Restorani
ruumid
Jaotavad kaheks : 1.teenindajate
ruumid- personal, erand kontrollid 2.teenindusruumid kus on ka
klientidel lubatud olla, söögisaalid, WC, fuajee , istumiskohad, peeglid , märgid kus asub tualettruum peaks olema.
Kahe kohaline 60X80 laud, nelja
kohaline laud 120X80, kuuekohaline laud 180X80, kaheksakohaline
240X80.
Ümmargused lauad: kahekohaline
75- 85 läbimõõt, neljakohaline 95-105, kuuekohaline 110-120. Lauad
on maast umbes 80 cm kõrgusel, toolid pehme otega,
mugavad,seljatoega,käsitugi.
Kasuta ka diivanit 40-42cm 46 max
ruumi eraldajad.
Serveerkapid ja abilauad
Kasutatakse masinamuusikat. Ööklubid Neis võidakse kasutada kõiki eelnimetatud ajaviitmise võimalusi. Põhirõhk on baarijookidel ja suupistetel. Teenindus on korraldatud baarileti kaudu. Toitude serveerimisel kasutatakse osalist lauas teenindust. Hinnatase on tavaliselt kõrge. -------------------------------------------------------------------------------------------------- KORDAMISEKS 1. Mis teenuseid pakub hotelli restoran? 2. Mis ettevõtetes on võimalik korraldada bussituristide ette tellimata toitlustust? ÜLESANDED 1. Koostage vastavalt alltoodud näitele võrdlustabel erinevate restoranide 17 äriideedest. Äriidee Kliendid Tooted/teenused Teeninduse Imago Näited korraldus (mulje,
konkurentide omi Suhtlemistakistused: Füüsilised takistused Kultuurimõju Tagasiside puudumine Rolliootused ja status Sõnumi sisu 18. Kliendile soodsa esmamulje jätmine Pane tähele! Tereta! Puhtus Näita ülesse soovi aidata Ole sõbralik ja tähelepanelik. Kontrollida tööpäeva jooksul sageli oma välimust Hoidke oma töökoht , esiuks ja üldkasutatavad ruumid alati puhtad Üldiselt teenindatakse klienti seistes. Kui istute peab klient olema samal tasandil Tervitage esimesena. Kui ei ole võimalik tervitada, siis naeratage või noogutage Ärge hinnake inimesi nende välimuse järgi ja naeratage siiralt kõikidele sisenejatele Käituge kehtestavalt nii klientide kui oma kaastöötajatega Ärge unustage oma kehaasendit, peahoiakut ja näoilmet
Kõik kommentaarid