Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vene keel võõrkeelena (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

TUNNIKONSPEKT OLGA PRIVALOVA, SKVVM-1
AINE: Vene keel võõrkeelena
KLASS: 9 klass, eestikeelne kool
TUNNI TEEMA: Riided
EESMÄRGID:
  • Обучащие:
    • Языковые цели: ввести и закрепить новый языковой материал (лексический, грамматический, фонетический) по теме «Одежда»; повторить род существительных и прилагательных, их сочетаемость, повторение ранее выученной лексики;
    • Коммуникативные цели: научить беседовать об одежде, о гардеробе, описывать предметы одежды

  • Развивающие:
    Развивать фантазию, мышление, внимание, наблюдательность; расширять кругозор, лингвистический кругозор, сферу интересов, умение анализировать, умение общаться.
  • Воспитательные:
    Прививать учащимся навыки самостоятельной работы, интерес и любовь к русскому языку; вызвать стремление хорошо учиться
  • Õppeesmärgid:
    • keeleesmärgid: uue materjali õppimine ja selle kinnitamine ( leksika , grammaatika, foneetika ), mille üldteemaks on „Rõivad“, nimisõnade ja omadussõnade sugu (korraldamine), nende seostuvus, äraõpitud leksika kordamine
    • kommunikatiivsed eesmärgid: õppida rääkida riietest , garderoobist, riieteesemeid kirjeldada

  • Arenemiseesmärgid:
    Fantaasia , mõtlemise, tähelepanu, vaatlemisoskuse arendamine, üldise silmaringi laienemine, ka lingvistilise silmaringi arenemine, analiseerimisoskuse ja suhtlemisoskuse arenemine
  • Kasvatuseesmärgid:
    Iseseisvatöö
  • Vasakule Paremale
    Vene keel võõrkeelena #1 Vene keel võõrkeelena #2 Vene keel võõrkeelena #3 Vene keel võõrkeelena #4 Vene keel võõrkeelena #5 Vene keel võõrkeelena #6 Vene keel võõrkeelena #7 Vene keel võõrkeelena #8 Vene keel võõrkeelena #9 Vene keel võõrkeelena #10 Vene keel võõrkeelena #11 Vene keel võõrkeelena #12 Vene keel võõrkeelena #13
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-01-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 42 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kagorova Õppematerjali autor

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    38
    docx

    Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp

    Õpimapi materjal aitab koostada huvitavat töölehed, tunnikonspektid. Tulevikus, õpimapi abil ma saan tuletada meelde varemõpitut, koguda uusi teadmisi ja luua nende vahel seoseid. Üliõpilase Curriculum vitae ISIKUANDMED Nimi Sünniaeg Rahvus Kodakondsus KONTAKTANDMED Aadress Telefon E-post HARIDUS 1997-2007 2007-2010 2010-2015 TÖÖKOGEMUS 2012- ... TÄIENDUSKOOLITUS & LISATEGEVUSED 2006- 2008 2002-2007 KEELTEOSKUS Vene keel Eesti keel Inglise keel LISAINFO Juhiload Arvutioskus Huvialad Isikuomadused Iseseisev kontrolltöö 1. Millistest riiklikest õppekavadest lähtutakse 2013/14. õa koolide õppetöös? Mis klassides millistest? On olemas kaks riiklikku õppekava, millest lähtutakse koolide õppetöös, need on põhikoolide riiklik õppekava 1) I kooliaste ­ 1.­3. klass; II kooliaste ­ 4.­6. klass;) III kooliaste ­ 7.­9. klass. ja gümnaasiumi riiklik õppekava, mis alustakse 10 kl ­ 12 kl. 2

    Alushariduse pedagoog
    thumbnail
    8
    doc

    Eesti keele metoodika kordamiskusimused 2015

    eristamata tavapäraseid ainetunde. 7. Mis on keeleõppe põhiülesanded? Olulisemaid ülesandeid äratada huvi eesti keele ja kultuuri vastu ning tekitada motivatsiooni järgnevate võõrkeelte õppeks. lõimitud aine- ja keeleõpe; lähtumine kommunikatiivse õpetuse põhimõtetest; interaktiivne õppimine; õpitava keele kasutamine. 8. Mitu eesti keele tundi on I ja II kooliastmes ette nähtud? Kuidas jaotatakse? Eesti keel teise keelena: 1. kooliaste - 6 2. kooliaste - 12 3. kooliaste - 12 nädalatundi Aine I kooliastmes II kooliastmes tunnete arv tunnete arv Eesti keel teise Kokku 6: Eesti keel teise Kokku 12: keelena: Klasside järgi: keelena: Klasside järgi: 1

    Pedagoogika
    thumbnail
    19
    doc

    Pedagoogilise psühholoogia kokkuvõte

    Õpetajad peaksid kommenteerima oma mõttekäiku ülesannete lahendamisel, toetama õpilasi ja arutlema nendega kasutatud käsitlusviiside üle. Tuntumad mõtlemisoskuste õpetamisstrateegiad, mida on kasutatud erinevatel ajajärkudel. Ajaloos on korduvalt püütud leida kõige efektiivsemaid meetodeid üldiste mõtlemisoskuste arendamiseks aastasadu on levinud arvamus, et mõtlemisvõimet arendavad kõige paremini formaalsed õppeained. nt. ladina ja kreeka keel ning matemaatika. Hiljem aga levis arvamus, et ka filosoofia ja loodusteaduste õppimisel on suur mõju üldise mõtlemisvõime arengule. 19 saj. lõpus ja 20 saj. Alguses pandi suuri lootusi formaalloogikale. Seejärel aga jõuti veendumusele, et üldiste mõtlemisoskuste arengule aitab kõige enam kaasa kriitilise mõtlemise õpetamine eri õppeainetes. Kõigi nende ühisjooneks on olnud taotlus kujundada õpilastel üldine mõtlemisvõime

    Pedagoogiline psuhholoogia
    thumbnail
    6
    docx

    Kehalise kasvatuse ja spordi alused eksami küsimused

    Kehaliste võimete arendamine ja oskuste õpetamine? Idealist ja realist keskendub aine sisule Pragmatist ja eksistentsialist rõhutab kogemusi mitmesugustes tegevustes Naturalist pooldab mängulist ja enesele suunatud tegevust · eesmärgi püstitamine · vahendid, meetodid selle saavutamiseks · tagasiside õppimisel · õpitud, omandatud kinnitamine üks asi on mingi oskuse nn fundamentaalne äraõppimine teine asi on selle õpitud oskuse kasutamine teatud mängulises situatsioonis või võistlustel Kehaliselt haritud inimene on (4) *on omandanud liigutusoskusi mitmesugusteks kehalisteks tegevusteks *on kehaliselt vormis *osaleb regulaarselt kehalises tegevuses *omab teadmisi kehalise tegevuse kasulikkust ja oskab neid kasutada *väärtustab kehalist tegevust ja selle osatähtsust tervislikule eluviisile Keh. kasvatus ja sport kui akadeemiline distsipliin(3)? *On üks akadeemilisi aineid, mis hõlmab endast nii õpetust kui teooriat *Kehalise kasvatuse ja spordi kui

    Sport/kehaline kasvatus
    thumbnail
    20
    doc

    Spordipedagoogika eksami kordamisküsimuste vastused

    Spordipedagoogika kordamisküsimused 1. Spordipedagoogika kui teadus, uurimisvaldkonnad. Õpetamiseks vajalikud teadmised (Shulman). SPedagoogika uurib kuidas õpetatakse ja treenitakse, õppeprotsessidega seotud kehaliste võimete arendamist, keh kasvatuse ja spordiõpetuse programme. Spordi all mõistame me tippsporti, võistlussporti, rahva-ja tervisesporti. Seega vajatakse spetsialiste nii kooli, terviseklubidesse kui tippsportlaste treenimiseks ­ spordioskuste õpetajaid. Spordipedagoogid võib jagada tinglikult kaheks: 1) pedagoogid, kes uurivad õpetamismeetodeid, õppeprogrammide/treeningplaanide sisu, tuginedes teistele sporditeaduste alamdistsipliinidele nagu spordipsühholoogia, -füsioloogia, -sotsioloogia, -biomehaanika jt., aga ka pedagoogikale üldiselt. 2) teised kasutavad teiste poolt tehtud/korraldatud uuringute tulemusi praktilises töös. Õpetamise ja treenimisega seotud uurimustes käsitletakse järgnev

    Spordipedagoogika
    thumbnail
    42
    doc

    Õpetaja koolis ja ühiskonnas

    otsuste vastuvõtmist Õpetaja kõlbelised väärtused  Väärikus  Ausus  Õiglus  Iseseisvus Õpetaja suhtluspartnerid koolis  õpetaja – õpilane  õetja – õpetaja  õpetaja – lapsevanem  õpetaja – kooli juhtkond  õpetaja – muu personal Õppekava koostamine ja arendamine J. Milton „Traktaat kasvatusest“ (17. saj) 9 a jooksul (12 – 21) pidi õpilane õppima: emakeel, astronoomia, arhitektuuri, 5 võõrkeel, agronoomia, meditsiini, piiblilugu, geograafia, eetika, kiriku ajalugu, üldine ajalugu, poliitika, õigusteadus, navigatsioon, retoorika, loogika Reformatsiooni järel vajas iga talupoeg:  lugemisoskust  väikese katekismuse tundmist  palveid  kirikulaulu oskust Esimeste tegelike õppekavadena Eestis võib nimetada dokumente: „Liivimaa Lutheri usu maakoolide säädus“, „Maakoolide õpetuse plaanidega“, „Koolipidamise

    Pedagoogika
    thumbnail
    50
    pdf

    Pedagoogiline psühholoogia

    1. Sissejuhatus pedagoogilisse psühholoogiasse Ped.psühh. olemus ja seos teiste ped.distsipliinidega Pedagoogilise psühholoogia eesmärk on pedagoogiliste situatsioonide analüüsivahendite omandamine ja kasutamine, et langetada põhjendatud otsuseid. Peale kiire otsustamise ja valmis lahenduste rakendamise nõuab õpetajatöö ka tegevuse tulemuste ettenägemist. Õppe-kasvatustöö mõistmisele aitavad kaasa teadmised inimkäitumise seaduspärasustest. Pedagoogilise psühholoogia uurimisobjektideks on õpilane, õppimine ja õppimise tingimused. Pedagoogika ehk üldine kasvatusteooria koosneb tavaliselt üldpedagoogikast, kasvatusteooriast ja didaktikast. Üldpedagoogika ehk pedagoogika üldised alused annavad enamasti ülevaate kasvatuse ajaloost, ped.uurimismeetoditest, kasvatuse eesmärkidest ja hariduskorraldusest. Didaktika ehk õpetamisteadus vastab küsimusele mida ja kuidas õpetada, käsitleb õppesisu ja –meetodite küsimusi. Kasvatusteooria käsitleb üldjuhul kas

    Alternatiivpedagoogika
    thumbnail
    9
    doc

    Vaatluspraktika kolmas kodutöö

    kasutada; 13) väärtustab ja järgib tervislikku eluviisi ning on füüsiliselt aktiivne; 14) mõtleb süsteemselt, loovalt ja kriitiliselt, on avatud enesearendamisele. § 12. Õppe ja kasvatuse rõhuasetused III kooliastmes 3) erinevate õpistrateegiate teadvustatud kasutamisele ning enesekontrollimise oskuse arendamisele; 5) õpilaste erivõimete ja huvide arendamisele; § 13. Kohustuslikud ja valikõppeained (2) A-võõrkeelena õpitakse inglise, vene, saksa või prantsuse keelt. B-võõrkeelena õpitakse inglise, vene, saksa või prantsuse keelt või muud võõrkeelt. Eesti keelest erineva õppekeelega põhikoolides õpitakse üldjuhul eesti keelt teise keelena. Õpilase puhul, kes õpib eesti keelt teise keelena, ei ole kohustuslikku B-võõrkeelt. § 14. Läbivad teemad (3) Õpetuses ja kasvatuses käsitletavad läbivad teemad on: 1) elukestev õpe ja karjääri planeerimine ­ taotletakse õpilase kujunemist isiksuseks, kes on valmis

    Vaatluspraktika




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun