Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sotsiaalsed ja enesekohased oskused (0)

1 HALB
Punktid
Sotsiaalsed ja enesekohased oskused #1 Sotsiaalsed ja enesekohased oskused #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-03-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Oskar1628 Õppematerjali autor
Kirjand Sotsiaalsetest ja enesekohastest oskustest.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
docx

Sotsiaalsete oskuste areng

üheealised ning samal arengutasemel. Mängides toimub suhtlemine võrdsega ja see omab olulist osa elus läbilöömisel. Eakaaslased on suhtlemisoskuste tasemelt sarnased ja neil on sageli ühised huvid ja ühised ettevõtmised. Koos mängides ja tegutsedes tekib olukordi, kus lapsed peavad lahendama tekkinud probleeme ja lahendama need. Koolieelsesse ikka jääb lapse sotsiaalse tundlikkuse aeg ja sel ajal vajab laps teiste lastega suhtlemist. Sotsiaalsed oskused annavad lapsele võime saada hästi hakkama erinevates olukordades. Mängides on suhtlemine eakaaslastega eriti intensiivne ja selle baasil arenevadki sotsiaalsed oskused. Kui lapse käitumine on häiritud ja sotsiaalsed oskused nõrgad, ei soovi kaaslased temaga koos olla. Kahjustada võib saada lapse sotsiaalne ja emotsionaalne areng. Et seda vältida, peab laps omandama vajalikud sotsiaalsed oskused ja täiskasvanud peavad toetama tema arengut. .

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
34
doc

Meeskonnatöö

*Kuidas lahendada meeskonnatöö konflikte? *Kuidas arendada meeskonda? *Mis on eesmärk? Kuidas jõuda eesmärgini? *Kuidas motiveerida meeskonda? KOKKUVÕTE Lisa 1. - Huvitavaid tsitaate meeskonnatöö, eesmärgi, rollide, konflikti ja motivatsiooni kohta. Lisa 2. ­Mis on emotsionaalne intelligentsus. 2 SISSEJUHATUS Meeskond on väikesearvuline rühm inimesi, kellel on vajalikud teadmised ja oskused ühise eesmärgi saavutamiseks ning kes peavad ennast tulemuste eest ühiselt vastutavaks. Meeskonna arenemiseks peab see tegema läbi neli arengustaadiumit. Need on: mittearenenud meeskond; eksperimenteeriv meeskond; ühinev meeskond; koostöötav meeskond. Meeskonna efektiivsuse määramiseks kasutatakse peamiselt kahte järgnevat näitajat: meeskonna poolt antud toodangu või osutatud teenuste hulk ja kvaliteet; meeskonna liikmete isiklik rahulolu.

Meeskonnatöö
thumbnail
164
pdf

Karjäärinõustamise käsiraamat 2014

......................................................... 13 Nõustaja eetika............................................................................ 13 Hea nõustamise kümme omadust..................................................... 13 Nõustamisprotsess........................................................................ 14 Nõustamisprotsessi planeerimine .................................................... 14 Nõustamise etapid ja nõustaja oskused............................................ 15 Nõustaja professionaalne kohalolek................................................. 20 Nõustamise meetodid ja abivahendid............................................... 21 Nõustamisvestluse analüüs............................................................. 34 Nõustaja raskused......................................................................... 35 Nõustatava kümme soovi nõustajale ..............

Ametijuhend
thumbnail
16
doc

ÕPPENÕUSTAMISKESKUS JA/VÕI KOOLIS TÖÖTAV SOTSIAALPEDAGOOG

Millised on aga Eesti mõistes meie võimalused ja kas midagi tuleks muuta, on küsimus millele püüan referaadi lõpuks vastuse leida. 3 1. ÕPPENÕUSTAMISKESKUS Erinevatel eluetappidel langetavad inimesed kaalukaid otsuseid – mida õppida, kelleks saada, millist töökohta valida ning kuidas hoida oma teadmised ja oskused värsketena. Mõistetakse, et noorena saadud hea haridus ja langetatud valikud laovad vundamendi hilisemale elukvaliteedile. Eesti koolis ja kodudes väärtustatakse head õppimist ning edasijõudmist. Lapse õpi- ja käitumisprobleemide ilmnemisel ei taju paljud lapsevanemad ning vahel ka osa õpetajaid neid sellistena, mis vajaksid spetsialisti sekkumist või eraldi tegelemist. (Õppenõustamis...) Lapsevanemad ei taha tunnistada, et kuskil ees on probleem, millega tuleb tegeleda

Pedagoogika
thumbnail
9
docx

LAPSE KASVATAMINE JUHIKS.

Mul on veendumused, mille eest seisan ka avalikult. osavõtlikus Ma olen teiste vajaduste suhtes tundlik Ma aitan ka siis kui pean selle eest ise maksma Ma tunnen rahuldust kui saan teisi aidata. julgus Mulle meeldib alustada uusi projekte ka siis kui see on hirmutav. Mul ei ole midagi selle vastu, et olen esimene, kes riskib. Kui tekivad mõtted tahan tegutseda, mitte rääkida. pädevus Mu ideed saavad sageli teoks Mul on mõned erilised ja kasulikud oskused Ma oskan näha, kuidas lõpetada alustatud tööd Ma oskan hästi probleeme lahendada. veendumused Ma tean täpselt millesse ma usun. Ma toon oma uskumuste nimel ohvreid. Teised näevad, et mul on mõnda asja tugev usk. Kirg võimaldab mul tegutseda selle nimel, millesse usun. pühendumine Ma olen visa ega anna kergelt alla. Ma viin alustatu lõpule. Takistused pakuvad mulle väljakutset. Ma olen tulemusele keskendunud. karisma Ma tõmban inimesi ligi, neile meeldib minuga koos olla.

Enesejuhtimine
thumbnail
17
doc

Teabeväli

Marie Udam Kolme põlvkonna teabevälja analüüs Sissejuhatus kommunikatsiooni ja meediasse (SOZU.04.076) Tartu 2011 Sissejuhatus Selles analüüsis võrdlen enda, oma ema ja vanaema teabevälju ajal, mil nimetatud isikud on 20-aastased. Ma olen sündinud aastal 1991 ja analüüsin oma teabevälja praegusel infoallikate poolest rikkal ajal ehk aastal 2011. Minu ema Ulvi on sündinud aastal 1964, seega vaatlen tema teabevälja 1984. aasta paiku, mil inimeste elu ja meediat kontrollis rangelt Nõukogude riigi võim. Minu vanaema Aili-Tiia on sündinud 1938. aastal ehk uurin tema teabevälja aastal 1958, mil Eesti alad olid samuti Nõukogude okupatsiooni all, kuid mil oli kätte jõudnud sulaaeg. Uurin, kust oleme saanud teavet, millised teemad meid on huvitanud, milliseid teadmisi, väärtusi ja käitumisnorme oleme neist ammutanud. Annan ülevaate enda, oma ema ja van

Sissejuhatus kommunikatsiooni ja meediasse
thumbnail
17
docx

Nõustamispsühholoogia

2. Seonduvate ajasaolude hindamine 3. Eetikakoodeksis sätestatu 4. Erinevad vaatenurgad ­ kovisioon, supervisioon, teised spetsialistid 5. Erinevad tegevusplaanid ­ mitu plaani 6. Tegevusplaanide hindamine 7. Tegevusplaani valik Uriko soovitab, et eetiliste probleemide lahendamisel tuleks alati teiste professionaalidega arutleda. Mille vastu enamasti eetika puhul eksitakse? 1. Nõustamissuhte kategooria 2. Kliendi heaolu kaitsmine 3. Sotsiaalsed ja kultuurilised probleemid ­ nt loetakse eetiliseks probleemiks ainult ühe sooga töötamist 4. Suhete ja piiride kehtestamine ­ ka pärast nõustamissuhte lõppemist on teatud aeg, mil ei tohi suhteid luua. Uriko ütleb, et kommikarp ja lilled on okei. 5. Puudulik info nõusoleku võtmisel ­ Uriko soovitab teha kirjaliku vormi 6. Märkemete tegemine või varjamine kliendi eest ­ klient peab saama märkmeid näha või kui ta ei

Nõustamine
thumbnail
36
odt

Erivajaduste identifitseerimine (TÜ eripedagoogika BA eksami kordamisküsimused)

Eelis teiste Annab ülevaate lapse ja konkreetse keskkonna interaktsioonist – millised faktorid meetodite ees tingivad, säilitavad või võimendavad probleemset käitumist ning aitab planeerida laste uurimisel sekkumist arvestades lapse igapäevaseid tegevusi, konkreetseid suhteid teistega ning probleemi leevendavaid asjaolusid. Mida väiksem on laps, seda enam avalduvad tema mõtlemine ja oskused otseselt käitumises. Vanemaks saades õpivad lapsed mõtlema nii-öelda vaimses plaanis ja nende mõttekäik ei pruugi enam käitumises otseselt väljenduda. Nii võivad suuremad lapsed istuda ja mõelda, kuidas mingit probleemolukorda lahendada, samal ajal kui pisemad lapsed hakkavad kohe tegutsema ja katsetavad selle käigus erinevaid lahendusvõimalusi.

Eripedagoogika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun