Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teenindusstandardid presentatsioon 2014 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on meie konkurendid?

Lõik failist

Firma „ Sdelai sam“
Teenindusstandardid
September 2014
TELEFONIGA  SUHTLEMINE
 Kõnele vastamine:
          Vastan  telefonile kiiresti ja sõbraliku häälega. Vastan  hiljemalt  3 telefonihelina järel. 
Tervitan meie klienti alati esimesena. Alati tervitan esimesena eesti keeles ja kliendi 
vastuse järel valin edaspidiseks kliendile sobiva keele oma keeleoskuse piires.
           Lõpetan kõne viisakalt –  tänan  klienti helistamise eest ning soovin peatset 
nägemist. Lasen helistajal toru esimesena ära panna. 
               Kui pole kohal kedagi keda  helistaja  küsib, siis palun helistajal jätta teade ning 
kontaktandmed  ( helistaja, tema tel. nr,  kuup , kellaaeg, kellele helistas, teate sisu). 
                Teate vastuvõtmisel kordan teadet, veendumaks et kirja said õiged andmed ja 
sisu. Iga kõne lõpetan tänuga helistamise eest: „Tänan et helistasite”, „Thank You for 
calling ”            „ Spasibo shto posvonili” 
Töötelefoni  kasutan  vaid töökõnedeks. Vaid eriolukordades võin 
kasutada töötelefoni ki reteks isiklikeks kõnedeks, mille eest tasun 
vastavalt  tari file.
E- MAILI  TEEL SUHTLEMINE!?
e-maili aadressidele tulnud kirjadele vastan nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 
24 tunni jooksul. E-mailidele, mille  sisuks  on individuaaltellimused/üksikud tellimused 
vastan hiljemalt 2 tunni jooksul, grupitellimuste / hulgitellimuste puhul vastan hiljemalt 24 
tunni jooksul. Kui ma ei saa kohe vastust anda, siis  saadan  e-maili, et oleme päringu 
kätte saanud ning vastamise kuupäeva.
Enne e-mailide välja saatmist kontrollin õigekirja ning viisakat keelekasutust. E-mailide 
alla  panen  lisaks firma kontaktandmetele ka oma nime ning ametinimetuse.
ÕIGE:
Lugupidamisega :

  Eveli  Dolganova
Mets1  oks 2, Eesti
Tel: +372 33 66 666
Faks : +372 44 66 77
[email protected]
www.sdelaisam.ee
VALE: 
TERVITADES  ANNIKA!
TEL. 56333222
KLIENDIGA SUHTELMINE!
Loon  silmside , naeratan ja tervitan klienti alati esimesena 
Kui olen hetkel hõivatud, siis annan kliendile mõista kas pilgu, peanoogutuse või 
naeratusega, et olen teda märganud
Esimese tervituse ütlen alati eesti keeles, kliendi vastuse järel valin edaspidiseks temale 
sobiva keele oma keeleoskuse piires
Olen alati valmis klienti  teenindama . Olen siin külalise jaoks, mitte vastupidi.

Vasakule Paremale
Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #1 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #2 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #3 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #4 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #5 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #6 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #7 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #8 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #9 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #10 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #11 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #12 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #13 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #14 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #15 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #16
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 20 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eveli Dolganova Õppematerjali autor
Teenindusstandardid , ärieetika, presentatsioon

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
doc

KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT

Tallinna Teeninduskool Anna Popova HT13-KE KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT Juhendaja: Helna Karu- Baher Tallinn 2014 Teenindus on teenuste pakkumine, kus kliendi rahulolu tagatakse teenindajapoolse positiivse suhtumise, viisakuse ja teenindusvalmiduse kaudu. Kvaliteetse teeninduse määrab suures osas teenindajapoolne isiklik faktor – teenindaja isikuomadused, hoiakud, suhtumine, oskused ja käitumine. Hea teenindus põhineb spontaansel ausal teenindusvalmidusel ning selle saab kergesti saavutada klientide soovidega kooskõlas oleva lihtsa sõbralikkuse, loomuliku viisakuse ja valmisolekuga

Klienditeenindus
thumbnail
0
docx

A.dumas Kolm musketäri terve raamat

Alexandre Dumas _ «Kolm musketäri» EESSÕNA, milles selgitatakse, et is- ja os-lõpuliste nimedega kangelastel, kelledest meil on au oma lugejatele jutustada, ei ole midagi ühist mütoloogiaga. Umbes aasta tagasi, kogudes kuninglikus raamatukogus materjali «Louis XIV ajaloo» jaoks, sattusin ma juhuslikult «Härra d'Artagnani memuaaridele», mis oli trükitud -- nagu suurem osa selle ajajärgu töid, kus autorid püüdsid kõnelda tõtt nii, et nad ei satuks selle eest pikemaks või lühemaks ajaks Bastille'sse -- Pierre Rouge'i juures Amsterdamis. Pealkiri võlus mind: võtsin memuaarid koju kaasa, muidugi raamatukoguhoidja loal, ja lugesin nad ühe hingetõmbega läbi. Mul ei ole kavatsust hakata analüüsima seda huvitavat teost, piirduksin ainult tema soovitamisega neile lugejatele, kes tahavad saada pilti ajastust. Nad leiavad sealt meistrikäega joonistatud portreid, ja kuigi need visandid on enamuses tehtud kasarmuustele ja kõrtsiseintele, võib neis siiski niisama tõep?

Kirjandus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Baas Logistika
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A

Esmaabi



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun