Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Venemaa riigipead - sarnased materjalid

thumbnail
6
pptx

Counter-Strike 1.6 - esitlus

CounterStrike 1.6 Tauri Hermet 7b CounterStrikest CounterStrike on esimeses isikus arvutimäng, mis arenes välja HalfLife'i modifikatsioonist. Tahad mängida? Ø Sa ei pea seda OSTMA, sa saad selle tõmmata TASUTA!! Kõige lihtsam viis: Mine Google.ee ja trüki CounterStrike 1.6 download või vaata YouTubes videosi. Arvutist Ø System Requirements Minimum: 500 MHz protsessor, 96MB RAM, 16MB videokaart, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection. Ø Recommended: 800 MHz protsessor, 128mb ram, 32mb + video kaart, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection. Parimad Relvad 1. M4A1 2. Ak47 3. Desert Eagle 4. Benelli M3 super 90 5. MP5A3 6. AWP Mis on mängu põhimõte? · Mäng on maailmas 1 online põnevusmäng. Osaled uskumatult realistlikus sõjas, mis on

Informaatika
12 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasium Margit Orma 11. klass SOTSIAALMEEDIAS POSTITUSTE LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki

Meedia
51 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Youtube

Strengths: Weaknesses: -Üle maailma levinud -Kasutajaid on nii palju, et on raske kontrollida -Väga populaarne mida keegi räägib seal. (halvad kommentaarid) -Domineeriv -Laetakse üles videosid, mis ei ole sobivad ja -Kättesaadav kõigile, kellel on ligipääs võivad solvata kedagi. internetile -Kerge kasutada -Pidevalt arenev -Kasutaja ei pea teenuse eest maksma -Inimesed ei pea tegema kasutajat, et vaadata videosid -Korraldatakse erinevaid üritusi, mis tõstab veelgi selle populaarsust Opportunities: Threats: -Arvutid levivad aina rohkem -Terve youtube server võib kokku joosta. -Aina rohkemad tehnikaesemed toetavad -Võidakse üles laadida andmekaitseseadusega

Majandus
39 allalaadimist
thumbnail
14
docx

IT alused - Referaat teemal Hispaania - variant 25

TTÜ Carl Siitsman HISPAANIA Referaat 2017 Suurimad linnad Sisukord L k 2 / 14 Suurimad linnad 1. AJALUGU 1) EELAJALUGU JA EEL-ROOMA RAHVAD PÜRENEE POOLSAAREL Tänapäeva inimese eellased, hakkasid Ibeeria poolsaarele saabuma Püreneedest umbes 35000 aastat tagasi. Poolsaare ajaloolised asukad olid ibeerlased ja keldid, neist esimesed ida- ja teised läänerannikul. Keskplatool segunedes said nendest keltibeerid. Varaseim linnakultuur usutakse olevat poolmüütiline lõunapoolne linn Tartessos. Umbes perioodil 500 eKr ­ 300

It
14 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

Reklaamid kui internetis edu saavutajad Tänapäeval on reklaamid kõikjal meie ümber. Telekas, raadios, linnatänavatel ja isegi ühistranspordis ja autodel . Reklaamid on juba osake meie ühiskonnast ning laieneb iga aastaga . Reklaamid ise on kas mingit toodet või teenust tutvustav video, pilt või heli. Reklaami eesmärkideks saab pidada tarbija ligimeelitamist ja toote või teenuse teadlikkuse edendamist, mõlemate juhtude puhul on tegu turundusliku eesmärgiga . Reklaamid võivad olla ka manipuleerivad ning neid saab liigitada mitmeti: meediakanalite, teemade/valdkondade, piirkonna ja tellijate järgi. Kuidas sai interneti reklaamidest multi-miljoni dollariline tööstusharu? Interneti tulekuga on enamus paberkandjatel olevatest reklaamidest kolinud üle netiavarustesse ning sellest on saanud multi-miljoni dollariline tööstus. Emaili teel saadetava reklaami nimeks pandi “spämm” ning selle loojaks oli Gary Thuerk

Makroökonoomia
2 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Innovatsioon loeng 2

Loeng 2: 1. Kuidas on arusaam innovatsiooniprotsessi toimumisest muutunud läbi aja? I põlvkond sai alguse peale II maailmasõda. Teaduse poolt surutud ja lükatud, põhiargument on see, et meil on turg paremas ääres, aga vaskus ääres on tegelikult teadus ja tehnoloogia ja teadusarendustegevus, mis tegelikult määrab ära kõik mida ettevõtted teevad ja kuidas nad saavad edukad olla. Rõhutatakse seda, et kõik saab alguse teadustegevusest ja arendustegevusest. Teadus-, arendustegevus, tootmine, turustamine ja müük, see käib sellise lineaarse rajana. Avaldati raamat ,,Teadus-piiritlematud võimalused" kus argumenteeriti seda, et kõige aluseks on väga tugev teadus ja sealt kaudu saab ka meie ettevõtlus olla edukas ja me saame nii palju sotsiaalseid probleeme ja ka majanduslikke probleeme selle kaudu lahendada. Vastukaaluks

Innovatsioon
54 allalaadimist
thumbnail
8
docx

SUSAN BOYLE (REFERAAT)

Aasta Novembris kui üks enim müüdud albumeid maailmas. Maailma huvi Susani vastu sai vallandatud tänu suurele kontrastile tema võimsa metsosoprani hääle ja veidi ebaatraktiivse välimuse vahel. Publik aplodeeris talle seistes, samuti ka Amanda ja Piers kohtunike hulgast. Susanist sai kohe ülemaailne interneti sensatsioon. Artikleid tema kohta ilmus paljudes ajalehtedes üle kogu maailma, sealhulgas ka Eestis. 9 päevaga said tema videod ­ show'dest, interviuudest, ,,Cry me a river" tõlgendamisest­ ligi 100 miljonit vaatajat. Tema esinemisproovi videot on vaadatud internetis mitusada miljonit korda. Vaatamata pidevast meedia huvist lõpetas ta finaalis siiski teise kohaga, kaotades Divercity tantsutrupile. Boyle debüütalbum ,,I dreamed a dream" säilis kui UK enim-müüdud album läbi kogu aja, lüües eelmist rekordi hoidjat Leona Lewis't, albumiga ,,Spirit". Tema teine album oli ,,The gift" (2010), kolmandaks ,,Someone to watch over me" (avaldatud 31

Muusika
15 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Rokkiv kitarriõpik algajaile

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

Muusika
12 allalaadimist
thumbnail
97
docx

Sissejuhatus anatoomiasse

. . 1. . ­ , , , , . : - ­ . - ­ : 1) (- ) 2) . - ­ : 1) 2) : - ; - ; - ; - ; - ; - ; - ; - . ( ): ­ ( ) ­ . . . . ­ .. . ­ . ­ , . . () ­ . . : ­ ; ­ ; ­ . !!! : - - - - - - ­ - - - ANATOME ­ ­ - : 2. . - (): 1. ­ ; 2. ­ : ( ); ( ) ­ os -, logos ­ : - - . (): 1. : - ­ - ­ , - ­ , 2. : - ­ - ­ (), , . - ­ . 3. : - ­ - ­ . . : ­ , : - - - - - 200 , 270. 36-40 , . : - 50% ; - 1/3 ­ , . ­ ­ . - 2/3 ­ , , . , , .. . : - : ­

Vene keel
2 allalaadimist
thumbnail
37
xlsx

Ehituskorraldus

Töö Eelnevad tööd Aja- Töö- Lisa Töö Järk kulu lisi i-j t TVA TVL A K2 2 3 1-2 7 0 7 B EM 4 3 3 1-3 6 0 6 C D2 5 5 3 2-4 5 7 12 D -1 7 4 3 2-5 5 7 12 E CK 3 5 6 3 3-7 0 6 6 F C3 3 4 3-12 2 6 8 G HEM 4 4 2 4-6 0 12 12 H DM 3 2 7 4-7 0 12 12 I J4 5 4 3 4-9 3 12 15 J MC 3 3 5 5-6 0 12 12 K -1 6 3 5-10 2 12 14 L JF 4 4 4 3 5-11 0 12 12 M D2 5 5 6-8 3 12 15 7-10 5 12 17

Ehituskorraldus
93 allalaadimist
thumbnail
4744
xlsx

Exceli töökeskkond

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstutuut Töö Exceli töökeskkond ja joonestusvahendid Üliõpilane Matrikli nr Õppejõud Kristina Murtazin Õpperühm 9/28/2013 X X X X X 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 X 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 X 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 X 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 X 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 X 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 X 3 1 8 0 3 3 0 8 1 3 Kokku 30 10 80 0 30 30 0 80 10 30 9/28/2013 Kesk 3

Informaatika
4 allalaadimist
thumbnail
37
xlsx

Inforaatika 1 - Keskkond

Tallinna Tehnikaulikool Energeetikainstituut Töö Ekseli tookeskond ja joonestusvahendid Üliõpilane Roman Rudenko Õppemarkmik Õppejõud Kaarel Allik Õpperuhm endid 143128 AAAB10 Roman Rudenko 143128 AAAB10 R o m a n R 4 3 1 2 8 u 4 3 1 2 8 d 4 3 1 2 8 e 4 3 1 2 8 n 4 3 1 2 8 k 4 3 1 2 8 o 4 3 1 2 8 x 4 3 1 2 8 x 4 3 1 2 8 x 4 3 1 2 8 Kokku 40 30 10 20 80 9/28/2011 x x x x x Kesk 8 2 1 3 4 3.6 8 2 1 3 4 3.6 8 2 1 3 4 3.6

Informaatika 1
8 allalaadimist
thumbnail
21
xlsx

1. kodune töö Keskkond

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö Exceli töökeskkond Üliõpilane Õppemärkmik Õppejõud Õpperühm märkmik xxxx92 rühm a b c d e X X X f 8 0 4 7 5 5 7 4 g 8 1 4 7 5 5 7 4 h 8 2 4 7 5 5 7 4 i 8 3 4 7 5 5 7 4 j 8 4 4 7 5 5 7 4 X 8 5 4 7 5 5 7 4 X 8 6 4 7 5 5 7 4 X 8 7 4 7 5 5 7 4 X 8 8 4 7 5 5 7 4 X 8 9 4 7 5 5 7 4 Kokku 80 45 40 70 50 50 70 40 23.09.2009 X X Kokku 0 8 48 0 8 49 0 8 50 0 8 51 0 8 52 0 8 53 0 8 54 0 8 55 0 8 56 0 8 57 0 80 525

Informaatika
146 allalaadimist
thumbnail
297
pdf

THE PSYCHOLOGY OF COMMUNICATION

W. Lambert Gardiner has been leading his life in neat, The Psychology of Communications multiple-of-five-year installments for the convenience of biographers. VOLUME 1 1935-1955 GROWING IN SCOTLAND Flunked out of elementary school, High School, and Glasgow University. The Psychology of VOLUME 2 1955-1960 STUDYING IN CANADA Communication Work by day and study by night. B. A. Sir George Williams University. High School Teaching Diploma McGill University. VOLUME 3 1960-1965 STUDYING IN USA Ph. D. Cornell University. Nothing else happened. VOLUME 6 1980-1985

Psüholoogia
14 allalaadimist
thumbnail
21
xlsx

Informaatika I kodutöö

Töö Üliõpilane Tallinna tehnikaülikool Informaatikainstituut Exceli töökeskkond Andres Vahopski Õppemärkmik 082022 Õpperühm AAVB11 Andres Vahopski 82022 A N D R E S V 8 2 0 2 2 2 A 8 2 0 2 2 2 H 8 2 0 2 2 2 O 8 2 0 2 2 2 P 8 2 0 2 2 2 S 8 2 0 2 2 2 K 8 2 0 2 2 2 I 8 2 0 2 2 2 X 8 2 0 2 2 2 X 8 2 0 2 2 2 Kokku 80 20 0 20 20 20 13.09.2008 X X X X Kokku 2 0 2 8 28 2 0 2 8 28 2 0 2 8 28 2 0 2 8 28 2 0 2 8 28 2 0 2 8 28 2 0 2 8 28

Informaatika
140 allalaadimist
thumbnail
21
xlsx

Rakendusstatistika arvutusgraafiline AGT

OSA A Tabel1 Xi ni ni*xi ni*(xi)2 ni(xi-Xk)2 9 37 1 37 1369 263,74 15 54 3 162 26244 1,73 18 intervalli nr 94 2 188 35344 3322,76 19 1 32 1 32 1024,00 2809,00 30 2 19 1 19 361 1172,38 32 3 33 1 33 1089 409,66 33 4 69 1 69 4761 248,38 37 5 51 1 51 2601 5,02 41 89 1 89 7921 1278,78 43 43 2 86 7396 209,72 43 18 1 18 324 1241,86 49 9

Rakendusstatistika
56 allalaadimist
thumbnail
7
xlsx

Keskkond

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö Exceli töökeskkond ja joonestusvahendid Üliõpilane Õppemärkmik ***958 Õppejõud Kristina Murtazin Õpperühm x x x x x x x x x x Keskmine x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 x 2 0 9 5 8 8 5 9 0 2 4,8 Kokku 20 0 90 50 80 80 50 90 0 20 x x x x x x x x x x a b Keskmine

Informaatika
7 allalaadimist
thumbnail
37
xls

Ettevõtteteooria

Mikroökonoomika Ettevõtteteooria Harjutus Harjutused majandusõpetuses (mikroökonoomika) Ettevõtteteooria Ülesanne 4.3 Valige ainuke õige vastusevariant tabeli põhjal Tõümmake sellele ring ümber Teie väikeettevõttes küpsetatakse saiakesi. Tabelis on toodud saiakeste kogutoodang ühes nädalas erineva arvu küpsetusahjude korral Ahjud, tk. 1 2 3 4 5 TP 1000 2200 3500 4200 4800 MP 1200 1300 700 600 1) Tabeli põhjal hakkab kahaneva piirtootlikuse seadus toimima: a) teise ahju rakendamisel c) neljanda ahju rakendamisel b) kolmanda ahju rakendamisel d) viienda ahju rakendamisel 2) Keskmine kogutoodang on maksimaalne, kui on rakendatud: a) üks ahi c) neli ahju b) kaks ahju e) viis ahju c) kolm ahju 3) Viienda ahju piirtoodang on a) 1000 c) 700

Majandus (mikro ja...
4 allalaadimist
thumbnail
21
xls

I Keskkond

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö Exceli töökeskkond Üliõpilane Jan Tumanov Õppejõud Ahti Lohk ikaülikool instituut Õppemärkmik 95161 Õpperühm AAAB10 Jan Tumanov 95161 AAAB10 ### J a n x x x x x x x Kokku T 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 u 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 m 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 a 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 n 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 o 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 v 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 x 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 x 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44 x 9 5 1 6 1 1 6 1 5 9 44

Informaatika
49 allalaadimist
thumbnail
5
doc

6. klassi kordamine

6 KLASS KORDAMINE 1. Arvuta. (2 (2 (5 5 3 (3 10 + 9 19 7 3 1 6 -5 1 1) 7 +6 = 13 = 13 = 14 6) 3 -1 =2 =2 6 4 12 12 12 5 2 10 10 (2 2 2 9 2 9-2 7 3 2 3+4 7 7) 16 - 7 = 9 - = 8 - = 8 =8 2) 14 + = 14 = 14 10 5 10 10 9 9 9 9 9 9 (5 (9 (5 (7

Matemaatika
15 allalaadimist
thumbnail
5
doc

6.klassi tasemetõõ kordamine

6 KLASS KORDAMINE 1. Arvuta. (2 (2 (5 5 3 (3 10 + 9 19 7 3 1 6 -5 1 1) 7 +6 = 13 = 13 = 14 6) 3 -1 =2 =2 6 4 12 12 12 5 2 10 10 (2 2 2 9 2 9-2 7 3 2 3+4 7 7) 16 - 7 = 9 - = 8 - = 8 =8 2) 14 + = 14 = 14 10 5 10 10 9 9 9 9 9 9 (5 (9 (5 (7

Matemaatika
288 allalaadimist
thumbnail
21
xls

Exeli kodutöö nr. 1

Tabeltöötlus. Ülesanne 1 Andmed ja valemid Kujundage sellele lehele "kirjanurk" kõrvaloleva näite järgi (tekstid, raamjooned, vajadusel ühendage lahtrid), sisestage nõutud andmed Tallinna Teh Informaatik Töö Üliõpilane Õppejõud Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Andmed ja valemid Ardi Lepp Õppemärkmik 82176 Jelena Vendelin Õpperühm KAKB-11 Koostada kaks 10x10 korratabelit, ühes valemites lahtriaadressid, teises tegurite piirkondadele (tabeli esimene rida ja esimene veerg) määratud nimed. Kummaski tabelis peab arvutusvalem olema muutusteta kopeeritav kogu tabeli jaoks.

Informaatika
138 allalaadimist
thumbnail
33
doc

PROTSENT ÜLESANDED

Protsent A Protsent B 1. Esita antud protsendid kümnendmurdudes 1. Esita antud kümnendmurrud protsentides a) 56 % c) 80 % a) 0,57 c) 0,8 b) 3,4 % d) 0,6 % b) 0,034 d) 1,24 2. Esita antud protsendid 2. Esita antud harilikud murrud protsentides hariliku murru kujul ( võimaluse korral taanda) 3 22 9 1 a) b) c) d) a) 30 % c) 75 % 10 50 25 5 b) 4% d) 74 % 3

Matemaatika
52 allalaadimist
thumbnail
18
xlsx

Keskkond

Tallinna Tehinkaülikoo Informaatikainstituut Töö Exceli Töökeskkond ja jo Üliõppilane Sergei Nõulik Õppejõud Ahti Lohk nna Tehinkaülikool ormaatikainstituut Töökeskkond ja joonestusvahendid Õppemärkmik 111019 Õpperühm AAVB10 Sergei Nõulik 111019 S e r g N 1 1 0 1 õ 1 1 0 1 u 1 1 0 1 l 1 1 0 1 i 1 1 0 1 k 1 1 0 1 x 1 1 0 1 x 1 1 0 1 x 1 1 0 1 x 1 1 0 1 Kokku 10 10 0 10 111019 AAVB10 2.10.2011 e i x x x x Kesk

Informaatika
24 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Ehitustehnoloogia

1.1. ( AN ­ tööajahulk (in-tundi/ühikule) 1.7.2 - ) Normatiivne töökestus: - O AN ­ - , . : . P = n ,h - - , - - N - -

Ehitustehnoloogia
115 allalaadimist
thumbnail
60
xlsx

Töötasu mediaanvahemikud

STATISTIKA Kodutöö 1. Arvkarakteristikud (max 10 punkti) Arvutused tehke KIRJALIKULT (vt. loengu slaidid), Excel'i statistika funktsioonid k Ül. 1. Viimase nädala jooksul kahekümne inimese krediitkaardi kasutamiste arv oli vasta (4 punkti) Jnr 1 2 3 4 Kaardi kasutamistearv 8 2 6 1 a) Määrake tunnuse krediitkaardi kasutamise arv tüüp ning koostage jaotustab b) Moodustage tunnuse variatsioonirida, leidke keskväärtus, mediaan, mood, c) Andke hinnangut tunnuse hajuvusele karpdiagrammi ja variatsioonikordaja d) Arvutage esimene, viies ja üheksas detsiilid protsentiilide arvutamise meeto ning leidke mitu % väärtustest asub variatsioonirea 1) esimeses kümnendik

Statistika
69 allalaadimist
thumbnail
15
doc

KODUTöö AINES "MASINATEHNIKA"

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MEHHATROONIKAINSTITUUT KODUTÖÖ AINES "MASINATEHNIKA" TIGUÜLEKANNE JA VÕLLIKOOSTU PROJEKTEERIMINE ÜLIÕPILANE: KOOD: JUHENDAJA: Igor Penkov TALLINN 2006 Sisukord 1. Mootori valik ................................................................................................... 3 2. Tiguülekanne arvutus ....................................................................................... 4 3. Võlli projektarvutus ......................................................................................... 7 4. Võlli kontrollarvutus ........................................................................................ 9 5. Liistu arvutus ................................................................................................... 10 6. Siduri valik ........................................

Masinatehnika
224 allalaadimist
thumbnail
52
xlsx

Statistika ülesanded

9 11 12 15 k 17 t0,95(24) 27 X2+ 33 X2- 33 34 38 39 41 44 46 48 52 56 59 66 83 88 97 98 98 99 1 4 N 25 24 xx 49.72 1.710882 σ 868.7933 13.84843 s 29.4753 7 36.41503 M 44 Haare 90 8 2 Δμ 10.08575 Alumine piir 39.63425 9 Ülemine piir 59.80575 σ al piir 572.5944 σ ül piir 1505.661 3 10 t-statistik 0.047497 X -statistik 2 26.0638 N(μ,σ) X2-statistik U(0,100) X2-statistik DN-statistik 0.13 F-statistik 0.142

Statistika
16 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Arvusüsteemid

Ajalooline ülevaade Ürgaja inimene eraldas üksteisest ainult kahte- kolme eset. Oli esemeid rohkem, siis kandis see kogus nimetust "palju". Inimühiskonna arenguga tuli juurde arve, koos arvuhulga suurenemisega tekkis vajadus neid kuidagi üles märkida. Algul märgiti arve sisselõigetena kepikestesse või koguti kivikesi ja pulgakesi, kuid suuremate arvude puhul polnud selline märkimisviis enam otstarbekas. See asjaolu põhjustaski arvudele vastavate märkide- numbrite kasutuselevõtu. Egiptus Babüloonia Kreeka Vana Rooma I V X L C D M Arvude tähistamise mistahes süsteemi nimetatakse arvusüsteemiks.

Matemaatika
157 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
24
xls

Mikro-Makro Kontrolltöö 1

Mikroökonoomika Nimi õpperühm Kontrolltöö. Variant 1 Kokku on võimalik saada 62 punkti Ülesanne 1 6 punkti Täieliku konkurentsi turul tegutsev teravilja kasvatav ettevõte Leivavili teenib ühe aasta jooksul kasumit 7000 krooni. Selleks müüb ta 12 tonni teravilja. Andmed koguste ja kogukulude kohta on toodud tabelis Q 0 2 4 6 8 10 12 14 16 18 TC 3000 3900 4700 5400 6200 7200 8400 9800 11400 13400 MC 0 450 400 350 400 500 600 700 800 1000 1) Arvutage ja täitke tabelis piirkulu rida = 7000 2) Kui suur on ühe tonni teravilja turuhind

Mikro-Makro ökonoomika
477 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Jahindus

ISELOOMUSTAVAID ANDMEID EESTI ULUKILIIKIDE KOHTA Iseloomulik parameeter E E S T I S U U R U L U K I D PÕDER HIRV METSKITS METSSIGA KARU HUNT ILVES Tüvepikkus (sm) 200-290 160-250 100-125 110-200 160-250 100-160 80-130 Kaal (kg) 100-300 100-150 20-30 70-250(350) 150-250 40-60 12-25 (32) Inna aeg IX, X IX-X VII-VIII XI-XII V-VI I-II II-III Tiinuse kestvus 8k 8k 9k 130-140 p 7-9 k (ü.a) 62 - 75 p 60-75 p (ü.a) Poegade sündimise aeg V, VI V-VI V-VI III-IV I III-IV IV-V

Keskkonnaõpetus
36 allalaadimist
thumbnail
20
xls

Mikroökonoomika KT 1.3.

Mikroökonoomika Nimi Õpperühm Kontrolltöö 1.3 Kerli Zirk Tallinn Kokku on võimalik saada 72 punkti 0 0 Ülesanne 1 6 punkti % Täieliku konkurentsi turul tegutsev teravilja kasvatav ettevõte Leivavili teenib ühe aasta jooksul kasumit 2000 € Selleks müüb ta 100 tonni teravilja. Andmed koguste ja kogukulude kohta on toodud tabelis Q 0 20 40 60 80 100 120 140 160 180 200

Majandusteooria alused
67 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun