Inimene hindab tõenäosust, kuivõrd teatud jõupingutus võimaldab tulemusi saavutada, arvesse

    Enesejuhtimine
    thumbnail
    40
    doc

    Mittemateriaalsete hüvede olulisus Eesi ettevõtetes

    sammuti tuleb kasutada teaduslike termineid, mitte nagu: minuni on jõudnud, keegi kuskil rääkis midagi) See on siiski teaduslik uurimustöö, palun vaata kõik selliselt esinevad kohad üle.................... Autor põhineb oma töös praktikas saadud kogemustele ............. ning ülikoolis omandatud teoreetilistest teadmistest. Autor oma töö panusena viib läbi küsitlusuuringu .........................firmadega, uurib ja analüüsib töötajate eelistusi ja 2 rahulolu ( ptk ... ja Lisa .... ankeet), teostab strateegiliste faktorite analüüsid ( ptk.....) ning töötab välja ja/või teeb ettepanekud vajalike meetmete kasutuselevõtmiseks............... Uurimustöö teostamisel lähtutakse hüpoteesist, et mistahes organisatsioon ei saa olla konkurentsivõimeline, jätkusuutlik ja innovaatiline, kui selle saavutamiseks puudub

    Sotsioloogia
    thumbnail
    18
    doc

    Motivatsioon ja tööga rahulolu

    11 KASUTATUD ALLIKMATERJALID ...................................................................................18 Motivatsioon ja tööga rahulolu 3 SISSEJUHATUS Autor valis teema ,,Motivatsioon ja tööga rahulolu" sellepärast, et tööga rahulolu on teema mida, seoses organisatsiooni arengu ja inimressursi kui kapitali tähtsustamisega, on viimastel aastatel palju uuritud. Personali väärtustavates ja töötajate rahulolust huvitatud organisatsioonides on rahulolu uuringute läbiviimine viimasel ajal muutunud väga populaarseks. Tulevikule orienteeritud ettevõtted on aru saanud, et personali ja ettevõtte ühiste eesmärkide sidumine ning töötajate vajaduste arvestamine võimaldab vähendada töötajate rahulolematust ning seeläbi hoida kokku uute töötajate värbamisele ja koolitamisele tehtavaid kulutusi.

    Ainetöö




    Kommentaarid (1)

    muzy666 profiilipilt
    muzy666: Puudusid viited.
    16:12 26-11-2012



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun