Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Eesmärgista enda edasiõppimine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Eesmärgista enda edasiõppimine #1 Eesmärgista enda edasiõppimine #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-09-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tiitsaksakulm Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
doc

Kutseõppest ja kutsekoolidest, mis asuvad Eestis ning mida nad võimaldavad anda õppijale

arendamisele, hindamisele, tunnustamisele ja võrdlemisele. Kutsesüsteemi eesmärk on:  toetada Eesti töötajate konkurentsivõimet - töötajad on kompetentsed, neil on edukaks tegevuseks vajalikud teadmised, oskused, vilumused ja hoiakud;  olla tugistruktuuriks haridussüsteemile - kutsealasele tegevusele suunatud õppe sisu ja kvaliteet vastab tööturul nõutavale;  aidata kaasa inimeste kompetentsuse hindamisele ja tunnustamisele olenemata, kus ja kuidas õppimine on toimunud;  muuta kutsed riigisiseselt ja rahvusvaheliselt võrreldavaks. Kutsesüsteemi osad:  Kutsete klassifitseerimine ja kataloogimine, väljundiks kutsete kataloog  Kutsestandardid  Kutse andmine, väljundiks kutsetunnistused Koolilõpetajate ja töötajate kompetentsuse vastavusse viimiseks tööturul nõutavaga selgitab kutsesüsteem välja kutsealal erinevates rollides edukaks töötamiseks vajaliku kompetentsuse ja igale neist koostatakse vastav kutsestandard

Ühiskond
thumbnail
24
pdf

Minu LÜG mälestusraamat

Kallis lugeja! See mälestusraamat on kirjutatud ning koostatud seoses minu selle aastase praktilise tööga ning on pühendatud Läänemaa Ühisgümnaasiumi viiendale juubeliaastale. Ma loodan, et kõik kes Te seda loete, saate kooli ajalugu ja sündimise lugu veidikene rohkem teadma ning ehk need toredad mälestused kattuvad veidigi Teie enda omadega. Sooviksin väga tänada oma juhendajat Monika Undot tema kannatlikkuse eest ning kõiki vilistlasi, kes olid nõus oma mälestusi minuga jagama. Mul on olnud väga lõbus Teie lugusid lugeda ja ma loodan, et ka kõigile teistele toovad need lood naeratuse näole. Suur aitäh! Palju õnne Läänemaa Ühisgümnaasium! Loodan, et neid rõõmsaid ja lõbusaid aastaid tuleb veel sadu! 2 Natuke ajaloost..

Ühiskond
thumbnail
21
doc

Kokkuvõte R.S Sharma raamatust

proovitud teha. Juhtimine ei eelda positsiooni (mees, naine,tegevdirektor), see eeldab tegutsemist. Juhtimine on innustamine, ergutamine, mõjutamine. Juhtimises pole peamine asjade korraldamine, vaid inimeste arendamine. Juhtimine on see, kui aitad täiel määral anded valla päästa inimestel, kes püüdlevad visiooni poole, mille väärtust ja tähendust oled aidanud neil mõista. Juhtimine on oskus, mitte anne (58). Selle oskuse täiustamiseks töötavad nad enda kallal pidevalt. Nad (juhid) peavad elama nii olevikus kui tulevikus (võime kaugemale näha). Joogi Raman ,,Sisekaemuslik juht on see, kes on õppinud keskenduma mäetipule, raiudes samal ajal puhtaks tippu viivat rada." Ettevõte, millel puudub fanaatiline pühendumus tegevuse täiustamisele, jääb varsti konkurentidele varju. Aga ettevõte, millel puudub põrutavalt selge siht, mille nimel tööd teha, lõpetab peatselt igasuguse äritegevuse. V ptk HAARAVA TULEVIKUKAVA RITUAAL

Ühiskond
thumbnail
45
doc

Andekas laps

Undi poolt loodud uurimisgrupis ,,Andekas laps". Eelkooliiga on põhjust pidada kriitiliseks perioodiks, sest selles eas laste arengutempo on kiire ja ühtlasi on ta ka vastuvõtlik kõigele pakutabale. Seega kerkib just eelkoolieas probleem, kuidas lapse individuaalseid võimeid märgata, neid identifitseerida ning andeid arendada (Vikat 2002: 27). Andeka lapse põhiliseks mootoriks on huvi ­ ta teeb sellepärast, et teha on tore. Mida loovam on lapse, seda rohkem teeb ta tegemise enda pärast ja seda vähem kiitasaamise ja kasu pärast. Loovat last haarab huvitava ülesande lahendamine jäägitult, monotoonse puhul ilmneb aga tema püsimatus. Just iseseisev ja sõltumatu tegevus iseloomustab loovat last. Loovuse protsessis avastab laps enda ja ümbritseva jaoks alati midagi uut. Ta avastab uut ka iseendas (Vikat 2002: 36). Vanemate roll lapse loovuse arendamisel tähtsustub eeskätt lapse huvide suunamise ja stimuleerimise kaudu

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

) mingi teema käsitlemisel arvestada kõikide õpilaste soovide, huvide ja seniste teadmiste-kogemustega, siis individuaalsel töövormil on siinkohal oluline eelis. Õpimotivatsiooni suurendamine. Kui anda õpilasele mõista, et kõik tema senised nii koolis kui ka väljaspool seda kogutud teadmised ja oskused on väärtuslikud, võib eeldada, et ka õpilane suhtub õpetaja teadmistesse suurema tähelepanuga ning oskab neid paremini enda kogemustega seostada. Eneseteostuse toetamine. Praktilise töö teostamine on terviklik loomeprotsess, millel on kindel algus ja lõpp, ning positiivne tulemus annab julgust uute projektide algatamiseks. (RÕK 2. ptk, üldosa 1. jagu §2 (1)) 1 8 Ettevõtlikkuse tähtsustamine. Kooli õhkkond, mis soodustab ideede

Uurimistöö
thumbnail
28
pdf

konspekt Brain-Powered Weight Loss

........................................................11 Uue sisemise dialoogi loomine......................................................................................................12 Pointer 9: On raske kaotada kaalu, kui keelad endale kogu aeg naudinguid ja rõõmu........12 How to hound your dealing skills..................................................................................................12 Learning the skill of diversion. Kõrvalesuunamise oskuse õppimine...........................................13 Diversion Skill Praktice............................................................................................................13 Absoluutidest ja äärmustest vabanemine.......................................................................................13 Self defeating thougts – positive counterthougs.......................................................................13 Võta automaatsus mõtetest välja...........

Kognitiivne psühholoogia
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

Kas tööl on korrektselt vormistatud tiitelleht? Kas tööl on sissejuhatus ja kokkuvõte? Kas tööle on lisatud kirjanduse loetelu? Kas töö lisad on paigutatud töö lõppu? Töö sisu Kas kasutatud mõisted on selgelt välja toodud? Kas töö meetod on põhjendatud ja seda on töös korrektselt kasutatud? Kas kogutud materjal on esitatud ülevaatlikult ja selgelt? Kas kogutud materjali on analüüsitud? Kas tabeleid ja jooniseid on töös kirjeldatud, lahti seletatud? Kas autori enda mõtted on eristatud tsitaatidest ja refereeringutest? Kas töö teooriaosa on seotud uurimusliku osaga? Kas töö põhiosa on jaotatud peatükkideks? Kas peatükid on loogilises järjestuses ning üksteisega sisuliselt seotud? Kas töö sissejuhatuses esile toodud probleemile/hüpoteesile antakse kokkuvõttes vastus? Töö vormistus Kas töö leheküljed on nummerdatud? (aga lisal?) Kas peatükid on nummerdatud? Ega ükski pealkiri ei ole jäänud lehekülje lõppu?

Eesti keel
thumbnail
164
pdf

Karjäärinõustamise käsiraamat 2014

on osutunud kõige tõhusamaks. Sageli alustab nõustaja vestlust küsimusega, milline tulemus nõustatava arvates sel vestlusel on või peaks olema. Küsimuste näited (ringküsitlemine): • Millal seda probleemi ei ole? • Mida tunneksid, mõtleksid teised, kui käituksid teatud viisil? • Kellele sind ümbritsevatest inimestest on kõige olulisem, et sa otsustaksid minna edasi õppima? • Kui sa saaksid täispalgalise töökoha, milliseid muudatusi tooks see kaasa sinu enda, sinu naise, laste ja sõprade jaoks? Nõustaja ülesanne on leida ressursid, mis aitaksid probleemist üle saada. Samuti tuleb prob- leemi suhestada nõustatavat ümbritsevate inimestega. Kasutatakse mitmesuguseid kodutöid, millega kliendil tuleb vestluste vahelisel ajal iseseis- valt tegeleda. Nõustatava suhe nõustajaga on jagatud 3 kategooriasse. • Külastussuhe: nõustatav astub sisse ainult selleks, et “heita pilk peale”, mida nõusta-

Ametijuhend




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun