Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas tehakse ja mis seadmeid kasutatakse teede seisukorra jälgimisel?
  • Miks ja kuidas neid rakendatakse?
  • Kuidas antud deformatsioonid inventeeritakse ?

Lõik failist


  • Eesti teede arengu lühiajalugu ja teehoolde ajalugu, 1928 välja antud maanteeseadus;
    1669 Rootslased kaardistasid1816 pandi teekohustus talupoegadele,1918 loodi maanteeamet , 1928 kehtestatakse maanteeseadus, 1958 hakati TIPis õpetama , alates 2011 neli regionaalset asutust
  • Teeseaduse punktid, mis on seotud teehooldega;
    Teehoid , Tee ehitamine, Te remontimine, tee hooldamine Tee suhtes esitatavad nõuded(Tee seisund), Teehoid (tee remontimine, teehoiu järelvalve, tegevusluba ,),
  • Tegevusloa väljastamine, nõuded;
    luba antakse füüsilisele või juriidilisele isikule, kes on täitnud nõuded vastava teehoitöö tegemiseks luba on vaja ehitamiseks, sildade ehituseks, projekteerimiseks, ekspertiisiks, järelvalveks Firmal peab olema vähemalt üks paberiga töötaja, kellel on vähemalt kolmeaastane kogemus libeduse tõrjel, puhastamisel korrashoiul ei pea tegevusluba olema.
  • Eesti teedevõrgu olem;
    Riigimaanteed 16472km, sh põhimaanteed tugimaanteed kõrvalmaanteed rambid ja ühendusteed, kohalikud teed ja erateed, linnatänavad ja teed - kokku 58000km
    Katted -asfalt, mustkate, tuhaga stabiliseeritud, pinnatud kruus, kivikate, kruusa ja pinnasteed
  • Hooldustööde organiseeritus riigimaanteedel;
    Varasemad teedevalitsused on kaotatud , tööd teevad riigiettevõtjad-Tartumaa teed, pärnumaa teed, saare teed, võru teed-ühinesid eestimaa
  • Vasakule Paremale
    Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused #1 Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused #2 Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused #3 Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused #4 Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused #5 Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused #6 Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused #7
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-01-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor hannesmust Õppematerjali autor
    Tehnikakõrgkooli materjal

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    25
    docx

    Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020

    .............................................................................3 2. Riigimaanteede üldandmed...........................................................................4 2.1 Riigimaanteede seisundi muutused.........................................................4 2.2Riigimaanteede katete keskmiste vanuste muutused...............................5 3.Teehoiu rahastamise üldpõhimõtted............................................................6 3.1 Kohalike omavalitsuste teede hoiu rahastamine...................................7 3.2 Välisvahendite kavandamine ja kasutamine.........................................8 4. Teehoiukava kavandamise ja vahendite jaotamise põhimõtted.................9 4.1 Teehoiukava finantsplaan.......................................................................10 4.1.1 Teedevõrgu säilitamine.....................................................................11 4.1.1.1Teede hooldamine.............................

    Ühiskond
    thumbnail
    16
    docx

    Tehnilise infrastruktuuri alused: Teede osa kordamisküsimused

    · Otstarbe järgi maanteesild, raudteesild, ühissild, kergliiklussild, insenerkommunikatsioonide sild · Materjali järgi puitsild, kivisild, terassild, raudbetoonsild, pingbetoonsild · Konstruktsiooni järgi kaarsild, konsoolsild, rippsild, talasild, vantsild 29) Rajatise asukoha valik 1) Geoloogilised iseärasused 2) Hüdromeetrilised iseärasused 3) Hüdroloogilised iseärasused 4) Jõesängi iseärasused 30) Mis on ristmik, riste, ramp? · Ristmikuna tuleb käsitleda sellist teede lõikumiskohta, kus ühelt lõikuvalt teelt on võimalik siirduda teisele teele ja vähemkoormatud haru liiklussageduses on üle 20 a/ööpäevas. · Kui ühelt lõikuvalt teelt teisele ei ole võimalik siirduda, siis sellist teede lõikumiskohta nimetatakse risteks. · Ramp on kaht eritasandil lõikuvat teed ühendav teeosa ristmikul. 31) Ristmike liigitus, lihtristmik, neljaharuline ristmik jne Kolmeharulised ristmikud: T ja Y kujulised

    Tehnilise infrastruktuuri alused
    thumbnail
    11
    docx

    Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused

    maanteesild, raudteesild, ühissild, kergliiklussild, insenerkommunikatsioonide sild · Materjali järgi puitsild, kivisild, terassild, raudbetoonsild, pingbetoonsild · Konstruktsiooni järgi kaarsild, konsoolsild, rippsild, talasild, vantsild 29) Rajatise asukoha valik · Rajatise asukoha valik: 1) Geoloogilised iseärasused 2) Hüdromeetrilised iseärasused 3) Hüdroloogilised iseärasused 4) Jõesängi iseärasused 30) Mis on ristmik, riste, ramp? · Ristmikuna tuleb käsitleda sellist teede lõikumiskohta, kus ühelt lõikuvalt teelt on võimalik siirduda teisele teele ja vähemkoormatud haru liiklussageduses on üle 20 a/ööpäevas. · Kõrvalharu väiksema liiklussageduse puhul tuleb teede lõikumiskohta käsitleda maha- või pealesõiduna. · Kui ühelt lõikuvalt teelt teisele ei ole võimalik siirduda, siis sellist teede lõikumiskohta nimetatakse risteks. · Kõik teed, mis koonduvad ristmikku, on ristmiku harud. · Ristmikud ja risted jagunevad sama- ja eritasandilisteks.

    Tehnilise infrastruktuuri alused
    thumbnail
    12
    docx

    Teed

    Tugimaantee - Tartu – Jõgeva - Aravere, Pärnu-Lihula. Kõrvalmaantee - TÕRVANDI - ROIU – UNIKÜLA; TARTU - ILMATSALU - RÕHU. Ramp ja ühendustee. Muu majandus- ja kommunikatsiooniministri otsuse alusel riigimaanteede nimekirja kantud tee. Kohalik tee - kohalik maantee, tänav, jalgtee ja jalgrattatee, kohalikuks liiklemiseks ettenähtud talitee ja valla- või linnavalitsuse ja eratee omaniku vahel sõlmitud lepingu alusel avalikuks kasutamiseks määratud eratee. Kohalike teede nimekiri määratakse valla- või linnavolikogu otsusega. Eratee - paikneb juriidilise või füüsilise isiku kinnisasjal. Erateed võib kasutada üksnes kinnisasja omaniku loal. Metsatee - riigi omandisse jäetud maal paiknev valdavalt riigimetsa majandamiseks kasutatav tee. Tänav on linnas, alevis või alevikus paiknev tee, mis on ehitatud või kohandatud sõidukite või jalakäijate liiklemiseks. Jalgtee ja jalgrattatee on tee, mis on ehitatud või kohandatud

    Tee-ehitustööd
    thumbnail
    38
    doc

    Teedeehitus TÖ-le

    väljatöötamine. Asutused: Põhja Regionaalne Maanteeamet Tallinnas, Lääne Regionaalne Maanteeamet Pärnus, Lõuna Regionaalne Maanteeamet Tarus, Ida Regionaalne Maanteeamet Rakveres. 5. Kus saab õppida teedeehitust (3) 1) Järvamaa Kutsehariduskeskus; 2) Tallinna Tehnikaülikool; 3) Tallinna Tehnikakõrgkool 6. Nimeta teedeehitusettevõtteid (vähemalt 5) Tref, Talter, Tallinna Teede AS, Nordecon Infra, Teede REV-2 7. Nimeta teede projekteerimisega tegelevaid ettevõtteid (vähemalt 5) K-Projekt, Sweco Projekt, Teekaru, Tinter, Amhold 8. Nimeta teede järelvalvega tegelevaid ettevõtteid (vähemalt 5) Teede Projektijuhtimise AS, Ramboll Eest, Telora-e, Infragate Eesti 9. Nimeta teehooldusega tegelevaid ettevõtteid (vähemalt 5) Teho, Tänavapuhastuse AS, Cleanaway, Jaaksoni Linnahooldus 10. Mis on transpordisüsteemi esmane ülesanne

    Ökoloogia ja keskkonnakaitse
    thumbnail
    27
    doc

    Teedeehituse eksami vastused

    · teeregistri, liiklusregistri pidamine · osalemine õigusaktide väljatöötamisel Kohalikud asutused: · Põhja Regionaalne Maanteeamet Tallinnas · Lääne Regionaalne Maanteeamet Pärnus · Lõuna Regionaalne Maanteeamet Tartus · Ida Regionaalne Maanteeamet Rakveres 5. Teedeehitust saab õppida: Järvamaa Kutsehariduskeskus, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikakõrgkool 6. Teedeehituse ettevõtted: Teede REV-2, Talter, Tref, Destia, Tallinna Teede AS 7. Teedeprojekteerimise ettevõtted: EA Reng, K-Projekt, Amhold, Teekaru, Tinter 8. Järelevalvet teostavad ettevõtted: Telora-E, Teede Projektijuhtimise AS, Taalri Varahaldus, Ramboll Eesti, Infragate Eesti 9. Teehooldus ettevõtted: Teho, Tänavapuhastuse AS, Cleanaway, Jaaksoni Linnahooldus, Talter As 10. Transpordisüsteemi ülesanne: võimaldada kõikidele inimestele ja ettevõtetele juurdepääs nende

    Ehituskonstruktsioonid
    thumbnail
    9
    odt

    Teedeehituse tehnoloogia

    uunedamine külmsegu asfaldina kus freespurule on lisatud bituumeniemulsiooni. 2. Stabiliseeritakse üle 100mm, stabiliseeritakse tsemendi, bituumenemulsiooni või vahtbituumeniga. Heade haarde ja sõiduomaduste saavutamiseks on stabiliseeritud kihi peale vaja laotada korralik kate. Väikese liiklusega teede puhul võib kasutada pindamist või õhukest asfaltbetoon katet. Raske liikluse korral on lisaks asfaltkattele vaja rajada ka asfaltbetoonist aluskiht. Täitematerjal/asfaldpuru stabiliseerimine. Kasutatakse selliste kahjustatud katendi konstruktsioonide parendamiseks kus on täitematerjalist alused ja suhteliselt õhukesed ühe või mitmekordsed asfaltkatted. Kahjustused avalduvad tavaliselt : · Tugevalt pragunenud asfaltkihtides · Deformeerunud täitematerjali kihtides

    Teedeehitus
    thumbnail
    9
    docx

    Teedeehituse tehnoloogia kordamisküsimused

    Teedeehituse tehnoloogia kordamisküsimused 1)tee trassi topograafilise maa-ala plaani koostamine; 2) tee trassi väljamärkimine looduses; 3) side- ja elektriliinide ümberehitus või paigaldus; 4) torujuhtmete ja kollektorite ümberehitus või paigaldus; 5) tee trassi puhastamine metsast ja võsast ning planeerimine; 6) teehoiuga seotud reservmaade, masinate seisuplatside, materjalide laoplatside jm puhastamine, planeerimine ning ettevalmistamine; 7) ümbersõiduteede ja objektisiseste teede rajamine 2)nõlvu m=C/H H-sügvus, C- nõlva alus(pikkuse projektsioon horisontaal tasandil) kraavi ristlõige F=h(b+mh) kraavi pealtlaius a=b+2mh b-põhja laius 3)sirged pikad lõigud tähistatakse 3-4m kõrguste tähistega iga 0.5-1 km tagant, peale selle püstkõverate ja siirdekõverate alg-ja lõpppunktidesse. Rõhtkõveral tähistatakse 500m ja suurema raadiuse juures 20m tagant, raadiusel 100-500m kümne meetri tagant ja alla 100m raadiuse juures 5m tagant.

    Teedeehitus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun