suhtlusstiil kui ka kummagi vääruskumused. Konflikt on kerge tulema , kui sekretär teeb oletusi kliendi vajaduste kohta ega uuri neid tegelikult järele, sest "kõik eelmised ju tahtsid täispaketti". Samal ajal tunneb klient end segaduses ning rahulolematuna, mõeldes, et "kõik need sekretärid/asutused on ühesugused ja nende süsteem paindumatu". Samuti on oluliseks teguriks firmasisene mikrokliima ning sellest tingitud kommunikatsioon. Kui firmas on sõbralik ja usaldusväärne mikrokliima, siis on lihtne: · ettetulevaid probleeme ja konflikte esile tuua · lahti rääkida, leida kõiki osalisi võimaluste piires rahuldav lahendus · vajduse korral firmas muutusi läbi viia, kui konflikt oli tingitud firma töökorraldusest · konfliktist teha arukaid järeldusi 16
Organisatsioonis on konflikt vältimatu ja seetõttu tuleb nende lahendamiseks leida erinevaid vahendeid ning meetodeid, mis aitavad organisatsioonil oma tööviljakust suurendada[ CITATION 3Sur l 1061 ]. Konfliktid organisatsioonides lahendatakse järgmiselt: Vältimine (dodging). See meetod viitab sellele, et juht ei soovi konfliktiolukordi märgata ja mitte sekkuda nendesse. Vältimine on asjakohane, kui ettevõtted on liiga hõivatud olulisemate muredega. Lisaks see meetod on efektiivne siis, kui olukord on laetud emotsioonidega, mis takistavad ratsionaalset arutelu, kui teil pole väljavaadet oma muresid rahuldada (nt ettevõtte poliitika) või kui teised inimesed võivad probleemi lahendamiseks paremini sobida. Sunnimine. Peakonna tegevuse eesmärk on konflikti mahasurumine oma volituste ja alluvate suhtes kohaldatava haldusliku mõju meetodite kaudu. Silumine Juhi peamine eesmärk on taastada meeskonnas normaalsed suhted ja soodne õhkkond.
Organisatsioonis on konflikt vältimatu ja seetõttu tuleb nende lahendamiseks leida erinevaid vahendeid ning meetodeid, mis aitavad organisatsioonil oma tööviljakust suurendada[ CITATION 3Sur l 1061 ]. Konfliktid organisatsioonides lahendatakse järgmiselt: Vältimine (dodging). See meetod viitab sellele, et juht ei soovi konfliktiolukordi märgata ja mitte sekkuda nendesse. Vältimine on asjakohane, kui ettevõtted on liiga hõivatud olulisemate muredega. Lisaks see meetod on efektiivne siis, kui olukord on laetud emotsioonidega, mis takistavad ratsionaalset arutelu, kui teil pole väljavaadet oma muresid rahuldada (nt ettevõtte poliitika) või kui teised inimesed võivad probleemi lahendamiseks paremini sobida. Sunnimine. Peakonna tegevuse eesmärk on konflikti mahasurumine oma volituste ja alluvate suhtes kohaldatava haldusliku mõju meetodite kaudu. Silumine Juhi peamine eesmärk on taastada meeskonnas normaalsed suhted ja soodne õhkkond.
Organisatsioonis on konflikt vältimatu ja seetõttu tuleb nende lahendamiseks leida erinevaid vahendeid ning meetodeid, mis aitavad organisatsioonil oma tööviljakust suurendada[ CITATION 3Sur l 1061 ]. Konfliktid organisatsioonides lahendatakse järgmiselt: Vältimine (dodging). See meetod viitab sellele, et juht ei soovi konfliktiolukordi märgata ja mitte sekkuda nendesse. Vältimine on asjakohane, kui ettevõtted on liiga hõivatud olulisemate muredega. Lisaks see meetod on efektiivne siis, kui olukord on laetud emotsioonidega, mis takistavad ratsionaalset arutelu, kui teil pole väljavaadet oma muresid rahuldada (nt ettevõtte poliitika) või kui teised inimesed võivad probleemi lahendamiseks paremini sobida. Sunnimine. Peakonna tegevuse eesmärk on konflikti mahasurumine oma volituste ja alluvate suhtes kohaldatava haldusliku mõju meetodite kaudu. Silumine Juhi peamine eesmärk on taastada meeskonnas normaalsed suhted ja soodne õhkkond.
Organisatsioonis on konflikt vältimatu ja seetõttu tuleb nende lahendamiseks leida erinevaid vahendeid ning meetodeid, mis aitavad organisatsioonil oma tööviljakust suurendada[ CITATION 3Sur l 1061 ]. Konfliktid organisatsioonides lahendatakse järgmiselt: Vältimine (dodging). See meetod viitab sellele, et juht ei soovi konfliktiolukordi märgata ja mitte sekkuda nendesse. Vältimine on asjakohane, kui ettevõtted on liiga hõivatud olulisemate muredega. Lisaks see meetod on efektiivne siis, kui olukord on laetud emotsioonidega, mis takistavad ratsionaalset arutelu, kui teil pole väljavaadet oma muresid rahuldada (nt ettevõtte poliitika) või kui teised inimesed võivad probleemi lahendamiseks paremini sobida. Sunnimine. Peakonna tegevuse eesmärk on konflikti mahasurumine oma volituste ja alluvate suhtes kohaldatava haldusliku mõju meetodite kaudu. Silumine Juhi peamine eesmärk on taastada meeskonnas normaalsed suhted ja soodne õhkkond.
Seepärast püüangi oma töös veidi konflikti olemust valgustada, et saada ise sellest edaspidisteks probleemide lahendamiseks juhtnööre kuid ka selleks, et juhuslik lugeja mõistaks, et konflikti tekkimine ei tähenda, et sellega oleks tutvused lõppenud. Tuleb vaid probleemide lahendamiseks vestelda. 3 KONFLIKT ,,Ladinakeelne sõna communicatio tähendab suhtlust, sidet, ühendusteed. Sotsioloogias tähendab kommunikatsioon inimestevahelist suhtlemist, majanduses ja tehnikas aga ka infovahetust, ühendusteid. ... Suhtlemine on info ülekandumine edastajalt vastuvõtjale ja sellest arusaamine." (Alas, R.1997:191-192) See, mida keegi tahab teisele öelda, võib suuresti erineda sellest, mida teine aru saab. ,,Konflikt on mingi sekkumise või vastasseisu tulemusena tajutav sobimatu erinevus. Traditsioonilise seisukoha põhjal on konflikt halb ja seda peab vältima." (Alas, R
Sisukord: KONFLIKT............................................................................................Error: Reference source not found KONFLIKTIDE PÕHITÕED.............................................................Error: Reference source not found KONFLIKTIDE TÜÜBID põhjuste järgi:..........................................Error: Reference source not found KONFLIKTIDE AVALDUMISE TASANDID....................................Error: Reference source not found Organisatsioonikonfliktid.....................................................................Error: Reference source not found Võimaliku konflikti tunnetamiseks......................................................Error: Reference source not found Väärtuskonfliktide lahendamine väärtuste selgitamise kaudu.........Error: Reference source not found Konstruktiivne konflikt.........................................................................Error: Reference source not found Positiivse konfliktilahendi puhul......
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool R14KÕ1 KONFLIKTID MEESKONNAS Referaat Õppejõud: Mõdriku 2014 SISUKOR SISSEJUHATUS............................................................................................................4 1KONFLIKTI DEFINITSIOON....................................................................................5 2KONFLIKTIDE TEKKIMINE....................................................................................6 2.1Konflikti põhjused.....................................................................................................6 2.1.1Konflikti liigid........................................................................................................7 2.2Konflikti tagajärjed....................................................................................................7 3KONFLIK
Kõik kommentaarid