Head
klassikaaslased,
Soovime jagada teiega mõtteid tervislikest eluviisidest. Mida aga arvate teie, kas elate tervislikult? Olete vahel mõelnud, mida te
tegelikult sööte ning palju te sporti peaksite tegema? Nüüd me
räägime siis sellest lähemalt.
Tervislikud eluviisid annavad hea enesetunde ning hoiavad tervist. Tervislik toit
pole ainult taimetoit , vaid see on mitmekesine ning sinna kuuluvad mahe - ja ökokaubad, ise kasvatatud köögi- ja puuviljad , metsaannid
jpm. Tervisliku toidu hulka aga kindlasti ei kuulu rämpstoit ,
näiteks friikartulid, krõpsud, hamburgerid, mis ei tähenda nüüd
seda, et me neid üldse tarbida ei võiks, vaid, et nende tarbimine
peab kindlasti olema piiratud. Kindlasti olete vahel mõelnud, et
kuidas tipptasemel sportlased sinna tippu jõudsid. Selle üheks
KEILA GÜMNAASIUM 10A klass Nimi 15 16 AASTASTE ÕPILASTE TOITUMISHARJUMUSED JA TERVISLIK ELUVIIS Uurimustöö Juhendaja: Nimi Keila 2009 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................3 1. Tervislikud eluviisid.............................................4 2. Toitumisharjumused.............................................5 3. Rämpstoit ja selle kahjulikkus..............................6 4. Vitamiinide kasulikkus.........................................7 5. Uuritav objekt.......................................................8 6. Analüüs.................................................................9 Kokkuvõte...........................................................
Tervislikud eluviisid. Lugupeetud klassikaaslased ja õpetaja, et tänapäeva ühiskonnas toime tulla, tuleb elada tervislikult, see tähendab süüa tervislikku toitu kui ka sporti teha. Me kõik arvame, et teame, kuidas tervislikult elada, kuid kas see ikka on nii? Ma arvan, et see on üsna selge, et enamik meist soovib süüa otse loodusest ja Eesti tootjatelt tulevat naturaalset toitu, mitte säilitusainetest kubisevaid tööstuslikke tooteid, kuid ometigi lähevad paljud tarbijad kergemat teed pidi ja asetavad toidukorvi taluvõi asemel kunstlikult valmistatud rasvaine, naturaalse mahla asemel toiduvärvidega mullivee ning lihtsa kodumaise liha asemel pooljahused valmisviilud. Mis on nende valikute põhjus? Kas meie masstootjate reklaamivahendid koos tuntud nägudega, värvikirevad pakendid või hoopiski näiliselt odavamad hinnad? Ma arvan pigem seda viimast, sest tänapäeva lapsevanemad tulevad siiski veel suhteliselt E-vaba
Eesmärgiks on lapse tähelepanu arendamine ja lapsele lauldud laulude kinnistamine. Ka need mängud on lahtiseletatuna mängude peatükis. 20 HEIHOO ARMAS LAPS! 21 SINU KÄES ON PRAEGU ÜKS VÄGA TORE MAPP, MIS AITAB SUL ÜHTE NÄDALAT LASTEAIAS LÕBUSALT NING ÕPETLIKULT VEETA. TERVISEMAPI TEEMAKS ON TERVISLIKUD ELUVIISID, MIS SUL KOOLIMINNES PEAKSID SELGED OLEMA. MIS KÕIGE LÕBUSAM, TERVISLIKE ELUVIISIDE ÕPPIMINE ON KÕIK LÄBI VAHVATE LAULUDE JA MÄNGUDEGA. KAS SINA JUBA TEAD, MIS ON TERVISLIK TOIT NING MIS TOIDUD ON SINU TERVISELE HEAD? KUI VEEL EI TEADNUD, SIIS PANE KÕRVATAHA! KUI SA SÖÖD LIIGA PALJU KOMMI HAKKAB KÕHT VALUTAMA JA HAMBAD LÄHEVAD KA KATKI, KUID SEDA SA JU EI TAHAKS. IGA LAPS TAHAB ILUSAID VALGEID HAMBAID, MILLEGA NAERATADA NING PORGANDIT KRÕMPSUTADA. KAS
Tartu Ülikool TREENING JA TOITUMINE Tartu 2011 SISUKORD Sissejuhatus Tippsportlased ja toitumisprobleemid.......................................3 Tervisesportlased ja toitumisprobleemid...................................5 Valed arusaamad õigest toitumisest...........................................5 Kasulikud toidud........................................................................6 Kokkuvõte..................................................................................7 Kasutatud kirjandus....................................................................8 SISSEJUHATUS Tänapäevases ühiskonnas on tervislik elulaad ja liikumine üha haruldasemaks muutuv nähtus. Inimesed kalduvad enam istuvamale eluviisile. Kui tehaksegi sporti, siis enamjaolt unustatakse, et kunagi ei piisa ainult liikumisest selleks, et treening oleks tervisele positiivse mõjuga. Selleks, et kehalise aktiivsusega kaasneks positiivne mõju ja tervistav tulemus, on vaja ka j
Saku Gümnaasium TERVISLIK TOITUMINE Uurimustöö Autor Juhendaja: Saku 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Tänapäeval pööratakse üha enam tähelepanu tervislikule toitumisele. Tervislikult toitudes hoiame ära paljusid haigusi, muidugi ka tänapäeva üks suurimaid põhjusi keha kaalu tõusu. Õigesti süües hoiame ära haigusi ja muutusi oma kehas. Selle teema valisin sellepärast, et saada rohkem teada tervislikust toitumisest ja teada saada teiste teadmisi tervisliku toitumise kohta. Uurimustöö eesmärgiks on teada saada, kui palju teavad 8.-9. klasside õpilased tervislikust toitumisest. Selleks seadsin endale järgmised eesmärgid: · Teada saada, mida teavad õpilased tervislikust toitumisest. · Koostada ja läbi viia küsitlus · Koostada küsitluse tulemuste kokkuvõte ja analüüsida tulemusi. Küsitlus koosneb kahest osast. E
· Piira küllastatud rasvade tarbimist, just piimatoodete näol (näiteks jäätis ja või) ning palmi- ja kookosõli puhul. Kui näete pakile kirjutatud järgmisi koostisosi, siis teadke, et toidus on küllastatud rasvade osakaal väga suur: palmiõli, kookuspalmiõli, osaliselt küllastatud taimeõli. · Piira kõrge kolesteroolitasemega toitaineid - munakollane ja maks. Pole soovitav süüa üle 4 munakollase nädalas. · Tarbi väherasvaseid piimatooteid. Tervislikud eluviisid Referaat Autor: Klass: Juhendaja: 2010
Laagri Kool klassi õpilaste toitumisharjumused Koostaja: Kaspar-Eerik Maarand Juhendaja: Merike Palts Harjumaa 2014 Sisukord Sisukord...........................................................................................................1 Sissejuhatus.....................................................................................................3 Tervislik toitumine............................................................................................4 Klassi küsimustik.............................................................................................5 Kokkuvõte......................................................................................................11 Kasutatud kirjandus.......................................................................................12 Lisa 1................................................................
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST 11 Krista Kämer TERVISLIK TOITUMINE Referaat Juhendaja: Reino Veielainen Mõdriku 2011 SISUKORD sisukord................................................................................................................................... 2 1 SISSEJUHATUS.................................................................................................................. 3 2 ÜLEVAADE KIRJANDUSE PÕHJAL................................................................................... 4 2.1 Tervislik toitumine ......................................................................................................... 4 2.2 Toitained........................................................................................................................ 5 2.2.1 Valgud..............................................
Kõik kommentaarid