Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ERASMUSE ÜLIÕPILASE ARUANNE (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui oluliselt mõjutasid alltoodud asjaolud Sinu otsust minna välismaale õppima?
  • Kust kuulsid võimalusest õppida Erasmuse programmi raames?
  • Kui jah siis kes oli selle keelekursuse korraldaja?
  • Kui kaua kestis keelekursus kui see toimus enne õppetöö algust?
  • Kui hästi oskasid Sa enne väliskõrgkooli õppima asumist selles kasutatavat õppekeelt?
  • Kui hästi oskad Sa seda keelt pärast õpinguid välismaal?
  • Kestel korraldati mingeid just Erasmuse üliõpilastele mõeldud üritusi?
  • Kui heaks pead abi järgmistest allikatest kui üldse enne õpinguid ja nende kestel?
  • Kui tihedalt käisid välismaal õppimise ajal läbi järgmiste gruppidega?
  • Kuidas hindad oma integreerituse astet kohalike üliõpilastega?
  • Kellele või millele Sa majutuse leidsid?
  • Kui heaks hindad kõrgkooli abi majutuse leidmisel?
  • Kui heaks pead oma elamistingimusi?
  • Millises valuutas?
  • Kuidas hindad arvutile ning emailile ligipääsu ning tehniliste vahendite kvaliteeti?
  • Kui suured olid Sinu kulutused ühes kuus sealhulgas majutus?
  • Kui suure osa välismaal õppimisega seotud kulutustest aitas katta Erasmuse stipendium?
  • Mitmes osas maksti välja Sinu Erasmuse stipendium?
  • Millal maksti välja Sinu Erasmuse stipendium?
  • Milliseid täiendavaid vahendeid kasutasid oma õpingute finantseerimiseks?
  • Kui suure summa EEK katsid täiendavad finantsvahendid Sinu kulutustest ühes kuus?
  • Millist tüüpi eksameid tuli Sul sooritada?
  • Kuidas hindaksid Erasmuse kogemust akadeemiliste õpingute seisukohalt?
  • Kuidas hindaksid välismaal õpitud perioodi pikkust?
  • Mida pead välismaal õppimise kogemuse juures kõige olulisemaks?
  • Mil määral võiks välismaal õppimise kogemus kaasa aidata Sinu tulevasele tööalasele karjäärile?
  • Kuidas hindaksid välismaal õppimise kogemust kokkuvõttes?
Vasakule Paremale
ERASMUSE ÜLIÕPILASE ARUANNE #1 ERASMUSE ÜLIÕPILASE ARUANNE #2 ERASMUSE ÜLIÕPILASE ARUANNE #3 ERASMUSE ÜLIÕPILASE ARUANNE #4 ERASMUSE ÜLIÕPILASE ARUANNE #5 ERASMUSE ÜLIÕPILASE ARUANNE #6 ERASMUSE ÜLIÕPILASE ARUANNE #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-02-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Erkiiolen Õppematerjali autor
Ülikooli aruanne , ehk läheb kellegil vaja.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
50
docx

TÜRI VALLAST PÄRIT NOORTE ÕPPIMIS- JA ELAMISVÕIMALUSED TAANI KUNINGRIIGIS

Erinevalt Eestist, kus domineerib peamiselt faktipõhine õpe ning pannakse rõhku teadmiste kontrollimisele (Vikipeedia, 2015). 7 Taani metoodika on sattunud aga suure kriitika alla seoses õpilaste kehvade tulemustega PISA uuringutel (ülemaailmne uurimus, mille käigus hinnatakse 15-aastaste õpilaste õpitulemuslikkust, toimub üle kolme aasta). (PISA test murendas uhkust Taani kooli üle, 2015) Näiteks OECD aruanne PISA 2009 tulemustest on välja toonud Eesti teiste parimate haridussüsteemide seas koos riikidega nagu Kanada, Island, Holland, Hongkong jt. Näiteks 2012 aasta PISA uuringu kokkuvõttest võib leida, et matemaatika valdkonnas olid Eesti õpilased 4.ndal kohal, taanlased see-eest aga 12.ndal. (PISA 2012 uuringu tulemuste kokkuvõte, 2015) Sarnaselt Eestile, järgneb ka Taanis peale põhikooli kolmeklassiline gümnaasiumiosa ning peale seda suundutakse omandama kõrgharidust

Geograafia
thumbnail
37
docx

ERIALASE EESTI KEELE ÕPPEMATERJAL HOOLDUSTÖÖTAJATELE

Ene Kotkas, Siret Piirsalu, Kalev Salumets ERIALASE EESTI KEELE ÕPPEMATERJAL HOOLDUSTÖÖTAJATELE Õpetajaraamat Tallinn 2012 Õppematerjal on valminud Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli ning Integratsiooni ja Migratsiooni Sihtasutuse Meie Inimesed koostöös. Erialatoimetaja: Merike Kravets Keeletoimetaja: Kaidi Vahar Retsensent: Olesja Ojamäe Küljendaja: Riina Orumaa Tõlkijad: Marina Sarri, Marina Kopti, Olesja Ojamäe Helilindistus: Argo Ilves, Riina Orumaa, Kateriina Rannula, Siret Piirsalu, Liisa-Marie Ilves Helirezissöör: Argo Ilves Projekti koordineerija: Siret Piirsalu Tellija: Integratsiooni ja Migratsiooni Sihtasutus Meie Inimesed SISUKORD 1. SUHTLEMINE Dialoog 1 Ülemõe kabinetis. Vestluses osalevad haigla ülemõde Tiina Parik ja Malle Soo. Malle: Tere hommikust! Olen Malle Soo ja kandideerin teie haiglasse hooldustöötaja ametikohale. Ülemõde: Tere hommikust! Ülemõde Tiina Par

Eesti keel
thumbnail
20
doc

Ettevõtluse alused

Kordamisküsimused: 1. "Ettevõtlus" ja "ettevõtja" ­ põhimõisted ja nende areng. (Orienteeruvalt tunda vähemalt Schumpeteri, Stevensoni ja Jarillo ning Burnsi määratlusi.) · Ettevõtlus - on prantsuse päritolu. 1437. a sõnaraamatus tähistati sellega isikut, kes on aktiivne ja saavutab midagi. Algselt kasutati ka vahendaja tähenduses. Esialgu olid sellisteks vahendajateks maadeuurijad. · Keskajal nimetati ettevõtjaks paraadide ja muusikaliste ürituste organisaatoreid. Ettevõtja on isik, kes tegutseb riski tingimustes. · Joseph Schumpeter (1934): ettevõtja on novaator, kes töötab välja ja rakendab uusi äriideid. · Stevenson ja Jarillo (1990): Ettevõtlus on protsess, mille abil indiviidid ­ kas omal käel või organisatsioonide sees - püüdlevad võimaluste poole ja kasutavad neid ära, sõltumata ressurssidest, mis sel hetkel nende käsutuses on. · P. Burns (2001) ­ ettevõtjad kasutavad in

Ettevõtluse alused
thumbnail
61
docx

Õpirände mõju ja selle mõõtmise viisid

Õpirände mõju ja selle mõõtmise viisid Autor: Søren Kristensen, PhD Õpiränne on: Teadmiste ja oskuste omandamine välismaiste õpingute kaudu, mille kaudu suurendada enda karjäärivõimalusi ning isiklikku arengut läbi silmaringi laienemise ning multikultuurilise aspekti. Üldiselt saab õpirände mõju jagada kolme rühma:  Kognitiivse loomuga teadmised, oskused ja pädevused on tihti otseselt nähtavad ning seega mõõdetavad. Nende hulka kuuluvad võõrkeele- ja kutseoskused. Saab korraldada katseid või neid oskuseid hinnata, võrrelda tulemusi tunnustatud skaalal või koolitusprogrammide õppekavadega. Mitmel juhul on võimalik neid tulemusi arvestada formaalse õppe osana.  Keerulisemate õpiväljundite, nagu kultuuridevaheline teadlikkus, isiklik areng, loovus jt, hindamine on palju keerulisem. Selliste õpiväljundite määratlused on ebamäärased ning mõõtmisviisid hõlmavad keerulisi katseid ja/või mitme

Nõustamine
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
11
docx

Nõustamise põhialused

missugust infot ta võiks vajada? See peaks seadma raamid ( ehk tegevusjuhised). Sisaldab ka idiosünkraatilist infot (kliendile omast). Nõustamisele pöördumise põhjus Liina ei ole kindel, kas ta soovib edaspidi samal töökohal jätkata. Liina kaalub töökohavahetust kolmel põhjusel: 1. Uus direktor on kõikidele õpetajatele teinud kohustuseks esitada igal nädalal oma tööaja kasutamise aruanne, planeeritavate tundide ülevaate ning õpieesmärkide loetelu. Liina arvates on tema kvalifikatsiooni ja kogemust arvestades selliste nõudmiste esitamine solvav. Ka suurendab aruannete koostamine märgatavalt õpetamisega mitte seotud töö osakaalu ja töökoormust. 2. Lapsevanemad on laste arengu toetamisel passiivsed kuigi Liina arvates on paljud probleemid seotud just koduste oludega 3

Kategoriseerimata
thumbnail
67
docx

Uurimismeetodid

1. LOENG ­ TEADUSLIKU UURIMUSE OLEMUS Mis on teaduslik uurimus? Teadus ei tegele mingite muljetega, stiilis: "Ma usun, et Keskerakond on eesti- vastane partei" Et "Keskerakonna eesti-vastasust" teaduslikult uurida: Tuleks kõigepealt väga selgelt defineerida, mis on "eesti-vastasus". Seejärel tuleks koostada kindel, uurimiskava. Kasutame näiteks erakonna programmi. Küsitleme erakonna liikmeid. Ühesõnaga, me üritame eesti-vastasust mõõta. Seega, mis on teaduslik uurimus ... Teaduslik uuring on seega: Miski, mis koosneb üksteisele selgelt järgnevatest etappidest Miski, kus peab olema selge, mida/keda me mõõdame/uurime ja kuidas uurime? Miski, kus on olemas ka eelnevad ideed (teooria). Sotsiaalteaduslik uurimus Riigiteadusi loetakse sotsiaal-teaduste hulka kuuluvaks Üks viisidest ­ ajakirjandus, kirjandus, filmid... Keskendub sotsiaalselt olulistele probleemidele / nähtus

Uurimismeetodid
thumbnail
164
pdf

Karjäärinõustamise käsiraamat 2014

Käesolev trükis on abiks algajale karjäärinõustajale, pakkudes samas teada-tuntud tõdede äratundmisrõõmu ja värskeid ideid ka kogenud nõustajale. Käsiraamat annab ülevaate nõustamise teooriast ja praktikast. Esimeses osas tutvustatakse lühidalt nõustamisteooriaid, millest ka Eesti nõustajad on igapäevatöös lähtunud. Põhjalikumalt käsitletakse nõustamisprotsessi. Nõustaja saab näpunäiteid nõustamise planeerimiseks, läbiviimiseks ja analüüsimiseks. Tutvustatakse erinevaid meetodeid ja abivahendeid ning antakse soovitusi nõustamise füüsilise keskkonna kujundamiseks. Teise osa keskne teema on töö gruppidega. Käsitletakse gruppidega töötamise üldiseid põhimõtteid, põgusa

Ametijuhend




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun