Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Erinevate reklaami võimaluste analüüs. (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis ajju sööbib ?

Lõik failist


PLUSSID
MIINUSED
Internett
Info on mitmekülgne,
Infot on liiga palju, ajab segadusse
palju erinevaid ühes kohas.
telefoni-ja
Teemad on lahterdatud,
Info võib olla aegunud või pole piisavalt
ärikataloogid
kõik kontaktid on saadaval.
kirjeldatud eritingimusi.
Tuttavad
Info on kindel ja võib-olla
Hinnad ja kogused ja mis
kogemused teistel, aitavad
iganes info ei pruugi olla täpne
otsustada valikul .
ja võib erineda.
Messid-
Kohal on esindaja kes
Võib-olla kiidab liigselt oma
laadad
teab ja oskab võimalusi lahti
teenust või toodet, sest ta on
rääkida.
ikkagi müügiinimene.
Teiste ettevõtete
Saad ülevaateid eri-
Info ei pruugi olla nt.
kogemused
tingimustest ja võimalustest
konkurendil tõene.
Reklaam
Reklaam on meelepete ja kõik mida sulle seal korrutatakse
TV ja Raadio
muutub su ajus meeldivaks moosiks.
Enamik impulsiivoste tehake kuuldud-nähtud reklaamide
ajendil.
Andmebaasid
Saad konkreetse info,
Info võib olla puudulik,
1182 .1188
kindla ettevõtte kohta
teenindaja ei pruugi aru saada
mida sa üldse tahtsid.
Voldikud, ajakirjad
Erialased välja anded võivad
Kuid kas see pole jälle
juhatada kogemuste artiklite
mitte reklaam mis ajju sööbib ?
näol parimani.
Ettevõtte ostu
Saab infot müügi või teenuse
Kuid ei pruugi kattuda tänaste
ajalood
käibest.
pakkumiste ja võimaluste ja nõudlusega.
Erinevate reklaami võimaluste analüüs #1 Erinevate reklaami võimaluste analüüs #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-02-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KaitiA Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

 earned media suur osakaal 6. Olemasolevaid kanaleid ümberkujundav internet võib muuta traditsiooniliste turustuskanalite toimimist - minna mööda vahendajatest või jaemüüjatest (hulgimüüja võib pakkuda kõigile oma tooteid otse kodulehel, ettevõte võib vahendada kaupa otse tootjalt kliendini, loobudes seeläbi tarnijatest ja kauba vahepealsest ladustamisest). Vahendajaid võib ka juurde tekkida, kes töötavad omamoodi agregaatoritena - vahendavad ühes valdkonnas tegutsevate erinevate pakkujate teenuseid, pakuvad hinna- ja tootevõrdlusi. 7. Rahvusvahelisus - internet lihtsustab rahvusvahelistele turgudele sisenemist ning võimaldab seeläbi asuda tegutsema turgudel, kuhu varem oli pääs raskendatud asukoha keerukuse või suurte kulutuste tõttu 4. E-turunduse valdkonnad 1) E-keskkonnad (kodulehed, portaalid jm) 2) Ribareklaamid (bännerid) 3) E-postilahendused 4) Sotsiaalne meedia 5) E-turu-uuringud 6) E-andmebaasiturundus

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada kulueelsele ja rahvusvaheliste brändide

Turundus
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

Grupitööd, arutelud, näiteks: Brändi kogemus ja firma lubadused kliendile konkreetse ettevõtte näitel. 4.Turg ja selle prognoosimine. Turu prognoosimine. Turu-uuringud. Turundusuuring, turundusuuringu etapid. Uuringute jagunemine ja tüübid. Uuringu läbiviimise etapid. Andmete kogumise meetodid. Seminar, juhtumi analüüsid ja grupitööd: 5.Sihtgrupp, sihtgrupi valik. Segmenteerimine. Tarbijate sihtrühma jagamine vastavalt vajadustele, tunnustele, ostukäitumisele jm. Erinevate näidete analüüs. Positsioneerimine. Seminar, juhtumi analüüsid ja grupitööd. Näit grupitöö (3 inimest grupis): segmenteeri ühe grupiliikme tulevase ettevõtte kliendid vastavalt tema poolt pakutavale tootele/teenusele 6.Konkurentide analüüs. Konkurentsianalüüsi vajalikkus ja põhiprintsiibid. Erinevad strateegiad Seminar erinevate konkurentsistrateegiate kohta. 7. Integreeritud turunduskommunikatsioon (ITK). ITK vahendid ja nende vahendite omavaheline integreerimine

Majandus
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

............................17 7.2. Vahendajate tähtsus ja funktsioonid.................................................................. 17 7.3. Turustuskanali struktuur ja turustusstrateegiad.................................................18 8. MÜÜGITOETUS.....................................................................................................19 8.1. Müügitoetuse olemus ....................................................................................... 19 8.2. Reklaam.............................................................................................................22 8.3. Isiklik müük.......................................................................................................22 8.4. Müügiedendus................................................................................................... 24 8.5. Suhtekorraldus...................................................................................................24 9

Turunduse alused
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

...................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:  strateegiline turundus – analüüsile orienteeritud protsess (tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, konkurentide analüüs);  taktikaline turundus – keskendub konkreetse tegevuskava paikapanemisele (pannakse paika turundusmeetmestik – toode, hind, jaotus, toetus – ja turunduseelarve ning ajakava). Turunduse kohta on loodud väga palju mõisted. On ka markantsemaid, N.: Turunduseta äri on kui poisi silmapilgutus pimedas, ei näe seda tüdruk ega keegi muu; Turundus on kõik jne. jne.

Turunduse alused
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

Makrokeskkonna tundmine on vajalik, et ettevõte teaks, millistes raamides ta tegutseb. On selge, et turundaja ei ole suuteline muutma olulisemaid kultuuriväärtusi ühiskonnas või mõjutama demograafilisi trende, kuid tark turundaja võiks võimalusel võtta turunduskeskkonna suhtes ennetava, mitte tagantjärele targutaja roll. Selleks on tarvis teada, mida täpsemalt peetakse silmas ettevõtte turunduskeskkonna all. PEST-analüüs (ehk poliitiline, majanduslik, sotsiaalne ja tehnoloogiline analüüs) kirjeldab majanduskeskkonna erinevaid aspekte ja seda kasutatakse ettevõtte tegevuskeskkonna analüüsil. PEST analüüsi tähtsus- läbi selle leitakse SWOT analüüsis vajaminevaid väliskeskkonnast tulenevaid ohte ja võimalusi. Makromajanduslike väliste teguritena käsitletakse järgmisi keskkondi: ·demograafiline ­ tegeleb inimpopulatsiooni uurimisega suuruse, rahvastiku tiheduse, asukoha, vanuse, soo, rassi, töökohtade jms seisukohalt;

Turundus
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

klient saaks vajadusel küsida abi ja infot toote kohta. · Garantii ­ olemasolu annab positiivse signaali toote heast kvaliteedist. · Toote edasiarendus ­ klient muudab toote kasutusaega pikemaks või muudab toimivust nt arvutimängude puhul SORTIMENDI KUJUNDAMINE Sortiment - toodete ja tooteseeriate kogum, mida ettevõte müügiks pakub, sellel on neli mõõdet: laius , pikkus, sügavus ja kooskõlalisus. Laius ­ ettevõtte pakutavate erinevate tooteseeriate koguarv. Nt siidrid ja veed. Pikkus ­kogutoodete arv kõikides pakutavates tooteseeriates nt veel: aura plus, aura fruit, aura figuuri-sõbrad, aqua plus, aura spring, väska..., siidritel fizz ja fizz gold seega kokku on pikkus 8 Sügavus ­ toote variatsioonid ühes tooteseerias nt aura plusil on pohla ja sidruni maitse Kooskõlalisus - kuivõrd sarnased on ettevõtte tooteseeria lõppkasutuse, tootmise, jaotuskanalite ja muu poolest. Nt siider ja vesi et kustutada janu.

Turundus
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun