Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Efektiivne kommunikatsioon (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on parima meeskonnatöötaja isikuomadused ?
  • Millised on halva töökaaslase isikuomadused?
  • Kuidas õppida lahendama konflikte edukates meeskondades?
Vasakule Paremale
Efektiivne kommunikatsioon #1 Efektiivne kommunikatsioon #2 Efektiivne kommunikatsioon #3 Efektiivne kommunikatsioon #4 Efektiivne kommunikatsioon #5 Efektiivne kommunikatsioon #6 Efektiivne kommunikatsioon #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-11-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 15 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor murukas1 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
23
doc

Kursusetöö: KONFLIKT SEKRETÄRITÖÖS JA ORGANISATSIOONIS

suhtlusstiil kui ka kummagi vääruskumused. Konflikt on kerge tulema , kui sekretär teeb oletusi kliendi vajaduste kohta ega uuri neid tegelikult järele, sest "kõik eelmised ju tahtsid täispaketti". Samal ajal tunneb klient end segaduses ning rahulolematuna, mõeldes, et "kõik need sekretärid/asutused on ühesugused ja nende süsteem paindumatu". Samuti on oluliseks teguriks firmasisene mikrokliima ning sellest tingitud kommunikatsioon. Kui firmas on sõbralik ja usaldusväärne mikrokliima, siis on lihtne: · ettetulevaid probleeme ja konflikte esile tuua · lahti rääkida, leida kõiki osalisi võimaluste piires rahuldav lahendus · vajduse korral firmas muutusi läbi viia, kui konflikt oli tingitud firma töökorraldusest · konfliktist teha arukaid järeldusi 16

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Organisatsioonis on konflikt vältimatu ja seetõttu tuleb nende lahendamiseks leida erinevaid vahendeid ning meetodeid, mis aitavad organisatsioonil oma tööviljakust suurendada[ CITATION 3Sur l 1061 ]. Konfliktid organisatsioonides lahendatakse järgmiselt: Vältimine (dodging). See meetod viitab sellele, et juht ei soovi konfliktiolukordi märgata ja mitte sekkuda nendesse. Vältimine on asjakohane, kui ettevõtted on liiga hõivatud olulisemate muredega. Lisaks see meetod on efektiivne siis, kui olukord on laetud emotsioonidega, mis takistavad ratsionaalset arutelu, kui teil pole väljavaadet oma muresid rahuldada (nt ettevõtte poliitika) või kui teised inimesed võivad probleemi lahendamiseks paremini sobida. Sunnimine. Peakonna tegevuse eesmärk on konflikti mahasurumine oma volituste ja alluvate suhtes kohaldatava haldusliku mõju meetodite kaudu. Silumine Juhi peamine eesmärk on taastada meeskonnas normaalsed suhted ja soodne õhkkond.

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Organisatsioonis on konflikt vältimatu ja seetõttu tuleb nende lahendamiseks leida erinevaid vahendeid ning meetodeid, mis aitavad organisatsioonil oma tööviljakust suurendada[ CITATION 3Sur l 1061 ]. Konfliktid organisatsioonides lahendatakse järgmiselt: Vältimine (dodging). See meetod viitab sellele, et juht ei soovi konfliktiolukordi märgata ja mitte sekkuda nendesse. Vältimine on asjakohane, kui ettevõtted on liiga hõivatud olulisemate muredega. Lisaks see meetod on efektiivne siis, kui olukord on laetud emotsioonidega, mis takistavad ratsionaalset arutelu, kui teil pole väljavaadet oma muresid rahuldada (nt ettevõtte poliitika) või kui teised inimesed võivad probleemi lahendamiseks paremini sobida. Sunnimine. Peakonna tegevuse eesmärk on konflikti mahasurumine oma volituste ja alluvate suhtes kohaldatava haldusliku mõju meetodite kaudu. Silumine Juhi peamine eesmärk on taastada meeskonnas normaalsed suhted ja soodne õhkkond.

Kategoriseerimata
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Organisatsioonis on konflikt vältimatu ja seetõttu tuleb nende lahendamiseks leida erinevaid vahendeid ning meetodeid, mis aitavad organisatsioonil oma tööviljakust suurendada[ CITATION 3Sur l 1061 ]. Konfliktid organisatsioonides lahendatakse järgmiselt: Vältimine (dodging). See meetod viitab sellele, et juht ei soovi konfliktiolukordi märgata ja mitte sekkuda nendesse. Vältimine on asjakohane, kui ettevõtted on liiga hõivatud olulisemate muredega. Lisaks see meetod on efektiivne siis, kui olukord on laetud emotsioonidega, mis takistavad ratsionaalset arutelu, kui teil pole väljavaadet oma muresid rahuldada (nt ettevõtte poliitika) või kui teised inimesed võivad probleemi lahendamiseks paremini sobida. Sunnimine. Peakonna tegevuse eesmärk on konflikti mahasurumine oma volituste ja alluvate suhtes kohaldatava haldusliku mõju meetodite kaudu. Silumine Juhi peamine eesmärk on taastada meeskonnas normaalsed suhted ja soodne õhkkond.

Kategoriseerimata
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Organisatsioonis on konflikt vältimatu ja seetõttu tuleb nende lahendamiseks leida erinevaid vahendeid ning meetodeid, mis aitavad organisatsioonil oma tööviljakust suurendada[ CITATION 3Sur l 1061 ]. Konfliktid organisatsioonides lahendatakse järgmiselt: Vältimine (dodging). See meetod viitab sellele, et juht ei soovi konfliktiolukordi märgata ja mitte sekkuda nendesse. Vältimine on asjakohane, kui ettevõtted on liiga hõivatud olulisemate muredega. Lisaks see meetod on efektiivne siis, kui olukord on laetud emotsioonidega, mis takistavad ratsionaalset arutelu, kui teil pole väljavaadet oma muresid rahuldada (nt ettevõtte poliitika) või kui teised inimesed võivad probleemi lahendamiseks paremini sobida. Sunnimine. Peakonna tegevuse eesmärk on konflikti mahasurumine oma volituste ja alluvate suhtes kohaldatava haldusliku mõju meetodite kaudu. Silumine Juhi peamine eesmärk on taastada meeskonnas normaalsed suhted ja soodne õhkkond.

Kategoriseerimata
thumbnail
11
doc

Konfliktid

Seepärast püüangi oma töös veidi konflikti olemust valgustada, et saada ise sellest edaspidisteks probleemide lahendamiseks juhtnööre kuid ka selleks, et juhuslik lugeja mõistaks, et konflikti tekkimine ei tähenda, et sellega oleks tutvused lõppenud. Tuleb vaid probleemide lahendamiseks vestelda. 3 KONFLIKT ,,Ladinakeelne sõna communicatio tähendab suhtlust, sidet, ühendusteed. Sotsioloogias tähendab kommunikatsioon inimestevahelist suhtlemist, majanduses ja tehnikas aga ka infovahetust, ühendusteid. ... Suhtlemine on info ülekandumine edastajalt vastuvõtjale ja sellest arusaamine." (Alas, R.1997:191-192) See, mida keegi tahab teisele öelda, võib suuresti erineda sellest, mida teine aru saab. ,,Konflikt on mingi sekkumise või vastasseisu tulemusena tajutav sobimatu erinevus. Traditsioonilise seisukoha põhjal on konflikt halb ja seda peab vältima." (Alas, R

Ajakasutuse juhtimine
thumbnail
16
rtf

KONFLIKT

Sisukord: KONFLIKT............................................................................................Error: Reference source not found KONFLIKTIDE PÕHITÕED.............................................................Error: Reference source not found KONFLIKTIDE TÜÜBID põhjuste järgi:..........................................Error: Reference source not found KONFLIKTIDE AVALDUMISE TASANDID....................................Error: Reference source not found Organisatsioonikonfliktid.....................................................................Error: Reference source not found Võimaliku konflikti tunnetamiseks......................................................Error: Reference source not found Väärtuskonfliktide lahendamine väärtuste selgitamise kaudu.........Error: Reference source not found Konstruktiivne konflikt.........................................................................Error: Reference source not found Positiivse konfliktilahendi puhul......

Psühholoogia
thumbnail
13
docx

Konfliktid meeskonnas

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool R14KÕ1 KONFLIKTID MEESKONNAS Referaat Õppejõud: Mõdriku 2014 SISUKOR SISSEJUHATUS............................................................................................................4 1KONFLIKTI DEFINITSIOON....................................................................................5 2KONFLIKTIDE TEKKIMINE....................................................................................6 2.1Konflikti põhjused.....................................................................................................6 2.1.1Konflikti liigid........................................................................................................7 2.2Konflikti tagajärjed....................................................................................................7 3KONFLIK

Meeskonnatöö




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun