Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kehakeelest: Ebamugavus ning kuidas seda ära tunda (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Kehakeelest-Ebamugavus ning kuidas seda ära tunda #1 Kehakeelest-Ebamugavus ning kuidas seda ära tunda #2
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-02-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 27 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor WhiteSpider Õppematerjali autor
Kuidas tunda ära kui inimesel on egamugav või tingib nõrgalt positsioonilt?
Kuidas tunda kas ta on stressis?
Piisab vaid pelgalt nende väidete lugemisest ning kõik saab selgeks. Materjal on J.Navarro raamatu põhjal koostatud!

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
doc

Kehakeel

KEHAKEEL /interneti vabakasutuses olevate materjalide põhjal/ Kommunikatsiooni liigid Kommunikatsiooni keskseks protsessiks on isiklike arvamuste, tunnete edastamine sümbolites, märkides või sõnades, mida teised vastu võtavad ning millest nad loovad oma ettekujutused ja ideed. Sõnumeid on võimalik edastada nelja kommunikatsiooni süsteemi abil: a) loomulik keel b) tehiskeeled (noodid, matemaatilised tabelid ja arvutused) c) visuaalne kommunikatsioon (pildid, diagrammid) d) mitteverbaalne kommunikatsioon e. kehakeel Mitteverbaalne kommunikatsioon ehk kehakeel hõlmab nii inimese liikumist (hoiak, zestid, naeratus, silmakontakt

Terviseõpetus
thumbnail
38
doc

Kehakeel

................................................................................................................ 4 1 KEHAKEELE TÄHTSUS................................................................................................5 1.1 Kehakeele lugemine................................................................................................... 5 1.2 Kehakeele kasutamine............................................................................................... 6 1.3 Mis on kehakeel ?.......................................................................................................7 2 KEHAKEELE ALUSED..................................................................................................8 2.1 Teod............................................................................................................................. 8 2.1.1 Geneetilised...........................................................................................................8

Psühholoogia
thumbnail
133
pdf

Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1

Sirje Pree Suhtlemispsühholoogia 5 Sissejuhatus suhtlemistehnikate kasutamist või mitte kasutamist, teine leiab võimalusi harjutamiseks, kolmas avastab, et tal on nii mõnegi suhtlemistehnika kasutamine automaatne. Mida aktiivsemalt selle õpikuga tööd teha, seda lihtsam on hakata harjutama ja järelikult muutuda järjest professionaalsemaks suhtlejaks. Selliseks, kelle kohta tõesti on õigus öelda, et "suhtleb vabalt" iga inimesega ja igas olukorras Arvesse võttes seda, et eesti keeles tähendab "sina" ühte inimest (ainsus), "teie" tavaliselt aga mitut (mitmus), olen teadlikult vältinud teie-vormi kasutamist. Lugejal on alati võimalik kõik "sinad" asendada "Teiega". Tekstis ettetulevad märgid: Näide või kommentaar

Suhtlemis psühholoogia
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

Teenindussuhtlemine ­ kliendikesksus Kosmoseuuringute alguspäevad.. Canaveraly neemel asuv NASA keskus. President Kennedy oli seal parasjagu kohtumas paljude kuulsate teadlaste ja uurijatega. Ta kohtus inimestega, kelle ülim eesmärk oli vallutada kosmos ning jalutada kuu pinnal. Ta kohtus raamatupidajate ja administraatoritega, kes olid andnud suure panuse projekti õnnestumisse. Seega oli kohtunud paljude sihikindlate, uhkete ja oma eesmärki uskuvate meeste ja naistega. Kui ta jalutas mööda koridori tagasi limusiini juurde, põrkas ta kokku küürutava hallipaise mehega, kellel oli ämber ühes ja mopp teises käes

Teenindus
thumbnail
102
doc

Mängud

................................................................................................ 31 AVASTAME RAAMATUID ................................................................................................ 31 HÄÄLITSUSED.................................................................................................................. 32 RÕÕMUS NÄGU .............................................................................................................. 32 ÜTLE SEDA VEEL ............................................................................................................ 32 1.eluaasta:............................................................................................................................. 33 POEME PEITU.................................................................................................................. 33 TEE TALLE PAI ...........................................................................................

Mäng
thumbnail
36
doc

Valerie Preston-Dunlop

PHENOMENAL EXPERIENCE (pre-reflective, wow-factor, virtuosity, colours, sound..kõik see, mis tekitab vaatajas tunde, et etendus oli imeline, vaimustav, lummav, haarav jne.) SEMIOTIC EXPERIENCE (signs) ­ tantsusemiootika uurib märkide kasutamist tantsukunstis. Theatre act ­ both combined. Teatris kombineeruvad mõlemad- nii emotsionaalne vastukaja etendusele (wow -factor) kui ka semiootiliste märkide oskuslik kasutamine CHOREOLOGICAL ORDER (on movement itself). Koreoloogiline järjestus ­ kuidas keha toimib (N: tõmbudes kokku, järgneb sellele vabanemine, kui liigume üles, järgneb sellele liikumine alla jne. -liikumise loogiline järjestus) We balance opposites: movement in ­ then out, tension and release 4 MOTION FACTORS: TIME (aeglane-kiire) FORCE (tugev-kerge) SPACE (direct ­plastic) FLOW (bound ­free) P.Bausch ,,1980" grupp ­indiviid ­ lahkumissõnad ilma choreological order´ita - POSTURE ­GESTURE ­MERGE (kokkuliitmine) J. Kylian ,,Obscure temptation"

Koreograafia
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Käitumisjuhtimise keel 65 4. Tõhus õpetamine: peamised arusaamad ja oskused 88 5. Klassiväline juhtimine: käitumise tagajärjed 112 6. Trotslikud ning emotsionaalsete ja käitumisraskustega lapsed 127 7. Viha talitsemine endas ja teistes 151 8. Kui olukord muutub keeruliseks: raske klass, rasked ajad 163

Psühholoogia
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: Andras Laugamets – SA Tartu Kiirabi erakorralise meditsiini õde, koolituskeskuse instruktor, Tartu Tervishoiu Kõrgkooli lektor

Esmaabi




Kommentaarid (1)

soolopil profiilipilt
soolopil: oli abiks :)
21:23 05-04-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun