Firma „ Sdelai sam“
Teenindusstandardid
September 2014
TELEFONIGA SUHTLEMINE
Kõnele vastamine:
Vastan telefonile kiiresti ja sõbraliku häälega. Vastan hiljemalt 3 telefonihelina järel.
Tervitan meie klienti alati esimesena. Alati tervitan esimesena eesti keeles ja kliendi
vastuse järel valin edaspidiseks kliendile sobiva keele oma keeleoskuse piires.
Lõpetan kõne viisakalt – tänan klienti helistamise eest ning soovin peatset
nägemist. Lasen helistajal toru esimesena ära panna.
Kui pole kohal kedagi keda helistaja küsib, siis palun helistajal jätta teade ning
kontaktandmed ( helistaja, tema tel. nr, kuup , kellaaeg, kellele helistas, teate sisu).
Teate vastuvõtmisel kordan teadet, veendumaks et kirja said õiged andmed ja
sisu. Iga kõne lõpetan tänuga helistamise eest: „Tänan et helistasite”, „Thank You for
calling ” „ Spasibo shto posvonili”
Töötelefoni kasutan vaid töökõnedeks. Vaid eriolukordades võin
kasutada töötelefoni ki reteks isiklikeks kõnedeks, mille eest tasun
vastavalt tari file.
E- MAILI TEEL SUHTLEMINE!?
e-maili aadressidele tulnud kirjadele vastan nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui
24 tunni jooksul. E-mailidele, mille sisuks on individuaaltellimused/üksikud tellimused
vastan hiljemalt 2 tunni jooksul, grupitellimuste / hulgitellimuste puhul vastan hiljemalt 24
tunni jooksul. Kui ma ei saa kohe vastust anda, siis saadan e-maili, et oleme päringu
kätte saanud ning vastamise kuupäeva.
Enne e-mailide välja saatmist kontrollin õigekirja ning viisakat keelekasutust. E-mailide
alla panen lisaks firma kontaktandmetele ka oma nime ning ametinimetuse.
ÕIGE:
Lugupidamisega :
Eveli Dolganova
Mets1 oks 2, Eesti
Tel: +372 33 66 666
Faks : +372 44 66 77
[email protected]
www.sdelaisam.ee
VALE:
TERVITADES ANNIKA!
TEL. 56333222
KLIENDIGA SUHTELMINE!
Loon silmside , naeratan ja tervitan klienti alati esimesena
Kui olen hetkel hõivatud, siis annan kliendile mõista kas pilgu, peanoogutuse või
naeratusega, et olen teda märganud
Esimese tervituse ütlen alati eesti keeles, kliendi vastuse järel valin edaspidiseks temale
sobiva keele oma keeleoskuse piires
Olen alati valmis klienti teenindama . Olen siin külalise jaoks, mitte vastupidi.
Tallinna Teeninduskool Anna Popova HT13-KE KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT Juhendaja: Helna Karu- Baher Tallinn 2014 Teenindus on teenuste pakkumine, kus kliendi rahulolu tagatakse teenindajapoolse positiivse suhtumise, viisakuse ja teenindusvalmiduse kaudu. Kvaliteetse teeninduse määrab suures osas teenindajapoolne isiklik faktor – teenindaja isikuomadused, hoiakud, suhtumine, oskused ja käitumine. Hea teenindus põhineb spontaansel ausal teenindusvalmidusel ning selle saab kergesti saavutada klientide soovidega kooskõlas oleva lihtsa sõbralikkuse, loomuliku viisakuse ja valmisolekuga
Alexandre Dumas _ «Kolm musketäri» EESSÕNA, milles selgitatakse, et is- ja os-lõpuliste nimedega kangelastel, kelledest meil on au oma lugejatele jutustada, ei ole midagi ühist mütoloogiaga. Umbes aasta tagasi, kogudes kuninglikus raamatukogus materjali «Louis XIV ajaloo» jaoks, sattusin ma juhuslikult «Härra d'Artagnani memuaaridele», mis oli trükitud -- nagu suurem osa selle ajajärgu töid, kus autorid püüdsid kõnelda tõtt nii, et nad ei satuks selle eest pikemaks või lühemaks ajaks Bastille'sse -- Pierre Rouge'i juures Amsterdamis. Pealkiri võlus mind: võtsin memuaarid koju kaasa, muidugi raamatukoguhoidja loal, ja lugesin nad ühe hingetõmbega läbi. Mul ei ole kavatsust hakata analüüsima seda huvitavat teost, piirduksin ainult tema soovitamisega neile lugejatele, kes tahavad saada pilti ajastust. Nad leiavad sealt meistrikäega joonistatud portreid, ja kuigi need visandid on enamuses tehtud kasarmuustele ja kõrtsiseintele, võib neis siiski niisama tõep?
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A
Kõik kommentaarid