Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Strateegiline juhtimisarvestus ja kulujuhtimine (0)

3 KEHV
Punktid

Lõik failist


Strateegiline juhtimisarvestus ja kulujuhtimine




1 If the allocation base is machine hours , then

Overhead allocation rate is
$453,600 /10500 machine hours = $43.20 per machine hour
Overhead allocated

Job 215
Job 325
$1,728.00
$2,592.00
2
Average cost per farme

Purchasing $35.00
$875.00
$280.00
Material handling $17.50
$175.00
$70.00
Machine maintenance $22.60
$904.00
$1,356.00
Product inspection $15.75
$141.75
$47.25
Packaging $10.50
$157.50
$63.00
SUMMA
$2,253.25
$1,816.25
3 Smith's Custom Framing võib leida ABC töö kuluarvestuse süsteemi kasulikum kulude juhtimiseks . Vastupidiselt otsestele tootmise tööjõukuludele, viis kaudsed kulukogumid süstemaatiliselt seotud tegevusega . Tulemuseks on täpsem kuluarvestus . Tootmise juht võib püüda vähendada nii aktiivsuse taset (vähem ostutellimusi, vähem materjali käitlemist) kui ka kulu iga tegevuse kohta (näiteks kulu ühe inspekteerimise kohta). Turundusjuhid saavad kasutada ABC infot selleks, etkonkurentsivõimeliselt pakkuda töökohti, sest ABC täpsemalt kajastab kasutatud vahendeid ja kulusid Iga töö kohta.
Strateegiline juhtimisarvestus ja kulujuhtimine #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 73 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor cloudnine8 Õppematerjali autor
Strateegiline juhtimisarvestus ja kulujuhtimine kodutöö 1 Alver

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
168
pdf

Lendude hilinemisest põhjustatud kulude juhtimine Estonian Air AS näitel

Bloki-sisene aeg aga seevastu aeg, mis kulub lennukil maandumise hetkest lennuväravani jõudmiseni. Lennukite hilinemine on lennufirmadele kahjulik kahest punktist vaadates. Esiteks häirib see lennufirmade graafiku situatsioonide planeerimist (hilinemiste strateegilised kulud) ning teiseks häirib see operatiivsete tegevuste toimimist hilinemispäeval (hilinemiste taktikalised kulud). Nendest kahest hilinemiste kulu liigist on lennufirmadel kõige raskemini määratleda strateegiline kulu tüüp, mida nad vajavad hilinemiskulude paremaks juhtimiseks. /1, lk 97/ 24 Kuna Euroopas on lennujuhtimisel väga laialdlaselt kasutusel terminid lennujuhtimise voomajandamine ja lennujuhtimise voomajandamise ajalised reserveeringud ehk „ATFM slots“, siis on ka antud töös neid paslik käsitleda. Nende

Ärilogistika
thumbnail
74
doc

Kuluarvestus

KULUARVESTUS (OMAHINNA ARVESTUS) FJ-011 Cost accounting Loengukonspekt Koostanud Ülle Pärl, MA Tartu 2010 http://www.hkhk.edu.ee/reisikorraldus/otsesed_ja_kauds ed_kulud.html 1 http://www.hkhk.edu.ee/reisikorraldus/otsesed_ja_kaudsed_kulud.html............................1 ..............................................................................................................................................2 Kulude arvestuse põhimõisted.............................................................................................3 Kulude kogumine ja kulude jaotamine............................................................................3 Kulukäitur (kulumõjur) (cost driver)ja kulude juhtimine (cost management).................6 Kulude käitumine: muutuvad kulud ja pü

Kuluarvestus
thumbnail
12
doc

Juhtimisraamatupidamise eksam

JUHTIMISARVESTUSE AINE:juhtimisarvestus peab tagama juhtimisotsuste langetamiseks vajaliku info. juhtimisarvestus hõlmab spetsiifilisi meetodeid, protseduure ja võtteid, mis võimaldavad juhtkonnal saada vajalikku infot,seda analüüsida ja tõlgendada ning selle tulemusena langetada olulisi otsuseid.põhieesmärgiks on õigeaegselt selgitada ressursid,mis on vajalikud tootmistegevuseks ja turustamiseks, andes sellega infot juhtkonnale õigete äriotsuste langetamiseks. FINANTSARVESTUS JA JUHTIMISARVESTUS:1)juhtimisarvestuse infot tarbitakse vaid firmasiseselt. Finantsarvestuse info jõuab ka väliskasutajateni.2)juhtimisarvestus on suures osas suunatud tulevikku. Finantsarvestuses on põhirõhk minevikus toimunud tehingute kajastamisel.3)juhtimisarvestuse aruannete sisu ei ole rangelt määratletud.4)juhtimisarvestus rõhutab andmete olulisust ja paindlikkust.5)juhtimisarvestuse puhul ei ole oluline punktuaalne täpsus,vaid mitterahalised andmed

Juhtimisraamatupidamine
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

................................................................ 51 4.2. Tulemusjuhtimise kontseptuaalsed alused.......................................................... 56 4.3. Ettevõtte tulemuslikkuse hindamine ja juhtimine .............................................. 59 4.4. Tulemuslikkuse hindamise ja juhtimise näitajad ning meetodid Eesti ettevõtetes ............................................................................................................ 62 4.5. Strateegiline controlling ...................................................................................... 70 4.6. Strateegilise controllingu instrumentaarium ...................................................... 74 4.7. Tasakaalus tulemuskaart ..................................................................................... 74 4.8. Controllingu institutsioonid ................................................................................ 86 4.8.1

Finantsjuhtimine
thumbnail
76
docx

Ärilogistika- eksamimaterjal

ladusid/kauplusi, suurus ja võimsus jne 13. Kommunikatsioon – info edastamine ja haldus, toodete ja nõudluse info, ajastus, saadavus, laoseis, kulud jne. NB! Ära tõmba piire tegevuste vahele. Kõik peab toimima heas koostöös! Logistika ajalugu – pärineb kreekakeelsest sõnast mõtlemine/arvutamine ja prantsusekeelsest sõnast “lager” ehk laagripaikade valik, transpordi varustus. 19. Saj Napoleoni ohvitser tuletab termini “la logistique” mis oli strateegiline positsioon. 20. Sajand muutus see mõiste äritegevuses kasutatavaks. 7R mudel: right product, place, time, condition, quantity, cost, customer. Logistika tähtsustumine (enim mõjutavad makrotegurid): 1. transpordi ja kommunikatsioonikulude langus. Globaliseerumise esimene põhjus, transpordikulu järjest väiksem argument. 2. Inimeste arv on suurenenud, inimene tarbib järjest rohkem kaupu 3. Keskmine mobiilsus on palju rohkem suurenenud 4

Ärilogistika
thumbnail
41
docx

Kordamisteemad ärilogistika eksamiks

ID-tunnus ehk tootekood. Iga erineva tootekoodiga toodet nimetatakse laoartikliks. · Laoartikkel (stock keeping unit, SKU) on eripärane toode, mis erineb millegi poolest muudest toodetest (värv, funktsioon, pakend, mudel, muud omadused). Iga SKU hoiustatakse eraldi ning iga SKU üle peetakse eraldi arvestust. (3 värvi särki, 4 suurust, + 3in1 pakend = 16 SKU) · Kui varude operatiivne kontroll toimub SKU tasandil, siis strateegiline kavandamine toimub enamasti tooterühmade tasemel (nt kui otsustatakse maksimaalne varudesse investeeritava kapitali limiit). Ringlustsükkel ­ LK 332 joonis Kasutusvaru Täitmisaeg ­ tellimisvajaduse tekkest kuni kauba kättesaamiseni Tellimisvahe Laodefitsiit Max, min, tellimispunkt inventuuri viisid- Traditsioonilise tähtajalise inventeerimise kõrval on kaks populaarset meetodit ABC-analüüs ja pidev inventeerimine. Inventeerimine on ettevõtte vara

Ärilogistika
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

ja asjassepuutuva informatsiooni efektiivset edasi- ja tagasisuunalist liikumist ja ladustamist lähtepunkti ning tarbimispunkti vahe eesmärgiga rahuldada kliendi nõudmisi. (U. S. Council of Logistics Management, 1 1 1 ', asendas eelmise definitsiooni. Antud definitsioon deklareerib üheselt, et logistika on ainult osa tarneahela juhtimisest). Logistika on ressursside ajaline positsioneerimine (time related positioning of resource) või kogu tarneketi strateegiline juhtimine. Tarnekett on jada üksteisele järgnevaid tegevusi mille eesmärgiks on kliendi rahuldamine. See võib endasse haarata hanked, tootmise, distributsiooni ning jäätmete töötlemise (waste disposal) koos kaasneva transpordi, ladustamise ning infotehnoloogiaga (The Institute of Logistics, 1998.) Tüüpilised probleemid , mille lahendamisele logistika on orienteeritud: Liigsed varud, allahindlused ja mahakantud varad (write-offs).

Logistika
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

lõpptarbijani toimetamiseni; • Tarneahela tegutsemise ulatus hõlmab varustamist, tootmist ja distributsiooni • Juhtimine ulatub üle organisatsiooni piiride hõlmates planeerimise ja kontrolli teiste organisatsiooni üksuste tegutsemise üle. • Ühine infosüsteem, mis on kättesaadav kõigile liikmetele teeb võimalikuks koordineerimise organisatsioonide vahel • Lähtekohaks on strateegiline planeerimine • Liikmed saavutavad individuaalsed eesmärgid läbi tarneahela edu Supply orchestra’ needs to respond in unison to a specific ‘conductor’ who is end-customer, and it is the end-customer’s demand signals that trigger the supply chain to respond. By sharing the end-customer demand information across the supply chain, we create a demand chain. Reaalsed tarneahelad on pigem läbipõimunud võrgustikud paljudest ettevõtetest. “Ahel” aga rõhutab olulisi detaile:

Baaslogistika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun