Pärast ema imestas, et kuhu Mati kadus Väike Mati suuga katsus voolu pinget Pärast seda Matil polnud enam vere ringet Väike Mati sõrme pistis pepu auku Pärast seda kuulsid teised hirmsat pauku Väike Mati pani sõrme ninna Pärast jäi see hoopis kinni sinna Tüütu Kärbes Näpin voodi nurgas kotte und ei tule terve öö Vahelduseks tapan rotte see on ainus meeldiv töö Närin ühte kohviuba muud mul pole närimist Keegi lendab mööda tuba see on tüütu kärbes vist Rotilaipu terve hunnik aina juurde tekib neid Edasi ei lähe tunnid ärevalt loen minuteid Jääda magama ei julge nagu mingi terrorist Keegi mööda tuba kulgeb see on tüütu kärbes vist Võtan seinalt automaadi valanguid seal lasen viis Laua peale keset praadi tüütu kärbes kukub siis Magades mu rind ei paisu pole mingit magamist Kuskilt tuleb laibahaisu see on tüütu kärbes vist Võrukeelne ka. tulõ puuti miis ja küsüs süämetsilku
Koolitöö või palgatöö- kumb on kergem? Noores eas tundub koolis käimine väga tüütu ja tihti tekivad mõtted, et miks seda üldse vaja läheb. Arvatakse alati, et tööl käimine on palju lihtsam, sest seal ei pea õppima ega koduseid ülesandeid lahendama ning makstakse veel palka ka. Arusaam, et ise endale elatise teenimine on väga keeruline, jõuab alles siis kui tarkused omandatud ning on aeg iseseisvasse ellu astuda. Maailmas valitseb kord, kus rahal on väga tähtis positsioon. Kuid kahjuks ei kasva raha puu otsas,
Analüüsimiseks valisin selle toote, sest see oli üks viimaseid suuremaid väljaminekuid, mis on hästi meeles. 1) Selgitage, milles seisnes Teie probleem või vajadus, mida Te püüdsite ostu sooritades lahendada või rahuldada? Kuidas ja millest see tekkis? Eilmine aasta koolis käies oli vaja pidevalt printida, kas siis internetist mingit infot või õpetajale enda töid käsikirjas esitada. Koolis on printimine päris kulukas ja ka tüütu, sest alati ei viitsi varem kooli minna, et kooli töö välja printida. Printeri omamine hoiaks kokku minu aega ja kindlasti ka raha. 2) Millised olid Teie ootused vajadust rahuldavale tootele? Soovisin saada midagi tudengile taskukohast ja samas praktilist. Kindlasti ei tohtinud olla jooksvad kulud väga suured ja pidi olema laserprinter, mille printimiskiirus oleks normaalne. 3) Millistest allikatest Te otsisite või saite informatsiooni
ühendustega Turvatolmuimeja ● Ohuklassi tolmuimejad - ohutuse tagab imemisvooliku lukustus. ● spetsiaalsed tolmuimejad tagavad tolmu eemaldamise, et see ei kahjustaks kellegi tervist. Klassikalised tolmuimejad ● klassikalised abilised. Tolmuimejad loovad oma erakordselt mugavate omadustega uue taseme. Tsüklon tolmuimejad ● Uudne ja ökonoomne tsüklontolmuimeja teeb tüütu koristamise kordades lihtsamaks ning peagi tundub endine elu vana tolmuimejaga üsnagi ulmeline. Tolmuimejal on tolmukoti asemel suur tolmupaak, mida on väga mugav ja lihtne puhastada Ilma tolmukottideta. Tsüklonfilter eraldab ja peab kinni peene tolmu, takistades selle levikut ruumis.Väike ja kerge 3-faasiline mootor on võimas ja töökindel- elektrooniline kontrollsüsteem tagab vaakumpuhasti automaatse sisselülituse töö algus ● https://www.youtube
juhiks, tuletõrjujaks, arstiks jne. Need on kõik tavalised ametid. Kui tema käest küsiti ,,Kelleks sa saada tahad" väiksena, siis tema alati vastas ,,Mina ei tea." Tema arust on tore olla kirjanik selle pärast, et raamatusse sa ei pea kirjutama seda, mis tegelikult olemas on, raamatut kirjutades las sinu fantaasia lendab. Tal ei ole see kirjaniku olemine ka ainult üks lust ja lõbu, sest arvuti taga istumine ja jutu kirjutamine on küll üks tüütu tegevus. Andrus Kivirähk on sündinud 17.augustil 1970. Ta õppis Tartu Ülikoolis ajakirjandust. Ta töötab Eesti päevalehes, kus suur osa tema tekste on esmaavaldatud. Aastast 1996 on Andrus Kivirähk kirjanike liidu liige.
samuti lahtistina, ka veterinaarias. Kariloomadele on mürgine, võib tekitada tugevat soolte ärritust ja kõhulahtisust. Eriti ohtlik hobustele. Süstemaatiline kuuluvus, eluvorm Kuulub sugukonda kassitapulised, perekonda kassitapp. Mitmeaastane suvehaljaste maapealsete osadega ühekojaline väänduv rohttaim. Pikkus 20¼80 (120) cm. Viljub alates teisest eluaastast. Kasvamine Sageli on aga kassitapp tüütu umbrohi nii lillepeenardel kui ka juurviljapõldudel. Tüütu seepärast, et kord sinna sattununa kasvatab ta kiiresti oma maa-alused osad mulla kõige sügavamatesse kihtidesse, nii et neid on pea võimatu kätte saada. Peale selle moodustavad nad mullas ka rohkesti harunenud võrgustiku, seega jääb osa temast alati mulda. Kolmandaks paljuneb ta väga kiiresti. Süüdlaseks on kassitapu maa all roomavad võsundid, millel on arvukalt külgpungi. Igast pungast võib areneda uus võsu ja hiljem taim
enam-vähem pidevalt müra kahjustavas mõjusfääris, olgu see siis pärit tööstusest, transpordist või olmest. Kuulmishäirete tüübid Kurtus- võimetus tajuda väliseid helisid, mille aluseks on heli vastuvõtuaparaadi kahjustus. Kurtuse piiriks loetakse 7080 dB-st vaiksema kõne kuulmise võimetust. Nürmus- vaegkuulmine. Sellega inimest nimetatakse nürmikuks. Nürmuse liike on kolm ning nendest raskeima puhul kuuleb nürmik vaid valju kõnet kõrva ääres. Tinnitus- tüütu ja kestev heli ühes või mõlemas kõrvas, mida ei põhjusta ükski väline heliallikas. Seetõttu nimetatakse seda tihti ka fantoomheliks. Kuulmishäireid põhjustavad kuulmiskahjustused jagunevad kaheks: Kaasasündinud ehk pärilikud Omandatud ehk elupuhused Kuulmishäirete vältimine Kõrvu ei tohi puhastada vatitikuga. Muusikat ei tohi kuulata liiga valjusti. Kui oled sunnitud viibima mürarikkas keskkonnas, kanna kõrvatroppe. Kuulmishäiret kahtlustades peaks võimalikult
naine, kui tal on intelligentsi...) Töökäik /amet Polkoviniku lesk, varem oli polkovniku naine. Polkovnik oli ta elukutse, armastus, sõda ja rahu, ta oli temale kõik. Lisaks oli ta ka mittesuitsetaja. Oskused/ võimed Oskus või võime tüüdata ning närvi ajada kõik kes ta ümber on. Võime mõelda välja millised haigused tal on. Võime väga palju loviseda. Oskus arusaada millised haigused kõlavad hästi. Iseloomuomadused Uhke, väga jutukas, tüütu, kuid enda arvates oli ta väga tark (ainult kosmeetik oli targem). Autor arvas, et ta ei suuda lihtsalt surra ilma, et ta ei jutustaks teistega. Ta oli ka romantik (polkovniku armastus). Ta oli ka taktitundetu (tahtis kassi ära tappa).
Charles Baudelaire ja sümbolism Carolin Laubre Tallinna Reaalkool Tallinn 2009 Realism ja romantism Romantism Realism · 1789-1830 · 1830-1870 · Eelkäija sentimentalism · Kokku põimumine · Eeldus: Suur Prantsuse romantismiga Revolutsioon · Eeldus: vastuolu kodanluse · Rahulolematus kaasajaga; ja töölisklassi vahel minevik/tulevik · Materialism, positivism · Vastandumine; sisetunne · Kunsti eesmärk eneseväljendus · Välditi idealiseerimist · Ainestik argielust Realism ja romantism kirjanduses Romantism Realism · Luule · Romaan · Mässumeelne "äravalitu" · Sotsiaalsed olud · Kõrged ideaalid · Varjukülgede kirjandus -> · Loodus kri...
Jänes,Võsavillem,Mesikäpp. Möödanikus sõbrustasid Jänes Jüri,Võsavillem Ülo,Mesikäpp Tõnis.Sõbrad mõtlesid järve ääres vähki püüda.Süütasid rõõmsalt järve äärde lõkke.Sõbrad külitasid lõkke ääres.Südaööl öökull hüüdis :,,Ärgake,ärgake tõprad!Põletate männiku ära."Jänes,Võsavillem,Mesikäpp hüppasid ärevalt ärkvele.Pärastpoole läksid sõbrad järve vähke välja tõmbama.Jänes hüüatas:,,Vähk näpistas hännast,näris säärest."Värisedes hüppas Jänes lõkke äärde kännule mõnulema.Lõpuks päntsisid läbimärjad Võsavillem,Mesikäppvähke täis ämbriga.Sõbrad söid rõõmsalt vähisuppi. Ükskord mõtlesid sõbrad põllumeesteks õppida.Mesikäpp kündis,Võsavillem külvas.Kõõrdsilm mõtles:,,Põllutöö-tüütu töö.Määrin väärika särgi ära."Jänes hädaldas :,,Väänasin käe välja.,,Võsavillem,Mesikäpp ütlesid väsinult:,,Jälle häda käes."Jänes rääkis:,,Ausõna sõbrad."Kõõrdsilm põõnas õnnelikult põõsastes,päevitas särava päikese käes.Sügisel söid kõik ...
Negative traits of character 1.agressive, dishonest- agresiivne, ebaaus 2.ambitious, lazy- ambitsoonikas, laisk 3.arrogant, proud- ülbe=upsakas, uhke 4.pompous, boastful- üleolevalt uhke, hooplev 5.selfish, self-centered- isekas, enesekesne 6.snobbish, narrow-minded- peenutseja=snoob, kitsarinnaline=väitlane 7.petty, mean- väiklane, õel 8.stubborn=obstinate- kangekaelne 9.two-faced , greedy- kahepalgeline, ahne 10.rude, violent- ülbe=jäme, vägivaldne 11.moody, bad-tempered= ill-tempered- tujukas, havatujuline 12.indifferent, boring- ükskõikne, igav=tüütu 13.brutal, pathetic- 14.intrusive, capricious- 15.impolite, spoilt- ebaviisakas, ära hellitatud 16.dull, careless- igav, hooletu 17.stupid, noisy- loll, lärmakas 18.untidy, jealous- korratu, amukade 19.disobedient, uninteresting- mitte kuuletu, ebahuviitav 20. weird, eccentric, odd- 21.pig-headed- 22.naive, nosy- naiivne, ninakas 23.bossy, stingy- 24.pessimi...
Antoine de Saint- Exupery Väike prints aforisme Suured inimesed ei saa ju ise kunagi mitte millestki aru, lastel aga on nii tüütu neile ikka ja jälle seletusi anda. Teinekord pole sellest midagi halba, kui oma töö edasi lükkad. Igaühelt tuleb nõuda ainult seda, mida ta anda võib. Võim põhineb mõistusel. Iseenda üle on hoopis raskem kohut mõista kui teiste üle. Kui suudad iseenda üle õigesti otsustada, siis oled tõeline tark. Kõrbes ollakse nagu väga üksi... Üksi ollakse ka inimeste juures. Tuul ajab inimesi kord siia, kord sinna. Neil pole juuri, see teeb nende elu väga raskeks.
teose alguses vaid uus töökoht. Raamatut, teskti ja selle sisu jutustataksegi nende nelja inimese silmade ja mõtete läbi. Tegelikult siiski Kenderi nelja erineva mõttesuuna järgi. Teoses on tunda palju autori enda mõtete arutelu läbi erinevate väljamõeldud tegelaste, tänu kellele ta saab lubada endale diskuteerimist iseendaga erinevate vaadete läbi. Alguses võib tunduda selline neljaks jagunev (enamasti) monoloog tüütu ja arusaamatu. Mis alguses on aga mõistetamatu ja ehk ka tüütu, muutub lehekülgi mööda edasi ronides selgeks manipuleerimiseks ja räägib põhjalikult neljast erinevast vaatest reklaamimaailma kohta. Kaur Kender, olles ise reklaamiga palju tegelenud, oskab hästi välja tuua selle valdkonna ajatud probleemid. Raamat, mis on kirjutatud aastal 1999, tundub tänapäevasele noorelegi lugejale aktuaalne ning erialatruudusest tulenevalt tõsiseltvõetav, kuigi kohati ropu keelekasutusega. Mäletan hästi üht raamatu esimest kõlama jäänud lõiku
kirjutama - écrire ootama - attendre soovima - vouloir je écris je attends je veux tu écris tu attends tu veux il écrit il attend il veut nous écrivons nous attendons nous voulons vous écrivez vous attendez vous voulez ils écrivent ils attendent ils veulent välja minema - partir maksma - payer je pars je paye tu pars tu payes il part il paye nous partons nous payons vous partez vous payez ils partent ils payent h3 hommikusöök - petit-dejeuner soe kuu -juin/juillet/août reede - vendredi kiosk - le tobacc(pole 100% kindel kirjapildis) kino - le cinéma ajaleht - le journal puhkus - les vacances(alati mitmus) lapsehoidja - au pair h4 (antonüümid) non ei - oui/si jah ...
palju muid kohustusi, aga lapsena ei ole selliseid vastutusi. Noorus ei ole ilus aeg, sest siis on piirangud, mis on täiskasvanute poolt seatud ja filmide piirangud. Vanemate inimeste piirangud on näiteks, et väljas ei tohi kaua olla. Teised seaduslikud piirangud on seatud valitsuse poolt. Peres ei ole sõnaõigust oluliste asjade otsustamisel, näiteks kui kolitakse, ei saa valida, kas kolida või mitte. Lapsena peab käima koolis ja õppima, mis on üsna tüütu kohustus. Noorus on ilus aeg, sest siis on parem tervis, sest lastel on immuunsussüsteem parem ja tugevam. Lapsena on rohkem vaba aega ja saab tegeleda enda hobidega ning sõpradega koos olla. Tuleb välja, et noorus on siiski ilus aeg, mis sest, et mõned väidavad vastupidist. Nooruses on küll palju muresid, probleeme ja halbu kohustusi, aga rohkem on siiski head kui võrrelda seda täiskasvanute eluga. Kirsti Teedla 7.B
täismõõdus spordiväljak ja jõusaal. Spordiväljak võiks olla kohe katuse all, et me saaksime seal sportida aasta läbi. Sügisel ja kevadel, kui ilmad on soojad ja ilusad peaksid kõik tunnid toimuma õues. Õpetajad saaksid siis oma tunnid põnevamalt läbi viia. Ilusate ilmadega ei ole kellelgi tuju klassiruumides passida. Õpilastele antakse rohkem praktilisi töid, kus nad käivad õues ringi ja täidavad töölehti. Ühes õiges koolis ei peaks kõige tähtsam olema õppimine. Nii tüütu on, kui iga õpetaja arvab, et ilma tema õppeaineta kuivaks Keila jõgi ja jäätuks Läänemeri. Rohkem rõhku on pandud õpilaste heaolule ja suhtlemisele, mis teeks ka koolis käimise nauditavamaks.
Ma räägin oma ühest toredast mälestusest. Me käisime suvel võrkpallivõistkonnaga Powercupil. See on võistlus, mis toimub Soomes. Iga kord erinevas linnas. 2010.aastal toimus Seinajokis, kus oli üle maailma igas vanuse klassist võrkpallureid. Mina olin koos c-klassi võitskonnaga seal nädal aega. Sinna jõudes oli kõigil elevus: tee oli pikk ja bussis istumisest olid kõigil jalad valusad, mis oli üpriski tüütu. Kohale jõudes paigutati meid ühte Soome kooli, kus oli veel palju rahvast erinevatest maadest. Järgmisel päeval, kui me mängima läksime jäid kõigil imestusest suud lahti. Seal oli suur hobuste areeniplats, kuhu sisse oli mahutatud üle 160 platsi. Esimestel päevadel olid hästi ilusad ja palavad ilmad. Aga viimastel päevadel sadas paduvihma. Me põhimõtteliselt mängisime suures vee lombis. Sadas palju vihma ja oli väga raske mängida.
Kumb on olulisem, ka Eesti kroon või Euroopa euro. Vanasti oli kõikidel riikidel oma raha. Saksamaal, Soomes margad, Sveitsis, Prantsusmaal frangid, Hispaanias peesod, Itaalias liirid jne. Nüüd, on nendes maades kasutusele võetud ühine raha euro. Meile tahetakse ka eurot. Kumb siis on olulisem, kas Eesti kroon või Euroopa euro? Muidugi oleks mul kahju loobuda Eesti kroonist aga minu arvates oleks meile parem euro, sest siis poleks mingeid valuuta probleeme. Kaugel välismaal või isegi siinsamas Soomes oleks lihtsam arveldada ja maksta. Pole vahet kuhu sõidad kõikjal on üks raha, poodides vaatavad siltidelt vastu sarnased hinnanumbrid ja pole vaja arvutada mis see meie rahas maksab. Ma arvan, et meil oleks euroga sama lihtne kui praegu id-kaardiga. Tüütu on ju enne igat reisi passi otsima hakata. Hoiad koguaeg oma id-kaarti rahakotis teiste kaartide hulgas ja võid igasugused passi mured Euroopa liidu piires unustada....
18 1368 57 24 1:2,38 19 1368 57 24 1:2,38 20 1506,5 61 24,69 1:2,47 Kokku pindala 26830,9 Keskmine krundi 1341,54 Teede pikkus 533 Teede pindala 3731 Teede pindala 186,55 Reflektsioon: Töö koostamine oli tüütu ja aeganõudev. Kõige töömahukam oli maa-alade kruntideks jagamine nii, et väljavenitatus ja pindala jääksid lubatu piiridesse. Arvutamise käigus ma raskusi ei kohanud. Arvan, et sain tööga piisavalt hästi hakkama.
Muusika Kas mereharidus vajab muusikaajalugu? Mida on arvatud · MUUSIKAAJALOO TUNNIS VÕID TÄIENDADA OMA LOOMINGULISI KÜLGI JA VÕIB OLLA HILJEM PÜHENDAD END ROHKEM MUUSIKALE. · ENDAL ON HEA TUNNE, KUI OLED HARITUD JA SUL ON TEADMISED. · MUUSIKA ON TEEMA, MILLEST SAAB PALJU RÄÄKIDA · HUVITAV ON TEADA SAADA TEISTE MAADE KULTUURIST. · SELTSKONNAS ON HUVITAVAM, KUI TUNNED ERINEVAID LAULE. · ARVAN, ET MUUSIKAST JA MUUSIKAAJALOOST ON HEA MIDAGI TEADA. · MUUSIKAAJALUGU ON VAJA TEADA, SEST.OLETAME, ET HAKKAD MEHHAANIKUGA IGAVUSEST RÄÄKIMA JA SIIS VÕIB TÕESTI PIINIK OLLA, KUI SA MUUSIKAST MIDAGI KAASA RÄÄKIDA EI OSKA. · MA ARVAN, ET IGA MEREMEES PEAB OSKAMA LAULDA. KA LAULMINE ON OSKUS. · ARVAN, ET MUUSIKAAJALUGU EI PEA ÕPPIMA, KUNA SEE VÕIB OLLA TÜÜTU JA IGAV. Mida on arvatud · LAULMINE ON KAASAS KÄINUD MEREMEESTE ...
Ühel päeval juhtus midagi eris kummalist. Printer ja Arvuti said üksteisega kokku ja hakkasid üksteisega muljeid vahetama. Arvutil oli kord paha tuju ja ta ei tahtnud printeriga mitte üldse kokku saada. Printer kutsus arvuti endaga kaasa huvitavaid kohti avastama, aga arvuti ei tahtnud tulla. Arvuti muudkui jonnis ja jonnis, kuni neil sündis tütar, kes oli Arvutihiir. Arvuti ei tahtnud lapsi saada, sest see oli tema jaoks nii tüütu, et oli kahju printerit juba vaadata. Kui esimene laps käes, siis nad tegid suurejoonelised pulmad nii, et terve maailm oli kokku kutsutud sellest pulamapeost osa saama ja pulmi nautima. Järgmistel päevadel ei tahtnud Arvuti oma nägu Tartu linnas mitte kellelegi näidata, sest ta kartis, et Printer lööb ta õhtul kodus lihtsalt maha. Kui õhtu käes, tuli Arvuti Printeri juurde ja Printer küsis: Kus sa oled terve päev olnud, ega sa süüa taha? Arvuti sellepeale öelnud, mis see
Mr. Spencer on hommikumantlis ja tema tuba haiseb ninatilkade järele. Tema välimus ja toa lõhn häirib Holdenit, ning ta kahetseb, et tuli. Spencer arutab Holdeniga seda, et Holden välja visati (mis talle selle kohta on öeldud, kas vanematele teatatud [ei ole veel], kuidas nad suhtuksid, Holden ütleb, et see talle 4 kool välja lennata).Spencer paistab Holdeni läbikukutamise pärast südant valutavat, ja küsib, ega too pahane pole ja mis tema asemel teinud oleks. Holdenile on see tüütu ja voodi, millel ta istub on tema arvates jube kõva ja ebamugav. Spencer küsib, kas Holden tuleviku pärast ei muretse, Holden leiab, et tal on üleminekujärk ja see läheb kunagi üle, Hetkel muret ei tunne. Spencer kutsub ta kakaod jooma, kuid Holden vabandab end välja, et peab võimlasse minema oma asjade järele. Tegelikult ei pea. S hüüab talle järele õnn kaasa ja see ärritab Holdenit (Õnn kaasa ja võrratu on teda ärritavad sõnad).
RÄNDAMINE Kui August Gailit 1928. aastal oma romaaniga ,,Toomas Niperaadi" ühele poole sai, ei osanud ta arvatavasti aimatagi, millise tähenduse ta mõistele rändamine edaspidi annab. Ränduriromaan räägib kirjanikust, kes oli talviti töökas ja tubli pereisa ning abikaasa, kuid suviti kergemeelse ja häbematu ellsuhtumisega vaba mees. Kui talvised külmad ilmad möödas ja päike valge lume sulatanud, läks, käis ja oli ta täpselt nii kuis hing ihaldas. Ta lihtsalt läks, et kogeda midagi uut ja avastada elu, mida ta talviti ei elanud. Uute seiklustega tulid alati kaasa uus minevik, elukäik ja amet. Ilmselgelt nautis Nipernaadi ränduri elu, millega kaasnes ka inimeste unistuste uurimine ning nendega mängimine. Ta justkui kaasas erinevaid isiksusi enda rändurliku eluga, ning muutis nende soovid ja unistused kas tõeks või veidigi lähemale tõele. Aeg, mil ta kodust eemal oli, andis talle vabaduse ja selle pea igas mõttes. Tal ei olnud kohust...
Eduard Vilde ,,Mäeküla piimamees" 1. Tõnu võttis Mari kui last ja tahtis teda siis mõisniku juurde saata, et ise piimameheks saada ning elu parandada. Aga Mari vaikis kui ta sellest juttu oli teinud. Sest kui ta seda kohta ei saa siis pole neil kuskil elada ega midagi süüa. 2. Hiljem aga, kui Mari mõisniku juures käima hakkas ei meeldinud Tõnule enam see ja ta ei tahtnud enam et Mari seal käiks. Pidas ennast seaks ja hakkas jooma. Ta jõi puhast piiritust ja pakase ilmaga peatusteta, soojas käimata Tallinnast Mäekülla sõitis. 3. Vägagi igavana; poissmees kes igapäev käib üksi jalutamas ühte ja sama rada. Toas jalutas muusika saatel või siis ilma lihtsalt edasi- tagasi. 4. 5. Minu arust oli see tehing igati seaduse vastane, sest oma naist ikka kooskõlas minna ei saa. Arvan et see on igati rõve ja jube teguviis, mille tagajärjed head ei saa ...
juhendaja:Argo Kasemaa Tallinn 2008 Töö eesmärk Laboratoorse töö eesmärk on tutvuda integraalskeemi projekteerimisega. Töö käigus saadakse ettekujutus, kuidas tehakse kristallile elektroonikaelemendid ja kuidas muudetakse nende parameetreid mõõtmete muutmise teel; tutvutati disainireeglitega, mis määravad skeemi minimaalsed mõõtmed. Loogikalülituste koostamine Invertori koostamisel oli suhteliselt tüütu, sest poldud varem microwind'ga varem kokku puututud. Alguses katsetati disainireeglitega ja invertori tegemisel erinevaid transistoride pikkusi ning laiusi. (Joonis 1.) Viimaks selgus, et parima tulemuse, disainireegleid jälgides, saadi siis, kui pMOS oli umbes kolm korda laiema kanaliga, kui nMOS. Siis sai parima võimaliku simulatsiooni tulemuse (Joonis 2.). Invertori genereerimisel (joonis 3.) ei õnnestunud simulatsiooni teha, kuid see oleks
Paljud inimesed aga ei saa seda endale lubada või peavad hoolega oma reisimist mõjutavaid tegureid järgima. Millised on aga minu reisismist mõjutavad tegurid? Minu reisimist mõjutab arvatavasti kõige rohkem kool, sest reisile tahaks minna just külmadel ning pimedatel sügis-, ja talvepäevadel puhkuse eesmärgil, kui on vaja koolis käia ning vaheajad jäävad selleks paraku aga liiga lühikeseks. Kui puhkama minna kooli ajal, on pärast vaja kõik asjad järgi teha ning see on tüütu, kurnav ning samuti ei pruugi reisimisest sel juhul mõnu tunda, kui puhkuse ajal mõtled, kui palju tööd on vaja pärast teha. Kuna talvel on külm ning päevad lühemad, kui suvel, siis sooviks minna puhkama kuskile soojale maale, mis pakub vaheldust igapäevasele elule. Suvel, kui on palju vaba aega ja võimalik reisida, ei tahaks aga soojale maale minna kuna seal on liiga palav sellise inimese jaoks, kes on siinse kliimaga harjunud.
UNICEF-i ja UNESCO andmetel ei käi maailmas umbkaudu 75 miljonit algkooliealist last koolis. Koolist väljajäämise asjaolud muidugi varieeruvad, kuid enamasti on selle põhjuseks vanemate hariduse puudumine ja rahaliste vahendite nappus. Samuti ei jõua lapsed tihti kooli, sest nad on liiga haiged või näljased. Seevastu on maru naljakas mõelda, et Eestis on õpilaste hulgas tavapärane kuulda nurinat, et kooliskäimine on üks tüütu kohustus. Teiseks, arvan, et inimestele tuleks luua rohkem töökohti ning maksta õiglast ja mõistlikku palka. Praegune olukord on seal lihtsalt naeruväärne, sest töövõimelised inimesed teevad sõna otseses mõttes orjatööd. Nad ei saa elada, süüa ja isegi riietada oma põhivajadustele vastavalt seetõttu, et neil puuduvad piisavad rahalised vahendid. Maailmapanga kohaselt on vaene see inimene, kes peab hakkama saama kõigest 1 euroga päevas
Kui alguses Windows 7 välja tuli, siis oli see Beta ning seda võisid kõik allalaadida ja installeerida enda arvutisse tasuta. Sul oli aastaajane kasutamisõigus. Nüüd aga pead sa selle eest maksma kui tahad seda kasutada. Võid ka piraatversiooni internetis allalaadida kuid see on väga riskantne. Nagu ka Vistal on ka 7 mitmed erinevad operatsioonsüsteemid näiteks nagu: Ultimate, Home, Basic, Business jne. Ma võin veel niipalju öelda, et Vista oli igav, mõttetu, tüütu ning väga paljude vigadega. Windows 7 aga on sellega arvestatud ning nad on loonud väga hea operatsioonsüsteemi. Seda on juba võimalik võrrelda Mac-i operatsioonsüsteemidega. Kuigi minu arvates kui Microsoft väljastab sama hea operatsioonsüsteemi nagu teeb seda praegu Mac siis selleks kulub ikka mitu aastat. Ühesõnaga ma võin öelda, et Vista oli läbikukkumine ja Windows 7 on selle läbikukkumise heastanud. Kuigi
Kontserdi analüüs Ma valisni selle kontserdi, sellepärast et see oli kõige lähemal kontserdi analüüsi esitamese päevale.Kontsert toimus 17-ndal mail.Kontsert toimus Võru kultuurimajas kannel.Kontserdi nimi oli VKLG kevadkontsert.Algul arvasin, et kontsert tuleb igav ja tüütu aga nii see ei olnud.Tegelikult võiks isegi rohkem käia VKLG kontserditel kuna seal esineb su enda kool.Kõige huvitavam kontserdi juures oli meie kooli õpetajate vihmaloitsu tants ja tänu sellele isegi sadas natuke.Isegi enda õpetaja Ave Aropi tundsin ära ja ka huvijuhi.Peale selle sai näha ka paari tantsu ja kuulata pillimängu.Kontserdi kella aeg oli 19:00 ja see lõppes natuke enne kella 21:00-i. Koori dirigendi nimi oli Signe Rõõmus kes on ka meie klassi (8b) muusikaõpetaja
Mina arvan, et isa küll armastas oma tütart, kuid sõltus siiski oma uuest naisest Trishist, kellele Apple üldse ei meeldinud. Mulle jäi mulje, et isa oli lihtsalt oma tütre lihtsalt Memme hooleks jätnud ning ise oma eluga edasi liikunud. Kolmandaks, minu meelest hästi suureks probleemiks on kärgperes laste omavaheline läbisaamine. Kui kokku kolivad lapsed ema ja isa erinevatest abieludest, võib laste vahel tekkida vaen. Kas siis on poolõde/poolvend liiga tüütu, kole, ei saa sinust aru, ei ole harjunud sinu mõttemaailmaga või on lihtsalt sinust täiesti erinev. Täpselt selline oli olukord Apple’iga, kes avastas, et tal on poolõde, kui ema juurde sisse kolis. Ennegi on suureks probleemiks, kui lapsed omavahel läbi ei saa, aga Apple’I puhul lisandus alguses veel asjaolu, et ta isegi ei teadnud, et tal võiks keegi olla. Ema ei tahtnud talle Rainist rääkida, sest kartis, et äkki ei taha Apple siis tema juurde elama tulla
Ajakirjandus mõjuks valvekoera rollis veenvamalt, kui ta tüütu klähvimise või haukumise asemel ka vahel hammustaks Võttes kätte ajalehe ja lugedes kõiki pealkirju, tekib selline ohkama panev tunne. Suurelt, aktraktiivselt ja värviliselt on trükitud sellised mõttetud artikli tutvustused, kui samal ajal toimub maailmas palju enamat. Milleks küll kogu see tsirkus? Lugejate võitmiseks kiirustatakse, sellega kaasneb infotühjus fotodel ja vassimine faktides
Contra Koostaja: Märt Mõtus Rannu Keskkool 12. Klass 22.10.2010 Kodanikunimi: Margus Konnula Sündinud 22. märtsil 1974 Võrumaal Urvastes Ta vanemad töötasid raamatupidaja ja agronoomina Hariduse omandamine 19811984 õppis Urvaste Algkoolis 19841989 õppis Kuldre 9klassilises koolis Antsla Keskkoolis 19891992 Eesti piirivalve Piusa kordonis 19931994 Tegevusalad 1994. aastal kuu aega inglise keele õpetajana Kuldre koolis Postiljonina Urvastes 19961999 Urvaste postiülem Vabakutseline kirjanik ja stsenarist 20042008 Urvaste Valla Lehe toimetaja Alates 1997 aastast Tartu Noorte Autorite Koondise (NAK) liige Alates 1997 Eesti Kirjanike Liidu liige Tööpõld teles ETV telesarja "Hajameelselt abielus" üks tsenaristidest ETV telesarja "Elolinõ" saatejuht ETV saate "Erisaade" üks saatejuhtidest Luulekogud "Ohoh!" (1995) "Üür...
Tallinna Nõmme Gümnaasium Referaat Elektriline Lehepuhur Juhan Jugapuu 8. klass Juhendaja: Rein Reiner Tallinn, 2008 Esimeseks sügise saabumise märgiks on langevad lehed, mida aegade algusest peale on riisutud käsitsi. Erinevad firmad pakuvad selle tarbeks aga ka elektrilisi aiamasinaid. Tüütu leheriisumise saab olulisemalt meeldivamaks muuta tänapäevast tehnikat appi võttes. Kuigi see referaat räägib elektritööriistadest, võiks esimeseks alternatiiviks olla ikkagi bensiinimootoriga õhuluud. Selle kahetaktiline bensiinimootor käitab turbiini, tekitades nõnda tugeva õhujoa maapinnal lebavate lehtede lihtsaks hunnikusse kokkukoondamiseks. Veidi kallimal õhuluua mudelil on komplektis ka kogumisvarustus, millega annab peale lehtede ka muud maas vedelevat sodi, nagu oksaraod ja...
Timm Thaler ehk Müüdud naer Selle raamatu autor on James Krüss ja pealkiri Timm Thaler ehk Müüdud naer. Raamatu peategelased on Timm Thaler, Härra ruudulises ehk parun Taruk, Härra Rickert, Kreschimir ja Jonny. Teose põhiiintriig on kuidas Timm müüb oma nakatava naeru võime eest võita kõik kihlveod, aga ta mõistab, et võime naerda on palju rohkem väärt kui kõik maailma rikkused. Nüüd proovib ta selle tagasi saada. Raamatu moto Uskuge mis tõprast eristeb meid- naer on see tähendab, et tegelikult on naer kõige tähtsam. Ilma selleta ei saaks inimese oma rõõmu emotsiooone näidata ja sellepärast näebki ta välja nagu tõpras. Minu arust rikkas ei ole üldse hea olla, sest siis ei oleks unistusi, kuna mul on kõik olemas ja ilma unistuseta on ikka väga jube olla. Timm oli väike vaene poiss, kelle ema oli surnud ja ta isa pidi abielluma võõrasemaga kuna muidu oleks pidanud Timm kodus üksi olema...
loomad peavad ootama õhtut, et koos peremehega välja jalutama saaks. Koeraga õues mängimine võtab maha pinged ja viib mõtted muredest eemale. Kõige rohkem hindan ma maaelu sellepärast, et seal on väga palju võimalusi omale ise toitu kasvatada. Väga vähestel linnaelanikel on sellised võimalused, sest siin lihtsalt pole sellist maad. Oma koduhoovis saab teha peenrad sinna kuhu ise soovid ning panna kasvama täpselt seda mida hing ihkab. Peenarde rohimine on ainuke tüütu töö, aga kui kogu pere ühiselt vaeva näeb, siis saadakse soovitud tulemus kiiresti ning jääb aega ka lõbusamateks tegevusteks. Mulle meeldib, et minu isa armastab kalal käimist, sest selle pisikuga on ta ka meid nakatanud ja perekondlikud merelkäigud on alati väga mõnusad. Need aitavad kõik muu unustada ja nii saab keskenduda looduse ilule. Ma ei vahetaks maaelu mitte kunagi linnaelu vastu, sest maal tunnen ennast tõeliselt hästi. Ma
Tuleviku kool Viimasel ajal on üsna aktuaalne teema olnud koolireform. Päevakorda on kerkinud mitmeid küsimusi praeguse ning ka tuleviku koolisüsteemi kohta. Milline peaks olema tuleviku kool ja millistest teadmistest on kasu tuleviku ühiskonnas? Arvan, et tulevikus ei õpetata koolis mitte aineid, vaid õpetatakse kuidas õppida. Õpetajad motiveerivad õpilasi õppima seda, mida nad ise tahavad. On mõttetu õpetada kõikidele noortele täpselt samu asju. Mida rohkem erinevaid inimesi ja vaateid on ühiskonnas, seda täiuslikum ühiskond on. Mitte ükski inimene pole edukas kui ta on täpselt samasugune ja teab täpselt samu asju kui teised edukad on inimesed, kellel on ühiskonnale pakkuda midagi erilist. Loomulikult on ka oskusi, mida vajab iga inimene (näiteks kirjutamine, lugemine, arvutamine), kuid on aja raiskamine õpetada inimesele asju, millest nad ei huvitu. Sellised asjad kaovad kohe ...
· Loogikapomm- On mingi arvutiprogrammi sisse peidetud koodilõik, mille kahjustav toime käivitub etteantud ajahetkel või mingi tingimuse täitumisel. · Reklaamvara- On programm mis installeerub teie arvutisse ilma selleks eelnevalt nõusolekut küsimata ning võib näiteks asendada brauseri avalehe mõne oma reklaamkliendi omaga, koguda informatsiooni teie surfamisharjumuste kohta ja edastada seda oma loojaile. Parimal juhul on see ainult veidi tüütu, näidates reklaame ja plõksides lahti hüpikaknaid. · Nuhkvara- On tarkvara, mis kogub arvuti kasutaja kohta isiklikku infot ilma sellest kasutajat selgesõnaliselt teavitamata. Nuhkvara olemasolu on tavaliselt kasutaja eest peidetud ja seda tuvastada võib olla küllaltki raske. Nuhkvara võib isiklikku laadi infot koguda, talletades kasutaja klahvivajutusi (klahvinuhid), salvestades infot
Inimene, kes ei saa valida lakkab olemast inimene, ning temast saab lihtsalt toimiva kellavärgi üks osake. Kas rahu nimel on riigil õigus võtta inimeselt tema vaba tahe? Kas riiklik vägivald üksikisiku kallal on õigustatud? Sellistele küsimustele otsib autor vastusied, ise otseseid vastuseid andmata. Raamatu sisu on raske jälgida kui end tegelasega mitte samastada. Pidev nadsattide keele sõnastiku lehitsemine on väga tavaline ja võib-olla natuke tüütu, kuid raamat on seda igaljuhul väärt. Kui raamtuni on raske jõuda, siis filmi soovitan kindlasti vaadata.
Meedia mängib tänapäeva ühiskonnas tähtsat rolli. Kahtlemata mõjutab lehest loetud või teleuudistes nähtud info inimese igapäevast tegevust ning üldist maailmavaadet või arvamust erinevate teemade suhtes igaüks peab endale aru andma ja valima katkematust infotulvasttalle vajaliku. Inimesed mõistavad, et reklaam võib olla vajaliku tarbimisinfo või ühiskondlikult olulist tedete edastaja, majanduse elavdaja, kuid samas ka liigtarbimise õhutaja, manipuleerija, tüütu filmisegaja või ressursside aja, paberi ja muu sellise raiskaja. Meediateoreetik McQuail on võtnudmeedia olemuse kokku nii: meedial on ühiskonnas informeeriv, siduv, kultuurilist järjepidavust tagav, meelelahutust pakkuvja mobiliseeriv roll. Reklaam kui meediaruumi osa täidab samuti neid rolle, mida me võimu näha kas kasu või kahju vaatenurgast. Meedia tekitatud muutused inimesemõttemaailmas võivad olla nii kasulikud, kahjulikud kui ka mõjutud inimese huvidele
Kes mõtleb abstraktselt? Hegel arutleb teemal kes on need inimesed kes mõtlevad abstraktselt ning mida kujutab endast abstraktne mõtlemine. Et laskuda sellesse küsimusse arutab autor kuidas inimestele läheneda selle küsimusega. Püüab aru saada kes on lugejad, et ta ei räägiks liiga palju, mis inimestele on tüütu ja et ta räägiks samas piisavalt palju, et viia inimesed mõistmiseni, sellest kes mõtleb abstraktselt. Inimesele on omane soov kogeda ja tajuda midagi uut, mis pakuks huvi. Midagi, mida me juba teame on igav uuesti peas läbi töötada. Kuigi see teadmine võib olla eelarvamus koos pisikeste arusaamatute faktidega. Sel juhul parem põgeneme. Autor on toonud oma kirjutises näite metafüüsikast. Hegel ütleb: "Nagu ei ihaldata seda, mida ei tunta, nii ei saa seda ka vihata."
Tuleks mõelda reaalsuse piirides, enese võimete ja jõukohaselt. Minu arvates peaksime me kõik olema isemoodi, sest ei oleks ju tore vaadata üksluiseid ja sarnaseid inimesi päevast-päeva. Tuleb erineda hallist massist ja lasta enda minapilt ka teistele nähtavaks, et see saaks meeldima hakata teistele. Tuleb hakata särama ja elama, näidata ennast, mitte sarnaneda iga teisega. See ei ole enam tore, kui linnapildis oleks kõik ühesugused, ei midagi erilist. Üsna pea oleks see tüütu, muutuks kurnavaks ja inimesed tüdineksid teineteisest ära. Tähtis on olla erinev, jääda iseendaks. Me ei pea meeldima kõigile, see ei oleks normaalne. Tuleb osata muuta ennast inimestele meeldivamaks, osata olla ja hinnata ning arvestada teistega. Maailmas elab umbes seitse miljardit inimest ja igaüks neist on ainulaadne, seega tuleb jääda iseendaks, alati ! Me ei saavuta sellega, midagi kui proovime olla keegi teine. See võib tihti kukkuda halvasti välja ja tahtes parimat,
10.glamorous suurilmalik 11.hectic pöörane, palavikuline 12.indispensable asendamatu (hädavajalik) 13.intense pingeline 14.intensive intensiivne 15.low-paid madalapalgaline 16.manual käsitsi, füüsiline 17.mind-numbing meelinüristav 18.monotonous üksluine 19.never-ending lakkamatu,lõputu 20.repetitive korduv 21.rewarding tulutoov, rahuldust pakkuv 22.soul-destroying hingesööv 23.stressful pingeline 24.tedious tüütu, igav 25.thankless tänamatu 26.unenviable vastik, kadestamatu 27.unglamorous mitte-glamuurne 28.unpleasant ebameeldib 29.unpredictable ettearvamatu, ootamatu 30.varied - mitmekesine
Õppimine ja kuidas õppida Õppimine seondub vast igale inimesele kooliga ja kohustustega ühiskonna ees.Ega mulle ka ei meeldi õppimine-tüütu kohustus,millele järgneb teadmiste kontroll.Hinded, mis tööde ees pannakse on väga tihti subjektiivsed.Nimelt osad õpetajad tahavad kiirelt tulemusi,aga ei arvestata aeglaselt omandate õpilastega. Minule isiklikult tuleb asja põhjalikult ja skeemiliselt selgidata(mõttemullid,alajaotused jne).Tänu sellele aga seisab kogu info tükk aega meeles.Hinded muidugi võiks olla paremad,kuid arvestades seda,et olen 11.klassis ning põhikool polnud oma mainega esirinnas, on tulemused üllatavalt head. Kuna meid klassis on ainult 19,võiksid siiski õpetajad teha rohkem tööd nende õpilastega,kel on teatavad lüngad sees.Aga seepeale öeldakse,et oma asi kuidas hakkama saad või kuidas sa ei tea.Tunnis küsida ei tihata,kuna kardetakse rumal paista isegi kui ei saada vastavast teemast aru.Õpetajatel...
Koolist koju minnes avastas Justus, et Meeta Räägu kõnnib natuke maad tagapool tema järel. Justus kees põiktänavasse, et mitte Meeta Rääguga kontakti sattuda. Martin Justus, Tal on naine ja tütar, 16.a. Astrid Tallinna erakooli õpetaja, ajalooõpetaja ja ka 12 klassijuhataja elu on ummikusse jooksnud - töö ja eraelu ei paku enam piisavalt põnevust, inimesed ümberringi tunduvad kitsarinnalised ning ees terendav suvepuhkus Narva-Jõesuus tüütu ( suvitama oma suve korterisse). Seega otsustab ta puhkusest oma perega loobuda ning jääb linna, et kirjutada raamatut Sokratesest ja tema filosoofia kasvatuslikust mõjust inimestele. Naine ning tütar on pettunud, ent lepivad siisk.möödub 2ndl,raamat on nii kaugel et sokrates ootab surma, kuid sealt edasi ei oska ta kirjutada, Jälgib aknast kapsausse, kes naabri aia on ära rüüstanud. Üks uss on ka tema raamatu peal. Näeb 49 a. tuletõrjuja matuseid
keeli oskama? Ka kõige väiksemas külas võib tulla mõni välismaalane ja küsida kohalike vaatamisväärsuste kohta. Juba selleks, et mitte häbisse jääda, oleks vaja neid osata. Isegi kõrgkooli ei pääse enam nii kergelt, kui pole sooritatud võõrkeele eksam. Reisimisel tuleb kindlasti kasuks, kui osatakse teed küsida või mõnda viidet lugedes aru saada, mida see tähendab. Iga pisematki sõna sõnaraamatust uurides läheks palju aega ja see oleks tüütu. Hädas olles oleks kindlasti hea, kui teaks, kuidas selles keeles abi paluda. Ja miks mitte leida uusi tuttavaid ja saada aimu, millise temperamendiga nad on. Seda ilma võõrkeelt rääkimata teha ei saa. Keegi meist ei ela kastis. Kellelgi pole oma maailma, kus on tähtsad vaid nemad ja reegleid saab teha ise. Selleks, et elus olla edukas ja seda endale kergemaks teha, peaks oskama rääkida võõrkeeli.
Olen väga aktiivne inimene, mängin kitarri, tegelen kergejõustikuga, harrastan ka viikingi aegset mõõgavõitlust ja kui aega üle jääb, siis olen omaette. Mulle ei meeldi väga peod ja sõpradega ringihängimised. Olen pigem üksinda ja teen trenni. Veel ei salli ma ülemäärast lõbutsemist ja lustimist. Koolis on mu lemmik õppeaineks füüsika, see meeldib mulle kõige enam, kuna on väga loogiline ja lihtne ning selge. Mulle ei meeldi õppeainetest eriti keeled, sest neid on tüütu õppida. Kui keskkooli ära lõpetan tahan edasiõppima minna Tartu kõrgemasse sõjakooli. Seega, mu unistuste elukutse on sõjaväe kõrgem juht. Iseloomult olen ma rahulik, kuid kui mind välja vihastada võin ma muutuda ohtlikuks. Ma olen väga hea kujutlusvõimega ning loogilise mõtlemisega. Siiski on mul ka hirme, nimelt, kardan ma ämblikke. Mulle meeldivad äikesetormid ja vihmased ilmad. Ma olen 185cm pikk ja kaalun 67kg, mul on rohelised silmad ja pruunid juuksed.
Kunstikool Pallas 1. Urmas Viik ,,Kärbes, roos, kärbes". Tegemist on kunstiteosega, kus valgel taustal on kujutatud tuhandeid kihavaid kärbseid. Kärbes, kurjuse ja katku kandja kristlikus sümboolikas ja tavamõistes lihtsalt tüütu putukas ning roos, kehastamas armastust ja ilu. Kõrvuti ilus ja inetu, kõrge ja madal. Samas on asjade tähendused ambivalentsed ja Viik näib nautivat nende muutumist sõltuvalt kontekstist. Ülendatud saab alam putukas. Tegemist on uuelaadse ja omapärase stiiliga. Struktuurile vastandumise elemendiks saab just kui risoomi mõiste, kus ei ole konkreetset struktuuri, vaid kõik elemendid on kõigiga seotud. Risoom muutub omaette
lugejakeskselt tõlgendades omandab raamat hoopis uue tähenduse.Seega võib ka väita, et raamatu lugemisel on väga suur osa ka inimesel endal. Erinevad inimesed mõistavad raamatuid erinevatel viisidel.Raamatute lugemine on pea alati arendav. On raske leida raamatut, mis põhjustaks inimese taandarengut. Mõjutava sisuga raamatuid on olemas, kuid neid peaks lugema eriti kriitiliselt. Lugemiskiirus on ka mõjutav tegur lugemisel. Inimesel, kelle lugemiskiirus on aeglane, on tüütu lugeda paksemaid raamatuid, sest see võtab liiga kaua aega. Seega peaks lapsepõlves lugemiskiirust arendama, et täiskasvanuna ei rööviks see lugemisisu. Inimestel on lugemiskiirus väga varieeruv. Osad peavad lugema läbi teksti mitu korda, et mõte neile kohale jõuab. Kui puudub funktsionaalse lugemise oskus, on asi veel halvem. Sel juhul ei saa inimene aru, mida ta loeb või ta ei seosta teksti erinevaid osi omavahel. Lugemine nõuab omajagu ka loogilist mõtlemist
Sisukord Lapsetegemiseks on vaja kahte inimest lk3 Vanema kohustused igaühe vaba valik? lk4 Vanemate roll laste elus lk5 Kasutatud kirjandus lk6 Lapsetegemiseks on vaja kahte inimest Pahatihti mehed ei taha või ei pea vajalikuks maksta naisele, või õigemini lapsele, alimente ning naine ei viitsi jamada kohtu kaudu elatusraha väljanõudmisega. Kohut käia on ju üsna tüütu. Kuigi on tõenäoline, et naispool selle kohtuasja võidab, kui mehel pole just väga head advokaati naisele vastu panna, on vaja emal enne palju pabereid korda ajada. Alates hagi 2 koostamisest ja lõpetades lapsele tehtud kulutuste tõestamisega, muidugi tuleb vahel tõestada ka isadust, sest mehed kasutavad kõiki võimalusi, et hiilida alimentide maksmisest. Alimendid ei ole mõeldud mehele karistuseks, vaid peaksid olema loomulik
Ka mul on kodus neljajalgne sõber. Minu koera nimi on Magnum, ta on noor, väga lustakas ja rõõmsa meelne koer, keda me armastame. Tema lustakus lihtsalt võtab pinged maha ja teeb endalgi tuju rõõmsaks ka kõige halvemal päeval. Mul teises kodus maal, on veel üks koer ja kass ka. Koera nimi on Enni ja kassi nimi on Knuksu. Nad on ka väga lõbusad ja toredad sõbrad, kelle lohutusele võib alati loota. Kass on küll vahest väga tüütu, eriti siis kui ta üleval on aga kui ta magab on ta väga hea seltsiline. Mulle loomad väga meeldivad, eriti kassid kuid koerad on ka väga meeldivad loomad. Soovitan endale tore neljajalgne seltsiline soetada, kes teeb meele rõõmsaks igapäev.