Pärnu Koidula Gümnaasium Kehalise kasvatuse mõju Pärnu Koidula Gümnaasiumi G1BK1 tüdrukute enesetundele ja meeleolule Uurimistöö alused. Kursuse lõputöö Kairit Merilaht, Karmen Grigor, Kätlin Kase, Britt Haas, Anet Vaikla G1BK1- bioloogia-keemia õppesuund Juhendaja: Eva Palk Pärnu 2015 Sisukord Sissejuhatus ....................................................
MAINORI KÕRGKOOL Infotehnoloogia Instituut Veebitehnoloogia eriala Mariliis Palu INTERNET TÄNA MAAILMAS Ainetöö Koolipoolne juhendaja: Kalev Avi, MSc Internet täna maailmas Pärnu 2010 2 Internet täna maailmas SISUKORD KASUTATUD KIRJANDUS..............................................................................................20 3 Internet täna maailmas SISSEJUHATUS Töö teemaks sai valitud Internet täna maailmas, kuna paljud eri vanuses inimeste suhtlus
...................................................................................... 23 LISAD.................................................................................................................... 25 Lisa 1. Küsimustik.............................................................................................. 25 Lisa 3. Valgurikaste toiduainete tundmine........................................................27 Lisa 3. Valgukontsentraate tarbinud ja mittetarbinud õpilaste teadmised valkudest........................................................................................................... 28 2 SISSEJUHATUS Meie igapäevane toit peab sisaldama piisavas koguses kõiki erinevaid toitaineid, sealhulgas valke. Valgud ehk proteiinid on tähtsad polümeerid kõikides bioorganismides kaasa arvatud inimese omas
Kohila Gümnaasium Sinu nimi 8. a INTERNETI KASUTAMINE 8. A KLASSI ÕPILASTE SEAS Uurimistöö Juhendaja: Kohila 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS..............................................................................3 1. INTERNETI KASUTAMINE NOORTE SEAS.......................................4 2. TULEMUSTE ARUTELU................................................................6 2.1 Valim ja meetod..........................................................................6 2.2 Tulemuste analüüs........................................................................6 2.3 Järeldused.................................................................................8 KOKKUVÕTE.........................................
KEILA KOOL REAALSUUND Loodusharu INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS Autor: Tanel- Mairo Sildnik Juhendaja: Anneli Vallaste Keila 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Tänapäeval on internet võtnud üle erinevad rollid, nagu trükimeedia, post, telefon, televisioon, muusika jne. Tänu interneti laiadele kasutusvõimalustele kasutab tänapäeval pea iga inimene internetti. Enamasti juba alates 7ndast eluaastast on lapsed tuttavad internetiga, aga kõige populaarsem on interneti kasutamine 10-50 aastaste elanike seas. Kuna eriti oluline on interneti kasutaja harjumuste väljakujunemine, mis toimub juba varases teismeeas, siis olen oma uuritavaks sihtgrupiks valinud 5
käigus vastasid õpilased küberkuritegevusega seotud küsimustele ning küsitluse tulemuste analüüsil. Uurimistöö loomisel tegelen ma järgmiste ülesannetega: teemakohaste materjalidega tutvumine, küsimustiku koostamine ning analüüsimine. Uurimistöö koosneb kahest peatükist. Esimene peatükk käsitleb küberkuritegude liigitust, võtab kokku küberkuritegevuse mõiste ja annab ülevaate võimalikest ohtudest seoses küberkuritegevusega. Teises peatükis käsitlen ma uurimistöö metoodikat ja analüüsi. Oma töös püstitasin ma hüpoteesi, et valdav enamus Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi õpilastest on puutunud kokku küberkuritegevusega ja teeb seda regulaarselt. Tänan juhendaja Erli Aasametsa, õpetajaid Sirje Jakobsoni ja Kätlin Lauri ning kõiki õpilasi, kes vastasid mu küsitlusele ning on aidanud kaasa uurimistöö loomisel. 3
Meedias ilmub pidevalt alkoholireklaame, mis kutsuvad üha rohkem ostma ja tarbima erinevaid alkohoolseid jooke. Räägitakse isegi alkoholi tarbimise positiivsetest aspektidest, nagu klaas punast veini päevas tagab parema tervise ja pikema eluea. Järjest rohkem räägitakse noorte alkoholi tarbimise tõusust ning seetõttu on uurimistöö autorit pikemalt vaevanud küsimus, kas ja millisel määral tarbitakse alkoholi tema kooli gümnaasiumi õpilaste hulgas. Sellepärast on valitud uurimistöö teemaks just "Alkohol ning selle mõju Laagna koolinoorte seas", et teada saada nende õpilaste alkoholi tarbimise harjumusest ning üritada seda vähendada. Uurimistöö autori eesmärkideks on uurida välja enda vaatenurgast kogu vajalik info alkoholi kohta ja teha seejärel uurimisküsitlus Tallinna Laagna Gümnaasium gümnaasiumi noorte seas nende alkoholi kokkupuutuvuse kohta ning oma uurimise
......................................................................................9 Tabel 3 uuritavate sooline jaotus.............................................................................................9 Tabel 4 Internetiühenduse olemasolu...................................................................................10 Tabel 5 Internetialased teadmised........................................................................................10 Tabel 6 Interneti kasutamise asukoht....................................................................................11 Tabel 7 Interneti kasutamise asukoht....................................................................................11 Tabel 8 Interneti kasutamise asukoht....................................................................................11 Tabel 9 Interneti kasutamise asukoht....................................................................................11
Kõik kommentaarid