Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Konfliktid organisatsioonis (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Konfliktid organisatsioonis #1 Konfliktid organisatsioonis #2 Konfliktid organisatsioonis #3 Konfliktid organisatsioonis #4 Konfliktid organisatsioonis #5 Konfliktid organisatsioonis #6 Konfliktid organisatsioonis #7 Konfliktid organisatsioonis #8 Konfliktid organisatsioonis #9 Konfliktid organisatsioonis #10 Konfliktid organisatsioonis #11 Konfliktid organisatsioonis #12 Konfliktid organisatsioonis #13 Konfliktid organisatsioonis #14 Konfliktid organisatsioonis #15
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2021-10-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 0 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 403321 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

• teistele kahju tekitamiseks kasutatakse pilkeid ja solvanguid • püütakse kolleege leeridesse jagada • pealekaebamine, ässitamine, laim • vastaspoole kohalolek mõjub ärritavalt • jäine viisakus • apaatia, üldine loidus, passiivsus töörühmas, • boikott [ CITATION 1Urv l 1061 ] 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON Konflikte tüüpide on palju. Enne vaidluse lahendamist peate valima selle tüpoloogia. Toon välja kõige olulisemad, mis kirjeldavad konfliktide erinevusi organisatsioonis. Põhjuse järgi tüpoloogia: Suhtekonflikt: töötajate inimestevahelistest pingetest tulenev konflikt, mis on seotud sisemise suhtega, mitte käsitletava projektiga. [ CITATION 3Sur l 1061 ] See keskendub inimestevahelistele suhetele. Need on otse inimeste vahel ja võivad olla üle rollistiili, ressursside või isegi isikupära. See konflikt võib tungida organisatsiooni kõikidesse osadesse ja kahjustada seda. Suhtekonflikt võib kiiresti nõuda kogu tähelepanu ja energiat.

Kategoriseerimata
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

• teistele kahju tekitamiseks kasutatakse pilkeid ja solvanguid • püütakse kolleege leeridesse jagada • pealekaebamine, ässitamine, laim • vastaspoole kohalolek mõjub ärritavalt • jäine viisakus • apaatia, üldine loidus, passiivsus töörühmas, • boikott [ CITATION 1Urv l 1061 ] 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON Konflikte tüüpide on palju. Enne vaidluse lahendamist peate valima selle tüpoloogia. Toon välja kõige olulisemad, mis kirjeldavad konfliktide erinevusi organisatsioonis. Põhjuse järgi tüpoloogia: Suhtekonflikt: töötajate inimestevahelistest pingetest tulenev konflikt, mis on seotud sisemise suhtega, mitte käsitletava projektiga. [ CITATION 3Sur l 1061 ] See keskendub inimestevahelistele suhetele. Need on otse inimeste vahel ja võivad olla üle rollistiili, ressursside või isegi isikupära. See konflikt võib tungida organisatsiooni kõikidesse osadesse ja kahjustada seda. Suhtekonflikt võib kiiresti nõuda kogu tähelepanu ja energiat.

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

• teistele kahju tekitamiseks kasutatakse pilkeid ja solvanguid • püütakse kolleege leeridesse jagada • pealekaebamine, ässitamine, laim • vastaspoole kohalolek mõjub ärritavalt • jäine viisakus • apaatia, üldine loidus, passiivsus töörühmas, • boikott [ CITATION 1Urv l 1061 ] 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON Konflikte tüüpide on palju. Enne vaidluse lahendamist peate valima selle tüpoloogia. Toon välja kõige olulisemad, mis kirjeldavad konfliktide erinevusi organisatsioonis. Põhjuse järgi tüpoloogia: Suhtekonflikt: töötajate inimestevahelistest pingetest tulenev konflikt, mis on seotud sisemise suhtega, mitte käsitletava projektiga. [ CITATION 3Sur l 1061 ] See keskendub inimestevahelistele suhetele. Need on otse inimeste vahel ja võivad olla üle rollistiili, ressursside või isegi isikupära. See konflikt võib tungida organisatsiooni kõikidesse osadesse ja kahjustada seda. Suhtekonflikt võib kiiresti nõuda kogu tähelepanu ja energiat.

Kategoriseerimata
thumbnail
20
docx

Kursusetöö

1 Virge Nurk KIINDUMUSHÄIREGA NOORUKITE TOETAMINE MAARJAMAA HARIDUSKOLLEEGIUMI NÄITEL Kursusetöö Õppeaines: Sotsiaaltöö Tehnikainstituut Õpperühm: KST51/61 Juhendaja: Airi Mitendorf Tallinn 2021 2 Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1. teoreetilised lähtealused....................................................................................................................5 1.1 Kiindumusteooria.......................................................................................................................5 1.2 Kiindumussuhte liigid................................................................................................................6 1.4

Kategoriseerimata
thumbnail
42
docx

Saue linna aiandusteemalise kaupluse vajalikkus online version

XXXXXXX SAUE LINNA AIANDUSTEEMALISE KAUPLUSE VAJALIKKUS Rakendusliku kõrghariduse lõputöö Õppekava Ettevõtlus ja elamusmajandus, peaeriala elamusteenuste juhtimine Juhendaja: 2020 Olen koostanud töö iseseisvalt. Töö koostamisel kasutatud kõikidele teiste autorite töödele, olulistele seisukohtadele ja andmetele on viidatud. XXXXXXXXX ……………………………………………………………... (allkiri, kuupäev) Üliõpilase kood: XXXXXXXXX Üliõpilase e-posti aadress: [email protected] Juhendaja XXXXXXX Töö vastab lõputööle esitatud nõuetele …………………………………………………………..… (allkiri, kuupäev) Kaitsmiskomisjoni esimees: Lubatud kaitsmisele ………………………………………………………….

Kategoriseerimata
thumbnail
9
docx

Juhtumi analüüs

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL MA17 KÕ1 Birgit Rool JUHTIMISVALDKONNA JUHTUMI ANALÜÜS Iseseisevtöö Õppejõud: Heli Freienthal MBA Mõdriku 2019 JUHTIMISSITUATSIOONI KIRJELDUS Proua Kask on töötanud ettevõttes sekretärina viis aastat. Kui ta tööle tuli, siis oli ta vormistatud kui ühe firma sekretär. Viie aasta jooksul on tema töömaht suurenenud – temale on lisandunud veel kolme sama ettevõtte allüksuste sekretäri ülesanded ja haldus. Töömahu suurenemisega ei ole proua Kase palk tõusnud. Häirivaks teguriks on saanud ka tema töökeskkond, täpsemini siis kabineti valgustus, mis on äärmiselt kehva ja tool millel ta peab igapäevaselt istuma. Proua Kasel on kaks ülemust härra Pilv ja proua Orav. Proua Kask pöördus valgustuse ja palga osas härra Pilve poole, aga härra Pilv vastas, et kuna proua Kask on senini kogu tööga hakkama saanud

Kategoriseerimata
thumbnail
43
docx

Uue toote tasuvuse analüüs - lõputöö

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Majandusarvestuse õppekava Galina Kovalevskaja UUE TOOTE TASUVUSE ANALÜÜS AKTSIASELTSIS Lõputöö Juhendaja: Merje Õun, MA Mõdriku 2018 Sisukor РЕЗЮМЕ.......................................................................................................................4 SISSEJUHATUS............................................................................................................5 1 TOOTE VÕI TEENUSE OMAHIND JA TASUVUSE ANALÜÜS........................7 1.1 Kulude olemus ja liigitamine................................................................................7 1.2 Omahinna arvutamine.........................................................................................12 1.3 Tasuvusanalüüs ja tasuvuse näita

Omahinna arvestus
thumbnail
15
doc

Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis

MAINORI KÕRGKOOL Rakenduspsühholoogia õppesuund Personalijuhtimise eriala KONFLIKTI LAHENDAMISE VÕIMALUSED ORGANISATSIOONIS Ainetöö Juhendaja: Helina Vigla Konfliktide lahendamise võimalused organisatsioonis 2 Tallinn 2009 Konfliktide lahendamise võimalused organisatsioonis 3 SISUKORD SISSEJUHATUS...................................................................................................................4 1. KONFLIKTI OLEMUS..................................................................................................... 5 1.1. Konflikti tunnused, tüübid ja tekkepõhjused...............................................................5 1.2. Konflikti lahendamise võimalused..............................................................

Ainetöö




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun