z Traditsioonid Veini valmistamine Saiakesed Foie gras z Rahvusriided meestel Guilette Chemise Culotte’d Hose Mitasse’d – säärt kaitsvad nahast või villast katted z Rahusriided naistel Fichu Chemise Mantelet Jupon z Majandus Prantsusmaal on Euroopa suuruselt teine ja maailma suuruselt viies suurim sisemajanduse kogutoodang (SKT) Prantsusmaa võttis 2002 kasutusele euro prantsuse frangi asemel Maailma top 300 firma sisse kuulub 31 Prantsusmaa firmat z Majandus Töövõimelised isikud: -29.94 miljonit Töötud isikud: -10.3% (maailmas järjestuselt 108-s) Allpool vaesuse piiri olevad isikud: -7.9% Inflatsioon: -0.7% z Majandus Prantsusmaa teedevõrk: -1 027 183km (maailma 7. ja Euroopa 1.) Prantsusmaa raudteevõrk: -29 213km (Lääne-Euroopas 2
Imago on publiku teadvuses loodud kujutuspilt objetist (isikust,intutsioonist,tootest jne). Imago on suunatud mulje, mille inimene, ese või toode jätab (teistele inimestele). Koha imagopilt, mille koht jätab külastajale (seega: koht peab olema meeldejääv aga kellele?) Mulje: on firma või margi isiksus ehk persoon, mille loovad reklaam ja tarbija kogemused. 13 Mulje on nende teadmiste,ootuste,uskumuste ja muljete summa, mida keegi toote või teenuse kohta omab. Koha muljekülastajate subjektiivne pilt kohast. Koha mulje võrdub viis, kuidas antud kohast mõeldakse erinevates gruppides. Turismisihtkoht on turisti poolt reisieesmärgiks valitud reisisiht, üks määravaim reisiotsust mõjtuav tegur. See on koht või piirkond, kus peaks realiseeruma peamine turismireisiga seotud ootus veeta sisukalt oma vaba aeg, puhkus, ärikohtumine, konverents jne ning kus on olemas reisootuste täitmist tagavad tooted, teenused,
Kõik kommentaarid