Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtluse alused test 2 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks peab ettevõte püüdlema püsiva koostöö poole klientidega?
  • Millele keskendub kliendikeskne turundus?
  • Millistele MIKS küsimustele peab ettevõtte juht omanik vastama turundustegevust planeerides?
  • Miks ettevõtted kliente kaotavad?
  • Millised on kliendikesksuse põhimõtted turunduses?
  • Kuidas ettevõte saab hoida oma kliente?
  • Kuidas saab ettevõte kliendiga koostööd teha?
  • Milline on Sinu arvates kliendisõbralik teenindus ja teeninduskeskkond?
  • Milline on ettevõtte tegutsemise peaeesmärk?
  • Millistele klientide vajadustele ja soovidele on orienteerunud Ilmarise Residence?
  • Milliseid tooteid teenuseid Ilmarine Residence pakub?
  • Mille poolest erineb firma toode teenus tavapärase hotelli tootestteenusest?
  • Millised võiksid olla kliendi seisukohalt vaadates Ilmarine Residence eelised?

Lõik failist

2. Õppeülesanded
  • Vasta kordamisküsimustele
  • Loe läbi juhtum ja vasta küsimusteles

Kordamisküsimused
  • Miks peab ettevõte püüdlema püsiva koostöö poole klientidega?
    Kaasaegne ettevõte ei müü mitte toodet või teenust, vaid kasu, mida klient sellest saab. Seega on turundustegevus suunatud kliendile ja lähtub kliendist . Võib öelda, et klient on turundusalase tegevuse keskpunkt ja turundustegevuse eesmärgiks on rahulolev klient.
    Rahulolev klient:
    • ostab uuesti
    • räägib teistele ettevõttest ja selle toodetest / teenustest
    • pöörab vähem tähelepanu konkurentidele
    • ostab pakutavaid uusi tooteid

    2. Millele keskendub kliendikeskne turundus?
    Keskendub : kliendisuhetele ja arendamisele.( kõik osapooled rahul )
    Vajatakse informatsiooni klientide vajaduste, soovide ja ootuste kohta, muutuste kohta klienditrendides jne.
    3.Millistele MIKS küsimustele peab ettevõtte juht / omanik vastama turundustegevust planeerides?
    Miks ettevõtted kliente kaotavad? - Ettevõttel peaks olema kõige tähtsamad kliendi vajadused , tänu sellele saavutab ettevõtte edu ja konkurentsi võime.
    4. Millised on kliendikesksuse põhimõtted turunduses?
    Kliendikeskse turunduse põhimõtted on järgmised:
    • Määratle ettevõtte kliendid.
    • Tunne oma kliendi vajadusi, soove, ootusi.
    • Ole kursis muutustega, mis toimuvad klientide soovides, vajadustes, ootustes.
    • Loo klientide vajadusi, soove, ootusi rahuldav toode / teenus, arenda seda vajadusel.
    • Loo täiend- ja lisateenused, mis sobiksid ettevõtte klientidele, arenda neid vajadusel..
    • Arenda kliendile sobivat hinnapoliitikat.
    • Arenda kliendile sobivat müügipoliitikat.
    • Informeeri klienti ettevõttest, toodetest, teenustest, soodustustest.
    • Lahenda kliendi probleemid.
    • Hoia oma kliente.
    • Tee kliendiga koostööd toote / teenuse loomisel, tootmisel, sellele hinnangu andmisel.
    • Arenda ettevõttes välja kliendisõbralik teenindus ja teeninduskeskkond.
    • Vali meeskonda kliente väärtustavad töötajad.
    • Teadvusta toote / teenuse ja teenindamise kvaliteet kliendi seisukohalt.
    • Millistest allikatest saab ettevõte informatsiooni klientide soovide, vajaduste, ootuste kohta, nende muutumise kohta?

    Infot saadakse turu- uurijatelt,
  • Ettevõtluse alused test 2 #1 Ettevõtluse alused test 2 #2 Ettevõtluse alused test 2 #3
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
    küsimustele vastused test 2 - moodle hitsa testid

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    42
    docx

    Ettevõtte iseloomustus

    Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur, haldajate ja haldamise iseloomustus......................3 1.4Ettevõtte äriidee, visioon, missioon...................................................................................4 1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur.................................................................................................4 1.6Struktuuri?

    Ettevõtlus
    thumbnail
    12
    doc

    Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

    MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele ­ tegemist on funktsionaalse lojaalsusega, kui kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima hinnataseme või teeninduskvaliteedi puudujääke ja jätkab käimist samas kaupluses. Tal on mugav ja kasulik valida selle kaupluse tooteid või teenuseid. Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele ­ tegemist on afektiivse lojaalsusega, kus kliendil on konk

    Kliendisuhete juhtimine
    thumbnail
    8
    doc

    Majutuse eksamiküsimused/vastused

    Ekasmiküsimusi : 1. Mis on majutustoode? On kliendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjus, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago jne. 2. Turismiseadus majutusettevõtlusest Vastavalt turismiseadusele on majutusettevõte majutusüksus, mille kaudu ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. 3. Majutusettevõtte registreerimise kohustus Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele. Riigilõiv, registreerimine tähtajatu, vald võib tagasi võtta 4. Majutusettevõtete liigitamine turismiseadusest lähtuvalt Hotell, motell, külalisemaja, puhkeküla ja ­laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 5. Majutusettevõtete liigitamine omandisuhtes

    Majutus
    thumbnail
    13
    doc

    Klienditeeninduse konspekt

    Teenindussektor on arenenud Lääneriikides, aga ka Eestis, muutunud suurimaks ja kõige rohkem uusi töökohti loovaks tööandjaks. Mitmed ühiskonnauurijad ei pea õigeks majanduse jaotamist sektoriteks: põllumajandus- (primaar-), tööstus- (sekundaar-) ja teenindussektor (tertsiaarsektor), rõhutades, et teenindamine toimub kõikides tegevusvaldkondades, igaüks osaleb teenindusmajanduses ning õigem oleks rääkida tootvatest ja teenindustegevustest. 1.2. Teenindamise filosoofilised alused Filosoofiat peetakse sageli millekski eluvõõraks ja igapäevaelu ning -töö seisukohast mitteoluliseks. Tegelikult on filosoofia, võib ka öelda ­ filosoofiline elutarkus ­ kõigi inimtegevuste aluseks, olles looduse, inimkonna ja mõtlemise üldisemaid arenemisseadusi käsitlev teadus. Lihtsustatult öeldes on filosoofia mõttelaad ehk viis, kuidas inimesed millestki mõtlevad. Mõttelaadist tuleneb see, kuidas inimesed kujundavad oma hoiakuid, käituvad ja tegutsevad

    Klienditeenindus
    thumbnail
    12
    odt

    Klienditeeninduse õpimapp

    Õpimapp Klienditeenindus Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. Erinevad kliendirühmad Klientide rühmitamine võimaldab toote või teenuse pakkujal: · täpselt määratleda "oma" kliente, nende vajadusi, soove, ootusi · õigeaegselt kohaneda muutustega klientide nõudluses (vajadustes, ootustes, soovides) · pakkuda oma kliendirühmade vajadusi ja soove rahuldavaid tooteid / teenuseid (sealhulgas tugi-, lisa- ja täiendteenuseid) · arendada tooteid / teenuseid vastavalt oma kliendirühmade vajaduste ja soovide muutumisele · arendada oma kliendirühma nõudmistele ja ootustele vastavat klienditeenindust · kasutada oma kliendirühmadele sobilikku teavitust ja reklaami, samuti müügisoodustusi · kasutada optimaalselt ettevõtte ressursse · efektiivsemalt hinnata ettevõtte ja selle konkurentide tugevaid ja

    Klienditeenindus
    thumbnail
    10
    doc

    Turundus juhtimine

    Aine "Turunduse juhtimine" (MJJV.02.083) kordamisküsimused 1. Turunduse olemus ja areng. Tänapäevase turunduse eesmärk. Turunduse definitsioone on palju: · on juhtimisfilosoofia, kus ettevõte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduste rahuldamisega. · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A.Maslow vajaduste hierarhia)Turundus saab mõjutada kuidas vajadusi rahuldatakse, kuid ei saa mõjuta

    Turundus
    thumbnail
    31
    doc

    KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

    LISAMATERJAL KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS Eva Vahtramäe 2 EESSÕNA Viimastel aastatel kliendisuhete juhtimise parendamist Eesti ettevõtetes iseloomustab ühelt poolt püüd rakendada CRM'i (Customer Relationship Management, kliendisuhete juhtimine, ingl. k) ja teiselt poolt odavate pakkumiste reklaamikampaaniad. Kahtlemata mõlemad rakendused leiavad klientides vastukaja, üks pikemas ja teine lühemas perspektiivis. Soliidsemates ettevõtetes (näiteks Eesti Mobiiltelefon, Tallinna Vesi) on klassikaline kulude juhtimine muutumas kliendikeskseks tulude juhtimiseks. Kui ettevõtte põhialused pole paigas, suhted pole rajatud usaldust ja pühendumist väärivatele printsiipidele ning tegevusele, siis ajavad lojaalsusprogrammid kliendi lihtsalt segadusse. Klientide harjumuste ja vajaduste analüüsimiseks on erinevaid meetodeid, alates lihtsate küsimuste esitamisest ostu/müügiprotsessis kuni CRM'i ja TQM'

    Klienditeenindus
    thumbnail
    138
    doc

    STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

    klientide teenindamisele. Suure nõudlusega müügilt tugeva konkurentsiga teenindamisele üle minek nõuab turul tegutsevatelt ettevõtetelt strateegilisi muudatusi. Kuna üleminekuperiood on juba mõnda aega kestnud, on ettevõtted osaliselt asunud oma strateegiad muutma. Kuivõrd tegelikkuses tugeva konkurentsiga teenindussektoris opereerimiseks on ettevõtted sunnitud läbi tegema põhjalikud strateegilised muudatused, tuleb esimese sammuna paika panna fundamentaalsed alused. Käesolev bakalaureusetöö käsitleb ühte teenindusettevõtete tegevuse fundamentaalse aluse – strateegilise teeninduskontseptsiooni – olemust. Teema on sedavõrd tähtis, kuna analüüsialuse ettevõtte edasiseks arenguks on kriitiline viia tegevus vastavusse strateegilise teeninduskontseptsiooni põhimõtetega. Töö eesmärgiks on analüüsida ettevõtte tegevuse vastavust strateegilise teeninduskontseptsiooni põhimõtetega. Analüüsi aluseks on valitud Eesti

    Ärijuhtimine




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun