soodsamalt. Restoranides saab laevaveini 10% soodsamalt. Baarides pakutakse erihinnaga Club One jooke. Kohvikutes ja kiirtoidurestoranides on Club One valikus olevad toidukomplektid 15-20% soodsamad. Laevade kauplused pakuvad valitud tooteid 10-20% soodsamalt. Saunapilet ja tunnisaun kuni 10% soodsamalt. Gold taseme klient saab saunapileti ostmisel ühe alkoholivaba joogi (karastusjoogid, mahl, vesi) tasuta. 12 7 MINU SWOT TUGEVUSED NÕRKUSED 2 aastat kogemust klienditeenindajana Rootsi keele oskuse puudumine Inglise ja vene keele hea oskus Kohati märgatav väsimus vahetuse lõpus Kiirus Kamandav Ausus Mõnikord ei talu kriitikat Korrektne väljanägemine Tähelepanelik VÕIMALUSED OHUD Rootsi keele kursused + ka teised keeled Stress
Kliendid teevad otsuseid selle põhjal, mis emotsiooni teenindaja neile parasjagu edasi annab. Pingelistes olukordades, kus võib olla väga kiire või klient on rahulolematu, muutub tihtipeale teenindaja kannatamatuks ja närviliseks. Tuleb säilitada külm närv ja hoida positiivne hoiak. Minu teeninduskeel oma organisatsioonis Töötan hotellis administraatorina, ning minu töö eesmärk on anda kliendile parim teenindus. Olen ka varem töötanud klienditeenindajana, ning oskan juba arvestada erinevate klientidega ja nende soovidega. Tööle tulen alati positiivse tujuga, ning mõnikord kolleegid küsivad mult: ,,Kuidas sa alati nii rõõmsameelne oled?". Arvan, et hea tujuga läheb töö ladusamini ja klientidel on samamoodi parem tuju. Kui klient juba eemalt minu poole tuleb, siis tõusen juba püsti ja viisakalt ütlen ,,Tere!". Tööl tekib vahel olukordi, kus klient ei tea millist massaazi või hoolitsust endale võtta, siis oskan
Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat
TALLINNA MAJANDUSKOOL ERINEVAD KLIENDITÜÜBID JA NENDEGA SUHTLEMINE Referaat Tallinn 2013 SISSEJUHATUS Referaadi teemaks on ,,Erinevad klienditüübid ja nendega suhtlemine". Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. Sõna Service on kasutusel aastast 1925 praeguses tähenduses. Klienditeeninduse moodustuvad teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus, suhtlemisoskused, teeninduslik hoiak, teenindaja isiksuseomadused ja hoiakud (positiivne või negatiivne suhtumine millessegi). Valisin selle referaadi teemaks, kuna töötan juba 7 aastat asutuses AS EMT klienditeenindajana. Viimased kaks aastat olen olnud telemarketingi müügikonsultant kus tahes-tahtmata puutun kokku keeruliste klientidega. Olen läbinud mitmeid k
Dr Heli Tooman Pärnu 2018 SISUKORD 1.Teeninduskeele olulisus...........................................................................................................3 1.1.Hea teeninduskeele tunnused...........................................................................................3 1.2.Tüüpilised teeninduskeele vead........................................................................................5 2.Iseenda teeninduskeele analüüs...............................................................................................6 1.3.Kriitiline hinnang kasutatavale teeninduskeelele.............................................................6 1.4.Ettepanekud iseenda teeninduskeele parandamiseks.......................................................7 SISSEJUHATUS Kliendi heaks teenindamiseks on oluline korrektne teeninduskeel. Teeninduskeel on
ärakasutamist oma eesmärkide saavutamiseks Strateegilise plaani komponendid: Missioon, Kontekst, Visioon, Strateegia, Eesmärgid, Ressursid. - Kus me oleme praegu (olukorra kaardistamine)? - Kus me tahaksime olla teatud aja möödudes (visiooni loomine)? - Kuidas me jõuame soovitud olukorrani (strateegia)? - Milliseid konkreetseid samme on selleks vaja teha (tegevuskava)? - Kuidas me oma tegevust mõõdame (seire, kontroll, tagasiside)? 8. Mis on SWOT analüüs, kuidas see on seotud PEST analüüsiga? Millised on peamised vead nende analüüside koostamisel? Väliskeskkonna tegurid sõnastatakse väliste võimaluste-ja ohuallikatena, mitte võimalustena tegevuste mõttes. Analüüsi võiks teha järjestikuste etappidena, alustada tugevate ja nõrkade külgede kirjeldamisest ja lisada võimalused/ohud. Vajalik on selekteerida määrava tähtsusega tugevad ja nõrgad küljed, võimalused ja ohud.
....................................5 2.4 Ettevõtte struktuur ja personal....................................................................................6 2.5 Töötingimused............................................................................................................7 3. PRAKTIKA KORRALDUS............................................................................................ 8 4. HINNANG PRAKTIKAÜLESANNETEGA TOIMETULEKUL.................................. 9 5. SWOT ANALÜÜS.........................................................................................................10 6. KOKKUVÕTE...............................................................................................................11 7. KASUTATUD KIRJANDUS........................................................................................ 12 Motivatsioonikiri............................................................................................................13 CV..
inimesed. Selline vahemaa on võimalik võõramate inimeste vahel ka juhul, kui puudub silmside (näiteks täiskiilutud bussis), kuid suhtlemiste ei toimu (kontakti välditakse). Isiklik suhtlemisdistants on 0,5 1,2 m ja sellisel vahemaal toimub sõpradevaheline suhtlemine Isikutaju ehk pertseptsioon on suhtlemiskompetentsuse näitaja, mille teel toimub partneri ja tema poolt antava informatsiooni kindlaksmääramine, analüüs ja hindamine. Kaja on kuulamistehnika, kus korratakse üle rääkija viimane sõna (või sõnapaar). Kliendikeskne teenindus põhineb arusaamisel, et klientide teenindamine, nendele hüvede loomine, on teenindusettevõtte põhiülesanne Klienditeenindus (Customer service; Customer care, Customer relations) on suhtlemine kahe võrdse osapoole kliendi ja teenindaja vahel. Kommunikaator on kommunikatsiooniprotsessis infoandja
Kõik kommentaarid