Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Segmente on palju; C segmente vähem; nende vahel on mittekodeerivad alad (intronid). V segmendid on 5’suunalised; C segmendid on 3’suunalised. Iga V eksoni ees on 90 bp kodeeriv ala (leader peptide), mis juhib transleeritud rasked ja kerged p/p ahelad (sünteesitakse erinevatel polüribosoomidel) läbi ER-i; Kõigepealt rasked ahelad modifitseeritakse nii, et saab toota μ ahelaid.
Segmenteerimisel on oluline, et tunnuseid ei valitaks juhuslikult, kuna see võib viia ebaefektiivsete tulemusteni – mahamagatud võimalused, mittekasumlikud investeeringud.
Segmenteerumata mesoderm on mesenhümaalne. Kui on moodustunud lõhe, siis välimised mesenhümaalsed rakud epitelialiseeruvad ning moodustub epiteliaalne somiit – toimub mesenhüüm epiteel transitsioon (EMT) -jaguneb pea mesodermiks ja somiitideks- nendest omakorda palju massi.
Segmenteerimine – Segmenteerimisel ja lehekülgedeks jagamisel on mälu jagatud osadeks (segmendid, leheküljed) ja siis on käsukoodiga kaasas lühem aadress, mis viitab operandile segmendi või lehekülje sees.
Segmenteerimine – käsus sisalduv operand sisaldab väärtust, mis määrab ära konkreetse segmendi, kus andmed asuvad ning defineerib ka nö. offseti ehk selle, kui mitmenda segmenti elemendi poole pöörduti.
Segmenteeritud hinnakujundus - Segmenteerimine ostja identifitseerimise teel - Segmentide eristamine võib olla lihtne (täiskasvanud, lapsed - juuksuri juures) või vastupidi – küllalt keeruline.
Segmenteerimine - on ettevõtte tegevus tarbijate sarnaste vajaduste, sarnaste võimaluste ning turunduskompleksi ärritajate sarnaselt reageerivateks gruppideks.
Segmenteerimine on turu jaotamine väiksemateks osadeks – sarnaste vajadustega tarbijarühmadeks, kes reageerib sarnaselt teatud turundustegevusele.
Segmenteerimine on protsess, mille käigus jagatakse ühe toote või teenuse turg alagruppideks ehk segmentideks klientide eripära alusel.
Segmenteerimine – kk + aadress segmendis .. kui kõik andmed on ühes mälusegmendis, segmentidevaheline liikumine käsuloenduri abil
Segmenteerimine - Turu segmentimine on protsess, mille käigus koguturg jaotatakse mõtestatud osadeks ehk segmetideks.
Segmenteerimine on programmi organiseerimis viis, kus programmi aadressstruktuur peegeldab tema sisulist liigendust.
Segmenteerimine on protsess, kus jagatakse ühe toote tarbijad eripärade järgi gruppidesse ehk segmentidesse.
Segmenteerimise aluseks on üldjuhul tarbijate sarnased omadused ja vajadused.
Segmenteerimise aluseks on tarbija käitumise mõju tootele.
Segmenteerimine - Segmentation vanem osa aadr.
Segmenteerimine - jaotumine, tükkidena olek
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun